Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Bartoszczuk Paweł
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
angielski
(2)
polski
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(3)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
TURYSTYKA
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
quality management
(2)
agroturystyka
(1)
jakość usług
(1)
produkt turystyczny
(1)
tanatoturystyka
(1)
turystyka ekologiczna
(1)
turystyka filmowa
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie jakością
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie współczesnych tendencji w rozwoju usług turystycznych, aspektów jakosciowych w przedsiębiorstwach turystycznych, oraz roli konsumenta w kształtowaniu produktów turystycznych. Monografia porusza także kwestie konkurencyjności regionów oraz roli potencjału przyrodniczego i czynników antropogenicznych w rozwoju turystyki i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16838.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16932.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16918.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej