Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Ryżewska Stanisława
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
MUZYKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
ZDOLNOŚĆ KREDYTOWA
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Słowo kluczowe
bilans finansowy
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
kompetencje muzyczne
(1)
muzyka
(1)
nauczanie początkowe
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przepływy pieniężne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Bankowca)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka napisana została przez eksperta w zakresie prowadzenia przez bank efektywnej działalności kredytowej. Założeniem autorki jest przedstawienie analizy całokształtu działalności przedsiębiorstwa, stosującego Krajowe Standardy Rachunkowości, niezbędnej do oceny jego zdolności i wiarygodności kredytowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2355.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3599.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-378. Indeks.
Książka stanowi próbę empirycznego poznania determinant kompetencji muzycznych, istotnych w procesie wczesnoszkolnego nauczania i uczenia się muzyki (oraz muzycznego rozwoju). Praca została podzielona na dwie części - teoretyczną i empiryczną. Część pierwsza prezentuje pojęcie kompetencji muzycznych i ich uwarunkowania, przegląd teorii i światowych badań nad wyznacznikiem kompetencji muzycznych oraz sytuację wczesnoszkolnej edukacji muzycznej w perspektywie międzynarodowej wraz z analizą podstaw programów szkolnych w tym zakresie. Część empiryczną wypełnia prezentacja rezultatów badań własnych nad konstrukcją autorskiego modelu uwarunkowań kompetencji muzycznych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w perspektywie dynamicznego interakcjonizmu. Książkę kończy próba umiejscowienia empirycznego modelu predyktorów kompetencji muzycznych na tle uniwersalnych mechanizmów rozwojowych człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12016.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13159.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej