Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Elst Gilles Ver
(1)
Kanholm Jack
(1)
Smans Philippe
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
JAKOŚĆ PRODUKTU
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
PORADNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
ISO 9000
(3)
normy ISO 9000
(2)
ISO 9001
(1)
jakość
(1)
jakość produktu
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
reengineering
(1)
zarządzanie jakością
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Proces TQM jest pewnym rozwinięciem polityki przedsiębiorstwa od koncentracji na zyskach i ilości do oparcia się na potrzebach i zadowoleniu klientów nie zapominając jednocześnie o ogólnych sprawach społecznych. Takie ukierunkowanie zapewni przedsiębiorstwu sukces oraz korzyści dla wsystkicch jego pracowników. TQM składa się z trzech istotnych elementów: koncentracji działalności przedsiębiorstwa na potrzebach klienta, kompleksowego stylu myślenia oraz współdziałania wszystkich pracowników przedsiębiorstwa.TQM jest to przede wszystkim rodzaj kultury przedsiębiorstwa, bazującej na umiejętności pracy zespołowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.685.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta wyjaśnia dokładnie, co przedsiębiorstwo musi zrobić w poszczególnych działach, aby wdrożyć system jakości ISO 9000 oraz odnieść sukces w audycie certyfikacyjnym. Każde wymaganie- niezależnie od tego jak dwuznaczne lub kontrowersyjne- jest omówione. Znaleźć tu można setki rad i wskazówek, a także przykłady praktycznych rozwiązań. Znajdują się w niej także przykłady sytuacji auditowych, ilustrujących na co auditorzy patrzą, czego szukają, jakich technik auditowania używają oraz, jak się zachowują w specyficznych sytuacjach. Dzięki temu, że zostało wyraźnie sprecyzowane, co będzie, a co nie będzie zaakceptowane przez auditorów, książka ta staje się swego rodzaju modelem zgodności z ISO 9000.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3745 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2522.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybki rozwój międzynarodowych kontaktów i globalizacja zjawisk gospodarczych powodują, że w przyspieszonym tempie zacierają się różnice, a uwypuklają podobieństwa procesów ekonomicznych prowadząc do upowszechnienia pewnych standardów, które przekraczają granice państw, a nawet kontynentów. Standardami takimi stają się systemy zapewnienia jakości, o których traktuje niniejsza książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2521.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Wiedza zawarta w książce może być zachętą nie tylko do skuteczniejszego opracowania i wdrożenia systemów zarządzania, ale także do ich dalszego doskonalenia, co jest podstawową dyrektywą wszelkich systemów zarządzania opartych na normach ISO i normach komplementarnych. Najpełniej idea ciągłego doskonalenia znalazła swój wyraz w normach ISO związanych z jakością, a konkretnie w "bliżniaczej" normie ISO 9004:2001 Wytyczne do doskonalenia systemu zarządzania jakością. W niniejszej publikacji zostały przedstawione wzorcowe dokumenty stosowane przy wprowadzaniu systemu zarządzania jakością, które przeszły "próbę ognia", czyli proces certyfikacji w wielu przedsiębiorstwach. Mogą one stanowić podstawę do opracowania i wdrożenia w każdej organizacji własnego systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4985.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej