Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Bińczycka Jadwiga (1930- )
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Faber Adele (1928- )
(1)
Gordon Thomas (1918-2002)
(1)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(1)
Makowska Alicja
(1)
Mazlish Elaine
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Rylke Hanna
(1)
Sujak Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Holandia
(1)
Język
polski
(6)
Temat
WYCHOWANIE w RODZINIE
(5)
DZIECKO
(2)
KARA (psychol.)
(1)
Metoda Montessori
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAGRODY
(1)
NARKOMANIA
(1)
PRZEMOC
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
UCZNIOWIE
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
dzieci
(1)
edukacja
(1)
metoda Montessori
(1)
rozwój psychofizyczny
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedmiotem rozważań w książce jest dziecko uwikłane w różne sytuacje wychowawcze, dziecko, a nie suche problemy, reguły, definicje. Skoncentrowanie się na osobie wychowanka nie jest tożsame z odrzuceniem teoretycznej refleksji, z unikaniem poznania myśli i doświadczeń innych ludzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1884.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1883.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w przystępny dla każdego czytelnika sposób uświadomi Ci, jak zmienić swoje zachowanie, by wpłynąć na przemianę swoich dzieci. Obustronne zrozumienie w relacji rodzic-dziecko jest bardzo ważne. Rozmowa z pociechą to również umiejętność słuchania tego, co ma ona do powiedzenia. Sztuka komunikowania się z dziećmi wcale nie musi być trudna, o czym możesz przekonać się, sięgając po ten poradnik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1882.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2847 [Magazyn 1], P.2848 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Problemem badawczym tej publikacji jest próba odpowiedzi na pytanie: czy zachodzi i w jakim stopniu związek między niektórymi wybranymi aspektami środowiska rodzinnego badanych osób a sposobem nagradzania i karania w procesie wychowania dzieci w młodszym wieku szkolnym. Książka adresowana jest przede wszystki do nauczycieli i rodziców dzieci klas początkowych szkoły podstawowej, także dla pedagogów, wychowawców, studentów. Książka składa się z czterech rozdziałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8241.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Autorka, wykorzystując własne doświadczenie terapeutyczne i edukacyjne, przedstawia zagadnienia, które w związku z tymi zjawiskami powinni poznać dorośli. Omawia mechanizmy wchodzenia dzieci w sytuacje zagrożenia, wyjaśnia, dlaczego to robią, co sprzyja, a co zapobiega ich destrukcyjnym zachowaniom. Ponadto wskazuje, jak powinni działać, postępować dorośli aby pomóc swoim dzieciom. Książka ma wybitne walory praktyczne, zawiera przykłady z życia, autorka proponuje programy edukacyjne, interwencyjne i profilaktyczne, które można włączyć do każdego systemu wychowawczego. Wchodząca reforma edukacji wytworzyła już na takie opracowanie bardzo duże zapotrzebowanie. Zawiera ono niezwykle cenny materiał dla olbrzymiej grupy profesjonalistów-nauczycieli (600 tys.), osób zaangażowanych w profilaktykę (kilkadziesiąt tysięcy) oraz wielotysięcznego środowiska ruch pomocy psychologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3136.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzecie miejsce wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę z społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – rodzicom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22309.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22308.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej