Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Jaślikowska-Sadowska Teresa
(1)
Kostorz Jerzy (1968- )
(1)
Rogowska Aleksandra (psycholog)
(1)
Rzepa Tadeusz (1950- )
(1)
Skalski Dariusz (1960- )
(1)
Zieliński Janusz (nauki kultury fizycznej)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Temat
Trening sportowy
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
GRY EDUKACYJNE
(1)
GRY SPORTOWE
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Metody nauczania
(1)
NAUCZYCIELE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
(1)
Nauczyciele
(1)
Rozgrzewka sportowa
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
UCZNIOWIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(1)
UCZNIOWIE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
(1)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(1)
Wychowanie sportowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
wychowanie fizyczne
(4)
gry ruchowe
(2)
aktywność fizyczna
(1)
aktywność ruchowa
(1)
dzieci
(1)
edukacja
(1)
gry z piłką
(1)
innowacje
(1)
młodzież
(1)
nauczyciel
(1)
osobowość
(1)
rozgrzewka
(1)
sport
(1)
trening sportowy
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z konf. nauk., 8 grudnia 2015 r., Opole.
Publikacja stanowi zwieńczenie konferencji pt. "Osobowość trenera - wychowawcy w kulturze fizycznej" połączonej z Olimpiadą wiedzy i wartości w sporcie. Artykuły zebrane w tym zbiorze dotyczą pogranicza nauk o kulturze fizycznej, pedagogiki, psychologii, filozofii i teologii. Z jednej strony osobowość trenera widziana jest z perspektywy specjalistycznych praktyk sportowych i metod wychowawczych, z drugiej zaś analizy dotyczą wymiaru psychicznego i duchowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16993.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Rozgrzewka w lekcji wychowania fizycznego to szczeglne, wieloaspektowe zagadnienie pedagogiczne. Należy ujmować ją z punktu widzenia wielorakich uwarunkowań procesu wychowania i kształcenia fizycznego, uwzględniając istotę i założenia lekcji w ogóle, jej swoistą strukturę, problemy motywowania, bogactwo i wartość ćwiczeń, zabaw i gier ruchowych, form organizacyjnych, znaczenie bazy materialno-technicznej, walorów środowiska naturalnego, środków metodycznych, dydaktycznych itd....... Rozgrzewka jest integralną częścią lekcji. To wstępne ćwiczenia, o narastajacej intensywności, raczej o prostej strukturze, stosowane dla aktywizacji układu nerwowego, sercowo-naczyniowego, mięśniowo- szkieletowego, wywołujące uczucie ciepła, w istocie rozluźniające struktury elastyczne kręgosłupa i kończyn, zmniejszające sztywnosć ciała, powodujące fizjologiczne i emocjonalne ożywienie organizmu- poprzez zasadny dobór i racjonalnewykorzystanie zabaw, ćwiczeń, gier, itp. To wstępne przygotowanie, rozgrzanie organizmu poprawia możliwości wysiłkowe oraz sprawność działania, w szczególności polepsza szybkosć reagowania, postrzegania, przyjmowania i przetwarzania informacji, podejmowania decyzji, sprzyja realizacjomruchowym, służy ogólnemu przygotowaniu organizmu do wysiłku w głównej częsci lekcji powinna zabezpieczyć przed urazami, kontuzjami, przygotowuje organizm do bardziej intensywnego wysiłuu fizycznego [ze wstepu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17820.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Publikacja jest wynikiem projektu badawczego realizowanego w latach 2018-2021 na Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku im. Jędrzeja Śniadeckiego przy wsparciu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22402.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ISSN 0239-6009)
Bibliogr. s. 118-125
Gry, zabawy i ćwiczenia z piłką należą do najbardziej lubianych przez dzieci form aktywności ruchowej, w których różnorodność, niepowtrzalność, dynamika, zdobywanie doświadczeń społecznych, emocjonalnych, umysłowych, możliwość doznawania radości i przyjemności stają się dla nich niezaprzeczalnymi wartościami. Niniejsza publikacja to podsumowanie wielu lat badań i studiów nad kreacyjnymi i rekreacyjnymi wartościami ćwiczeń, zabaw i gier z piłką w rozwoju indywidualnym ucznia. Nowa wersja książki jest uzupełniona m.in. o podstawy teoretyczne innowacyjnego wykorzystania w wychowaniu fizycznym aktywności ruchowej z piłką oraz strukturę postępowania dydaktyczno-wychowawczego nauczyciela w tworzeniu środków korygujących zachowania uczniów aktywnością ruchową z piłką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8296 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej