Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(14)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(18)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Kachniewska Magdalena
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Dobski Paweł
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Miedziarek Sławomir Arkadiusz
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Reformat Beata
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Suterski Hieronim
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Wawak Sławomir
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Więcek Jan
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(18)
angielski
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(16)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(11)
TQM
(6)
ISO 9000
(5)
jakość
(5)
jakość produktu
(3)
QFD
(2)
produkt
(2)
ISO 10000
(1)
ISO 14000
(1)
TQC
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
cykl życia produktu
(1)
ekonomika jakości
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
jakość pracy
(1)
jakość usług
(1)
jakość żywności
(1)
klasyfikacja
(1)
klient
(1)
konsument
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing strategiczny
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
normy ISO 9000
(1)
obsługa klienta
(1)
oferta produktowa
(1)
opakowanie
(1)
personel
(1)
produkcja żywnościowa
(1)
produkt konsumpcyjny
(1)
produkt przemysłowy
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
quality management
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
standardy
(1)
strategia
(1)
służba zdrowia
(1)
ustawodawstwo żywnościowe
(1)
usługi medyczne
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zmienność
(1)
żywność
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 4)
Bibliogr. s. 156-157.
Niniejsze opracowanie stanowi syntetyczne ujęcie problematyki projektowania i zastosowania jej przy wdrożeniu systemów zarządzania jakością. Równolegle z przekazaną tu wiedzą teoretyczną wyodrębniono materiał służący praktycznemu "podejściu" do projektowania. Skrypt przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów kierunku eksploatacja i diagnostyka maszyn studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, którzy w programach nauczania mają przedmiot inżynieria jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7440.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym opracowaniu omówiono skrótowo zagadnienia teorii kreowania jakości produktu turystycznego i kultury organizacyjnej nastawionej na jakość. Publikacja powinna uzupełnić pewną lukę istniejącą na rynku w zakresie literatury poświęconej zastosowaniu normy ISO 9001 w usługach turystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów szkół i wydziałów turystycznych, w których skromny wymiar godzin przeznaczonych na takie przedmioty, jak marketing usług turystycznych czy przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, rzadko daje możliwość obszernego omówienia problematyki zarządzania przez jakość. Książka pozwala wypełnić tę lukę, wskazując nie tylko na znaczenie ekonomiczne i społeczne wdrażania systemu jakości, ale także prezentując podstawową wiedzę z zakresu normalizacji systemów zarządzania i możliwości zastosowania wymagań normy ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. W nielicznych szkołach wyższych zarządzanie jakością usług turystycznych jest wprowadzane coraz częściej jako przedmiot. Publikacja może ułatwić przedsiębiorcy pierwszy kontakt z normą, audytorem, procedurą certyfikacji, a ponadto wskazać na najważniejsze aspekty praktycznego wdrażania systemu zarządzania przez jakość nawet w sytuacji, gdy przedsiębiorca nie jest zainteresowany pozyskaniem samego certyfikatu. Równocześnie może stać się uzupełnieniem materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie szkolenia personelu bądź w przygotowaniach do audytów wewnętrznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3932 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2761.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uaktual. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 371 s. : rys., tabl. ; 24 cm.
Wiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością, którą zawiera niniejszy podręcznik, jest niezbędna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania przede wszystkim na politechnikach, ale także na akademiach ekonomicznych i uniwersyteckich. Strukturę i treść publikacji determinuje układ pięciu pytań: (1) o celowość i przyczyny zarządzania jakością; (2) o źródła i naukowe podstawy zarządzania jakością; (3) o uniwersalny model systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach produkcyjnych; (4) o instrumentarium projektowania i stosowania systemu zarządzania jakością; (5) o metodykę wprowadzenia systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3554 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3553.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6328 [Magazyn 1], P.6331 [Magazyn 1], P.6332 [Magazyn 1], P.6329 [Magazyn 1], P.6330 [Magazyn 1], P.6326 [Magazyn 1], P.6327 [Magazyn 1] (7 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 554, [1] s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: Nowe wyd
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji
Bibliogr. s. 541-543 i przy rozdz. Indeks
Podręcznik akademicki do zarządzania jakością kierowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach Zarządzanie i marketing, Zarządzanie i inżynieria produkcji, stanowi również znakomity poradnik dla praktyków. Książka zawiera kompleksową, popartą licznymi przykładami wiedzę na temat zarządzania jakością. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowania statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Największymi zaletami podręcznika są: przejrzysta struktura i jasność wykładu, wiedza teoretyczna poparta przykładami z praktyki, zestawy pytań i zadań, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6747 [Magazyn 1], 7580.IX.7 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6748.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7579.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wielu zadań stawianych przez otoczenie międzynarodowe i jednolity rynek Unii Europejskiej za najistotniejsze uznaje się podnoszenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jak wykazuje bogate doświadczenie przedsiębiorstw japońskich, amerykańskich i zachodnioeuropejskich, jest to możliwe przez wprowadzenie strategii kompleksowego zarządzania przez jakość (total quality management). Na treść książki składają się dwa zasadnicze tematy: 1. Koncepcja i zasady zarządzania przez jakość (quality management). 2. Narzędzia i metody TQM (quality science). Swego rodzaju podsumowaniem rozważań zawartych w książce jest prezentacja trzech studiów przypadku wdrażania TQM oraz wyników badań przekrojowych przeprowadzonych w grupie polskich przedsiębiorstw. Jest intencją autorów, aby poza odbiorcą akademickim książka zainteresowała kadrę menedżerską i przez swą wieloaspektowość oraz interdyscyplinarność wspomagała rzeczywiste procesy tworzenia i wdrażania systemów TQM w polskich firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4412.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Koźmiński - Przedsiębiorczość i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik adresowany jest do osób, które interesują się zarządzaniem jakością. Autor ma nadzieję, że prezentowane treści i podejście okażą się inspirujące do własnych przemyśleń na temat omawianych zagadnień. Nie ma uprzywilejowanych królewskich dróg na skróty do jakości. Każdemu jest pisana jego własna, wynikająca z własnych doświadczeń, pozycji i stawianych sobie celów i każdy sam musi ją przejść. Autor uzna swój cel za spełniony, jeśli ta książka choć trochę w tym pomoże.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7956.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9246.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-251.
Podręcznik przedstawia w możliwie zwięzłej formie problematykę związaną z charakterystyką zapewniania jakości w przemysłowych procesach realizacji. Głównym celem publikacji jest wykształcenie wśród studentów wiedzy i umiejętności w zakresie: podstawowych pojęć z zakresu kwalitologii, czyli nauki o jakości; istoty poszczególnych koncepcji zarządzania jakością; różnic klasycznego i komleksowego zarządzania jakością; międzynarodowych standartów jakości i systemów oceny zgodności; instrumentarium inzynierii jakości; inżynierii jakości produktu, procesu, pracy oraz organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12797.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 411-418 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11015.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11989.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono w sposób jasny i wyczerpujący koncepcje zarządzania jakością zorientowane na klienta, podejście logistyczne, pozwalając zaspokoić potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji śledzenia i zapewnienia bezpieczeństwa zywnościowego w obsłudze klienta z pomocą lańcuchów dostaw. Problematyka złożoności organizacji do niedawna nie znajdowała się w centrum nauki o organizacji i zarządzaniu, dopiero postęp cywilizacyjny i globalizacja rynków nadała tej tematyce właściwą rangę. Dostrzeżenie tych problemów i wskazanie sposobów ich praktycznego rozwiązania należą do niewątpliwych walorów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Sławomir Wawak. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 268 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Jest to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TQM) - Total Quality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji, powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4461.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 297-302
Cyt. "Sukces na rynku w warunkach ostrej konkurencji o pozyskanie klientów może obecnie osiągnąć jedynie taka organizacja, która może zaoferować wyrób, lub usługę, które: a) odpowiadają potrzebom i spełniają najlepiej oczekiwania odbiorców, b) są zgodne z odpowiednimi normami, c) uwzględniają wymagania społeczne dotyczące między innymi ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa odbiorców i oszczędności energii i materiałów, d) są dostępne po cenach konkurencyjnych, ale jednocześnie uwzględniających koszty na poziomie umożliwiającym osiągnięcie zysku. Osiągnięcie odpowiedniego poziomu jakości produkcji wymaga takiej organizacji przedsiębiorstwa, aby wszystkie elementy, które decydują o jakości wyrobu, czy świadczonej usługi były odpowiednio uporządkowane i nadzorowane w sposób ciągły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7160.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8035.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : "Difin", 2002. - 223 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Przedstawiony podręcznik adresowany jest do studentów wydziałów i szkól turystycznych oraz praktyków zainteresowanych zagadnieniem jakości usług turystycznych i możliwości jej kształtowania. Przedstawiono w nim liczne przykłady praktyczne, wyjaśniono sposoby postrzegania jakości przez klientów, znaczenie pracowników liniowych dla rozpoznania potrzeb usługobiorców oraz możliwości pozyskiwania i kierowania trwałych więzi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 44.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16918.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest napisana i uporządkowana w taki sposób, by była możliwie łatwa w użyciu dla każdego, kto chce znaleźć i nauczyć się nowych metod zarządzania jakością bez konieczności odbycia szkolenia z tego zakresu. Poza tym książka ma charakter instruktażowy. Czytelnik może się nuczyć nowych narzędzi lub odkryć wariacje i nowe zastosowania już znanych. Jest to zarazem poradnik uporządkowany w taki sposób, aby wstępnie zapamiętane narzędzie mogło być łatwo znalezione i przypomniane oraz by czytelnik mógł szybko zidentyfikować odpowiednie narzędzie do rozwiązania określonego problemu czy osiagnięcia szczególnego celu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5043.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6129.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie.)
Bibliogr. s. 369-370, wykaz aktów prawnych s. 370-371. Indeks.
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki związanej z zarządzaniem bezpieczeństwem żywności. Autorzy omawiają zwłaszcza takie zagadnienia, jak: podstawowe uwarunkowania zapewnienia jakości żywności, w tym zagrożenia biologiczne i chemiczne; podstawy ustawodawstwa żywnościowego; dobre praktyki produkcyjne i higieniczne; system HACCP; metody i systemy zapewnienia jakości i zarządzania nią w przetwórstwie żywności, w tym funkcje laboratoriów. Przedstawione zagadnienia teoretyczne zostały poparte przez Autorów licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Na końcu książki zamieszczono dwa aneksy zawierające przykładowe księgi: HACCP dla zakładu przetwórczego oraz GHP/GMP i HACCP dla zakładu gastronomicznego. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla wykładowców, doktorantów i studentów uczelni wyższych na kierunkach technologii żywności, żywienia człowieka, towaroznawstwa i innych pokrewnych z obszaru nauk o żywności, jak i dla wszystkich tych, którzy zajmują się przetwórstwem i dystrybucją żywności w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15118 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16082.XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16081.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego autor książki skoncentrował swoje rozważania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11241.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej