Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(30)
Status
available
(34)
only on-site
(30)
Branch
Magazyny
(17)
Wypo┼╝yczalnie
(17)
Czytelnie
(30)
Author
Janasz Krzysztof
(2)
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Stabry┼éa Adam (1942- )
(2)
Aluchna Maria
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bia┼éas Tomasz (1964- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chick Anne
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapiewski Miros┼éaw (1963- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Klasik Andrzej (1943- )
(1)
Krupski Rafał
(1)
Ku┼║nik Florian
(1)
Lundy Olive
(1)
Mas┼éyk-Musia┼é Ewa (1945- )
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Moszkowicz Mieczys┼éaw (1946- )
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Potoczek Andrzej
(1)
Płoszajski Piotr
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sowa Krzysztof
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Strategor
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(1)
Wi┼Ťniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Zelek Aneta
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(19)
Country
Poland
(30)
Language
Polish
(29)
English
(1)
Subject
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(29)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(10)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
ANALIZA STRATEGICZNA
(4)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(4)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
KADRY
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
MIASTA
(1)
MONOPOLE
(1)
ORGANIZACJA UCZ─äCA SI─ś
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
30 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. [88].
Autorzy, wykorzystuj─ůc swoje do┼Ťwiadczenia zdobyte w praktyce gospodarczej oraz dzia┼éalno┼Ťci konsultingowej i szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiot├│w gospodarczych i instytucji publicznych przedstawiaj─ů praktyczne zastosowanie narz─Ödzi projektowania, wdro┼╝enia i kontroli strategii organizacji. Opieraj─ůc swoje rozwa┼╝ania na znanych i sprawdzonych metodach ustalania hierarchii cel├│w strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego, zasob├│w organizacji, struktur projekt├│w typu biznes plan oraz spo┼éecznych uwarunkowa┼ä skutecznego wdro┼╝enia przygotowanych rozwi─ůza┼ä projektowych przedstawiaj─ů narz─Ödzia ich skonstruowania. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana w oparciu o teoretyczne aspekty budowy strategii. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy wzbogacono o praktyczne przyk┼éady opisuj─ůce zastosowanie danego narz─Ödzia w praktyce projektowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7709.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Mened┼╝era)
Publikacja prezentuje sprawdzone w praktyce metody analizy strategicznej. Pomaga stworzy─ç odpowiedni model funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa, wi─ů┼╝─ůcy bie┼╝─ůc─ů efektywno┼Ť─ç z dzia┼éaniami strategicznymi i pozwalaj─ůcy zachowa─ç integracj─Ö systemu ze strukturami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4591.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawieraj─ůca syntetyczny opis foresightu w sektorze us┼éug turystycznych - pocz─ůwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, a┼╝ do organizacji, realizacji i ewaluacji projekt├│w. Dwa pierwsze rozdzia┼éy maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy w problematyk─Ö foresightu oraz mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania go w turystyce. Rozdzia┼é trzeci koncentruje si─Ö na problematyce wsp├│┼épracy sieciowej mi─Ödzy podmiotami rynku turystycznego, za┼Ť czwarty na kulturze organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury my┼Ťlenia o przysz┼éo┼Ťci, warunkuj─ůcej realizacj─Ö foresightu. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsi─Öbiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny i zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone badaniu ma┼éopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywno┼Ťci ich wsp├│┼épracy sieciowej oraz gotowo┼Ťci do udzia┼éu w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11388.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12589.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zasadniczym celem prezentowanej pracy jest uporz─ůdkowanie i opis podstawowych metod stosowanych w ramach analizy strategicznej. Chocia┼╝ na rynku polskim spotka─ç mo┼╝na pozycje po┼Ťwi─Öcone problemowi analizy strategicznej, to wydaje si─Ö, i┼╝ metody analizy strategicznej nie s─ů jednak jeszcze dostatecznie spopularyzowane. St─ůd pomys┼é stworzenia niniejszego opracowania. Opracowanie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego - zar├│wno dla s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych studiuj─ůcych t─Ö problematyk─Ö, jak i dla praktyk├│w, kierownictwa przedsi─Öbiorstw, mened┼╝er├│w, kt├│rzy d─ů┼╝─ů do doskonalenia metod zarz─ůdzania swoj─ů firm─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4587.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic management : logic & action, 2009.
Ksi─ů┼╝ka w usystematyzowany spos├│b przedstawia wa┼╝ne, potwierdzone badaniami zasady zarz─ůdzania strategicznego. Teza o decyduj─ůcej roli strategii w dzia┼éalno┼Ťci ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa rozwijana jest poprzez szczeg├│┼éowe om├│wienie najwa┼╝niejszych zwi─ůzanych z tym tematem zagadnie┼ä, do kt├│rych nale┼╝─ů: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasob├│w organizacji, obs┼éuga klient├│w i poszukiwanie szans w obszarze przedsi─Öbiorczo┼Ťci, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego okre┼Ťlaj─ůcego metody gromadzenia zasob├│w, zewn─Ötrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w r├│┼╝nych krajach, kwestie nadzoru w┼éa┼Ťcicielskiego i odpowiedzialno┼Ťci spo┼éecznej przedsi─Öbiorstw, znaczenie przyw├│dztwa i rola lidera na r├│┼╝nych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii, planowanie w┼éasnej kariery zawodowej. Autorzy proponuj─ů konkretne procedury i narz─Ödzia, kt├│re mo┼╝na wykorzysta─ç w r├│┼╝nych obszarach strategicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11509.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12741.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne : koncepcje, metody, strategie / Krzysztof Janasz [i in.]. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Warszawa : Difin, 2010. - 336 s. : il. : 23 cm.
Bibliogr. s. 319-332.
Publikacja stanowi wnikliwe studium koncepcji zarz─ůdzania strategicznego, zasad formu┼éowania strategii rozwoju przedsi─Öbiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewn─ůtrz i wewn─ůtrz organizacji. Zarz─ůdzanie wsp├│┼éczesnymi przedsi─Öbiorstwami oznacza potrzeb─Ö sta┼éego redefiniowania misji i strategii podmiot├│w, struktur, umiej─Ötno┼Ťci budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniaj─ůce si─Ö warunki, tj. odnawiania przedsi─Öbiorstwa. Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, wa┼╝n─ů jego zalet─Ö stanowi ┼é─ůczenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przyk┼éadami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11645 [Magazyn 1], P.11644 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11643.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12856.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-323.
W podr─Öczniku przedstawiono usystematyzowan─ů wiedz─Ö z zakresu zarz─ůdzania strategicznego. Do analizy zarz─ůdzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarz─ůdzania oraz prezentacji procesu opracowania strategii przedsi─Öbiorstwa zastosowano podej┼Ťcie systemowe, dzi─Öki czemu ┼éatwiej zrozumie─ç zarz─ůdzanie strategiczne jako dziedzin─Ö podlegaj─ůc─ů ci─ůg┼éej ewolucji w burzliwym otoczeniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10273.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabry┼éa. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy kompleksowe uj─Öcie problematyki zwi─ůzanej z zarz─ůdzaniem strategicznym w firmie. Opr├│cz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i plan├│w stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje si─Ö na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, typologia strategii zarz─ůdzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie tematu, du┼╝a liczba przyk┼éad├│w opartych na do┼Ťwiadczeniach polskich firm, du┼╝a liczba rysunk├│w i tabel ilustruj─ůcych przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12460 [Magazyn 1], P.12459 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11642.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabry┼éa. - Warszawa ; Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 376 s. : rys., tab. ; 25 cm.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia kompleksowe uj─Öcie badawcze zarz─ůdzania strategicznego w odniesieniu do firmy. Zawiera ona - opr├│cz podstaw teoretycznych i metodologicznych - empiryczne prezentacje strategii, analiz i plan├│w, jakie opracowuje si─Ö w praktyce gospodarczej. Dob├│r tematyki ksi─ů┼╝ki zosta┼é podyktowany potrzebami polskiego przedsi─Öbiorstwa, okre┼Ťlonymi przez transformacj─Ö naszej gospodarki z systemu centralnie sterowanego na model gospodarki rynkowej. W zwi─ůzku z t─ů transformacj─ů zmieni┼éa si─Ö zasadniczo metodologia zarz─ůdzania, technika sporz─ůdzania analiz strategicznych, formu┼éa programowania i planowania dzia┼éalno┼Ťci. Uleg┼éy r├│wnie┼╝ zmianie szczeg├│┼éowe instrumenty badawcze i przeobra┼╝a si─Ö stale sama pragmatyka organizacji i zarz─ůdzania jednostkami gospodarczymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3561.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 326.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to pierwszy w Polsce podr─Öcznik, kt├│ry w przyst─Öpny, a niekiedy nawet barwny spos├│b wyja┼Ťnia wszystkie problemy zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem strategicznym firm─ů w gospodarce rynkowej. Polityk─Ö firmy autorzy wyobrazili sobie w formie czworo┼Ťcianu. Jego ┼Ťcianami s─ů: strategia, struktura, procesy decyzyjne i to┼╝samo┼Ť─ç firmy. Stanowi─ů one jednak mocno zespolon─ů ca┼éo┼Ť─ç i ka┼╝dy dobry mened┼╝er powinien zna─ç zachodz─ůce mi─Ödzy nimi relacje. Polecamy wi─Öc t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö wszystkim tym, kt├│rzy ju┼╝ zarz─ůdzaj─ů wszelkiego rodzaju firmami, oraz tym, kt├│rzy si─Ö do tego przygotowuj─ů. STRATEGOR to grupa wybitnych uczonych francuskich z Wydzia┼éu Strategii i Polityki Przedsi─Öbiorstwa HEC-ISA z Jouy-en-Josas niedaleko Pary┼╝a. Nauczaj─ů oni zarz─ůdzania strategicznego i polityki firmy w wielu renomowanych francuskich i zagranicznych szko┼éach zarz─ůdzania, prowadz─ůc wyk┼éady dla student├│w i dla mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2924.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 219-230
W okresie kryzysu, kiedy klasyczne uj─Öcia strategii organizacji - opracowane w bardziej spokojnych, przewidywalnych czasach - nie spe┼éniaj─ů oczekiwa┼ä, nale┼╝y poszuka─ç innych rozwi─ůza┼ä. W monografii autorzy na tle r├│┼╝nych niekonwencjonalnych koncepcji strategii opisanych w polskiej i ┼Ťwiatowej literaturze przedmiotu prezentuj─ů w┼éasne, oryginalne propozycje. Dotycz─ů one organizacji funkcjonuj─ůcych w turbulentnym otoczeniu, czyli w warunkach ryzyka i niepewno┼Ťci. Te nowe niekorzystne warunki stwarzane przez otoczenie sprawiaj─ů, ┼╝e przedsi─Öbiorstwa w swoich d┼éugofalowych planach powinny uwzgl─Ödnia─ç nie tylko produkty i rynki, ale przede wszystkim zasoby (m.in. wiedz─Ö, postawy pracownik├│w, uprzywilejowane sformalizowane i niesformalizowane relacje z otoczeniem) maj─ůce wp┼éyw na wykorzystywanie okazji. Wsp├│┼éczesny mened┼╝er powinien zna─ç r├│┼╝ne uj─Öcia strategii, aby w zale┼╝no┼Ťci od kontekstu sytuacyjnego przedsi─Öbiorstwa m├│c dokona─ç trafnego ich wyboru. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana os├│b zainteresowanych tworzeniem i realizacj─ů strategii organizacji i zmianami w sposobie my┼Ťlenia o nich. B─Ödzie zapewne ciekaw─ů lektur─ů dla mened┼╝er├│w oraz student├│w kierunk├│w biznesowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8464 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8463.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], 9863.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9862.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 89-92.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsi─Öbiorstwa. Pokazano, jak kadra zarz─ůdzaj─ůca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsi─Öbiorstwo wymaga radykalnej zmiany cel├│w i obszaru dzia┼éalno┼Ťci. Autorzy daj─ů odpowied┼║ na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsi─Öbiorstwa, jak przeprowadza─ç odnow─Ö strategiczn─ů w przedsi─Öbiorstwie oraz jakie s─ů do┼Ťwiadczenia polskich przedsi─Öbiorstw w tej dziedzinie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10306.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie zarz─ůdzania uwag─ů na wsp├│┼éczesnym rynku to analiza nowego podej┼Ťcia w zarz─ůdzaniu (attention economy), akcentuj─ůcego znaczenie uwagi jako rzadkiego, ograniczonego zasobu. Attention economy oznacza now─ů struktur─Ö ryn┼×ku, rz─ůdz─ůcego si─Ö innymi prawami ni┼╝ gospodarka industrialna czy gospodarka dystrybucji, kt├│re osi─ůgn─Ö┼éy granice swojego wzrostu. W efekcie to nie kapita┼é, pra┼×ca czy wiedza, ale w┼éa┼Ťnie ograniczona mo┼╝liwo┼Ť─ç po┼Ťwi─Öcenia uwagi okre┼Ťlonym produktom czy wydarzeniom wp┼éywa na spos├│b podejmowania decyzji przez po-szczeg├│lnych uczestnik├│w rynku. Uwaga pracownik├│w, klient├│w oraz organizacji staje si─Ö bowiem g┼é├│wnym elementem kszta┼étuj─ůcym spos├│b zachowania przed┼×si─Öbiorstw, ich struktury wewn─Ötrzne czy polityk─Ö marketingow─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5395.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6704.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowo┼Ť─ç jest obecnie jedn─ů z najwa┼╝niejszych w┼éa┼Ťciwo┼Ťci gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezb─Ödna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w ka┼╝dej skali. Sie─ç sta┼éa si─Ö dzi┼Ť te┼╝ sposobem konkurowania, co przejawia si─Ö w obiegowym stwierdzeniu ÔÇ×konkuruj─ů nie przedsi─Öbiorstwa, ale ich sieciÔÇŁ. Autorzy ksi─ů┼╝ki chcieliby przyczyni─ç si─Ö do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowo┼Ťci w gospodarce. Ksi─ů┼╝k─Ö podzielono na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwag─Ö na: zjawisku sieciowo┼Ťci w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsi─Öbiorstw, zale┼╝no┼Ťciach mi─Ödzy sieciami a rynkiem, rozk┼éadzie w┼éadzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw oraz wp┼éywie sieci na strategie firm. W drugiej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki zaprezentowano wybrane typy sieci na przyk┼éadzie pi─Öciu bran┼╝ - odzie┼╝owej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15102.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 168-172.
W ksi─ů┼╝ce podj─Öto pr├│b─Ö poszukiwania odpowiedzi na pytania: jakim problemom trzeba b─Ödzie sprosta─ç w bli┼╝szej i dalszej przysz┼éo┼Ťci, aby wykorzysta─ç i wzbogaci─ç to, co zastali┼Ťmy? Czego mo┼╝emy sie spodziewa─ç w najbli┼╝szej przysz┼éo┼Ťci, je┼Ťli idzie o zasoby (energetyczne, ilo┼Ť─ç i jako┼Ť─ç kadr), kt├│rych rozmiary i dost─Öp do nich stanowi─ç b─Ödzie o warunkach funkcjonowania wszystkich system├│w, od zwi─ůzk├│w mi─Ödzynarodowych, poprzez pa┼ästwa i funkcjonuj─ůce w ich ramach organizacje, do poszczeg├│lnych jednostek w┼é─ůcznie? Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych oraz mened┼╝er├│w, g┼é├│wnie ma┼éych i ┼Ťrednich firm, zainteresowanych skuteczno┼Ťci─ů ich funkcjonowania i rozwoju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8343 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8388.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Pierwsza na rynku wydawniczym pozycja na temat strategii dywersyfikacji przedsi─Öbiorstw, porz─ůdkuj─ůca i systematyzuj─ůca wiedz─Ö z tego zakresu. W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione podstawowe poj─Öcia z zakresu zarz─ůdzania strategicznego, miejsce strategii dywersyfikacji w dzia┼éaniach przedsi─Öbiorstwa i jej typy, narz─Ödzia alokacji stosowane w zarz─ůdzaniu strategicznym oraz sposoby pomiaru stopnia dywersyfikacji stosowane w krajach rozwini─Ötych gospodarczo. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona przede wszystkim dla student├│w na kierunkach Zarz─ůdzanie i marketing uczelni r├│┼╝nych typ├│w, ale powinna r├│wnie┼╝ zainteresowa─ç osoby podejmuj─ůce decyzje w przedsi─Öbiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8946 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10515.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. r├│wnie┼╝ przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla student├│w kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii, studi├│w mened┼╝erskich, a tak┼╝e dla praktyk├│w zatrudnionych w przedsi─Öbiorstwach oraz konsultant├│w. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsi─Öbiorstwa oparte na trwa┼éych ┼║r├│d┼éach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane s─ů zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozw├│j rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi po┼Ťwi─Öcono r├│wnie┼╝ zasadom tworzenia strategii umi─Ödzynarodowienia oraz zewn─Ötrznym metodom rozwoju zwi─ůzanym z nowymi warunkami dzia┼éania przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3560.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Strategic human resource management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Ksi─ů┼╝ka ukazuje genez─Ö, istot─Ö i zakres strategicznego zarz─ůdzania zasobami ludzkimi. Prezentuje aktualny stan wiedzy oraz wyniki bada┼ä w tej dziedzinie w celu analizy najistotniejszych zagadnie┼ä: poj─Öcie strategii, przegl─ůd rodzaj├│w i ewolucja zarz─ůdzania strategicznego; zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy procesem strategicznym a zarz─ůdzaniem zasobami ludzkimi; wykorzystanie wiedzy i narz─Ödzi z zakresu zarz─ůdzania strategicznego w procesie planowania i tworzenia strategii zasob├│w ludzkich; formu┼éowanie podstawowych kryteri├│w efektywno┼Ťci zarz─ůdzanie struktur─ů organizacji, jej kultur─ů oraz zmianami; integracja dzia┼éa┼ä w zakresie zarz─ůdzania zasobami ludzkimi dla stworzenia programu strategicznego, wspomagana przez koncepcj─Ö uczenia si─Ö organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2906.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 270-272.
Podr─Öcznik przedstawia opis systemu zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w organizacjach, kt├│re odnosz─ů sukcesy rynkowe i ┼Ťwiadomie przyznaj─ů, ┼╝e jest to mo┼╝liwe dzi─Öki w┼éa┼Ťciwemu wykorzystaniu na rzecz jako┼Ťci i zmian ich potencja┼éu spo┼éecznego. Podano w nim podej┼Ťcia, zasady, metody i techniki umo┼╝liwiaj─ůce motywowanie i rozw├│j personelu oraz przyk┼éady ich wykorzystywania w firmach mi─Ödzynarodowych. Dokonano pr├│by syntezy za┼éo┼╝e┼ä zarz─ůdzania globalnego i zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajduj─ůcych si─Ö w ruchu i radz─ůcych sobie z wyzwaniami wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata. Wydanie drugie podr─Öcznika zosta┼éo poszerzone i uzupe┼énione o wsp├│┼éczesne trendy w zarz─ůdzaniu zasobami ludzkimi, zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapita┼éu ludzkiego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12114 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12113.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11324.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16908.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again