Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Autor
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Brown Heather
(1)
Danda Matthew (1971- )
(1)
Machowski Janusz
(1)
Stokłosa Piotr
(1)
Supranowicz Renata
(1)
Łozowski Leszek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
WINDOWS XP
(4)
SYSTEMY OPERACYJNE
(2)
MICROSOFT OFFICE
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA LOKALNA
(1)
WINDOWS 98
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
Gatunek
GRY KOMPUTEROWE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
Windows XP
(3)
Internet
(2)
sieć komputerowa
(2)
Excel 2000
(1)
Office 2000
(1)
PowerPoint 2000
(1)
Windows
(1)
Windows 98
(1)
Word 2000
(1)
aplikacja
(1)
gra komputerowa
(1)
programowanie
(1)
system operacyjny
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Microsoft Windows XP : wersja polska / tł. Piotr Stokłosa. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo RM, 2005. - LIII, [1], 346 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Krok po Kroku)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6615 [Magazyn 2], P.5348 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5271 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5359 [Magazyn 1], 6629 [Magazyn 2] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej