Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(47)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Status
available
(47)
only on-site
(45)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(26)
Wypo┼╝yczalnie
(25)
Czytelnie
(45)
Author
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Gierszewska Gra┼╝yna
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Penc J├│zef (1939- )
(2)
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Pomykalska Bo┼╝yna
(2)
Pomykalski Przemysław
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Stabry┼éa Adam (1942- )
(2)
Aluchna Maria
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bia┼éas Tomasz (1964- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chick Anne
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czapiewski Miros┼éaw (1963- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jashapara Ashok
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Ku┼║nik Florian
(1)
Lundy Olive
(1)
Mas┼éyk-Musia┼é Ewa (1945- )
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Moszkowicz Mieczys┼éaw (1946- )
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Potoczek Andrzej
(1)
Płoszajski Piotr
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Roth Gerard (1942- )
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sowa Krzysztof
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Strategor
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Wi┼Ťniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Zelek Aneta
(1)
Year
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(48)
Language
Polish
(47)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Subject
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(43)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(18)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(6)
ANALIZA STRATEGICZNA
(4)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
INNOWACJE
(3)
KADRY
(3)
Analiza finansowa
(2)
Decyzje
(2)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(2)
Inwestycje
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
MIASTA
(1)
MONOPOLE
(1)
Marketing strategiczny
(1)
ORGANIZACJA UCZ─äCA SI─ś
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
2001-
(2)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Podr─Öcznik
(3)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
48 results Filter
Book
In basket
Strategiczne my┼Ťlenie w firmie / Franciszek Krawiec. - Warszawa : "Difin", 2003. - 228 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka ta napisana zosta┼éa dla mened┼╝er├│w, kt├│rzy s─ů lub b─Öd─ů odpowiedzialni za ca┼éokszta┼ét biznesu firmy i student├│w zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e dla pracownik├│w naukowych zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego firm─ů. W niniejszej pracy pod poj─Öciem firmy w gospodarce rynkowej rozumie si─Ö strategiczna jednostk─Ö biznesow─ů lub przedsi─Öbiorstwo, kt├│re nabywa zasoby niezb─Ödne do wytwarzania produkt├│w i/lub ┼Ťwiadczenia us┼éug w celu zaspokojenia priorytetowych potrzeb odbiorc├│w po cenach zapewniaj─ůcych zysk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8758.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Tyt. oryg.: Operations management
Bibliogr. przy rozdz.
W ostatnich latach zarz─ůdzanie operacyjne nabiera coraz wi─Ökszego znaczenia. Dzieje si─Ö tak z kilku powod├│w: wzrasta konkurencja mi─Ödzynarodowa, doskonali si─Ö procesy produkcyjne, zwi─Öksza si─Ö nacisk na jako┼Ť─ç oraz zmieniaj─ů si─Ö oczekiwania klient├│w. Wzrasta wi─Öc waga znajomo┼Ťci tej problematyki w wykszta┼éceniu przysz┼éych mened┼╝er├│w. I w┼éa┼Ťnie w nim bowiem mened┼╝erskie uj─Öcie problemu. Wywody, dyskusje, przyk┼éady wzi─Öte z ┼╝ycia pokazuj─ů, jak idee i r├│┼╝ne koncepcje znajduj─ů zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podr─Öcznika powoduj─ů, ┼╝e mo┼╝e on by─ç wykorzystywany nawet przez osoby, kt├│re nie mia┼éy dot─ůd styczno┼Ťci z t─ů problematyk─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8858.IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10418.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawieraj─ůca syntetyczny opis foresightu w sektorze us┼éug turystycznych - pocz─ůwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, a┼╝ do organizacji, realizacji i ewaluacji projekt├│w. Dwa pierwsze rozdzia┼éy maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy w problematyk─Ö foresightu oraz mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania go w turystyce. Rozdzia┼é trzeci koncentruje si─Ö na problematyce wsp├│┼épracy sieciowej mi─Ödzy podmiotami rynku turystycznego, za┼Ť czwarty na kulturze organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury my┼Ťlenia o przysz┼éo┼Ťci, warunkuj─ůcej realizacj─Ö foresightu. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsi─Öbiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny i zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone badaniu ma┼éopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywno┼Ťci ich wsp├│┼épracy sieciowej oraz gotowo┼Ťci do udzia┼éu w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11388.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12589.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [88].
Autorzy, wykorzystuj─ůc swoje do┼Ťwiadczenia zdobyte w praktyce gospodarczej oraz dzia┼éalno┼Ťci konsultingowej i szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiot├│w gospodarczych i instytucji publicznych przedstawiaj─ů praktyczne zastosowanie narz─Ödzi projektowania, wdro┼╝enia i kontroli strategii organizacji. Opieraj─ůc swoje rozwa┼╝ania na znanych i sprawdzonych metodach ustalania hierarchii cel├│w strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego, zasob├│w organizacji, struktur projekt├│w typu biznes plan oraz spo┼éecznych uwarunkowa┼ä skutecznego wdro┼╝enia przygotowanych rozwi─ůza┼ä projektowych przedstawiaj─ů narz─Ödzia ich skonstruowania. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana w oparciu o teoretyczne aspekty budowy strategii. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy wzbogacono o praktyczne przyk┼éady opisuj─ůce zastosowanie danego narz─Ödzia w praktyce projektowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7709.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Mened┼╝era)
Publikacja prezentuje sprawdzone w praktyce metody analizy strategicznej. Pomaga stworzy─ç odpowiedni model funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa, wi─ů┼╝─ůcy bie┼╝─ůc─ů efektywno┼Ť─ç z dzia┼éaniami strategicznymi i pozwalaj─ůcy zachowa─ç integracj─Ö systemu ze strukturami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4591.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zasadniczym celem prezentowanej pracy jest uporz─ůdkowanie i opis podstawowych metod stosowanych w ramach analizy strategicznej. Chocia┼╝ na rynku polskim spotka─ç mo┼╝na pozycje po┼Ťwi─Öcone problemowi analizy strategicznej, to wydaje si─Ö, i┼╝ metody analizy strategicznej nie s─ů jednak jeszcze dostatecznie spopularyzowane. St─ůd pomys┼é stworzenia niniejszego opracowania. Opracowanie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego - zar├│wno dla s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych studiuj─ůcych t─Ö problematyk─Ö, jak i dla praktyk├│w, kierownictwa przedsi─Öbiorstw, mened┼╝er├│w, kt├│rzy d─ů┼╝─ů do doskonalenia metod zarz─ůdzania swoj─ů firm─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4587.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic management : logic & action, 2009.
Ksi─ů┼╝ka w usystematyzowany spos├│b przedstawia wa┼╝ne, potwierdzone badaniami zasady zarz─ůdzania strategicznego. Teza o decyduj─ůcej roli strategii w dzia┼éalno┼Ťci ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa rozwijana jest poprzez szczeg├│┼éowe om├│wienie najwa┼╝niejszych zwi─ůzanych z tym tematem zagadnie┼ä, do kt├│rych nale┼╝─ů: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasob├│w organizacji, obs┼éuga klient├│w i poszukiwanie szans w obszarze przedsi─Öbiorczo┼Ťci, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego okre┼Ťlaj─ůcego metody gromadzenia zasob├│w, zewn─Ötrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w r├│┼╝nych krajach, kwestie nadzoru w┼éa┼Ťcicielskiego i odpowiedzialno┼Ťci spo┼éecznej przedsi─Öbiorstw, znaczenie przyw├│dztwa i rola lidera na r├│┼╝nych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii, planowanie w┼éasnej kariery zawodowej. Autorzy proponuj─ů konkretne procedury i narz─Ödzia, kt├│re mo┼╝na wykorzysta─ç w r├│┼╝nych obszarach strategicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11509.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12741.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne : koncepcje, metody, strategie / Krzysztof Janasz [i in.]. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Warszawa : Difin, 2010. - 336 s. : il. : 23 cm.
Bibliogr. s. 319-332.
Publikacja stanowi wnikliwe studium koncepcji zarz─ůdzania strategicznego, zasad formu┼éowania strategii rozwoju przedsi─Öbiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewn─ůtrz i wewn─ůtrz organizacji. Zarz─ůdzanie wsp├│┼éczesnymi przedsi─Öbiorstwami oznacza potrzeb─Ö sta┼éego redefiniowania misji i strategii podmiot├│w, struktur, umiej─Ötno┼Ťci budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniaj─ůce si─Ö warunki, tj. odnawiania przedsi─Öbiorstwa. Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, wa┼╝n─ů jego zalet─Ö stanowi ┼é─ůczenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przyk┼éadami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11645 [Magazyn 1], P.11644 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11643.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12856.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-323.
W podr─Öczniku przedstawiono usystematyzowan─ů wiedz─Ö z zakresu zarz─ůdzania strategicznego. Do analizy zarz─ůdzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarz─ůdzania oraz prezentacji procesu opracowania strategii przedsi─Öbiorstwa zastosowano podej┼Ťcie systemowe, dzi─Öki czemu ┼éatwiej zrozumie─ç zarz─ůdzanie strategiczne jako dziedzin─Ö podlegaj─ůc─ů ci─ůg┼éej ewolucji w burzliwym otoczeniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10273.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabry┼éa. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy kompleksowe uj─Öcie problematyki zwi─ůzanej z zarz─ůdzaniem strategicznym w firmie. Opr├│cz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i plan├│w stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje si─Ö na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, typologia strategii zarz─ůdzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie tematu, du┼╝a liczba przyk┼éad├│w opartych na do┼Ťwiadczeniach polskich firm, du┼╝a liczba rysunk├│w i tabel ilustruj─ůcych przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12460 [Magazyn 1], P.12459 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11642.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabry┼éa. - Warszawa ; Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 376 s. : rys., tab. ; 25 cm.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia kompleksowe uj─Öcie badawcze zarz─ůdzania strategicznego w odniesieniu do firmy. Zawiera ona - opr├│cz podstaw teoretycznych i metodologicznych - empiryczne prezentacje strategii, analiz i plan├│w, jakie opracowuje si─Ö w praktyce gospodarczej. Dob├│r tematyki ksi─ů┼╝ki zosta┼é podyktowany potrzebami polskiego przedsi─Öbiorstwa, okre┼Ťlonymi przez transformacj─Ö naszej gospodarki z systemu centralnie sterowanego na model gospodarki rynkowej. W zwi─ůzku z t─ů transformacj─ů zmieni┼éa si─Ö zasadniczo metodologia zarz─ůdzania, technika sporz─ůdzania analiz strategicznych, formu┼éa programowania i planowania dzia┼éalno┼Ťci. Uleg┼éy r├│wnie┼╝ zmianie szczeg├│┼éowe instrumenty badawcze i przeobra┼╝a si─Ö stale sama pragmatyka organizacji i zarz─ůdzania jednostkami gospodarczymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3561.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 326.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to pierwszy w Polsce podr─Öcznik, kt├│ry w przyst─Öpny, a niekiedy nawet barwny spos├│b wyja┼Ťnia wszystkie problemy zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem strategicznym firm─ů w gospodarce rynkowej. Polityk─Ö firmy autorzy wyobrazili sobie w formie czworo┼Ťcianu. Jego ┼Ťcianami s─ů: strategia, struktura, procesy decyzyjne i to┼╝samo┼Ť─ç firmy. Stanowi─ů one jednak mocno zespolon─ů ca┼éo┼Ť─ç i ka┼╝dy dobry mened┼╝er powinien zna─ç zachodz─ůce mi─Ödzy nimi relacje. Polecamy wi─Öc t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö wszystkim tym, kt├│rzy ju┼╝ zarz─ůdzaj─ů wszelkiego rodzaju firmami, oraz tym, kt├│rzy si─Ö do tego przygotowuj─ů. STRATEGOR to grupa wybitnych uczonych francuskich z Wydzia┼éu Strategii i Polityki Przedsi─Öbiorstwa HEC-ISA z Jouy-en-Josas niedaleko Pary┼╝a. Nauczaj─ů oni zarz─ůdzania strategicznego i polityki firmy w wielu renomowanych francuskich i zagranicznych szko┼éach zarz─ůdzania, prowadz─ůc wyk┼éady dla student├│w i dla mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2924.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 89-92.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsi─Öbiorstwa. Pokazano, jak kadra zarz─ůdzaj─ůca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsi─Öbiorstwo wymaga radykalnej zmiany cel├│w i obszaru dzia┼éalno┼Ťci. Autorzy daj─ů odpowied┼║ na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsi─Öbiorstwa, jak przeprowadza─ç odnow─Ö strategiczn─ů w przedsi─Öbiorstwie oraz jakie s─ů do┼Ťwiadczenia polskich przedsi─Öbiorstw w tej dziedzinie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10306.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : "Difin", 2002. - 206 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie alians├│w strategicznych jako sposobu na zwi─Ökszenie mo┼╝liwo┼Ťci rozwojowych przedsi─Öbiorstw. Dzi─Öki sojuszom mog─ů one odnie┼Ť─ç znacznie wi─Öksze korzy┼Ťci ni┼╝ gdyby funkcjonowa┼éy indywidualnie. Wiele uwagi po┼Ťwi─Öcono problemom tworzenia i zarz─ůdzania wsp├│┼éprac─ů przez niezale┼╝ne od siebie organizacje i wynikaj─ůcym z tego konsekwencjom. Istotn─ů cz─Ö┼Ťci─ů ksi─ů┼╝ki jest opis do┼Ťwiadcze┼ä przedsi─Öbiorstw, kt├│re zdecydowa┼éy si─Ö na rozw├│j poprzez tworzenie alians├│w strategicznych oraz wynikaj─ůce st─ůd wnioski. Ze szczeg├│ln─ů uwag─ů zaprezentowano sojusze zawierane przez podmioty gospodarcze pochodz─ůce z r├│┼╝nych kraj├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2344.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowo┼Ť─ç jest obecnie jedn─ů z najwa┼╝niejszych w┼éa┼Ťciwo┼Ťci gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezb─Ödna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w ka┼╝dej skali. Sie─ç sta┼éa si─Ö dzi┼Ť te┼╝ sposobem konkurowania, co przejawia si─Ö w obiegowym stwierdzeniu ÔÇ×konkuruj─ů nie przedsi─Öbiorstwa, ale ich sieciÔÇŁ. Autorzy ksi─ů┼╝ki chcieliby przyczyni─ç si─Ö do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowo┼Ťci w gospodarce. Ksi─ů┼╝k─Ö podzielono na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwag─Ö na: zjawisku sieciowo┼Ťci w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsi─Öbiorstw, zale┼╝no┼Ťciach mi─Ödzy sieciami a rynkiem, rozk┼éadzie w┼éadzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw oraz wp┼éywie sieci na strategie firm. W drugiej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki zaprezentowano wybrane typy sieci na przyk┼éadzie pi─Öciu bran┼╝ - odzie┼╝owej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15102.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena. Podstawy zarz─ůdzania)
Praca stanowi kompendium wsp├│┼éczesnej wiedzy z zakresu teorii i praktyki przygotowania i efektywnego eksploatowania nowych i modernizowanych proces├│w produkcyjnych. W ksi─ů┼╝ce spr├│bowano po┼é─ůczy─ç dorobek tradycyjnego nurtu naukowej organizacji produkcji i zarz─ůdzania operatywnego ze wsp├│┼éczesnymi osi─ůgni─Öciami High-Technology. Ksi─ů┼╝ka ma charakter opracowania monograficznego, jest jednak r├│wnie┼╝ praktycznym podr─Öcznikiem dla projektant├│w. Tom pierwszy obejmuje zagadnienia strategii planowania oraz podstaw wytwarzania, organizacji i zarz─ůdzania produkcj─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5483 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5482.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], 6879.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6878.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena. Podstawy zarz─ůdzania)
Praca stanowi kompendium wsp├│┼éczesnej wiedzy z zakresu teorii i praktyki przygotowania i efektywnego eksploatowania nowych i modernizowanych proces├│w produkcyjnych. W ksi─ů┼╝ce spr├│bowano po┼é─ůczy─ç dorobek tradycyjnego nurtu naukowej organizacji produkcji i zarz─ůdzania operatywnego ze wsp├│┼éczesnymi osi─ůgni─Öciami High-Technology. Ksi─ů┼╝ka ma charakter opracowania monograficznego, jest jednak r├│wnie┼╝ praktycznym podr─Öcznikiem dla projektant├│w. Tom pierwszy obejmuje zagadnienia strategii planowania oraz podstaw wytwarzania, organizacji i zarz─ůdzania produkcj─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2351 [Magazyn 1], 3597 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Zarz─ůdzenie jest kluczem do sukcesu i to niezale┼╝nie od tego, czy przedsi─Öbiorstwo na rynku ma pozycj─Ö wiod─ůc─ů, czy rzuca rynkowi nowe wyzwania, czy dopiero rozpoczyna dzia┼éalno┼Ť─ç. Autor przedstawia koncepcje zarz─ůdzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania: co sprawia, ┼╝e wsp├│┼éczesne przedsi─Öbiorstwo musi odznacza─ç si─Ö ekspansywno┼Ťci─ů, innowacyjno┼Ťci─ů i d┼éugofalowo┼Ťci─ů w my┼Ťleniu i dzia┼éaniu? jak ma si─Ö zachowywa─ç nowoczesny mened┼╝er, aby m├│g┼é panowa─ç nad burzliwym otoczeniem i radzi─ç sobie z coraz trudniejsz─ů przysz┼éo┼Ťci─ůw jaki spos├│b ma tworzy─ç wygrywaj─ůce strategie, aby zapewni─ç swojej firmie powodzenie na rynku i w otoczeniu? Ta ksi─ů┼╝ka pokazuje dobre zarz─ůdzanie, zarz─ůdzanie dla przysz┼éo┼Ťci, pobudzaj─ůce si┼é─Ö wyobra┼║ni i kreatywno┼Ť─ç mened┼╝era.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2352.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Ksi─ů┼╝ka w przyst─Öpny spos├│b opisuje zasady, sposoby budowy i wdra┼╝ania konkretnych strategii w poszczeg├│lne dziedziny dzia┼éalno┼Ťci firmy. Taki proces pozwala zwi─Ökszy─ç zdolno┼Ť─ç adaptacji przedsi─Öbiorstwa do zmieniaj─ůcego si─Ö i niepewnego otoczenia. Autor prezentuje podej┼Ťcie strategiczne do takich dziedzin, jak: marketing i jego wyzwania; kreowanie innowacji; gospodarowanie zasobami pracy; ochrona ┼Ťrodowiska. W┼éa┼Ťnie te dziedziny s─ů w praktyce zarz─ůdzania najwa┼╝niejsze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2353 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1349.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybli┼╝a Czytelnikowi tematyk─Ö zarz─ůdzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie zwi─ůzane z konkurencyjno┼Ťci─ů, a tak┼╝e strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdra┼╝ania na wszystkich szczeblach organizacji. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, strategiczna karta wynik├│w, zarz─ůdzanie wiedz─ů i technologi─ů oraz systemy zarz─ůdzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowan─ů, zaawansowan─ů wiedz─Ö w dziedzinie zarz─ůdzania strategicznego w przedsi─Öbiorstwie. Opr├│cz podstawowych wiadomo┼Ťci prezentuje nowe koncepcje zarz─ůdzania strategicznego, kt├│re s─ů odpowiedzi─ů na wzrost ryzyka i niepewno┼Ťci dzia┼éania przedsi─Öbiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umi─Ödzynarodowienia przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11646.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again