Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(104)
E-booki
(10)
IBUK Libra
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Status
only on-site
(99)
available
(88)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(37)
Wypo┼╝yczalnie
(53)
Czytelnie
(99)
Author
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(5)
zbiorowa Praca
(5)
Banaszyk Piotr
(3)
Kall Jacek
(3)
Krupski Rafał
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(3)
Cyfert Szymon
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Gierszewska Gra┼╝yna
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Moszkowicz Mieczys┼éaw (1946- )
(2)
Penc J├│zef (1939- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Stabry┼éa Adam (1942- )
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Witczak Hubert
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aluchna Maria
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bia┼éas Tomasz (1964- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brown John Seely
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chick Anne
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czapiewski Miros┼éaw (1963- )
(1)
Daniluk Piotr
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Elkin Paul M
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fisher Alan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Ginter Peter M
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gordon William
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hagel John
(1)
Hajdas Monika
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kutner Julian
(1)
Ku┼║nik Florian
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Lundy Olive
(1)
Year
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(112)
New York (State)
(1)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(111)
English
(3)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Subject
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(93)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(40)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(13)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
ANALIZA STRATEGICZNA
(6)
INNOWACJE
(6)
KADRY
(6)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(5)
FIRMA (nazwa)
(4)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(3)
DECYZJE
(2)
Decyzje
(2)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(2)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(2)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Big data
(1)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
MARKETING
(1)
MIASTA
(1)
MONOPOLE
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZ─äCA SI─ś
(1)
OUTSOURCING
(1)
PARTNERSTWO LOKALNE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO PRYWATNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarz─ůdzania
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZ─äDZANIE RYZYKIEM
(1)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Subject: time
2001-
(3)
2001-0
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
PORADNIKI
(4)
Monografia
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PAMI─śTNIKI
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
117 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 117-118.
W opracowaniu podj─Öto pr├│b─Ö uporz─ůdkowania procesu analizy oraz ujednolicenia postaci graficznej przedstawianych wynik├│w bada┼ä otoczenia organizacji. Praca sk┼éada si─Ö z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym z nich dokonano strukturyzacji analizy strategicznej oraz otoczenia organizacji. Kolejne cztery rozdzia┼éy zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone kolejno - analizie makrootoczenia, mikrootoczenia, potencja┼éu strategicznego organizacji i analizie portfelowej. W rozdziale sz├│stym przedstawiono dwie zasadnicze zintegrowane metody analizy strategicznej. Rozdzia┼é si├│dmy zosta┼é po┼Ťwi─Öcony og├│lnemu om├│wieniu metod wspomagaj─ůcych realizacj─Ö poszczeg├│lnych etap├│w analizy strategicznej,
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11698 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12892 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Praca Naukowa)
Bibliogr. 195-220.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w z czego dwa s─ů teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych bada┼ä. W pierwszym rozdziale podj─Öto pr├│b─Ö uporz─ůdkowania definicji koncepcji i modeli tw├│rczo┼Ťci organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwini─Öto koncepcj─Ö tw├│rczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozwa┼╝ania w tym rozdziale skupi┼éy si─Ö wok├│┼é teoretycznego modelu powi─ůza┼ä: tw├│rczo┼Ť─ç-wymiary tw├│rczej strategii-efektywno┼Ť─ç. Trzeci rozdzia┼é zawiera empiryczn─ů analiz─Ö wymiar├│w tw├│rczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomi─Ödzy zmiennymi sta┼éy si─Ö podstaw─ů do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13527 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14493 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Repositioning : marketing in an era of competition, change, and crisis, 2010.
Pozycjonowanie przez wiele lat by┼éo jedn─ů z najciekawszych koncepcji marketingowych. Obecnie, w erze kryzysu, szybkich zmian technologicznych i ostrej konkurencji przyszed┼é czas na repozycjonowanie. Opanowanie sztuki marketingu - w tym pozycjonowanie, marka produktu, segmentacja klient├│w - to za ma┼éo. Ksi─ů┼╝ka umo┼╝liwi czytelnikowi: spojrzenie na dotychczasow─ů dzia┼éalno┼Ť─ç firmy z nowej perspektywy, przedefiniowanie mocnych stron firmy, wykorzystanie s┼éabych stron konkurencji w walce o klient├│w, umiej─Ötne zarz─ůdzanie mark─ů, skuteczne przeprowadzenie repozycjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12171 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne sta┼éo si─Ö niezb─Ödn─ů umiej─Ötno┼Ťci─ů mened┼╝er├│w. Jego sprawno┼Ť─ç decyduje obecnie o przetrwaniu i powodzeniu firmy w warunkach nasilaj─ůcej si─Ö konkurencji i globalizacji. Autor przedstawia proces planowania i kontroli strategicznej jako wzajemnie od siebie uzale┼╝nione sk┼éadniki zarz─ůdzania strategicznego, omawia najwa┼╝niejsze techniki analizy strategicznej, prezentuje narz─Ödzia, zakres ich wykorzystania oraz typowe b┼é─Ödy w stosowaniu technik i procedur, co umo┼╝liwia nie tylko ich poznanie, ale tak┼╝e praktyczne opanowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3792 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Pierwszy podrozdzia┼é, autorstwa Rafa┼éa Krupskiego, po┼Ťwi─Öcono najnowszym koncepcjom wsp├│┼éczesnych uj─Ö─ç strategii organizacji. Autor przedstawia dziesi─Ö─ç r├│┼╝nych koncepcji, prezentowanych na ┼éamach "Przegl─ůdu Organizacji", kt├│rych broni┼é w dyskusjach na konferencjach naukowych. Drugi podrozdzia┼é dotyczy wsp├│┼éczesnych koncepcji organizacji i zarz─ůdzania w og├│le, w tym m.in. organizacji procesowej, organizacji wirtualnej, sieciowej, ucz─ůcej si─Ö oraz zarz─ůdzania na kraw─Ödzi chaosu. Ka┼╝da z tych koncepcji jest przedstawiona przez innego autora, wszystko to jednak spaja w pewn─ů ca┼éo┼Ť─ç wizja redaktora naukowego pracy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5493 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6896 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6895 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1780 [Magazyn 2], 1779 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
O strategii / [red. prowadz─ůcy Pawe┼é Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 300 s. : il. ; 22 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 289-290.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on strategy, 2011.
Indeks.
"O strategii" to wiedza podana w bardzo atrakcyjnej formie. Ciekawe przyk┼éady, interesuj─ůcy spos├│b pisania sprawiaj─ů, ┼╝e niniejsza ksi─ů┼╝ka to pasjonuj─ůca lektura o tym, jak z mened┼╝era sta─ç si─Ö strategiem doskona┼éym. To pozycja obowi─ůzkowa dla wszystkich, kt├│rzy wiedz─ů, ┼╝e w dzisiejszych czasach nie wystarczy bycie mened┼╝erem - to tylko pocz─ůtek sukcesu." (Grzegorz Por─Öcki, dyrektor generalny Sofrecom Polska)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13375 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarz─ůdzanie)
Tyt. oryg.: Executing your strategy : how to break it down and get it done, 2007.
Wybitni praktycy biznesu analizuj─ů podstawowy problem zarz─ůdzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdra┼╝anie efektywnych strategii przedsi─Öbiorstw. Ich celem jest zwr├│cenie uwagi mened┼╝er├│w na z┼éo┼╝ony problem realizacji strategii. Tylko 10% strategii przedsi─Öbiorstw jest realizowanych z sukcesem, najcz─Östsz─ů za┼Ť przyczyn─ů pora┼╝ek na tym polu s─ů b┼é─Ödy pope┼éniane na etapie ich wdra┼╝ania. Remedium na ten stan rzeczy jest opracowany przez Autor├│w innowacyjny model wdra┼╝ania strategii - SEF (Strategic Execution Framework), kt├│rego podstaw─ů jest w┼éa┼Ťciwe zarz─ůdzanie portfelem projekt├│w strategicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11358 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategic management / Frank T. Rothaermel. - Third edition. - New York : McGraw-Hill Education, 2017 - XXV, 526 pages : color illustrations ; 26 cm
Includes bibliographical references and indexes.
Strategic Management, 3e by Frank T. Rothaermel continues to synthesize and integrate theory, empirical research, and practical applications with current, real-world examples. This approach not only offers students a learning experience that uniquely combines rigor and relevance, but it also prepares them for the types of challenges they will face as managers in the globalized and turbulent business environment of the 21st century. Examples profile the products and services of companies that students are familiar with such as Facebook, Google, Starbucks, Apple and Uber. In its characteristic single, strong voice, Strategic Management provides students with the foundation they need to understand how companies gain and sustain competitive advantage, as well as how to become managers capable of making well-reasoned strategic decisions.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18300 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podr─Öcznika jest przekazanie wiedzy z zakresu finans├│w przedsi─Öbiorstwa z punktu widzenia strategicznych decyzji wspieraj─ůcych realizacj─Ö strategii dzia┼éania oraz determinuj─ůcych osi─ůgni─Öcie przewagi konkurencyjnej podmiot├│w gospodarczych. Ksi─ů┼╝ka zawiera trzy obszary tematyczne: wprowadzenie do zagadnie┼ä finansowych wspieraj─ůcych osi─ůgni─Öcie cel├│w oraz realizacje strategii, charakterystyk─Ö przedsi─Öbiorstwa na rynku kapita┼éowym oraz rozw├│j przedsi─Öbiorstwa drog─ů rozwoju zewn─Ötrznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13376 VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14371 VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawieraj─ůca syntetyczny opis foresightu w sektorze us┼éug turystycznych - pocz─ůwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, a┼╝ do organizacji, realizacji i ewaluacji projekt├│w. Dwa pierwsze rozdzia┼éy maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy w problematyk─Ö foresightu oraz mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania go w turystyce. Rozdzia┼é trzeci koncentruje si─Ö na problematyce wsp├│┼épracy sieciowej mi─Ödzy podmiotami rynku turystycznego, za┼Ť czwarty na kulturze organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury my┼Ťlenia o przysz┼éo┼Ťci, warunkuj─ůcej realizacj─Ö foresightu. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsi─Öbiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny i zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone badaniu ma┼éopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywno┼Ťci ich wsp├│┼épracy sieciowej oraz gotowo┼Ťci do udzia┼éu w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11388 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12589 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
In┼╝ynieria projektowania strategii przedsi─Öbiorstwa. Konstrukcja i technologia" zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce zarz─ůdzania strategicznego. Tematyka tego rodzaju podejmowana jest w literaturze w ostatnim okresie bardzo cz─Östo, jednak nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, ┼╝e podej┼Ťcie zaprezentowane w recenzowanej pracy jest bardzo oryginalne, niecz─Östo spotykane w publikacjach z tej dziedziny. (...) Oryginalno┼Ť─ç pracy to oparcie si─Ö na tezie, ┼╝e ?istniej─ů dwie in┼╝ynierie w ramach zarz─ůdzania strategicznego - in┼╝ynieria konstrukcji strategicznej i in┼╝ynieria technologii strategii?, kt├│re s─ů sp├│jne ze sob─ů i stanowi─ů osnow─Ö ksi─ů┼╝ki. In┼╝ynieria konstrukcji strategii (autor L. Berli┼äski) obejmuje: mened┼╝ersk─ů koncepcj─ů strategii, modelowanie system├│w strategicznych, empiryczny przyk┼éad modelu strategii oraz in┼╝ynieryjne aspekty zarz─ůdzania projektami strategii. Za┼Ť technologia konstrukcji strategii (autor I. Penc-Pietrzak) obejmuje: procedur─Ö budowy strategii, podstawowe metody analizy otoczenia, analizy potencja┼éu przedsi─Öbiorstwa, analiz─Ö SWOT/TOWS oraz formu┼éowanie zalece┼ä strategicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10295 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 365-377. Indeks.
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarz─ůdzania. Mened┼╝erowie musz─ů posi─ů┼Ť─ç umiej─Ötno┼Ť─ç przewidywania przysz┼éej pozycji firmy, bra─ç pod uwag─Ö r├│┼╝ne opcje rozwoju, identyfikowa─ç zewn─Ötrzne i wewn─Ötrzne czynniki sukcesu, umie─ç ocenia─ç i ogranicza─ç ryzyko, a tak┼╝e przedsi─Öbiorcze wykorzystywa─ç szans─Ö. Dostosowywanie si─Ö do zmian zewn─Ötrznych wymaga jasnego okre┼Ťlenia perspektyw rozwoju firmy w spos├│b zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarz─ůdzania opartych na wizji przysz┼éo┼Ťci.Takie podej┼Ťcie da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsi─Öbiorstwa zosta┼éo zaprezentowane w niniejszej ksi─ů┼╝ce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14397 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14396 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9239 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10964 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest wsp├│lnym dzie┼éem zespo┼éu specjalist├│w dw├│ch instytucji zajmuj─ůcych si─Ö od dawna problematyk─ů zarz─ůdzania projektami zar├│wno od strony metodycznej jak te┼╝ praktycznej: dzia┼éu doradztwa gospodarczego firmy konsultingowej Deloitte i Katedry zarz─ůdzania Projektami Szko┼éy G┼é├│wnej Handlowej w Warszawie. Ksi─ů┼╝ka stanowi kompendium wiedzy dotycz─ůcej strategicznych problem├│w zarz─ůdzania projektami i metod ich rozwi─ůzywania z wykorzystaniem najlepszych praktyk.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7877 IX.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8971 IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 215-222.
Ksi─ů┼╝ka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzi─Öki niej Czytelnik powinien zrozumie─ç, w jaki spos├│b stosowa─ç metodologi─Ö Action Research w doradztwie strategicznym, aby rozwi─ůza─ç praktyczne problemy firmy i dokona─ç gruntownej zmiany organizacji oraz stworzy─ç warunki do uczenia si─Ö organizacji. Od po┼éowy lat 90. XX wieku metoda Action Research prze┼╝ywa prawdziwy boom w zachodniej praktyce konsultingu dzi─Öki dostrze┼╝eniu wielu mo┼╝liwo┼Ťci jej wykorzystania, szczeg├│lnie przy rozwi─ůzywaniu problem├│w organizacyjnych i bran┼╝owych. Pomimo to metoda ta ma nadal relatywnie ma┼ée zastosowanie w polskiej praktyce, a badania Action Research w zarz─ůdzaniu s─ů rzadko spotykane.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11100 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12063 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem planowania scenariuszowego jest tworzenie takich projekt├│w i podejmowanie takich decyzji, kt├│re sprawdzi┼éyby si─Ö w r├│┼╝nych sytuacjach w przysz┼éo┼Ťci. Scenariusze s─ů instrumentem kszta┼étowania strategii organizacji, pozwalaj─ůcym uwzgl─Ödni─ç z┼éo┼╝ono┼Ť─ç otoczenia, wielo┼Ť─ç pogl─ůd├│w i niepewno┼Ť─ç przysz┼éej sytuacji biznesowej. Poszerzaj─ů pole widzenia, oferuj─ů alternatywne sposoby interpretacji wydarze┼ä tera┼║niejszych i likwiduj─ů stereotypy tradycyjnego prognozowania przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6315 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategiczne my┼Ťlenie w firmie / Franciszek Krawiec. - Warszawa : "Difin", 2003. - 228 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka ta napisana zosta┼éa dla mened┼╝er├│w, kt├│rzy s─ů lub b─Öd─ů odpowiedzialni za ca┼éokszta┼ét biznesu firmy i student├│w zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e dla pracownik├│w naukowych zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego firm─ů. W niniejszej pracy pod poj─Öciem firmy w gospodarce rynkowej rozumie si─Ö strategiczna jednostk─Ö biznesow─ů lub przedsi─Öbiorstwo, kt├│re nabywa zasoby niezb─Ödne do wytwarzania produkt├│w i/lub ┼Ťwiadczenia us┼éug w celu zaspokojenia priorytetowych potrzeb odbiorc├│w po cenach zapewniaj─ůcych zysk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8758 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Klucz do...)
W przyst─Öpny spos├│b przybli┼╝a jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszar├│w nauk ekonomicznych. Pokazuje, ┼╝e zarz─ůdzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodno┼Ťci decyzji mened┼╝er├│w najwy┼╝szego szczebla lub zarz─ůd├│w z misj─ů organizacji, ale r├│wnie┼╝ radzenie sobie w sytuacjach niepewno┼Ťci, konfliktowych, zwi─ůzanych z niestabilno┼Ťci─ů otoczenia, w kt├│rym funkcjonuj─ů firmy. Korzystanie z ksi─ů┼╝ki u┼éatwia alfabetyczny uk┼éad hase┼é. Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po g┼é├│wnych tematach, poj─Öciach, terminach i ich tw├│rcach wa┼╝nych dla teorii i praktyki zarz─ůdzania strategicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5269 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6542 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 375-385.
Wybory strategiczne przedsi─Öbiorstw zawsze interesowa┼éy badaczy i praktyk├│w. Tych pierwszych g┼é├│wnie z tego powodu, ┼╝e konieczne jest porz─ůdkowanie, opisanie i poznanie praktyki gospodarczej obfituj─ůcej w r├│┼╝ne zachowania, a tak┼╝e okre┼Ťlenie prawid┼éowo┼Ťci dla cel├│w racjonalizacji dzia┼éa┼ä gospodarczych. Natomiast praktykom chodzi o ujawnienie przyczyn wi─Ökszej skuteczno┼Ťci rynkowej niekt├│rych przedsi─Öbiorstw. Oczekiwania z tego zakresu przedmiotowego spe┼éniaj─ů autorzy ksi─ů┼╝ki, wyja┼Ťniaj─ůc w niej istot─Ö i rodzaje wybor├│w strategicznych dokonywanych w przedsi─Öbiorstwach w warunkach XXI w. Niew─ůtpliw─ů warto┼Ťci─ů publikacji s─ů studia nad uwarunkowaniami wybor├│w strategicznych uzupe┼énione badaniami empirycznymi przeprowadzonymi w przedsi─Öbiorstwach dzia┼éaj─ůcych na obszarze Polski.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11311 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12449 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12448 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again