Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Hardy Gareth
(1)
Kurek Dominika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
ZNAKI TOWAROWE
(2)
LOGOTYPY
(1)
PAPIER FIRMOWY
(1)
WIZYTÓWKI
(1)
Gatunek
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Słowo kluczowe
znak towarowy
(2)
corporate identity
(1)
grafika
(1)
grafika komputerowa
(1)
logo
(1)
logotypy
(1)
papier firmowy
(1)
projektowanie graficzne
(1)
wizytówki
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka odpowiada na pytanie: jak stworzyć projekt logo atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. W pierwszej częśći książki Autor zawarł wiedzę teoretyczną, czym tak naprawdę jest logo, jaie są rodzaje znaków graficznych i na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo: procesem projektowania, harmonogramem pracy, grupą docelową i budżetem. Część trzecia prezentuje udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę Autor poświęcił prawnym aspektom użycia logo i najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13915.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14839.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Onepress)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej. Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9945.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej