Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(66)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
only on-site
(61)
available
(47)
unavailable
(3)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(20)
Wypo┼╝yczalnie
(31)
Czytelnie
(62)
Author
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Gierszewska Gra┼╝yna
(3)
Czakon Wojciech
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Nowacki Robert
(2)
Ob┼é├│j Krzysztof (1954- )
(2)
Aczel Amir D. (1950- )
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Brycz Bogumiła
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Connors Roger
(1)
Czerwiński Zbigniew
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dych├ę Jill
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gajda Lesław
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Goodwin Paul
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Hornowska El┼╝bieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
J─Ödrzejczak Jacek
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Klimek Marcin
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Ko┼║mi┼äski Andrzej K. (1941- )
(1)
Krasiński Marek
(1)
Kra┼Ťnicka Teresa
(1)
Latusek Wojciech
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Makowicz Bartosz (1981- )
(1)
Maniak Gra┼╝yna
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Niestr├│j Roman
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Obora Hubert
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Penc J├│zef (1939- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sierpi┼äska Maria (1950- )
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Skoczylas Gra┼╝yna
(1)
Smith Tom
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Stoner James A. F
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szabela-Pasierbińska Ewa
(1)
Szpulak Aleksandra
(1)
Szyma┼äska Katarzyna (nauki o zarz─ůdzaniu)
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wa┼Ťniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Whiddett Steve
(1)
Wirkus Marek
(1)
Witek Marzena
(1)
Wi┼Ťniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Zabrotowicz Ewa
(1)
─ćwiklicki Marek
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(70)
Language
Polish
(70)
Subject
ZARZ─äDZANIE
(47)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(30)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(9)
KADRY
(8)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(6)
INNOWACJE
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(3)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(3)
CONTROLLING
(2)
EFEKTYWNO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(2)
MARKETING
(2)
MENED┼╗EROWIE
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
AUDYT WEWN─śTRZNY
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Decyzje
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HARMONOGRAMY
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MENTORING
(1)
MIASTA
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZESI─śBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
PŁACA
(1)
P┼üYNNO┼Ü─ć FINANSOWA
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZ─äDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Monografia
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
70 results Filter
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Prezentowane w ksi─ů┼╝ce metody i techniki zarz─ůdzania powinny by─ç przydatne w procesie zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Ich wykorzystanie za┼Ť powinno zaowocowa─ç wzrostem produktywno┼Ťci zasob├│w, a w rezultacie popraw─ů wynik├│w ekonomicznych przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka uczy jak planowa─ç, organizowa─ç, motywowa─ç i kontrolowa─ç swoj─ů prac─Ö oraz dzia┼éania innych ludzi dla wsp├│lnego dobra.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1742.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarz─ůdzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka dotyczy jednego z g┼é├│wnych obszar├│w funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybli┼╝enie Czytelnikom podej┼Ť─ç, metod i technik zarz─ůdzania zasobami ludzkimi we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, w kt├│rym rozw├│j gospodarczy nast─Öpuje szybko i jest intensywny, a firmy musz─ů nad─ů┼╝y─ç za zmianami i si─Ö do nich dostosowa─ç. W szczeg├│lno┼Ťci obszar zainteresowania Autor├│w obejmuje takie tendencje i zjawiska, jak: wirtualizacja, outsourcing, kultura organizacyjna, wielokulturowo┼Ť─ç, przyw├│dztwo i kierowanie lud┼║mi, zarz─ůdzanie karier─ů, motywowanie (wynagradzanie) i zaanga┼╝owanie pracownik├│w. Publikacja ta odnosi si─Ö do aktualnych problem├│w zarz─ůdczych i w pewnym stopniu wype┼énia luk─Ö istniej─ůc─ů na rynku ksi─Ögarskim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 16410.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16409.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to drugie, zmienione wydanie cenionego i poszukiwanego podr─Öcznika. Autor w spos├│b przyst─Öpny i zwi─Öz┼éy przedstawi┼é najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z tworzeniem skutecznej strategii firmy, poczynaj─ůc od istoty strategii i jej wp┼éywu na osi─ůganie sukces├│w przez strategiczn─ů analiz─Ö firmy i rynku, na kt├│rym ona dzia┼éa, a┼╝ do metod tworzenia skutecznych strategii.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1127 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1129.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1128.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4723 [Magazyn 1], P.1099 [Magazyn 1], P.1098 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Decyzje kadry kierowniczej ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa maj─ů dalekosi─Ö┼╝ne i w du┼╝ej mierze nieodwracalne skutki. Znajduje to odzwierciedlenie w unikalnej ┼Ťcie┼╝ce rozwojowej ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa. Otoczenie przedsi─Öbiorstw staje si─Ö coraz bardziej turbulentne i zmienne, a interakcje przedsi─Öbiorstwa z tym otoczeniem coraz bardziej z┼éo┼╝one. Audyt strategiczny to kompleksowe badanie systemu zarz─ůdzania strategicznego w przedsi─Öbiorstwie; jest narz─Ödziem doskonalenia systemu zarz─ůdzania strategicznego; s┼éu┼╝y zredukowaniu ryzyka strategicznego. Ksi─ů┼╝ka niniejsza jest przewodnikiem po kierunkach i metodach zredukowania ryzyka strategicznego poprzez odpowiedni─ů kontrol─Ö systemu zarz─ůdzania strategicznego w przedsi─Öbiorstwie. Nowatorstwo podej┼Ťcia pokazanego w niniejszej ksi─ů┼╝ce polega na zintegrowaniu analizy ryzyka strategicznego z analiz─ů ryzyka operacyjnego, przej─Öt─ů z sektora us┼éug finansowych. Om├│wiono tu podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z budowaniem strategii oraz kryteriami oceny sytuacji strategicznej przedsi─Öbiorstwa, dokonano przegl─ůdu metod audytu strategicznego, przeanalizowano zwi─ůzki mi─Ödzy audytem strategicznym i ryzykiem strategicznym oraz metody redukcji ryzyka strategicznego w oparciu o audyt, wreszcie przedstawiono wyniki autorskiego audytu strategicznego, przeprowadzonego na du┼╝ej i zr├│┼╝nicowanej pr├│bce polskich sp├│┼éek gie┼édowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10362.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 215-222.
Ksi─ů┼╝ka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzi─Öki niej Czytelnik powinien zrozumie─ç, w jaki spos├│b stosowa─ç metodologi─Ö Action Research w doradztwie strategicznym, aby rozwi─ůza─ç praktyczne problemy firmy i dokona─ç gruntownej zmiany organizacji oraz stworzy─ç warunki do uczenia si─Ö organizacji. Od po┼éowy lat 90. XX wieku metoda Action Research prze┼╝ywa prawdziwy boom w zachodniej praktyce konsultingu dzi─Öki dostrze┼╝eniu wielu mo┼╝liwo┼Ťci jej wykorzystania, szczeg├│lnie przy rozwi─ůzywaniu problem├│w organizacyjnych i bran┼╝owych. Pomimo to metoda ta ma nadal relatywnie ma┼ée zastosowanie w polskiej praktyce, a badania Action Research w zarz─ůdzaniu s─ů rzadko spotykane.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11100.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12063.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Metodologia bada┼ä to pasjonuj─ůca nauka, kt├│ra pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszcze┼ä, domys┼é├│w i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Ka┼╝dy badacz powinien wybra─ç drog─Ö w┼éa┼Ťciw─ů dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowa┼ä czy postawy poznawczej. Nauki o zarz─ůdzaniu maj─ů swoj─ů tradycj─Ö badawcz─ů i znaczny dorobek, a przez to uzyskuj─ů w┼éasn─ů to┼╝samo┼Ť─ç r├│wnie┼╝ w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyra┼╝aj─ů nadziej─Ö, ┼╝e ta publikacja przyczyni si─Ö do dalszego podnoszenia jako┼Ťci bada┼ä w naukach o zarz─ůdzaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16179.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 91-96.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w. W pierwszym scharakteryzowano przyj─Öty spos├│b rozumienia termin├│w "metoda" i "TQM". Rozdzia┼é drugi obejmuje prezentacj─Ö metod zidentyfikowanych w trakcie kszta┼étowania si─Ö koncepcji TQM. W trzecim rozdziale zaprezentowano tradycyjne klasyfikacje metod TQM, a tak┼╝e w┼éasn─ů opart─ů na historii metod. Rozdzia┼é ostatni po┼Ťwi─Öcono rozwa┼╝aniom o aktualno┼Ťci metod TQM z perspektywy wsp├│┼éczesnej gospodarki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12499.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozwi─ůzanie problemu dobrej jako┼Ťci nie le┼╝y w zaostrzeniu kryteri├│w kontroli jako┼Ťci, lecz w odpowiednim zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem. Zapewnienie wymaganej jako┼Ťci w firmie u┼éatwia wdro┼╝ony sformalizowany np.: System Zarz─ůdzania Jako┼Ťci─ů (SZJ) zgodny z norm─ů ISO 9001:2000. Pozwala to poprzez planowanie strategiczne kierownictwa, a nast─Öpnie poprzez w┼é─ůczenie wszystkich zatrudnionych (pracownik├│w), a tak┼╝e dostawc├│w na spe┼énienie oczekiwa┼ä klienta, a tym samym utrzymanie lub poprawienie pozycji na rynku i zwi─Ökszenie efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä przedsi─Öbiorstwa na ka┼╝dym etapie kreowania i istnienia wyrobu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5633.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 403-421. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi kompendium metod i technik zarz─ůdzania przydatnych wsp├│┼éczesnym organizacjom. Sk┼éada si─Ö z 23 blok├│w tematycznych, u┼éo┼╝onych alfabetycznie. Ka┼╝dy rozdzia┼é obejmuje syntetyczne om├│wienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarz─ůdzania, wykaz literatury podstawowej i uzupe┼éniaj─ůcej, list─Ö pyta┼ä i polece┼ä, a tak┼╝e ─çwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyja┼Ťniono, czym s─ů metody i techniki zarz─ůdzania, zaprezentowano ich ewolucj─Ö, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do nast─Öpnych 22 rozdzia┼é├│w stanowi─ůcych trzon ksi─ů┼╝ki. Kolejno opisano w nich nast─Öpuj─ůce metody i techniki zarz─ůdzania: audyt, benchmarking brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, Just in Time, Lean Management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metod─Ö cyklu ┼╝ycia produktu, outsoursing, PEST, pi─Ö─ç si┼é Portera, reengeneering, Six Sigma, startegiczn─ů kart─Ö wynik├│w, SWOT, TBS, TQM oraz zarz─ůdzanie przez delegowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14906.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15715.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestr├│j. - Wyd. 2. - Warszawa - Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Podr─Öcznik Romana Niestroja, profesora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stanowi najnowsz─ů pr├│b─Ö przedstawienia problematyki marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w realiach polskiego rynku. Zakres omawianej problematyki nawi─ůzuje do klasycznego uk┼éadu funkcji zarz─ůdzania, przy uwzgl─Ödnieniu podej┼Ťcia charakterystycznego dla koncepcji zarz─ůdzania strategicznego. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana przede wszystkim do student├│w zarz─ůdzania i marketingu, a tak┼╝e mened┼╝er├│w i specjalist├│w zatrudnionych w s┼éu┼╝bach marketingowych przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. 1992 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1993.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka stanowi ca┼éo┼Ťciowe i logiczne kompendium pewnego obszaru wiedzy wynikaj─ůcej z wykonanych dzia┼éa┼ä praktycznych i przeprowadzonych analiz teoretycznych na temat projekt├│w i proces├│w r├│┼╝nych bran┼╝ dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Zaprezentowano w niej zagadnienia zwi─ůzane z uzasadnieniem biznesowym projektu, zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů w projekcie, opisno r├│wnie┼╝ kompetencje cz┼éownk├│w zespo┼éu projektowego i zasady wsp├│┼épracy. Om├│wiono r├│wnie┼╝ zagadnienia zwi─ůzane z gromadzeniem wiedzy oraz procesami innowacyjnymi w czasie trwania projektu. Ca┼éo┼Ťciowo opisano praktyczne przypadki realizacji projekt├│w (finansowanych r├│wniez ze ┼Ťrodk├│w UE), kt├│re zako┼äczy┼éy si─Ö sukcesem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14250.IX.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15068.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak pos┼éugiwa─ç si─Ö metaforami, aby przem├│wi─ç do wyobra┼║ni pracownik├│w? Co zrobi─ç, aby pracownicy zrozumieli strategi─Ö? Jakich jest 10 herezji zwi─ůzanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mog─ů utrudnia─ç wprowadzenie strategii i jak temu zaradzi─ç? Jak stworzy─ç plan komunikowania si─Ö, a dzi─Öki temu przyczyni─ç do efektywnego wdro┼╝enia strategii i osi─ůgni─Öcia lepszych wynik├│w? Nawet najlepsze strategie firmy okazuj─ů si─Ö bezwarto┼Ťciowe, je┼Ťli pracownicy nie rozumiej─ů ich za┼éo┼╝e┼ä. Nie chodzi bowiem o doskona┼ée opracowanie danej strategii, a ojej umiej─Ötne przekazanie ca┼éej organizacji. Badania dowodz─ů, ┼╝e tylko nieliczni pracownicy wiedz─ů, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawd─Ö jest ona zrozumia┼éa jedynie dla zarz─ůdu ukrytego w zaciszu swoich gabinet├│w. Komunikowanie strategii to doskona┼éy przewodnik zar├│wno dla zarz─ůdzaj─ůcych, jak i dla os├│b odpowiedzialnych za komunikacj─Ö w firmie. Autor krok po kroku wyja┼Ťnia, jak skutecznie przekaza─ç strategi─Ö wszystkim pracownikom i tym samym pozwoli─ç firmie rozwin─ů─ç skrzyd┼éa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Zarz─ůdzanie nie jest poj─Öciem ┼éatwo definiowalnym. Wszyscy ÔÇ×czuj─ůÔÇŁ, na czym ono polega, ale ma┼éo kto wie, jak to robi─ç. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniaj─ů si─Ö i warunki zarz─ůdzania. Firmy przybieraj─ů inny kszta┼ét organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narz─Ödzi zarz─ůdzania. W┼éa┼Ťnie te nowoczesne formy organizacyjne i narz─Ödzia zarz─ůdzania s─ů om├│wione w niniejszej ksi─ů┼╝ce. Mened┼╝er zale┼╝nie od w┼éasnej diagnozy stanu organizacyjnego przedsi─Öbiorstwa sam musi dobra─ç zestaw pasuj─ůcy do jego sytuacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1755.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem publikacji jest ukazanie mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania w szeroko pojmowanych procesach zarz─ůdczych rozwi─ůza┼ä innowacyjnych wraz z pr├│b─ů okre┼Ťlenia ich wp┼éywu na rozw├│j i konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa. Zakres uj─Ötej problematyki odnosi si─Ö zar├│wno do og├│lnych, makroekonomicznych uwarunkowa┼ä kreowania i wykorzystywania rozwi─ůza┼ä innowacyjnych, jak r├│wnie┼╝ obejmuje typowo mikroekonomiczn─ů anliz─Ö opisywanych case studies. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy ┼é─ůcz─ů w sobie w─ůtki teoretyczne z ich praktycznym odniesieniem i weryfikacj─ů, co znacznie wzbogaca prezentowane tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11672 [Magazyn 1], P.11671 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9093.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10713.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
┼╗yjemy w czasach, w kt├│rych tradycyjne metody zarz─ůdzania stopniowo wyczerpuj─ů sw├│j potencja┼é. Ju┼╝ dzi┼Ť warto si─Ö zastanowi─ç, jakiego rodzaju zmiany w naszym my┼Ťleniu b─Öd─ů w stanie prze┼éama─ç nadchodz─ůcy kryzys. W XXI wieku zgodno┼Ťc charakteru pracy z natur─ů ludzk─ů staje si─Ö coraz wa┼╝niejsza, a dzieki propozycji Stockiego, Prokopowicza i ┼╗mudy mo┼╝emy dostrzec, jakiego rodzaju zmiany s─ů konieczne, aby r├│wnowaga ta zosta┼éa zachowana.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7879.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8974.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-245.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest zarz─ůdzaniu zmianami w przedsi─Öbiorstwie. Autor przyj─ů┼é jako punkt wyj┼Ťcia stwierdzenie, ┼╝e mo┼╝liwo┼Ťci utrzymania, a nast─Öpnie poprawy konkurencyjno┼Ťci uzale┼╝nione s─ů od zdolno┼Ťci prowadzenia przez przedsi─Öbiorstwo dzia┼éa┼ä restrukturyzacyjnych, wspieranych wdra┼╝aniem nowoczesnych technologii, zw┼éaszcza technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Charakter zmian otoczenia, w jakim funkcjonuj─ů przedsi─Öbiorstwa powoduje z kolei, i┼╝ dzia┼éania te b─Öd─ů mia┼éy charakter zmian ci─ůg┼éych. W┼Ťr├│d wielu korzy┼Ťci takiego podej┼Ťcia Autor na czo┼éowym miejscu stawia "nabycie przez firm─Ö cech organizacji szczup┼éej, zwinnej i elastycznej oraz osi─ůgni─Öcie poziomu rozwoju organizacji inteligentnej".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10308.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Ksi─ů┼╝ce nadano konwencj─Ö "ABC", rozumian─ů jako encyklopedyczne podej┼Ťcie do wybranej problematyki. Zaproponowany uk┼éad tre┼Ťci zapewnia ┼éatwo┼Ť─ç w korzystaniu z opracowania. Ksi─ů┼╝ka stanowi kompendium wiedzy o poszczeg├│lnych koncepcjach i metodach, jednocze┼Ťnie wskazuj─ůc ┼║r├│d┼éa umo┼╝liwiaj─ůce bli┼╝sze zapoznanie sie z konkretnym narz─Ödziem zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7041.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7869.IX.4 [Czytelnia C], 7868.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Jest to podr─Öcznik prezentuj─ůcy najnowocze┼Ťniejsze zasady i sposoby zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem przy za┼éo┼╝eniu, ┼╝e cele przedsi─Öbiorstwa musz─ů uwzgl─Ödnia─ç interesy: akcjonariuszy, pracownik├│w, klient├│w i spo┼éecze┼ästwa. Autor skoncentrowa┼é si─Ö na najwa┼╝niejszych kwestiach (finansowych, marketingowych, personalnych), prezentuj─ůc je m.in. w obszarach zarz─ůdzania: strategicznego, jako┼Ťci─ů, projektami, sieciowego, zmianami, procesami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1856.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik zawiera zestawienie podstawowych metod zarz─ůdzania, czyli pewnych usystematyzowanych sposob├│w post─Öpowania w obliczu konkretnych problem├│w kierowniczych, kt├│re to sposoby mog─ů charakteryzowa─ç si─Ö r├│┼╝nym stopniem szczeg├│┼éowo┼Ťci. Celem opracowania jest ukazanie mo┼╝liwie pe┼énego obrazu wykorzystywanych wsp├│┼écze┼Ťnie metod zarz─ůdzania. Zaproponowany wyb├│r obejmuje zar├│wno rozwi─ůzania tradycyjne, ugruntowane w teorii i praktyce, jak i najnowsze propozycje. Wyra┼║ny akcent po┼éo┼╝ono na metody odnosz─ůce si─Ö do tzw. mi─Ökkich czynnik├│w zarz─ůdzania, m.in. kreatywno┼Ťci, komunikacji i stosunk├│w mi─Ödzyludzkich w przedsi─Öbiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12800.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again