Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Kanholm Jack
(1)
Rogala Piotr
(1)
Smans Philippe
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(6)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(5)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
CONTROLLING
(1)
PORADNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZBIORY BIBLIOTECZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
ISO 9000
(4)
zarządzanie jakością
(4)
ISO 9001
(2)
bhp
(2)
jakość
(2)
normy ISO 9000
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
ISO 14000
(1)
ISO 14001
(1)
ISO 18000
(1)
TQM
(1)
bezpieczeństwo informacyjne
(1)
bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
controlling
(1)
jakość produktu
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
norma PN-N 18001
(1)
normalizacja
(1)
reengineering
(1)
sformalizowany system zarządzania
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
system zarządzania
(1)
system zarządzania jakością
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie ciągłością biznesu
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. red. błędnie przypisany ISBN.
Bibliogr. s. 221-226. Indeks.
"Autorzy książki (...) podejmują próbę uporządkowania terminologii w zakresie doskonalenia sformalizowanych systemów zarządzania i dostarczają użytecznych informacji o zestawie możliwości w tym zakresie. Niezwykle cenne mogą być dla Czytelników przedstawione w tym opracowaniu wyniki badań empirycznych, ponieważ ich analiza zapewne ułatwi znalezienie odpowiedzi na pytania często pojawiające się w praktyce funkcjonowania sformalizowanych systemów zarządzania dotyczące m.in. tego, czy polityka jakości jest wystarczająco często poddawana przeglądowi, czy mamy odpowiednią liczbę auditorów wewnetrznych? (..) Ważnym atutem książki jest to, że jej treść nie ogranicza się wyłącznie do wymagań norm ISO 9001, ISO 14001 oraz PN 18001, lecz dodatkowo uwzględnia bogaty zestaw możliwych do wykorzystania w praktyce koncepcji, metod i narzędzi." (z recenzji prof. dr hab. Macieja Urbaniaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12982.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce zaprezentowano modele, funkcje i wymagania najważniejszych znormalizowanych systemów zarządzania. Omówiono systemy zarządzania w następujących dziedzinach: zarządzanie jakością, zarządzanie bezpieczeństwem i higieną żywności, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie wynikami i wizerunkiem organizacji. Ponadto dokonano próby odwzorowania cyklu życia znormalizowanych systemów zarządzania z uwzględnieniem fazy projektowania, oceny i ciągłego doskonalenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14257.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15073.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proces TQM jest pewnym rozwinięciem polityki przedsiębiorstwa od koncentracji na zyskach i ilości do oparcia się na potrzebach i zadowoleniu klientów nie zapominając jednocześnie o ogólnych sprawach społecznych. Takie ukierunkowanie zapewni przedsiębiorstwu sukces oraz korzyści dla wsystkicch jego pracowników. TQM składa się z trzech istotnych elementów: koncentracji działalności przedsiębiorstwa na potrzebach klienta, kompleksowego stylu myślenia oraz współdziałania wszystkich pracowników przedsiębiorstwa.TQM jest to przede wszystkim rodzaj kultury przedsiębiorstwa, bazującej na umiejętności pracy zespołowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.685.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W oddanej właśnie do rąk Czytelników książce zespół autorów prezentuje podstawowe metody i instrumenty controllingu jakości. Zarządzanie jakością, a zwłaszcza controlling jakości należy obecnie do strategicznych zadań każdego przedsiębiorstwa, organizacji gospodarczej czy instytucji. Narzędzia controllingu jakości są coraz szerzej wykorzystywane w procesach planowania działalności, projektowania produktów, organizacji i koordynacji procesów zarządczych oraz kontroli, oceny i regulacji zadań oraz celów przedsiębiorstwa. Prezentowany podręcznik w zamyśle jego autorów ma ułatwić słuchaczom studiów ekonomicznych i zarządzania samodzielne przyswajanie zagadnień dotyczących zarządzania jakością produkcji i produktu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania metod i instrumentów controllingu jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7682.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8683.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta wyjaśnia dokładnie, co przedsiębiorstwo musi zrobić w poszczególnych działach, aby wdrożyć system jakości ISO 9000 oraz odnieść sukces w audycie certyfikacyjnym. Każde wymaganie- niezależnie od tego jak dwuznaczne lub kontrowersyjne- jest omówione. Znaleźć tu można setki rad i wskazówek, a także przykłady praktycznych rozwiązań. Znajdują się w niej także przykłady sytuacji auditowych, ilustrujących na co auditorzy patrzą, czego szukają, jakich technik auditowania używają oraz, jak się zachowują w specyficznych sytuacjach. Dzięki temu, że zostało wyraźnie sprecyzowane, co będzie, a co nie będzie zaakceptowane przez auditorów, książka ta staje się swego rodzaju modelem zgodności z ISO 9000.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3745 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2522.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybki rozwój międzynarodowych kontaktów i globalizacja zjawisk gospodarczych powodują, że w przyspieszonym tempie zacierają się różnice, a uwypuklają podobieństwa procesów ekonomicznych prowadząc do upowszechnienia pewnych standardów, które przekraczają granice państw, a nawet kontynentów. Standardami takimi stają się systemy zapewnienia jakości, o których traktuje niniejsza książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2521.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Wiedza zawarta w książce może być zachętą nie tylko do skuteczniejszego opracowania i wdrożenia systemów zarządzania, ale także do ich dalszego doskonalenia, co jest podstawową dyrektywą wszelkich systemów zarządzania opartych na normach ISO i normach komplementarnych. Najpełniej idea ciągłego doskonalenia znalazła swój wyraz w normach ISO związanych z jakością, a konkretnie w "bliżniaczej" normie ISO 9004:2001 Wytyczne do doskonalenia systemu zarządzania jakością. W niniejszej publikacji zostały przedstawione wzorcowe dokumenty stosowane przy wprowadzaniu systemu zarządzania jakością, które przeszły "próbę ognia", czyli proces certyfikacji w wielu przedsiębiorstwach. Mogą one stanowić podstawę do opracowania i wdrożenia w każdej organizacji własnego systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4985.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ilustruje zarówno historię powstawania standardów bibliotecznych w Polsce oraz za granicą, jak i prace standaryzacyjne bibliotek w ostatnich latach, a także najnowsze propozycje w tym zakresie. Główny zrąb książki został podzielony na osiem podstawowych bloków tematycznych takich jak: geneza standaryzacji, standardy w zarządzaniu i organizacji bibliotek, standardy w zakresie kierowania personelem, standardy w zakresie obsługi użytkownika, gromadzenia i opracowywania zbiorów, komputeryzacji i elektronicznych usług bibliotek, standardy architektoniczne oraz praktyczne przykłady wdrożeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10621.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej