Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Almasi Janice F
(1)
Fullerton Susan King
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(1)
Temat
CZYTANIE
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Reading
(1)
Reading comprehension
(1)
Word recognition
(1)
Słowo kluczowe
reading
(1)
reading comprehension
(1)
teaching
(1)
word recognition
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Teaching strategic processes in reading / Janice F. Almasi, Susan King Fullerton. - 2nd ed. - New York ; London The Guilford Press, 2012. - XVIII, [2], 364 s. : il. ; 26 cm.
Bibliogr. s. 330-352. Indeks.
This accessible teacher resource and course text shows how to incorporate strategy instruction into the K-8 classroom every day. Cutting-edge theory and research are integrated with practical guidance and reflections from experienced teachers of novice and struggling readers. The book describes the nuts and bolts of creating classroom contexts that foster strategy use, combining explicit comprehension instruction with scaffolded support, and providing opportunities for students to verbalize their thinking. It features reproducible learning activities and planning and assessment tools.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15916.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej