Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Łaguna Mariola
(3)
Bee Frances
(2)
Bee Roland
(2)
Justyna Marlena
(2)
Justyna Stanisław
(2)
Andrzejczak Aldona
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Furmanek Waldemar
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Woodruffe Charles
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(11)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
ZAWÓD
(12)
KADRY
(2)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
NAUCZANIE
(1)
OCENY PRACOWNIKÓW
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
Gatunek
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Słowo kluczowe
kompetencje
(3)
szkolenie
(3)
kompetencje pracownicze
(2)
organizacja
(2)
rozwój zawodowy
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
coaching
(1)
człowiek
(1)
kultura organizacyjna
(1)
networking
(1)
ocena pracowników
(1)
rozwój
(1)
selekcja
(1)
system okresowej oceny pracowniczej
(1)
uczenie się
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Książka oparta jest na bardzo rozległych studiach autora. Podejmuje niektóre tylko wątki rozległej problematyki teorii edukacji zawodowej, która jest ciągle w stanie tworzenia się: teoria edukacji zawodowej, człowiek w środowisku i działaniu technicznym, praca człowieka kategorią teorii edukacji zawodowej, bezrobocie jako zjawisko spoleczne i edukacyjne, wybrane zagadnienia zawodoznastwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3939.VII.4 [Czytelnia B], P.2774.VII.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 244-261.
W niniejszej pracy przyjęto założenie, iż rozwój zawodowy pracownika jako proces złożony, zdeterminowany jest przez siły działające zarówno po stronie organizacji jak i jednostki, które konstytuują jego przebieg w ciągu całego życia człowieka. Celem teoretycznym prezentowanej książki jest identyfikacja i analiza owych czynników oraz próba ich charakterystyki jako stymulatorów i inhibitorów procesu rozwoju, natomiast praktycznym - wskazanie i rekomendację kompleksowego ujmowania rozwoju zawodowego, z koniecznością uwzględnienia satysfakcji z pracy oraz wartości preferowanych przez pracownika. Książka składa się z trzech części. W pierwszej podano szczegółowej analizie zagadnienie rozwoju w ujęciu teoretycznym. Część druga ma charakter zdecydowanie praktyczny, trzecia zaś stanowi konstatację prezentowanych treści, wskazując na zależności i powiązania w rozwoju jednostki, pracownika i organizacji. Książka prócz rozważań merytorycznych, zawiera również szereg wskazówek dla praktyków zarządzania, które mogą stać się inspiracją do kształtowania pożądanego środowiska organizacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9391.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s. 187-[191].
Książka została napisana z myślą o osobach, które przygotowują się do pracy trenera oraz doskonalą swój warsztat, bądź też organizują szkolenia jako pracownicy działów personalnych lub działów szkoleniowych. Autorzy wzbogacili ją o liczne przykłady z praktyki, ilustrujące omawiane zagadnienia. Rozszerzeniem książki jest strona internetowa, która stanowi pomocne uzupełnienie przedstawionych treści. Książka stanowi wprowadzenie do całego cyklu, dlatego też autorzy obszernie omawiają różne zagadnienia związane z tematyką szkoleniową. Wyjaśniają definicje i różnice między różnymi rodzajami szkoleń, opisują strony zaangażowane w ich przygotowanie, przebieg cyklu szkoleniowego i jego specyfikę w przypadku szkoleń zamkniętych, otwartych i realizowanych w ramach projektów społecznych. Omawiają również kwestie związane z analizą potrzeb szkoleniowych, z działaniami rekrutacyjnymi, z określaniem celów szkoleniowych, z wyborem metod, stosownych pomocy i miejsca szkolenia czy doborem trenerów. Rozważania kończą omówieniem różnych rodzajów działań promocyjnych, oceny szkolenia, a także działań poszkoleniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8073.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9429.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.145.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6344.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że niniejsza pozycja stanowi oryginalne i bardzo potrzebne opracowanie. Aczkolwiek rynek wydawniczy obfituje w książki opublikowane w ostatnich latach na temat rozwoju pracowników oraz liczne publikacje, poświęcone ogólnie zarządzaniu zasobem ludzkim, to jednak żadna z nich nie ma charakteru tak konkretnego, praktycznego poradnika. Każdy rozdział, obejmujący: teoretyczne wprowadzenie, opis konkretnego projektu wdrożeniowego oraz propozycje narzędzi do wykorzystania w danym obszarze tematycznym, czyni z książki bardzo cenny materiał szkoleniowy dla praktyków. Szczegółowość prezentowanych narzędzi, powoduje, że mogą one zostać bezpośrednio zastosowane, ewentualnie stanowić cenną inspirację do innych projektów wdrożeniowych. Aspekt praktyczności został słusznie podkreślony w tytule opracowania. Niezwykle przejrzysta struktura treści książki oraz wprowadzenie do każdego rozdziału zagadnień do dyskusji oraz zadań do rozwiązania, decyduje o wybitnych walorach dydaktycznych. Można przypuszczać, że książka stanie się niezbędnym materiałem dydaktycznym na zajęciach specjalizacyjnych, studiach podyplomowych, czy warsztatach z dziedziny rozwoju zawodowego. (dr hab. Marta Juchnowicz)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7766.IX.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8772.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Książka jest kompendium wiedzy teoretycznej z zakresu tworzenia polityki szkoleniowej, projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń oraz utrwalania ich efektów. Jest także praktycznym poradnikiem zawierającym przykłady zastosowania prezentowanych metod, kwestionariuszy, ankiet i innych narzędzi dla trenerów. Autorki omawiają zagadnienia związane ze szkoleniami z uwzględnieniem perspektywy organizacyjnej i pokazują, w jaki sposób szkolenie wpływa na rozwój całej firmy. Omawiając poszczególne etapy szkoleń, wskazują na ich związki z innymi funkcjami w organizacji oraz z zarządzaniem kompetencjami, wiedzą, zmianą i projektem. Przedstawiają proces nabywania kompetencji, uwzględniając specyfikę konkretnych sytuacji, m.in. pracy z małą grupą, a także zwracając uwagę na psychologiczne aspekty prowadzenia różnych typów szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6331.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Do płyty dołączona jest książka o sygn. 6344 IX CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.145 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkolenia / Mariola Łaguna. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Na okł. podtyt.: jak je prowadzić, by... uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki, praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze, cel został zrealizowany.
Bibliogr. s. 245-253.
Jak prowadzić szkolenia, by: uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki, praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze, a cel zajęć został osiągnięty. W czasie szkoleń i wszelkiego typu nauki najistotniejsza jest dobra współpraca między uczącym a uczestnikami zajęć. Aby ją osiągnąć, trzeba przede wszystkim mieć świadomość tego, czym są szkolenia, i umieć je odnieść do koncepcji szeroko rozumianej edukacji dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9144.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono warunki dobrego zaplanowania całego procesu szkoleniowego oraz sprawnej i skutecznej jego realizacji. Poruszono problemy związane z identyfikacją i analizą potrzeb szkoleniowych. Opisano działania i narzędzia umożliwiające zaspokojenie tych potrzeb. Omówiono różne metody szkoleniowe pod kątem ich przydatności, uwzględniając specyfikę uczenia się osób dorosłych. Podkreślono znaczenie pracy grupowej, a także doboru miejsca i czasu szkolenia. Zwrócono uwagę na cele i sposoby oceny jego efektów oraz na pomiar jego skuteczności. Przedstawiono najważniejsze wymagania stawiane trenerom, od umiejętności których w dużej mierze zależą wyniki przedsięwzięcia szkoleniowego. Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych szkoleniowców. Skorzystają z niej zarówno osoby mające przygotowanie pedagogiczne, jak i te, które go nie mają. Będzie też z pewnością przydatna dla studentów, którzy przygotowują się do działalności trenerskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8749.V.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10222.V.6 [Czytelnia B], 10223.V.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
"Autor proponuje w tej godnej polecenia książce praktyczne podejście do problemu oceny i rozwoju pracowników. Przekazuje czytelnikowi nie tylko wiedzę teoretyczną, ale również użyteczne rady. Wiele miejsca poświęca kompetencjom ocenianym w czasie zajęć ośrodka. Podaje przykłady, dzięki którym proponowane narzędzia stają się zrozumiałe i łatwe do zastosowania. Łączy metodę assessment centre i development centre ze strategią firmy i strategią zarządzania zasobami ludzkimi". (Kazimierz Sedlak)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2904 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6337.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. HR)
Bibliogr. s. 197-208 i przy rozdz. Indeks.
Kompetencje pracownicze są obecnie jednym z głównych czynników warunkujących uzyskanie przewagi konkurencyjnej zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Dlatego też zagwarantowanie ciągłego doskonalenia i rozwoju tych kompetencji staje się dziś koniecznością. W książce podjęto próbę całościowego spojrzenia na problematykę doskonalenia kompetencji pracowniczych organizacji nie tylko mających charakter gospodarczy, lecz i niekomercyjny. Celem Autora jest zaprezentowanie metodyki rozwoju tych kompetencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8031.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9386.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s. 149-152.
Doskonała publikacja adresowana zarówno do początkujących trenerów, którzy mogą się dzięki niej nauczyć zasad wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowywania potrzebnych materiałów i prowadzenia sesji szkoleniowych, jak i do osób mających już praktykę w prowadzeniu szkoleń – tym ostatnim pomoże uporządkować własne doświadczenia i zrobić kolejny krok na drodze rozwoju zawodowego. Każda z metod pracy i prowadzenia zajęć z grupą została szczegółowo omówiony, autorki pokazały jej mocne i słabe strony oraz określiły cele, które można dzięki niemu osiągnąć. Książka została napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę, która sprawia, że bardzo łatwo można w niej znaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8377.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9754.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej