Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(57)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(47)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(29)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(56)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Baron Angela
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cisek Marcin
(2)
Dywański Piotr
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Muszczynko Ewa
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rzycka Olga
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Baker Alan (1956- )
(1)
Berkun Scott
(1)
Blank Steven G
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brown John Seely
(1)
Brycz Bogumiła
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Bąk Michał
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Connors Roger
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Croll Alistair
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dorf Bob
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Dębski Maciej
(1)
Elkin Paul M
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gadomski Rafał
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Goebel Urszula
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Hagel John
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Jolly Adam
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kanholm Jack
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Klin Lidia
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Kopczewski Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kruse Kevin (1967- )
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Królak Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Martin Robert C
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Mikowska Monika
(1)
Moch Wojciech
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(63)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(63)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Lekarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(17)
KADRY
(7)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(7)
PORADNIKI
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Zarządzanie
(6)
Handel elektroniczny
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(4)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Biznesplan
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
INNOWACJE
(2)
Marketing
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
ROZMOWA
(2)
Startup
(2)
Sukces
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Content marketing
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gastronomia
(1)
Google Analytics
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie się
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Magazyn
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżer
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjatorzy
(1)
Neuromarketing
(1)
OUTSOURCING
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PROGRAMY KOMPUTEROWE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produkt regionalny
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
SAMOREALIZACJA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRONY WWW
(1)
SUKCES
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Start-up
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Służba zdrowia
(1)
TURYSTYKA
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
UMOWA
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(21)
Poradnik
(19)
Poradniki
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(13)
marketing
(7)
ISO 9000
(4)
biznesplan
(4)
e-marketing
(4)
marka
(4)
poradnik
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
przywództwo
(4)
strategia
(4)
coaching
(3)
e-biznes
(3)
kultura organizacyjna
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
media społecznościowe
(3)
mentoring
(3)
ocena pracowników
(3)
projekt
(3)
sklep internetowy
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
analiza SWOT
(2)
analiza strategiczna
(2)
asertywność
(2)
działalność gospodarcza
(2)
e-sprzedaż
(2)
innowacje
(2)
kadry
(2)
kapitał ludzki
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
komunikacja
(2)
konflikt
(2)
menedżer
(2)
motywowanie pracowników
(2)
negocjacje
(2)
normy ISO 9000
(2)
organizacja
(2)
perswazja
(2)
planowanie strategiczne
(2)
platforma aukcyjna
(2)
reklama
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
social media
(2)
sprzedaż
(2)
startup
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
strategia komunikacji
(2)
turystyka
(2)
usługi online
(2)
zarządzanie czasem
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
ISO 9001
(1)
Internet
(1)
Unia Europejska
(1)
Web 2.0
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza finansowa
(1)
analiza konkurencji
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
aplikacja mobilna
(1)
autoprezentacja
(1)
badania rynku
(1)
branding
(1)
business
(1)
business communication
(1)
career
(1)
communication skills
(1)
content marketing
(1)
conversation
(1)
czas
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dystrybucja
(1)
e-handel
(1)
e-klient
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
economics
(1)
efektywność pracowników
(1)
faktoring
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
firma
(1)
forfaiting
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka światowa
(1)
instrumenty finansowe
(1)
jakość
(1)
jakość produktu
(1)
jakość usług
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
kody
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Indeks.
Umiejętność prowadzenia rozmów odgrywa w życiu zawodowym bardzo dużą rolę, zwłaszcza w przypadku osób zajmujących kierownicze stanowiska. Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą - gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11001.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9385.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla dyrektorów i menedżerów wszystkich szczebli, mający ułatwić skuteczne działanie w ramach nowoczesnych koncepcji przywództwa. Dobry przewodnik pozwalający firmie uniezależnić się od zewnętrznych konsultantów. Autor, doświadczony doradca w dziedzinie zarządzania, oferuje praktyczny zestaw narzędzi i modeli rozwiązywania problemów, opracowywania strategii i planowania. Dzięki nim menedżer nie będzie skazany na stałe posługiwanie się kilkoma rutynowymi, typowymi rozwiązaniami. Uzyska możliwość twórczego wykorzystania szans i radzenia sobie z trudnościami. Korzystanie z książki ułatwia przejrzysta struktura. Kolejno omawiane są kluczowe zagadnienia zarządzania, takie jak budowa zespołów, style przywództwa, zarządzanie finansowe, marketing i sprzedaż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6314.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8850.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress. Teoria i Praktyka)
Tyt. oryg.: "The art of project management" 2005.
Bibliogr. s. 501-503. Indeks.
W książce "Sztuka zarządzania projektami" nie znajdziesz długich teoretycznych wywodów. Jej autor, doświadczony kierownik projektów pracujący m.in. dla Microsoftu, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, wprowadzi Cię w specyfikę zarządzania projektami i przedstawi najważniejsze elementy tej dziedziny wiedzy. Dowiesz się, jak układać harmonogram projektu, zarządzać ludźmi, rozwiązywać problemy i dotrzymywać terminów; planowanie projektu, tworzenie wizji i specyfikacji, kierowanie pracownikami, prowadzenie zebrań, budowanie zaufania, strategie zarządzania projektem, zamykanie projektu i wprowadzanie produktu na rynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10725.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem planowania scenariuszowego jest tworzenie takich projektów i podejmowanie takich decyzji, które sprawdziłyby się w różnych sytuacjach w przyszłości. Scenariusze są instrumentem kształtowania strategii organizacji, pozwalającym uwzględnić złożoność otoczenia, wielość poglądów i niepewność przyszłej sytuacji biznesowej. Poszerzają pole widzenia, oferują alternatywne sposoby interpretacji wydarzeń teraźniejszych i likwidują stereotypy tradycyjnego prognozowania przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6315.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Kierownik projektu musi być dobrym szefem, twardym administratorem i skutecznym negocjatorem. Zarządzanie projektami wymaga z jednej strony elastyczności w działaniu, ale z drugiej -- konsekwencji w metodycznym prowadzeniu całego przedsięwzięcia. Alfabet... pomaga dobrze przygotować się do roli kierownika lub członka zespołu projektowego. Co niezmiernie ważne -- ostrzega również przed typowymi pułapkami, w których grzęzną projekty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8181.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9518.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klucz do...)
W przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł. Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5269.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6542.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: zarządzanie zmianą
Na okładce: Poznaj teorię oraz praktykę metodyk zmiany i wdrażaj je tak, by działały na Twoją korzyść.
Zmiana jest stałym elementem naszego życia, ponieważ w życiu chodzi o ruch. O podejmowanie działania. Nie ma przy tym aktywności mądrzejszych i głupszych. Jest tylko wybór i są jego konsekwencje. Wybór kierunku kształcenia i drogi zawodowej. Decyzja o podjęciu kolejnego wymagającego zadania. Dobrowolna zmiana pracy. Każda kolejna decyzja o zaangażowaniu się w zmianę stanowi konsekwencję uprzednio podjętej i równocześnie jest wstępem do przyszłej. Tej, która delikatnie zarysowuje się na horyzoncie życia. Bo człowiek jest istotą, która gnuśnieje w spokoju. Ludzki umysł wciąż i wciąż poszukuje nowych wyzwań. Zmian, które zmuszą go do intensywnej pracy, a tym samym - dostarczą przyjemnych doznań. Skoro zmiana jest czymś, co permanentnie towarzyszy człowiekowi, staramy się nad nią zapanować, zarządzać nią. Aktualnie funkcjonujemy jednak w tak dynamicznie przekształcającym się świecie, w czasach tak niesamowitego postępu wszelkich dziedzin nauki i techniki, że doprawdy trudno za nimi nadążyć. Zarządzanie zmianą w szerokim kontekście staje się niemożliwe. A w skali mikro? W świecie własnej firmy albo własnego życia? Tu można się pokusić nie tyle o zarządzanie zmianą, ile raczej o prowadzenie organizacji/firmy/osoby drogą zmiany. O przyjmowanie przekształceń otoczenia w pozytywny sposób. O czerpanie z nich siły. Jak się tego nauczyć? Poznając teorię, ale przede wszystkim praktykę metodyk zmiany i wdrażając je dla siebie tak, by działały na naszą korzyść. Bo zmienność świata będzie tylko rosnąć, więc my sami także musimy w odpowiednim tempie ulegać transformacjom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21501.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21500.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdolności przywódcze to integralny składnik codzienności. Można je sobie przyswoić. Nie są magicznym darem, z którym trzeba się urodzić. Przysługują nie tylko grubym rybom i postaciom z wielkiego świata. W biznesie są na wagę złota. NLP łączy trzy obszary: "neuro" dotyczy sfery myślenia i odczuwania; "lingwistyczne" odnosi się do obszaru języka: co i jak mówimy oraz w jaki sposób wpływają na nas usłyszane słowa; "programowanie", czyli metody działania prowadzące do określonych rezultatów. Oto początek wędrówki drogą wiodącą ku rozwojowi własnego stylu przywództwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5845.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7237.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Human capital management : achieving added value trough people
Bibliogr. s. 243-248. Indeks.
Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZKL) jest strategią, którą wykorzystuje się, aby analizować, mierzyć i oceniać sposób tworzenia wartości przez politykę i praktyki personalne. Jego istotą jest dostrzeganie i ukazywanie wartości dodanej, którą przynoszą organizacjom zatrudnieni w niej ludzie, a także skuteczne zarządzanie nimi oraz powiązanie zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10383.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: Human capital management : achieving added value trough people, 2008.
Bibliogr. s. 243-248. Indeks.
Podstawowym celem tej ksiązki jest wskazanie, w jaki sposób można w praktyce uzyskiwać wartość dodaną dzięki ludziom, stosując taką polityke i takie praktyki zarządzania kapitałem ludzkim, które jednocześnie zapewnią zaspokajanie aspiracji i potrzeb zatrudnionych osób. W książce zostały omówione procesy pomiaru i raportowania, ale autorzy skupili się przede wszystkim na procesie krytycznej oceny danych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych - oraz na wykorzystaniu analizy predykcyjnej do określania przyszłych wyników, które można osiągnąć dzięku już stosowanym oraz proponowanym praktykom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12496 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. 182-184.
Głównym celem publikacji jest pokazanie, jak bardzo funkcja personalna ewoluuje i jak zmieniają się wymagania wobec kadrowców, którzy do niedawna zajmowali się właściwie tylko administracją, rekrutacją i ocenami, obecnie zaś mają coraz większy wpływ na procesy zarządzania przedsiębiorstwem. Jej celem jest również określenie tych tendencji, które w najbliższym czasie mogą decydować o "być albo nie być" wielu pracowników i menedżerów kadr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10388.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Personelem)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Książka jest przeznaczona dla menedżerów różnych szczebli, przed którymi w codziennej praktyce zarządzania stają bezpośrednio najrozmaitsze zadania związane z zarządzaniem ludźmi. Każdy menedżer musi więc mieć w jakimś stopniu kompetencje specjalisty w dziedzinie zarządzania personelem. Czytelnik znajdzie tu także zbiór rozmaitych narzędzi (kwestionariusze, scenariusze rozmów, formularze), dzięki którym zdobytą w czasie lektury książki wiedzę, natychmiast będzie mógł wykorzystać w codziennej praktyce menedżerskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11546.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8108.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 117-[121].
Rola pracy magisterskiej jest nie do przecenienia i generalnie istnieją dwie oceny tej pracy, wystawiane przez samego studenta. Z pierwszą oceną mamy do czynienia wówczas, gdy student jest zadowolony (a czasami dumny) ze swojej pracy, oprawia ją z pietyzmem, stawia na półce w bibliotece, aby później chwalić się nią przed dziećmi. Natomiast, gdy student wystawi sobie drugą ocenę, wówczas nieśmiało i z zakłopotaniem przedstawia do oceny swoją pracę recenzentom, aby później jak najszybciej wyrzucić ją do kosza i o niej zapomnieć. Pisząc ten poradnik, staraliśmy się dostarczyć studentowi podstawowe informacje, niezbędne, aby mógł sobie wystawić pierwszą z wymienionych ocen, i mamy nadzieję, że właśnie takie oceny będą otrzymywali czytelnicy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11012.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11985.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Motivation : Instrumente zur Führung und Verführung, 2007
Indeks.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10999.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i życie : refleksje coacha / Olga Rzycka. - Warszawa : Difin, 2011. - 278, [1] s. ; 23 cm.
(Engram)
"Olga Rzycka podejmuje wątek dwóch przenikających się wzajemnie rodzajów coachingu - menedżerskiego i życiowego. "Zarządzanie i życie" jest coachingiem "na odległość", w którym bezpośrednia rozmowa coacha z klientem została zastąpiona świetnie napisaną książką. Jeżeli jej czytelnik nie będzie uciekał od refleksji, to ten coaching powiedzie się. Jest to zresztą taki sam warunek, jaki klient powinien wypełnić podczas każdego coachingu. Warto tę książkę nie tylko przeczytać, ale też potem o niej pomyśleć. Autorka, doświadczony coach, świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że jeden człowiek nie może zmienić drugiego. Może natomiast dać impuls, dzięki któremu ten drugi zmieni się sam. Książka "Zarządzanie i życie" jest właśnie takim impulsem - nie tylko dla menedżerów". (Andrzej Niemczyk, menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13063.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia strony: 267-268.
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytelnika za ręką przez cały proces przygotowania biznesplanu. W kolejnych krokach omawia m.in. elementy modelu, proces tworzenia studium wykonalności i biznesplanu, plan strategiczny, plany dziedzinowe i plan finansowy. Dodatkowo na stronie internetowej autora są dostępne pliki elektroniczne umożliwiające przygotowanie biznesplanu oraz symulację różnych jego wariantów. Książka w połączeniu z tymi narzędziami pozwala nawet najmniejszej firmie opracować profesjonalny biznesplan, konieczny np. przy staraniu się o kredyty bankowe czy dofinansowanie z funduszy unijnych. Poradnik jest napisany prostym i przystępnym językiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.18346.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20780.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20779.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej