Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Bugdol Marek
(1)
Haffer Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(2)
TQM
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
jakość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
samoocena
(1)
system zarządzania
(1)
zarządzanie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ISSN 1233-6408)
Książka składa się z pięciu rozdziałów, treść każdego z podrozdziałów może być przedmiotem bardziej szczegółowych opracowań, oddzielnej ksiązki. Wiedza, którą zgromadzono w tej pracy, jest w pełni wystarczająca z punktu widzenia praktyki działania. Książka ta bowiem powstała z myślą o pracownikach działów zapewnienia jakości, działów personalnych oraz przełożonych wszystkich szczebli zarządzania. Praca adresowana jest także do studentów kierunków: zarządzanie i marketing, ekonomia, socjologia i pedagogika pracy, którzy uczęszczają na zajęcia z przedmiotów: zarządzanie jakością, podstawy TQM, systemy zapewnienia jakości oraz metodyka pracy służb pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4094.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 561-578.
Autor książki proponuje model kompleksowego systemu samooceny i określenie procedury jego wdrażania w warunkach funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na podstawie oceny stopnia aktywności polskich przedsiębiorstw stosujących systemy zarządzania w kluczowych obszarach samooceny oraz jej wpływu na osiągane przez nie wyniki. Monografia ma istotne znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu zarządzania jakością, samooceny i doskonałości organizacyjnej. Ponadto praca ma charakter aplikacyjny dzięki przeprowadzonym przez autora badaniom, a ich wyniki mogą posłużyć menedżerom przedsiębiorstw w określeniu bardziej skutecznej metodyki opartej na budowie kompleksowego systemu samooceny, umożliwiającej doskonalenie wdrożonych systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12469.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej