Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(86)
E-booki
(6)
IBUK Libra
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(80)
available
(62)
unknown
(2)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(28)
Wypo┼╝yczalnie
(35)
Czytelnie
(82)
Author
Szczepańska Katarzyna
(5)
Opolski Krzysztof
(4)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Witakowski Piotr (1942- )
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Bugdol Marek
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(2)
Maci─ůg Justyna
(2)
Mantura W┼éadys┼éaw (1947- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Ciesielska-Maci─ůgowska Dorota
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dykowska Gra┼╝yna
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Fr─ůtczak Ewa
(1)
Gajda Lesław
(1)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
G┼éowacka Ewa (1959- )
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
H─ůbek Patrycja
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kanholm Jack
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Koniorczyk Gra┼╝yna
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Ko┼éo┼╝yn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lewandowski Jerzy (1926- )
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lipka Anna
(1)
Martin William B
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Miedziarek Sławomir Arkadiusz
(1)
Milic-Czerniak R├│┼╝a
(1)
Mo┼╝d┼╝onek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Nowicka Julia
(1)
Obora Hubert
(1)
Ochyra Irena
(1)
Panka Tomasz
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Piasecka Agnieszka (zarz─ůdzanie)
(1)
Reformat Beata
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Schauz Ewa
(1)
Sidor Maria Wanda
(1)
Smans Philippe
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Suterski Hieronim
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szczepańska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wac┼éaw (1945- )
(1)
Słaby Teresa
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Tkaczyk Stanis┼éaw (1944- )
(1)
Toruński Janusz
(1)
Urbaniak Maciej (1970- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wasilewski Lesław
(1)
Wawak Tadeusz (1946- )
(1)
Wa┼Ťniewski Krzysztof Antoni
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Wi─Öcek Jan
(1)
Wi┼Ťniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekarstwo)
(1)
Wolniak Radossław
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(92)
Language
Polish
(90)
English
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Adwokaci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Subject
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(10)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(9)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(7)
KADRY
(5)
TURYSTYKA
(5)
USŁUGI
(5)
ZARZ─äDZANIE
(4)
BUDOWNICTWO
(3)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AUDYT WEWN─śTRZNY
(2)
BHP
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
EFEKTYWNO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biblioteki
(1)
Błędy medyczne
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
ERGONOMIA
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
HUTNICTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kontrola techniczna
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Mentoring
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Normy ISO 14001
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Poradnictwo
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
PŁACA
(1)
Rynek
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TRANSMISJA DANYCH
(1)
Turystyka
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Zarz─ůdzanie kryzysowe
(1)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
┼╗YWNO┼Ü─ć
(1)
Subject: time
2001-
(6)
2001-0
(3)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODR─śCZNIKI
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
100 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 455-473.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia przydatno┼Ť─ç zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů w ocenie praktyki zarz─ůdzania. W cz─Ö┼Ťci pierwszej zosta┼éy przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarz─ůdzania jako┼Ťci─ůz uwzgl─Ödnieniem podstaw ich rozwoju, wsp├│lczesnych podej┼Ť─ç i modeli. Cz─Ö┼Ť─ç druga zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona rozwojowi zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Cz─Ö┼Ť─ç czwarta jest autorsk─ů propozycj─ů oceny realizacji zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14134 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14995 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-299.
┼Üwiadomo┼Ť─ç autorki dotycz─ůca wyst─Öpowania ogranicze┼ä w wyczerpaniu omawianych zagadnie┼ä prze┼éo┼╝y┼éa si─Ö na r├│┼╝norodno┼Ť─ç zakresu prezentowanych tre┼Ťci, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej za┼Ť budzi─ç mo┼╝e niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane wsp├│┼éczesne podej┼Ťcie do zagadnie┼ä jako┼Ťci wskazuje na mo┼╝liwo┼Ť─ç identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencja┼éu tkwi─ůcego wewn─ůtrz przedsi─Öbiorstwa, kt├│ry na og├│┼é nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spo┼╝ytkowany przez organizacj─Ö i jej cz┼éonk├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12415 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W oddanej w┼éa┼Ťnie do r─ůk Czytelnik├│w ksi─ů┼╝ce zesp├│┼é autor├│w prezentuje podstawowe metody i instrumenty controllingu jako┼Ťci. Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů, a zw┼éaszcza controlling jako┼Ťci nale┼╝y obecnie do strategicznych zada┼ä ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa, organizacji gospodarczej czy instytucji. Narz─Ödzia controllingu jako┼Ťci s─ů coraz szerzej wykorzystywane w procesach planowania dzia┼éalno┼Ťci, projektowania produkt├│w, organizacji i koordynacji proces├│w zarz─ůdczych oraz kontroli, oceny i regulacji zada┼ä oraz cel├│w przedsi─Öbiorstwa. Prezentowany podr─Öcznik w zamy┼Ťle jego autor├│w ma u┼éatwi─ç s┼éuchaczom studi├│w ekonomicznych i zarz─ůdzania samodzielne przyswajanie zagadnie┼ä dotycz─ůcych zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů produkcji i produktu, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem wykorzystania metod i instrument├│w controllingu jako┼Ťci
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7682 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8683 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 225-243.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono problemy zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem lud┼║mi w firmach, w kt├│rych dominuj─ůcymi koncepcjami zarz─ůdzania s─ů TQM (zarz─ůdzanie przez jako┼Ť─ç) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů. Nowo┼Ťci─ů oferowanej pracy jest rozdzia┼é, w kt├│rym przedstawiono zasady stosowania podej┼Ťcia procesowego i idei klienta wewn─Ötrznego (m.in. problemy typowania w┼éa┼Ťcicieli proces├│w w r├│┼╝nych strukturach organizacyjnych) oraz te tre┼Ťci, kt├│re wyja┼Ťniaj─ů zwi─ůzki mi─Ödzy jako┼Ťci─ů wyrob├│w a warto┼Ťciami organizacyjnymi (np. sprawiedliwo┼Ťci─ů i zaufaniem). Autor korzysta z w┼éasnych do┼Ťwiadcze┼ä zawodowych i pokazuje, jak mo┼╝na wykorzysta─ç spo┼éeczny potencja┼é organizacji w celu doskonalenia jako┼Ťci wyrob├│w. Ukazuje specyfik─Ö szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracownik├│w w firmach, kt├│re s─ů zorientowane na jako┼Ť─ç wyrob├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11542 IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12775 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Proces TQM jest pewnym rozwini─Öciem polityki przedsi─Öbiorstwa od koncentracji na zyskach i ilo┼Ťci do oparcia si─Ö na potrzebach i zadowoleniu klient├│w nie zapominaj─ůc jednocze┼Ťnie o og├│lnych sprawach spo┼éecznych. Takie ukierunkowanie zapewni przedsi─Öbiorstwu sukces oraz korzy┼Ťci dla wsystkicch jego pracownik├│w. TQM sk┼éada si─Ö z trzech istotnych element├│w: koncentracji dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa na potrzebach klienta, kompleksowego stylu my┼Ťlenia oraz wsp├│┼édzia┼éania wszystkich pracownik├│w przedsi─Öbiorstwa.TQM jest to przede wszystkim rodzaj kultury przedsi─Öbiorstwa, bazuj─ůcej na umiej─Ötno┼Ťci pracy zespo┼éowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.685 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-215.
W ksi─ů┼╝ce autorzy pr├│buj─ů okre┼Ťli─ç, czym jest jako┼Ť─ç optymalna, dzi─Öki kt├│rej przedsi─Öbiorstwa mog─ů poprzez funkcj─Ö strat obni┼╝y─ç koszty wytw├│rcze. Obszar problemowy pracy mo┼╝e by─ç tematem polemik studialnych na kierunkach zarz─ůdczych i in┼╝ynierskich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12316 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13460 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Service quality management / Dorota Ciesielska-Maci─ůgowska. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 120 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 115-118.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16932 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 4)
Bibliogr. s. 156-157.
Niniejsze opracowanie stanowi syntetyczne uj─Öcie problematyki projektowania i zastosowania jej przy wdro┼╝eniu system├│w zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. R├│wnolegle z przekazan─ů tu wiedz─ů teoretyczn─ů wyodr─Öbniono materia┼é s┼éu┼╝─ůcy praktycznemu "podej┼Ťciu" do projektowania. Skrypt przeznaczony jest przede wszystkim dla student├│w kierunku eksploatacja i diagnostyka maszyn studi├│w stacjonarnych i niestacjonarnych, kt├│rzy w programach nauczania maj─ů przedmiot in┼╝ynieria jako┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7440 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędnie przypisany ISBN.
Bibliogr. s. 221-226. Indeks.
"Autorzy ksi─ů┼╝ki (...) podejmuj─ů pr├│b─Ö uporz─ůdkowania terminologii w zakresie doskonalenia sformalizowanych system├│w zarz─ůdzania i dostarczaj─ů u┼╝ytecznych informacji o zestawie mo┼╝liwo┼Ťci w tym zakresie. Niezwykle cenne mog─ů by─ç dla Czytelnik├│w przedstawione w tym opracowaniu wyniki bada┼ä empirycznych, poniewa┼╝ ich analiza zapewne u┼éatwi znalezienie odpowiedzi na pytania cz─Östo pojawiaj─ůce si─Ö w praktyce funkcjonowania sformalizowanych system├│w zarz─ůdzania dotycz─ůce m.in. tego, czy polityka jako┼Ťci jest wystarczaj─ůco cz─Östo poddawana przegl─ůdowi, czy mamy odpowiedni─ů liczb─Ö auditor├│w wewnetrznych? (..) Wa┼╝nym atutem ksi─ů┼╝ki jest to, ┼╝e jej tre┼Ť─ç nie ogranicza si─Ö wy┼é─ůcznie do wymaga┼ä norm ISO 9001, ISO 14001 oraz PN 18001, lecz dodatkowo uwzgl─Ödnia bogaty zestaw mo┼╝liwych do wykorzystania w praktyce koncepcji, metod i narz─Ödzi." (z recenzji prof. dr hab. Macieja Urbaniaka)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12982 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ISSN 1233-6408)
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w, tre┼Ť─ç ka┼╝dego z podrozdzia┼é├│w mo┼╝e by─ç przedmiotem bardziej szczeg├│┼éowych opracowa┼ä, oddzielnej ksi─ůzki. Wiedza, kt├│r─ů zgromadzono w tej pracy, jest w pe┼éni wystarczaj─ůca z punktu widzenia praktyki dzia┼éania. Ksi─ů┼╝ka ta bowiem powsta┼éa z my┼Ťl─ů o pracownikach dzia┼é├│w zapewnienia jako┼Ťci, dzia┼é├│w personalnych oraz prze┼éo┼╝onych wszystkich szczebli zarz─ůdzania. Praca adresowana jest tak┼╝e do student├│w kierunk├│w: zarz─ůdzanie i marketing, ekonomia, socjologia i pedagogika pracy, kt├│rzy ucz─Öszczaj─ů na zaj─Öcia z przedmiot├│w: zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů, podstawy TQM, systemy zapewnienia jako┼Ťci oraz metodyka pracy s┼éu┼╝b pracowniczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4094 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 91-96.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w. W pierwszym scharakteryzowano przyj─Öty spos├│b rozumienia termin├│w "metoda" i "TQM". Rozdzia┼é drugi obejmuje prezentacj─Ö metod zidentyfikowanych w trakcie kszta┼étowania si─Ö koncepcji TQM. W trzecim rozdziale zaprezentowano tradycyjne klasyfikacje metod TQM, a tak┼╝e w┼éasn─ů opart─ů na historii metod. Rozdzia┼é ostatni po┼Ťwi─Öcono rozwa┼╝aniom o aktualno┼Ťci metod TQM z perspektywy wsp├│┼éczesnej gospodarki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12499 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy w spos├│b syntetyczny przedstawiaj─ů zagadnienia zwi─ůzane z jako┼Ťci─ů, histori─ů problemu i podstawowe zasady kompleksowego zarzadzania jako┼Ťci─ů. Prezentuj─ů pr├│b─Ö po┼é─ůczenia do┼Ťwiadcze┼ä japo┼äskich z do┼Ťwiadczeniami europejskimi. Cz─Ö┼Ť─ç o charakterze podr─Öcznikowym uzupe┼éniona jest opisem przypadk├│w dw├│ch firm du┼äskich, ukazuj─ůcym pe┼éne systemowe podej┼Ťcie do budowy i wdro┼╝enia polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3373 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozwi─ůzanie problemu dobrej jako┼Ťci nie le┼╝y w zaostrzeniu kryteri├│w kontroli jako┼Ťci, lecz w odpowiednim zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem. Zapewnienie wymaganej jako┼Ťci w firmie u┼éatwia wdro┼╝ony sformalizowany np.: System Zarz─ůdzania Jako┼Ťci─ů (SZJ) zgodny z norm─ů ISO 9001:2000. Pozwala to poprzez planowanie strategiczne kierownictwa, a nast─Öpnie poprzez w┼é─ůczenie wszystkich zatrudnionych (pracownik├│w), a tak┼╝e dostawc├│w na spe┼énienie oczekiwa┼ä klienta, a tym samym utrzymanie lub poprawienie pozycji na rynku i zwi─Ökszenie efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä przedsi─Öbiorstwa na ka┼╝dym etapie kreowania i istnienia wyrobu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5633 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 159-167.
Problematyka badawcza niniejszej monografii dotyczy analizy por├│wnawczej efektywno┼Ťci dzia┼éano┼Ťci organizacji, posiadaj─ůcych wdro┼╝ony i funkcjonuj─ůcy, sformalizowany system zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů wed┼éug normy ISO 9001 i organizacji, w kt├│rych funkcjonuje niesformalizowany system zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Za g┼é├│wny cel pracy przyj─Öto zbadanie wp┼éywu sformalizowanego systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů, zgodnego ze standardami ISO 9000 na efektywno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstw zar├│wno w wymiarze ekonomicznym jak i organizacyjnym. Niniejsza monografia posiada charakter teoretyczny i metodyczno - empiryczny. Cz─Ö┼Ť─ç teoretyczna pracy oparto na wnikliwych studiach krajowej i zagranicznej literatury przedmiotu (desk research). Wykorzystano r├│wnie┼╝ publikacje zawarte w czasopismach bran┼╝owych i specjalistycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16968 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zdaniem autor├│w tej ksi─ů┼╝ki, klucz do zrozumienia istoty TQM stanowi akceptacja tezy, ┼╝e jako┼Ť─ç "tkwi w cz┼éowieku". Jest on jej g┼é├│wnym kreatorem i ostatecznym s─Ödzi─ů, wyst─Öpuj─ůc w podw├│jnej roli - producenta i konsumenta. W tej swoistej filozofii zarz─ůdzania refleksja nad relacj─ů mi─Ödzy cz┼éowiekiem a ┼Ťrodowiskiem, w kt├│rym ┼╝yje i pracuje, mi─Ödzy poszczeg├│lnyumi lud┼║mi wyst─Öpuj─ůcymi w r├│┼╝nych rolach spo┼éecznych czy wreszcie nad relacj─ů cz┼éowieka w stosunku do samego siebie stanowi fundament budowli tworz─ůcej TQM. Natomiast filary tej budowli - systemy zarz─ůdzania, narz─Ödzia i techniki - pe┼éni─ů funkcje s┼éu┼╝ebne w realizacji g┼é├│wnego celu TQM, kt├│rym jest ci─ůg┼éy wzrost satysfakcji klient├│w zewn─Ötrznych i wewn─Ötrznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4937 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů jest jedynym skutecznym sposobem mi─Ödzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů (TQM) nie jest kolejnym modelem zarz─ůdzania, lecz nici─ů przewodni─ů w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ci─ůg┼éego ulepszania (PCU). Poczynaj─ůc od analizy pozycji przedsi─Öbiorstwa wobec konkurencji ka┼╝dy, stanowi─ůcy odr─Öbn─ů ca┼éo┼Ť─ç, rozdzia┼é obja┼Ťnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zale┼╝nie od sytuacji przedsi─Öbiorstwa mo┼╝na wybiera─ç odpowiednie rozdzia┼éy i zastosowa─ç opisane w nich metody.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1350 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Podr─Öcznik to niezb─Ödnik kdary mened┼╝erskiej i os├│b rozpoczynaj─ůcych swoj─ů przygod─Ö z zarz─ůdzaniem jako┼Ťci─ů - student├│w oraz pracownik├│w u progu kariery. W ksi─ů┼╝ce opisano obowi─ůzuj─ůce normy, zasady ich wdra┼╝ania i wymagania stawiane przedsi─Öbiorstwom staraj─ůcym sie o certyfikaty. Przedstawiono tu r├│wnie┼╝ systemy zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů oraz narz─Ödzia informatyczne wspomagaj─ůce ten proces.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12160 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again