Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Bauer Eurydice B. (Eurydice Bouchereau)
(1)
Gort Mileidis
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Anglia
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
(2)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYK HISZPAŃSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
Słowo kluczowe
assessment
(1)
bilingualism
(1)
biliteracy
(1)
learning
(1)
multilingualism
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
"Issues in promoting multilingualism" is a collection of articles reflecting Polish approaches to the promotion of high quality second and foreign language education. Examples of the way Poland approaches the abovementioned aspect are presented in the texts included in the present volume.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11381.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12575.XXIV.14 [Czytelnia A], 12576.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
A large and growing number of students from culturally and linguistically diverse backgrounds in the US and around the world have the potential to develop bilingualism and biliteracy if supported in their immediate environment. At the forefront in focusing exclusively on biliteracy development in early childhood across a variety of languages, this book provides both findings from empirical research with young bilinguals in home and school contexts and practical applications of these findings. Each chapter is structured in a similar format to offer parallel descriptions of the research, including a brief review of related empirical studies, an overview of the methods for data collection and analysis, a description of the main findings, and specific pedagogical implications to support educators efforts to construct meaningful, challenging, and dynamic literacy and language learning communities where one or more languages are used for communicating and learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16550.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej