Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(32)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(31)
available
(18)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(6)
Wypo┼╝yczalnie
(16)
Czytelnie
(31)
Author
Heyde Anke von der
(2)
Koszutska Olga
(2)
Kowalczyk El┼╝bieta (ekonomia)
(2)
Linde Boris von der
(2)
Rzycka Olga
(2)
Aniszewska Gra┼╝yna
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Bugdol Marek
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Fr─ůtczak Ewa
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Haor Beata
(1)
Hornowska El┼╝bieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
J─Ödrzejczak Jacek
(1)
Kabat Maria
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Konieczny Tadeusz (zarz─ůdzanie kryzysowe)
(1)
Ko┼╝usznik Barbara
(1)
Kr├│l-Fijewska Maria
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
O'Connor Joseph
(1)
Panka Tomasz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Ratyński Władysław
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Skoczylas Gra┼╝yna
(1)
Sołek-Borowska Celina
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Słaby Teresa
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wilcox Mark
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
┼╗muda Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(14)
Time Period of Creation
2001-
(3)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(34)
Language
Polish
(33)
English
(1)
Audience Group
Handlowcy
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Negocjatorzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Subject
ZARZ─äDZANIE
(28)
KADRY
(7)
PRACA
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
MENED┼╗EROWIE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
MENTORING
(3)
Negocjacje
(3)
ORGANIZACJA
(3)
Zarz─ůdzanie
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ROZMOWA
(2)
SAMOREALIZACJA
(2)
Asertywno┼Ť─ç
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Kosmetologia
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Mened┼╝er
(1)
Od┼╝ywianie
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Piel─Ögniarstwo
(1)
Psychologia
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SUKCES
(1)
Służba zdrowia
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAUFANIE
(1)
Świadczenia zdrowotne
(1)
Subject: time
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
2001-
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
Opracowanie
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Psychologia
(5)
Zarz─ůdzanie i marketing
(5)
Medycyna i zdrowie
(1)
34 results Filter
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu ┼Ül─ůskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2789.)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza praca omawia znaczenie psychologii pracy i organizacji, wskazuj─ůc na wszechstronne i interdyscyplinarne dzia┼éania na rzecz propagowania idei zale┼╝no┼Ťci post─Öpu cywilizacyjnego i gospodarczego od tzw. czynnika ludzkiego. Opisuje ona mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania psychologii w zarz─ůdzaniu. Autorzy wyodr─Öbnili kilka rozdzia┼éow, w kt├│rych omawiaj─ů aplikowanie rozwi─ůza┼ä psychologii pracy i organizacji oraz akcentuj─ů powi─ůzania psychologii i innych dyscyplin naukowych na nast─Öpuj─ůcych p┼éaszczyznach: zastosowania psychologii w zarz─ůdzaniu otoczeniem i procesami globalnymi, psychologii i jej zastosowania na poziomie polityki i strategii organizacji, psychologii a kierowania i psychologii wobec problem├│w jednostki w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11259.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12351.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gespr├Ąchstechniken f├╝r F├╝hrungskr├Ąfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywowa─ç pracownik├│w? Jak stworzy─ç zesp├│┼é, dba─ç o efektywno┼Ť─ç i rozwi─ůzywa─ç konflikty? Co o osobowo┼Ťci kandydata m├│wi─ů materia┼éy rekrutacyjne? Skutecznie zarz─ůdza─ç mo┼╝e tylko ten, kto w┼éa┼Ťciwie rozumie zachowania swoich koleg├│w i wsp├│┼épracownik├│w. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarz─ůdzania. Publikacja zawiera: om├│wienie najwa┼╝niejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologi─Ö motywacji; zasady umiej─Ötnego zarz─ůdzania w sytuacji kryzysowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : "Difin", cop. 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 328-340
Ksi─ů┼╝ka stanowi syntez─Ö wiedzy ostatnich kilkudziesi─Öciu lat na temat kierownika i jego pracy. Wykorzystano klasyczne koncepcje badania kierownika (teoria cech, teoria zachowa┼ä, teoria sytuacyjna i teoria interakcyjna) do zaprezentowania sposobu oceny efektywno┼Ťci pracy kierownika oraz do usprawnienia dzia┼éa┼ä zespo┼é├│w zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami w sytuacjach trudnych. Na podstawie docieka┼ä najwybitniejszych teoretyk├│w i praktyk├│w o uznanym autorytecie ┼Ťwiatowym, po zweryfikowaniu ich koncepcji, zaproponowano gotowe do zaaplikowania rozwi─ůzania w polskiej formacji gospodarczej. Prezentowana praca jest wi─Öc realizowana wed┼éug paradygmatu - jak jest, jak by─ç powinno i co zrobi─ç?
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11924.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8819.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10298.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 261-286. Indeksy.
Autorzy prezentuj─ů psychologiczne podej┼Ťcie do zarz─ůdzania organizacj─ů. Problematyka rozpatrywana jest zar├│wno w aspekcie wewn─Ötrznym, odnosz─ůcym si─Ö do funkcjonowania cz┼éowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewn─Ötrznym, buduj─ůc wizerunek i mark─Ö przedsi─Öbiorstwa. Podzia┼é ksi─ů┼╝ki na cztery cz─Ö┼Ťci wynika z prezentowanej tematyki. W cz─Ö┼Ťci pierwszej Autorzy koncentruj─ů si─Ö na kwestiach og├│lnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowo┼Ť─ç, cz─Ö┼Ť─ç druga po┼Ťwi─Öcona jest zarz─ůdzaniu kompetencjami zawodowymi pracownik├│w, motywowaniu i szkoleniom, w cz─Ö┼Ťci trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaanga┼╝owanie i emocje, natomiast w czwartej cz─Ö┼Ťci poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a tak┼╝e kszta┼étowania marki przedsi─Öbiorstwa. W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy po┼é─ůczone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili si─Ö na kwestiach zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowo┼Ť─ç w organizacji, kariera i rozw├│j zawodowy, motywowanie, zaanga┼╝owanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsi─Öbiorstwa. Psychologiczne uj─Öcie pomaga w zrozumieniu mechanizm├│w zachodz─ůcych wewn─ůtrz organizacji i przyczyni─ç si─Ö do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11356.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Stres w organizacji / red. Tadeusz Konieczny. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2014. - 179 s. : il. ; 22 cm.
(Psychologia Biznesu)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jest kolejn─ů pozycj─ů z serii Psychologia Biznesu. Prezentowana tu tematyka oparta jest na za┼éo┼╝eniu, i┼╝ realizacja cel├│w biznesowych i ekonomiczna warto┼Ť─ç organizacji zale┼╝y w du┼╝ej mierze od czynnika ludzkiego, i to nie tylko samych pracownik├│w, ale r├│wnie┼╝ pracodawc├│w. Autorzy poszczeg├│lnych artyku┼é├│w przekonuj─ů, jak wa┼╝ne jest przeciwdzia┼éanie negatywnym skutkom stresu i ┼╝e nie powinno ono by─ç jedynie domen─ů lekarzy i psycholog├│w. Coraz wa┼╝niejsz─ů rol─Ö w tym obszarze powinny odgrywa─ç piony zarz─ůdzania zasobami ludzkimi, badaj─ůc i rozpatruj─ůc wp┼éyw polityki HR na poziom zdrowia i efektywnego zachowania si─Ö pracownika.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14047.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14915.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16913.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest kontynuacj─ů opracowanych przez Coveya "7 nawyk├│w skutecznego dzia┼éania", ciesz─ůcych si─Ö niezwyk┼é─ů popularno┼Ťci─ů tak┼╝e w Europie. Tym razem autor wyja┼Ťnia, jaki powinien by─ç i jakim zasadom ho┼édowa─ç przyw├│dca, by jego kierowanie lud┼║mi przynosi┼éo najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, kt├│rzy zadaj─ů pytania, wspieraj─ů swoich ludzi, zach─Öcaj─ů ich do partycypacji w zarz─ůdzaniu, do pracy zespo┼éowej, do dzielenia si─Ö pomys┼éami i zg┼éaszania innowacji. Za pomoc─ů pyta┼ä buduj─ů relacje i rozwi─ůzuj─ů problemy. Pytania zach─Öcaj─ů do my┼Ťlenia. Za ich spraw─ů rodz─ů si─Ö nowe pomys┼éy i powstaj─ů nowe sposoby podej┼Ťcia do dobrze znanych zada┼ä. Niestety, wielu lider├│w jest nie┼Ťwiadomych niezwyk┼éej mocy zadawania pyta┼ä w zarz─ůdzaniu lud┼║mi. Nie interesuj─ů sie tym, co dzieje si─Ö z ich podw┼éadnymi, dlatego umyka im wiele informacji, kt├│re mog┼éyby pom├│c w zarz─ůdzaniu zespo┼éami i osi─ůganiu cel├│w. Ciekawo┼Ť─ç bowiem pomaga w zarz─ůdzaniu. ─ćwiczy─ç j─ů mo┼╝na w┼éa┼Ťnie przez zadawanie pyta┼ä. Dobre pytania otwieraj─ů zamkni─Öte dotychczas drzwi, stymuluj─ů do oryginalnego my┼Ťlenia, prowokuj─ů zmian─Ö. Dzi─Öki nim ludzie sprawdzaj─ů swoje aspiracje, motywacje, wybory, za┼éo┼╝enia, priorytety i zachowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
┼╗yjemy w czasach, w kt├│rych tradycyjne metody zarz─ůdzania stopniowo wyczerpuj─ů sw├│j potencja┼é. Ju┼╝ dzi┼Ť warto si─Ö zastanowi─ç, jakiego rodzaju zmiany w naszym my┼Ťleniu b─Öd─ů w stanie prze┼éama─ç nadchodz─ůcy kryzys. W XXI wieku zgodno┼Ťc charakteru pracy z natur─ů ludzk─ů staje si─Ö coraz wa┼╝niejsza, a dzieki propozycji Stockiego, Prokopowicza i ┼╗mudy mo┼╝emy dostrzec, jakiego rodzaju zmiany s─ů konieczne, aby r├│wnowaga ta zosta┼éa zachowana.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7879.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8974.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarz─ůdzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej b─Ödzie rozpatrywana g┼é├│wnie pod k─ůtem zwi─Ökszenia efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä mened┼╝erskich. Zasadnicz─ů tez─ů przyj─Öt─ů w pracy jest wskazanie na ┼Ťcis┼é─ů zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy kompetencjami komunikacyjnymi mened┼╝era a jego zdolno┼Ťci─ů do efektywnego zarz─ůdzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niekt├│re wyniki w┼éasnych rozwa┼╝a┼ä teoretycznych autora i bada┼ä empirycznych prowadzonych nad komunikacj─ů interpersonaln─ů, zarz─ůdzaniem i rozwojem cz┼éowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11293.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia motywacji w organizacji / Zdzisław Nieckarz. - Warszawa : Difin, 2011. - 192 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Interesuj─ůca i godna specjalnej uwagi ksi─ů┼╝ka dr. Zdzis┼éawa Nieckarza w istotny spos├│b uzupe┼énia stosunkowo ubogie polskie pi┼Ťmiennictwo psychologiczne dotycz─ůce problematyki motywowania uczestnik├│w organizacji. Nie trzeba przekonywa─ç, ┼╝e jest to zagadnienie o fundamentalnym znaczeniu nie tylko dla zrozumienia mechanizm├│w dzia┼éa┼ä cz┼éowieka, ale i dla skutecznego rozporz─ůdzania zasobami ludzkimi instytucji - a wi─Öc ostatecznie stylu funkcjonowania organizacji. (...) prac─Ö czyta si─Ö - mimo jej powa┼╝nego ci─Ö┼╝aru gatunkowego - z ┼éatwo┼Ťci─ů i prawdziw─ů przyjemno┼Ťci─ů. (prof. dr hab. Mieczys┼éaw Ciosek)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11152.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12151.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarz─ůdzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia, jak skutecznie porozumiewa─ç si─Ö, zwi─Öksza─ç satysfakcj─Ö z pracy, efektywnie w┼é─ůczy─ç si─Ö w wykonywanie celu grupowego i unika─ç b┼é─Ödnej interpretacji otaczaj─ůcego ┼Ťrodowiska, czyli jak zosta─ç doskona┼éym liderem, mened┼╝erem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje nast─Öpuj─ůce zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wp┼éywaj─ůce na osobowo┼Ť─ç i jej wp┼éyw na cz┼éowieka w ┼Ťrodowisku pracy, percepcj─Ö cz┼éowieka w rozumieniu ┼Ťrodowiska pracy, warto┼Ťci w zachowaniach pracownik├│w i ich diagnoz─Ö, motywacj─Ö w firmie, istot─Ö, przyczyny i etapy istnienia grupy, kszta┼étowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie si─Ö w organizacji i jego ulepszanie, koncepcj─Ö i dzia┼éanie kierownika oraz przyw├│dcy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12280.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka IPK. Zarz─ůdzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki spos├│b wykorzysta─ç procedur─Ö ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarz─ůdzaniu organizacj─ů. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracownik├│w (SOOP). Om├│wiono tak┼╝e najcz─Ö┼Ťciej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia zwi─ůzane z technik─ů przeprowadzenia rozmowy oceniaj─ůcej. Ka┼╝dy z omawianych etap├│w: projektowania, wdra┼╝ania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przyk┼éadami konkretnych rozwi─ůza┼ä. Przejrzysty uk┼éad tekstu, liczne tabele i zestawienia u┼éatwiaj─ů korzystanie z poradnika.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Academia Oeconomica)
Bibliogr. s. 193-197. Indeks.
Podr─Öcznik kierowany jest do student├│w wy┼╝szych uczelni, jako lektura do nauki przedmiot├│w: Psychologia w Zarz─ůdzaniu, Psychologia i Socjologia Zarz─ůdzania, Zarz─ůdzanie Personelem, Psychologia i Socjologia Pracy, Kierowanie Zespo┼éem itp. Stanowi kompendium wiedzy na temat roli i problem├│w cz┼éowieka w organizacji. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci: po┼Ťwi─Öconej dzia┼éaniom pojedynczego cz┼éowieka w ┼Ťrodowisku pracy oraz dzia┼éalno┼Ťci zespo┼é├│w pracowniczych. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e by─ç pomocna r├│wnie┼╝ dla menad┼╝er├│w zainteresowanych metodami oceniania i motywowania pracownik├│w, przezwyci─Ö┼╝ania konflikt├│w oraz skuteczniejszego kierowania. W prezentowanej ksi─ů┼╝ce autor podj─ů┼é si─Ö problematyki zarz─ůdzania, szczeg├│lnie akcentuj─ůc znaczenie psychologii podstawowej i spo┼éecznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10622.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Ksi─ů┼╝ka jest przyk┼éadem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy spos├│b post─Öpowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiej─Ötno┼Ťciach (kompetencjach) coacha (np. umiej─Ötno┼Ť─ç s┼éuchania, zadawania pyta┼ä, udzielania informacji zwrotnych, jasnego okre┼Ťlania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formu┼éuj─ů za┼éo┼╝enia, buduj─ů model dzia┼éania i z tego modelu wywodz─ů szczeg├│┼éowe procedury. Dzi─Öki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczeg├│lnych etap├│w post─Öpowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, ┼╝e wbrew obiegowym opiniom nie ka┼╝dy mo┼╝e by─ç trenerem, co ma du┼╝e znaczenie w dobie budowania to┼╝samo┼Ťci tego zawodu. Ksi─ů┼╝ka zawiera liczne przyk┼éady oraz spis popularnych narz─Ödzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co u┼éatwi osobom pracuj─ůcym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy w┼éasnych program├│w i sesji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Re-energizing the corporation : how leaders make change happen, 2008.
Nowa energia w korporacji to propozycja dla lider├│w, kt├│rzy wiedz─ů, ┼╝e zmiany s─ů konieczno┼Ťci─ů. Pokazuje, jak dodawa─ç energii mened┼╝erom i ich zespo┼éom podczas wprowadzania nowych rozwi─ůza┼ä w firmie, oraz podkre┼Ťla, jak wa┼╝ne jest dobre przyw├│dztwo w ka┼╝dym biznesie. Ksi─ů┼╝ka opiera si─Ö na praktyce autor├│w maj─ůcych bogate do┼Ťwiadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej, w ┼Ťrodowisku r├│┼╝nych korporacji. Ksi─ů┼╝ka zawiera ciekawe pomys┼éy, sugestie, opisy dobrych i z┼éych do┼Ťwiadcze┼ä oraz wiele przyk┼éad├│w radzenia sobie z wprowadzaniem zmian w kontek┼Ťcie codziennego funkcjonowania firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10395.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Beck Info Biznes)
Indeks.
Umiej─Ötno┼Ť─ç prowadzenia rozm├│w odgrywa w ┼╝yciu zawodowym bardzo du┼╝─ů rol─Ö, zw┼éaszcza w przypadku os├│b zajmuj─ůcych kierownicze stanowiska. Co robi─ç, gdy ma si─Ö do czynienia z rozm├│wc─ů - gadu┼é─ů? Jak post─Öpowa─ç, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak sk┼éoni─ç go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wsp├│lnie z pracownikami formu┼éowa─ç realne do osi─ůgni─Öcia cele? W ksi─ů┼╝ce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowuj─ů si─Ö fachowcy, i z jakich technik korzystaj─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11001.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9385.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Motivation : Instrumente zur F├╝hrung und Verf├╝hrung, 2007
Indeks.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynnik├│w wp┼éywaj─ůcych na sukces lub pora┼╝k─Ö przedsi─Öbiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to w┼éa┼Ťnie poziom zaanga┼╝owania poszczeg├│lnych pracownik├│w i ca┼éej za┼éogi mo┼╝e sta─ç si─Ö najwa┼╝niejszym elementem r├│┼╝nicuj─ůcym dw├│ch konkurent├│w. Ksi─ů┼╝ka przedstawia wiele mo┼╝liwo┼Ťci wzmocnienia motywacji, nie tylko w┼éasnej, lecz i pracownik├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10999.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie i ┼╝ycie : refleksje coacha / Olga Rzycka. - Warszawa : Difin, 2011. - 278, [1] s. ; 23 cm.
(Engram)
"Olga Rzycka podejmuje w─ůtek dw├│ch przenikaj─ůcych si─Ö wzajemnie rodzaj├│w coachingu - mened┼╝erskiego i ┼╝yciowego. "Zarz─ůdzanie i ┼╝ycie" jest coachingiem "na odleg┼éo┼Ť─ç", w kt├│rym bezpo┼Ťrednia rozmowa coacha z klientem zosta┼éa zast─ůpiona ┼Ťwietnie napisan─ů ksi─ů┼╝k─ů. Je┼╝eli jej czytelnik nie b─Ödzie ucieka┼é od refleksji, to ten coaching powiedzie si─Ö. Jest to zreszt─ů taki sam warunek, jaki klient powinien wype┼éni─ç podczas ka┼╝dego coachingu. Warto t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö nie tylko przeczyta─ç, ale te┼╝ potem o niej pomy┼Ťle─ç. Autorka, do┼Ťwiadczony coach, ┼Ťwietnie zdaje sobie spraw─Ö z tego, ┼╝e jeden cz┼éowiek nie mo┼╝e zmieni─ç drugiego. Mo┼╝e natomiast da─ç impuls, dzi─Öki kt├│remu ten drugi zmieni si─Ö sam. Ksi─ů┼╝ka "Zarz─ůdzanie i ┼╝ycie" jest w┼éa┼Ťnie takim impulsem - nie tylko dla mened┼╝er├│w". (Andrzej Niemczyk, mened┼╝er i trener z wieloletnim do┼Ťwiadczeniem w obu dziedzinach)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13063.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kariera Mened┼╝era)
We wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie asertywno┼Ť─ç sta┼éa si─Ö jedn─ů z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od mened┼╝era. Asertywno┼Ť─ç jest umiej─Ötno┼Ťci─ů pos┼éugiwania si─Ö w r├│┼╝nych sytuacjach ┼éagodn─ů stanowczo┼Ťci─ů w obronie w┼éasnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby by─ç asertywnym, nale┼╝y nauczy─ç si─Ö: odmawia─ç, wyra┼╝a─ç w┼éasne pogl─ůdy i broni─ç ich, nie ba─ç si─Ö krytyki i reagowa─ç na ni─ů, broni─ç si─Ö przed agresj─ů, konstruktywnie wyra┼╝a─ç z┼éo┼Ť─ç, wydawa─ç polecenia i komunikowa─ç swoje oczekiwania, chwali─ç innych, prezentowa─ç siebie. Ten poradnik pomaga nauczy─ç si─Ö bycia asertywnym. Mo┼╝na go poleci─ç nie tylko obecnym i przysz┼éym mened┼╝erom, ale tak┼╝e psychologom, socjologom, dziennikarzom, urz─Ödnikom r├│┼╝nych szczebli oraz studentom wy┼╝szych uczelni i s┼éuchaczom studi├│w podyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again