Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(23)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Status
available
(25)
only on-site
(22)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(11)
Wypo┼╝yczalnie
(14)
Czytelnie
(23)
Author
zbiorowa Praca
(3)
Brauer Jakub
(1)
Brol Ryszard
(1)
Bugdol Marek
(1)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(1)
Go┼éembska El┼╝bieta (1946- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Hollins Bill
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Maci─ůg Justyna
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milic-Czerniak R├│┼╝a
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Paj─ůk Edward
(1)
Perenc J├│zef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Raszkowski Andrzej
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Sala J├│zef
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Siwi┼äski Wies┼éaw (1934- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Sztando Andrzej
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tundys Blanka
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(12)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Audience Group
Hotelarze
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
USŁUGI
(17)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
TURYSTYKA
(3)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(2)
KADRY
(2)
LOGISTYKA
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
BIURA PODRÓŻY
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERNET
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ORGANIZACJA UCZ─äCA SI─ś
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRODUKTYWNO┼Ü─ć PRACY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
Rynek
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE RYZYKIEM
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Europa
(1)
Genre/Form
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Praca zbiorowa
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
28 results Filter
Authority data
US┼üUGI - zarz─ůdzanie (has┼éo przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. s. 120-122
Ksi─ů┼╝ka, w kt├│rej w spos├│b kompleksowy powi─ůzano mi─Ödzy sob─ů najnowocze┼Ťniejsze metody zarz─ůdzania procesami logistycznymi niezb─Ödnymi w ┼Ťwiadczeniu us┼éug. W globalnej gospodarce znaczenie takich us┼éug jak: turystyczne, finansowe czy zdrowotne systematycznie wzrasta, a ich jako┼Ť─ç zale┼╝y przede wszystkim od umiej─Ötnego realizowania zada┼ä logistycznych w produkcji i dystrybucji tych us┼éug. W szerokim kontek┼Ťcie przes┼éanek globalizacji przedstawiono wi─Öc nie tylko metody pomiaru i oceny efektywno┼Ťci proces├│w logistycznych w us┼éugach, ale r├│wnie┼╝ sposoby zarz─ůdzania ryzykiem logistycznym. Gwa┼étowny wzrost roli us┼éug na ┼Ťwiecie i w Polsce jest ┼Ťci┼Ťle zwi─ůzany z potrzeb─ů wdra┼╝ania wsp├│┼éczesnych rozwi─ůza┼ä logistycznych, tak cz─Östo uto┼╝samianych z osi─ůganiem przewagi konkurencyjnej i sukcesie ekonomicznym firmy, sektora gospodarczego i pa┼ästwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6937 [Magazyn 1], P.6934 [Magazyn 1], 7724 [Magazyn 2] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6749 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C], 7584 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7583 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZIP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podr─Öczniku s─ů zawarte podstawowe informacje pozwalaj─ůce zrozumie─ç dzia┼éanie systemu produkcyjnego i us┼éugowego oraz pozna─ç procesy, za pomoc─ů kt├│rych zasoby tych system├│w s─ů przekszta┼écane w gotowe produkty. Zasadnicza tre┼Ť─ç podr─Öcznika jest zawarta w 14 rozdzia┼éach. Autorzy przedstawili obszar zagadnie┼ä, z kt├│rymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka si─Ö in┼╝ynier procesu. Niekt├│re zagadnienia zosta┼éy uj─Öte w szerszym zakresie, inne za┼Ť ÔÇĽ zaw─Ö┼╝one, gdy┼╝ mo┼╝na je uzupe┼éni─ç, korzystaj─ůc z innych podr─Öcznik├│w serii ZIP.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14874 IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15680 IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiaj─ů uwag─Ö na produkcie (us┼éudze), na tym co rzeczywi┼Ťcie przynosi pieni─ůdze. Przyjmuj─ů szerszy punkt widzenia ni┼╝ ten, kt├│ry cechuje wiele ksi─ů┼╝ek o zarz─ůdzaniu operacjami. Uwzgl─Ödniaj─ů zagadnienia zarz─ůdzania operacjami, zarz─ůdzania projektowaniem, a tak┼╝e w pewnym stopniu marketing. Dzia┼éania podejmowane w zarz─ůdzaniu jedn─ů z nich wywieraj─ů wp┼éyw na pozosta┼ée. Dzi─Öki powi─ůzaniu tych zagadnie┼ä ┼éatwiej zrozumie─ç realia zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7897 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10896 IX.13 [Czytelnia C], 9151 IX.13 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Materiały z konf., 27.01.2007, Poznań
Streszcz. ang. przy ref.
Bibliogr. przy ref.
Zbi├│r artyku┼é├│w zawiera problematyk─Ö przestawion─ů na konferencji naukowej "Logistyka w us┼éugach", kt├│ra odby┼éa si─Ö 26 stycznia 2007 r. w Wy┼╝szej Szkole Handlu i Us┼éug w Poznaniu. Za┼éo┼╝eniem organizator├│w by┼éo sprowokowanie merytorycznej dysusji nad szeroko poj─Öt─ů problematyk─ů logistyki w us┼éugach, "burzy m├│zg├│w" w poszukiwaniu inspiracji naukowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10145 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 225-243.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono problemy zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem lud┼║mi w firmach, w kt├│rych dominuj─ůcymi koncepcjami zarz─ůdzania s─ů TQM (zarz─ůdzanie przez jako┼Ť─ç) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů. Nowo┼Ťci─ů oferowanej pracy jest rozdzia┼é, w kt├│rym przedstawiono zasady stosowania podej┼Ťcia procesowego i idei klienta wewn─Ötrznego (m.in. problemy typowania w┼éa┼Ťcicieli proces├│w w r├│┼╝nych strukturach organizacyjnych) oraz te tre┼Ťci, kt├│re wyja┼Ťniaj─ů zwi─ůzki mi─Ödzy jako┼Ťci─ů wyrob├│w a warto┼Ťciami organizacyjnymi (np. sprawiedliwo┼Ťci─ů i zaufaniem). Autor korzysta z w┼éasnych do┼Ťwiadcze┼ä zawodowych i pokazuje, jak mo┼╝na wykorzysta─ç spo┼éeczny potencja┼é organizacji w celu doskonalenia jako┼Ťci wyrob├│w. Ukazuje specyfik─Ö szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracownik├│w w firmach, kt├│re s─ů zorientowane na jako┼Ť─ç wyrob├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11542 IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12775 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Traktuj─ůc turystyk─Ö jako dodatek do dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej nie stworzono rozwi─ůza┼ä systemowych i program├│w jej rozwoju. Nadrobienie powsta┼éej luki, w stosunku do ┼Ťwiatowego poziomu us┼éug turystycznych, wymaga z jednej strony podj─Öcia zmian systemowych, struktural┬şnych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia system├│w zarz─ůdzania w organizacjach ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi, czyni─ůc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istot─ů tre┼Ťci zawartej w ksi─ů┼╝ce. Szczeg├│lna uwaga zosta┼éa zwr├│cona, na: - okre┼Ťlenie standardu jako┼Ťci us┼éugi turystycznej oraz roli pracownik├│w i udzia┼éu klient├│w w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przyk┼éady praktycznych rozwi─ůza┼ä doskonal─ůcych zarz─ůdzanie organizacj─ů, - etyk─Ö dzia┼éania organizacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7716 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8724 XX.3 [Czytelnia B], 8723 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Przedstawiony podr─Öcznik adresowany jest do student├│w wydzia┼é├│w i szk├│l turystycznych oraz praktyk├│w zainteresowanych zagadnieniem jako┼Ťci us┼éug turystycznych i mo┼╝liwo┼Ťci jej kszta┼étowania. Przedstawiono w nim liczne przyk┼éady praktyczne, wyja┼Ťniono sposoby postrzegania jako┼Ťci przez klient├│w, znaczenie pracownik├│w liniowych dla rozpoznania potrzeb us┼éugobiorc├│w oraz mo┼╝liwo┼Ťci pozyskiwania i kierowania trwa┼éych wi─Özi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jako┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2394 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 229-242.
Od wsp├│┼éczesnych mened┼╝er├│w dzia┼éaj─ůcych w bran┼╝y turystyki i rekreacji wymaga si─Ö. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarz─ůdzania pozwalaj─ůcych na zwi─Ökszenie konkurencyjno┼Ťci, zyskowno┼Ťci organizacji, poprawy satysfakcji pracownik├│w i klient├│w. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narz─Ödzi zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů przydatnych w pracy w organizacjach dzia┼éaj─ůcych w obszarze turystyki i rekreacji. Maj─ůc na uwadze fakt, i┼╝ rynek us┼éug w tym obszarze jest mened┼╝era niezwykle zr├│┼╝nicowany zar├│wno po stronie popytu, jak i poda┼╝y, w opracowaniu skupiono uwag─Ö na przybli┼╝eniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narz─Ödzi zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů us┼éug. Publikacja sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w, w kt├│rych poruszono szeroki zakres problematyki zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů w sektorze us┼éug. Wskazano na specyfik─Ö kszta┼étowania jako┼Ťci us┼éugi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilo┼Ť─ç podmiot├│w bior─ůcych udzia┼é w ┼éa┼äcuchu kreowania warto┼Ťci dla klienta. Om├│wiono przes┼éanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybli┼╝ono r├│wnie┼╝ problematyk─Ö integracji system├│w zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11854 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring us┼éug jest jedn─ů ze strategii przedsi─Öbiorstw, odpowiadaj─ůcych na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu cz─Ö┼Ťci proces├│w biznesowych: ksi─Ögowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsi─Öbiorstwom w innych krajach - o ni┼╝szych kosztach pracy lub wi─Ökszych zasobach kapita┼éu intelektualnego. Strategia ta umo┼╝liwia firmom koncentrowanie si─Ö na wykonywaniu tych dzia┼éa┼ä, kt├│re w najwi─Ökszym stopniu odpowiadaj─ů za tworzenie warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝ka zawiera prezentacj─Ö wiod─ůcych firm na ┼Ťwiecie i ┼é─ůczy rozwa┼╝ania teoretyczne z analiz─ů konkretnych przyk┼éad├│w przedsi─Öbiorstw stosuj─ůcych strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijaj─ůc─ů si─Ö hindusk─ů globaln─ů korporacj─Ö Infosys Technologies.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10025 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10024 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.10023 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10396 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje w spos├│b kompleksowy koncepcj─Ö zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta. Jest to nowoczesne podej┼Ťcie do marketingu polegaj─ůce na traktowaniu klient├│w jako g┼é├│wnego aktywu firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç jest w procesie zarz─ůdczym mierzona i maksymalizowana. Rozw├│j trwa┼éych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinant─Ö wzrostu zysku firmy oraz jej warto┼Ťci. Problematyka zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podej┼Ť─ç do pomiaru warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzanie wiedz─ů o kliencie, tworzenie warto┼Ťci dla klienta, spo┼éecznie odpowiedzialnego marketingu jako warto┼Ťci dla klienta, budowy warto┼Ťci klienta w marketingu relacji. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelnik├│w zainteresowanych strategiami wzrostu warto┼Ťci klient├│w - praktyk├│w, nauczycieli akademickich, a tak┼╝e student├│w marketingu i zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor us┼éug w gospodarce ma coraz wi─Ökszy udzia┼é w og├│lnym rozwoju gospodarczym i stanowi szans─Ö dla os├│b bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu us┼éug, r├│┼╝nice w marketingu organizacji nastawionych (na przyk┼éadzie bankowo┼Ťci detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muze├│w i organizacji charytatywnych), problematyk─Ö zarz─ůdzania organizacj─ů us┼éugow─ů, a zw┼éaszcza zarz─ůdzania zmian─ů, metody zarz─ůdzania lud┼║mi, marketing wewn─Ötrzny organizacji us┼éugowej i kompetencje jej pracownik├│w, a tak┼╝e przedstawia wsp├│┼éczesne problemy marketingu us┼éug i co niesie w tym zakresie przysz┼éo┼Ť─ç.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5922 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5919 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1] (7 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5473 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4907 IX.13 [Czytelnia C], 7255 IX.13 [Czytelnia C], 7103 IX.13 [Czytelnia C] (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne nale┼╝y uzna─ç to, ┼╝e eksponuj─ůc znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia my┼Ťlenia i dzia┼éania z analizy tego, czym w┼éa┼Ťciwie jest us┼éuga. Skutkiem takiego podej┼Ťcia, polegaj─ůcego na znoszeniu r├│┼╝nic mi─Ödzy marketingiem wewn─Ötrznym a zewn─Ötrznym, jest przygotowanie warunk├│w umo┼╝liwiaj─ůcych postrzeganie zarz─ůdzania organizacjami us┼éugowymi jako zarz─ůdzania marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9337 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorstwo Współczesne)
Bibliogr. s. 391-414.
Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest zarz─ůdzaniu wiedz─ů o czynnikach ludzkich w kontek┼Ťcie zarz─ůdzania systemami i procesami pracy. ┼ü─ůczy ona zagadnienia z dziedziny human factors (wiedzy o czynnikach ludzkich), a wi─Öc przystosowywania system├│w pracy do wymog├│w cz┼éowieka, z naukami o zarz─ůdzaniu, tworz─ůc ide─Ö zarz─ůdzania konceptualnego. W pierwszych rozdzia┼éach om├│wiono zagadnienia czynnik├│w ludzkich, efektywno┼Ťci pracownika oraz obszar zarz─ůdzania wiedz─ů. W kolejnych zaprezentowano m.in. mapowanie wiedzy o czynnikach ludzkich na procesy zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem, ontologi─Ö czynnik├│w ludzkich w modelowaniu proces├│w zarz─ůdzania oraz antropocentryczne projektowanie system├│w us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10999 IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11962 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
G┼é├│wnym celem autor├│w niniejszej monografii by┼éo przedstawienie w jednej publikacji aspekt├│w zarz─ůdzania i us┼éug w obszarze kultury fizycznej i turystyki oraz hotelarstwa i gastronomii. W ksi─ů┼╝ce przewa┼╝aj─ů artyku┼éy napisane w j─Özyku polskim, znale┼║─ç mo┼╝na r├│wnie┼╝ napisane w j─Özyku rosyjskim i angielskim. Ksi─ů┼╝k─Ö nale┼╝y potraktowa─ç jako lektur─Ö dla student├│w uczelni kszta┼étuj─ůcych mened┼╝er├│w kultury fizycznej, turystyki rekreacji, hotelarstwa i gastronomii oraz dla innych os├│b zwi─ůzanych z t─ů bran┼╝─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6126 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b ca┼éo┼Ťciowy przedstawiono tematyk─Ö jako┼Ťci w us┼éugach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczeg├│┼éowo: normy jako┼Ťciowe, kt├│re mo┼╝liwe s─ů do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standard├│w bran┼╝owych, m.in. dotycz─ůce hoteli i innych obiekt├│w, zakwaterowania, bezpiecze┼ästwa w obs┼éudze ruchu turystycznego, przewodnik├│w turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jako┼Ťci oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chocia┼╝by Design Thinking, czy propozycja sekwencji obs┼éugi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji post─Öpowania. Wi─Ökszo┼Ť─ç opisywanych metod i narz─Ödzi poparta zosta┼éa przyk┼éadami praktycznymi. Ksi─ů┼╝ka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez student├│w kierunk├│w turystyka, rekreacja, zarz─ůdzanie oraz innych, jak r├│wnie┼╝ praktyk├│w (personel zarz─ůdzaj─ůcy i wykonawczy, zajmuj─ůcy si─Ö szeroko rozumian─ů obs┼éug─ů ruchu turystycznego i rekreacj─ů, a tak┼╝e w┼éa┼Ťcicieli tych podmiot├│w).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18807 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 18806 XX.5
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437 XX.5 [Czytelnia B], 11436 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Z wyra┼║nym op├│┼║nieniem w stosunku do wielu bran┼╝ przemys┼éowych, do procesu ekologizacji do┼é─ůczy┼éa tak┼╝e turystyka. Wydawa─ç by si─Ö mog┼éo, ┼╝e turystyka jako typowa bran┼╝a sektora us┼éug stwarza najmniejsze zagro┼╝enie ┼Ťrodowiska. Tymczasem zagro┼╝enie to mo┼╝e by─ç bardzo du┼╝e. Z drugiej strony podstaw─ů atrakcyjno┼Ťci turystycznych obszar├│w i podstaw─ů atrakcyjno┼Ťci handlowej s─ů walory ┼Ťrodowiskowe. Konieczno┼Ť─ç ta spowodowa┼éa aktywn─ů postaw─Ö przedsi─Öbiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarz─ůdzanie ┼Ťrodowiskiem jest bowiem szans─ů na przetrwanie przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.427 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawow─ů przes┼éank─ů prezentowanej monografii jest przedstawienie g┼é├│wnych etap├│w oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii bada┼ä marketingowych, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem ostatniego dziesi─Öciolecia, kiedy to pojawi┼éa si─Ö era wielkich zbior├│w danych, a nast─Öpnie era produkt├│w i us┼éug, bazuj─ůcych na tych danych. Autorzy ka┼╝dego z rozdzia┼é├│w koncentruj─ů si─Ö na przedstawieniu najnowszych, czy to ┼║r├│de┼é informacji czy te┼╝ metod i techniki pozyskiwania danych, jak r├│wnie┼╝ nowych obszar├│w badawczych. W ka┼╝dym z nich omawiane s─ů nie tylko nowe mo┼╝liwo┼Ťci badawcze na licznych przyk┼éadach, ale r├│wnie┼╝ spos├│b interpretacji uzyskanych wynik├│w i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18707 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18706 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla bran┼╝y turystycznej zwi─ůzek mi─Ödzy czynnikami determinuj─ůcymi jako┼Ť─ç us┼éug, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W ksi─ů┼╝ce zwraca sie te┼╝ uwag─Ö na konieczno┼Ť─ç aktywnej wsp├│┼épracy samorz─ůdu turystycznego z ogranami terenowej administracji rz─ůdowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7210 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6245 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again