Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(112)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(119)
tylko na miejscu
(102)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(60)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(62)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(102)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Buko Jacek
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Johann Maria
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Sacha Stefan (1939- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baranov D.N
(1)
Bartnik Paweł
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bodys-Cupak Iwona
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Brandstaetter Albert
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bugdol Marek
(1)
Buswell John
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czechowska Iwona Dorota
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Davidson Rob
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Donne Keith
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fijałkowska Marlena
(1)
Fijałkowski Tadeusz (prawnik)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Góral Lesław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Herrmann Peter
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Hollins Bill
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Jagiełło Zbigniew (1964- )
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczmarek Tomasz (1962- )
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kapusta Paweł (dziennikarz)
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kielan Krystyna
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kotliński Grzegorz
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(122)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(121)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Architekci
(1)
Hotelarze
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Temat
USŁUGI
(69)
TURYSTYKA
(36)
Jakość usług
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
Turystyka
(5)
Usługi
(5)
Usługi turystyczne
(5)
BIURA PODRÓŻY
(4)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
HOTELARSTWO
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POPYT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(2)
Banki
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
GASTRONOMIA
(2)
INTERNET
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
KADRY
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOGISTYKA
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
OCHRONA KONSUMENTA
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODATEK od TOWARÓW i USŁUG
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AKCYZA
(1)
Aptekarstwo
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
BUDŻET PAŃSTWOWY
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki
(1)
Biura podróży
(1)
Branża TSL
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Farmaceuci
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Lekarze
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MIASTA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Opieka nad pacjentem
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
Personel służby zdrowia
(1)
Pielęgniarki
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Polityka transportowa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Podręcznik
(9)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(19)
usługi turystyczne
(14)
rynek turystyczny
(13)
marketing
(9)
produkt turystyczny
(9)
biuro podróży
(8)
marketing usług
(8)
usługi
(8)
usługi logistyczne
(7)
ruch turystyczny
(6)
agroturystyka
(5)
hotelarstwo
(5)
konsument
(5)
logistyka
(5)
organizacja turystyczna
(5)
popyt turystyczny
(5)
zarządzanie
(5)
Internet
(4)
bankowość elektroniczna
(4)
e-usługi
(4)
jakość usług
(4)
ochrona konsumenta
(4)
promocja
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
rynek usług
(4)
usługi finansowe
(4)
zarządzanie jakością
(4)
cena
(3)
dystrybucja
(3)
gospodarka turystyczna
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
klient
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing relacji
(3)
polityka turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
produkt
(3)
przedsiębiorstwo usługowe
(3)
strategia
(3)
transport
(3)
turystyka biznesowa
(3)
usługi hotelarskie
(3)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
badania marketingowe
(2)
e-administracja
(2)
e-handel
(2)
e-konsument
(2)
e-zdrowie
(2)
gastronomia
(2)
gospodarka światowa
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
jakość
(2)
klaster
(2)
konsumpcja
(2)
logistyka miejska
(2)
obsługa klienta
(2)
opieka zdrowotna
(2)
organizacja
(2)
planowanie przestrzenne
(2)
podatek
(2)
popyt
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
prawo
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
spedycja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
szlaki turystyczne
(2)
służba zdrowia
(2)
tourism
(2)
transport samochodowy
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
usługi bankowe
(2)
usługi edukacyjne
(2)
usługi gastronomiczne
(2)
usługi medyczne
(2)
usługi pocztowe
(2)
usługi telekomunikacyjne
(2)
usługi transportowo-spedycyjne
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Polska
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
VAT
(1)
akredytacja
(1)
aplikacja
(1)
apteka
(1)
asertywność
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
124 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Среди современных направлений в теоретической экономике - институционалистика, используемая в настоящей книге, явлается одним из наиболее популарных исследовательских инструментов. Методология институционалистики основана на понятном всем исследователям количественном анализе, который позваляет оценивать эффективность инсттуционально-организационных проектов, внедряемых в хозяйственную практику в условиях сложившихся специфических управленческих традиций и правовых норм.
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia. strony 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18570.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18569.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera bibliografię i index.
With a focus on the creation and distribution of packaged holidays, this text covers the fundamentals of business and the relationship between tour operators and destinations. With particular reference to the sustainability of both parties, it reviews the impacts and influences of tour operations and practices on destinations within the overriding context of tour operator responsibility. It addresses the entirety of this key component of the tourism sector, and reflects the shift in recent years from traditional 'sun, sea and sand' holiday to more bespoke packages. Taking into account tour operators as a growing factor among the major emergent economies of the world, this book is: the first textbook to provide such in-depth content of tour operators and operations; written by authors with industry, research and teaching experience; a wealth of information regarding popular eco, nature and adventure trips, as well as myriad niche and special interest products.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17509 [Magazyn 1], P.17510 [Magazyn 1], P.17508 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18206.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18205.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.659 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22291.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22290.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 353-373.
Publikacja przedstawia miejsce turystyki w gospodarce narodowej oraz podstawy teoretyczne funkcjonowania rynku turystycznego. Przeprowadzono w niej analizę struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, omówiono działalność dostawców ofert turystycznych (przedsiębiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsumentów turystycznych. Szczególne miejsce zajmuje problematyka podaży turystycznej, w tym produktu turystycznego oraz koncepcja oferty turystycznej. W szerokim ujęciu przedstawiono politykę turystyczną, wraz z jej układem strukturalnym i kierunkami jej rozwoju oraz szczegółowymi rozwiązaniami regulacyjnymi, dotyczącymi rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, oddziaływanie państwa na turystykę społeczną, fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej. Zagadnienia dotyczące procesów kształtowania rynku turystycznego obejmują problemy mikroekonomiczne oraz dotyczące zarządzania podmiotami, w tym działalność marketingową, markę turystyczną, nowoczesne technologie, innowacje oraz strategie na rynku turystycznym. W pracy wskazano na aktualne problemy ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne, technologiczne kształtujące funkcjonowanie rynku turystycznego. Oparto je na aktualnym stanie prawnym, dotyczącym regulacji rynku turystycznego, obowiązującym w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17801 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19150.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19149.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing services
Bibliogr. s. 101-103.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16881.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : "Difin", 2002. - 244 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Autorka przedstawia najważniejsze zagadnienia występujące w procesie planowania i realizowania aktywności marketingowej przez firmy oferujące usługi. Wyjaśnia w jaki sposób klienci postrzegają jakość świadczonych na ich rzecz usług, jakimi metodami można zidentyfikować ocenę jakości usługi, dokonywana przez klientów oraz jakie warunki musi spełnić dostawca, aby jakość usług satysfakcjonowała nabywcę, w tym jak tworzyć skuteczny plan marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7516 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2305.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2306.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 267-284.
W książce przedstawiano analizę struktury rynku turystycznego. W kolejnych rozdziałach omówiono zagadnienia: - turystyki jako elementu struktury gospodarki, - funkcjonowania rynku turystycznego, - struktury podmiotowej rynku turystycznego, z wyodrębnieniem oferentów rynku turystycznego, konsumentów oraz podmiotów polityki turystycznej, - struktury przedmiotowej rynku turystycznego (podaż turystyczna, popyt turystyczny, cena i jakość jakości produktu turystycznego), - procesów strukturalnych na rynku turystycznym (oferta turystyczna, metody i instrumenty polityki turystycznej, marketing przedsiębiorstw i destynacji turystycznych, strategie rozwoju rynku turystycznego), - współczesnych aspektów funkcjonowania rynku turystycznego (globalizacja, asymetria informacji, nowoczesne technologie informacyjne, procesy innowacyjne, funkcjonowanie rynków substytucyjnych, kształtowanie polityki turystycznej wobec zmian strukturalnych rynku turystycznego).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14356 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14355.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15260.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 129-139.
Książka rozpoczyna się od refleksji historycznej ukazującej ewolucję rozwoju zasad, metod i zastosowań logistyki. Następnie w kompleksowy sposób pokazano wpływ postępu w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych na działalność logistyki i sterowanie procesami logistycznymi i łańcuchami dostaw. W dalszej kolejności przedstawiono znaczenie i konsekwencje zjawiska tak zwanej hybrydyzacji oferty rynkowej przedsiębiorstw, czyli dążenia do podnoszenia satysfakcji odbiorców dzięki uzupełnianiu rzeczowej formy wyrobów przez świadczenie usług okołoproduktowych. W końcu starano się zidentyfikować i rozważyć wpływ dostrzeżonych zjawisk na przyszłą charakterystykę procesów logistycznych i zarządzanie łańcuchami dostaw.
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-168.
We współczesnej gospodarce sektor usług odgrywa coraz większą rolę. Popyt na usługi zwiększa się zarówno ze strony przedsiębiorstw, jak i ze strony indywidualnych klientów. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym sfery usług. Walorami książki są: nowoczesne podejście do roli sektora usług w gospodarce, szeroki zakres poruszanych zagadnień, a także jej uporządkowana struktura. Ponadto autorzy posłużyli się interesującymi przykładami zaczerpniętymi z europejskiego sektora usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7741 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7740.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8745.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiają uwagę na produkcie (usłudze), na tym co rzeczywiście przynosi pieniądze. Przyjmują szerszy punkt widzenia niż ten, który cechuje wiele książek o zarządzaniu operacjami. Uwzględniają zagadnienia zarządzania operacjami, zarządzania projektowaniem, a także w pewnym stopniu marketing. Działania podejmowane w zarządzaniu jedną z nich wywierają wpływ na pozostałe. Dzięki powiązaniu tych zagadnień łatwiej zrozumieć realia zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10896.IX.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7897.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9151.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja nie wyczerpuje obszernej problematyki dotyczącej rynku turystycznego. Podejmuje jednak szereg zagadnień, które przyczyniają się do lepszego zrozumienia funkcjonowania rynku turystycznego. Publikacja jest miejscem prezentacji różnych zagadnień z zakresu branży turystycznej (agroturystyki, produktu turystycznego, hotelarstwa, usług specjalistycznych, instytucji i organizacji wspomagających rozwój turystyki). Jest ona kolejną, dziesiątą już publikacją przygotowaną przez Katedrę Turystyki i Rekreacji Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej, przy znaczącym udziale pracowników naukowych reprezentujących różne ośrodki akademickie w kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13716.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Turystyki)
Forma i typ
Temat
Książka nie stanowi podręcznika do zarządzania jakością. Przedstawiono w niej wąski wycinek zagadnień związanych z problematyką z pogranicza ekonomii, filozofii i nauk społecznych. To wstęp do cyklu publikacji poświęconych zagadnieniu jakości usług turystycznych. Zawiera podstawowe pojęcia i definicje dotyczące jakości i różnych sposobów rozumienia tego pojęcia, wyjaśnia specyfikę usług turystycznych i zarządzania jakością. Największy nacisk położono na problem kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2321.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1096 [Magazyn 1], P.1097 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem wiedzy o pilotowaniu wycieczek, zawiera ocenę przemysłu turystycznego, zasady obsługi imprez turystycznych, omówienie problematyki prawnej, psychologicznej oraz warsztat krajoznawczy pilota. Układ publikacji dostosowany jest do zmodyfikowanego w 2001 roku programu szkolenia pilotów. Publikacja przeznaczona jest dla słuchaczy szkół turystyczno-hotelarskich, studentów kierunków turystycznych i kandydatow na pilotów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1959.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi w sieciach informatycznych / Adam Wojciechowski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN : Mikom, cop. 2007. - 125, [9] s. : il. ; 24 cm.
(Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ; Moduł 7)
Książka prezentuje podstawy wiadomości dotyczących zagadnień sieciowych, takie jak: sposoby podłączania komputera do Internetu, obsługa poczty elektronicznej, korzystanie z usług sieciowych (w tym: www, transfer plików, grupy dyskusyjne, zdalny dostęp do serwera, interaktywna komunikacja użytkowników) oraz sieciowa etykieta. Układ i dobor materiału jest zgodny z wymaganiami stawianymi przy egzaminie na Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Wszystkie zagadnienia omówiono krok po kroku, ilustrując je licznymi przykładami. Książke kończy jeden pełny egzamin ECDL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13984 [Magazyn 1], P.13983 [Magazyn 1], P.7101 [Magazyn 1], P.13767 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7102.XV.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7945.XV.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej