Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Magazyny
(3)
Czytelnie
(4)
Author
Opolski Krzysztof
(2)
Dobski Paweł
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Rudawska Iga
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Zintegrowana opieka zdrowotna : podejście relacyjne do obsługi pacjenta jako klienta / Iga Rudawska. - Stan prawny na 1 marca 2014 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 356 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 321-341.
Publikacja jest jedyną tego typu pozycją na rynku, w której kompleksowo omówiono zagadnienie integrowania procesu świadczenia usług opieki zdrowotnej oraz obsługi pacjenta w modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej. Opracowanie zawiera: przesłanki wprowadzania modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej; uzasadnienie tego modelu z perspektywy teorii nauk ekonomicznych; dyskusję nad metodami i narzędziami tytułowego rozwiązania; nowatorskie, relacyjne ujęcie obsługi pacjenta; propozycję modelu oceny jakości obsługi pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej. Swoim wywodem autorka otwiera dyskusję nad możliwością jednoczesnego podnoszenia jakości obsługi pacjenta i realizowania celów efektywnościowych stawianych przed systemami ochrony zdrowia. Proponuje relacyjne ujęcie obsługi pacjenta w perspektywie sieci współpracy podmiotów leczniczych, w tym - oparte na oryginalnych badaniach empirycznych - narzędzia oceny i pomiaru jakości tej obsługi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14923 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza książka ma na celu prezentację podstawowych metod zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością, przy szczególnym uwzględnieniu specyfiki sektora usług zdrowotnych. Pierwszy rozdział książki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny działalności operatorów usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne w tej branży. Rozdział drugi skupia się na kwestiach zarządzania ryzykiem, zas trzeci na zarządzaniu jakością. We wszystkich trzech rozdziałach, poza teoretycznym wykładem przedstawiono także wyczerpujące analizy przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12737 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Bibliogr., wykaz norm i aktów prawnych.
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9968 [Magazyn 1], 11620 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11619 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13410 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again