Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(8)
Author
Borowska Joanna
(1)
Brown John Seely
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Hagel John
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Klin Lidia
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Sutherland Jonathan
(1)
Zabrotowicz Ewa
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(7)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(4)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
INNOWACJE
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
OUTSOURCING
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO PRYWATNE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(4)
8 results Filter
Book
In basket
Celem planowania scenariuszowego jest tworzenie takich projekt├│w i podejmowanie takich decyzji, kt├│re sprawdzi┼éyby si─Ö w r├│┼╝nych sytuacjach w przysz┼éo┼Ťci. Scenariusze s─ů instrumentem kszta┼étowania strategii organizacji, pozwalaj─ůcym uwzgl─Ödni─ç z┼éo┼╝ono┼Ť─ç otoczenia, wielo┼Ť─ç pogl─ůd├│w i niepewno┼Ť─ç przysz┼éej sytuacji biznesowej. Poszerzaj─ů pole widzenia, oferuj─ů alternatywne sposoby interpretacji wydarze┼ä tera┼║niejszych i likwiduj─ů stereotypy tradycyjnego prognozowania przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6315.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Klucz do...)
W przyst─Öpny spos├│b przybli┼╝a jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszar├│w nauk ekonomicznych. Pokazuje, ┼╝e zarz─ůdzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodno┼Ťci decyzji mened┼╝er├│w najwy┼╝szego szczebla lub zarz─ůd├│w z misj─ů organizacji, ale r├│wnie┼╝ radzenie sobie w sytuacjach niepewno┼Ťci, konfliktowych, zwi─ůzanych z niestabilno┼Ťci─ů otoczenia, w kt├│rym funkcjonuj─ů firmy. Korzystanie z ksi─ů┼╝ki u┼éatwia alfabetyczny uk┼éad hase┼é. Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po g┼é├│wnych tematach, poj─Öciach, terminach i ich tw├│rcach wa┼╝nych dla teorii i praktyki zarz─ůdzania strategicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5269.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6542.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny spos├│b opisuje kluczowe koncepcje oraz umiej─Ötno┼Ťci i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych plan├│w biznesowych i strategii. Z publikacji mo┼╝na dowiedzie─ç si─Ö m.in.: jak prawid┼éowo wyznacza─ç cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadza─ç kompleksow─ů analiz─Ö rynku, jak zastosowa─ç najwa┼╝niejsze narz─Ödzia i modele zarz─ůdzania oraz wska┼║niki efektywno┼Ťci. Przejrzysty uk┼éad tre┼Ťci poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w, obejmuj─ůcy: kluczowe koncepcje zarz─ůdzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontroln─ů list─Ö dzia┼éa┼ä, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, u┼éatwia zar├│wno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako ┼║r├│d┼éa praktycznych wskaz├│wek. Publikacja jest przeznaczona dla mened┼╝er├│w, kt├│rym niedawno powierzona zosta┼éa strategiczna rola w organizacji, przedsi─Öbiorc├│w zarz─ůdzaj─ůcych w┼éasn─ů firm─ů, mened┼╝er├│w ds. marketingu, finans├│w lub produkcji oraz student├│w zarz─ůdzania i biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8850.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka to praktyczny poradnik dla tworz─ůcych zesp├│┼é pracownik├│w i ich szef├│w. Zgrane zespo┼éy to ┼║r├│d┼éo dumy i sukces├│w ca┼éej firmy, ale tak┼╝e satysfakcja i entuzjazm pojedynczego cz┼éowieka, kt├│ry czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiaj─ů nowe mo┼╝liwo┼Ťci nawi─ůzywania pozytywnych relacji ze wsp├│┼épracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i wi─Ökszej konkurencyjno┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka zawiera mn├│stwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespo┼é├│w oraz przyk┼éad├│w z ┼╝ycia u┼éatwiaj─ůcych zrozumienie istoty problem├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak pos┼éugiwa─ç si─Ö metaforami, aby przem├│wi─ç do wyobra┼║ni pracownik├│w? Co zrobi─ç, aby pracownicy zrozumieli strategi─Ö? Jakich jest 10 herezji zwi─ůzanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mog─ů utrudnia─ç wprowadzenie strategii i jak temu zaradzi─ç? Jak stworzy─ç plan komunikowania si─Ö, a dzi─Öki temu przyczyni─ç do efektywnego wdro┼╝enia strategii i osi─ůgni─Öcia lepszych wynik├│w? Nawet najlepsze strategie firmy okazuj─ů si─Ö bezwarto┼Ťciowe, je┼Ťli pracownicy nie rozumiej─ů ich za┼éo┼╝e┼ä. Nie chodzi bowiem o doskona┼ée opracowanie danej strategii, a ojej umiej─Ötne przekazanie ca┼éej organizacji. Badania dowodz─ů, ┼╝e tylko nieliczni pracownicy wiedz─ů, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawd─Ö jest ona zrozumia┼éa jedynie dla zarz─ůdu ukrytego w zaciszu swoich gabinet├│w. Komunikowanie strategii to doskona┼éy przewodnik zar├│wno dla zarz─ůdzaj─ůcych, jak i dla os├│b odpowiedzialnych za komunikacj─Ö w firmie. Autor krok po kroku wyja┼Ťnia, jak skutecznie przekaza─ç strategi─Ö wszystkim pracownikom i tym samym pozwoli─ç firmie rozwin─ů─ç skrzyd┼éa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 170-176.
Ka┼╝dy mened┼╝er powinien zosta─ç wyposa┼╝ony w odpowiedni─ů wiedz─Ö w zakresie komunikowania si─Ö oraz znajomo┼Ť─ç zasad i metod wspomagaj─ůcych procesy komunikacyjne. Temu celowi s┼éu┼╝y niniejsze opracowanie. Autor przedstawia w nim charakterystyk─Ö procesu komunikowania si─Ö i poszczeg├│lnych jego element├│w, a nast─Öpnie omawia metody komunikacji nastawione na tw├│rcze rozwi─ůzywanie problem├│w, realizacj─Ö zada┼ä oraz partycypacj─Ö pracownik├│w w zarz─ůdzaniu. Ostatnia cz─Ö┼Ť─ç pracy po┼Ťwi─Öcona jest narz─Ödziom dostosowania struktur organizacyjnych przedsi─Öbiorstwa do strumieni przep┼éywu informacji: analizie systemu komunikacji oraz analizie warto┼Ťci komunikowania, opracowanych i stosowanych w Niemczech, a zas┼éuguj─ůcych na popularyzacj─Ö w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7398.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8377.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: "The only sustainable edge : why business strategy depends on productive friction and dynamic specialization" 2005.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia nowe podej┼Ťcie do tworzenia strategii dla biznesu, kt├│re autorzy nazywaj─ů FAST (Focus (koncentracja), Accelerate (przyspieszenie), Strengthen (umacnianie), Tie it all together (powi─ůzanie wszystkich element├│w), stawiaj─ůce na rozw├│j innowacji w firmie, wspieranie ludzi utalentowanych - bo to oni g┼é├│wnie przyczyniaj─ů si─Ö do wzrostu potencja┼éu firmy - oraz na dynamiczn─ů specjalizacj─Ö. Autorzy koncentruj─ů si─Ö na ludziach przypisuj─ůc du┼╝─ů wag─Ö umiej─Ötno┼Ťciom pozyskiwania i zarz─ůdzania talentami, optymalnemu wykorzystaniu specjalist├│w (produktywne tarcie) oraz umiej─Ötno┼Ťciom organizacyjnym w budowie firmy. Podkre┼Ťlaj─ů r├│wnie┼╝ niebagateln─ů rol─Ö nowoczesnej techniki, kt├│ra pomaga prze┼éamywa─ç bariery w skutecznym zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10128.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 261-299.
Ksi─ů┼╝ka odpowiada na pytanie, jak prowadzi─ç firm─Ö w spos├│b zwyci─Öski - zar├│wno finansowo, jak i pod k─ůtem osobistych przekona┼ä czy warto┼Ťci. Autor oprowadza czytelnika po ┼Ťwiecie realnego biznesu, od momentu podj─Öcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu dzia┼éalno┼Ťci, przez pierwsze kluczowe decyzje, a┼╝ po ewentualn─ů sprzeda┼╝ dobrze funkcjonuj─ůcego przedsi─Öbiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego dzia┼éania firmy: wyb├│r siedziby, definiowanie klienta, identyfikacj─Ö wizualn─ů, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokaln─ů spo┼éeczno┼Ťci─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13595.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again