Form of Work
Książki
(31)
Proza
(1)
Status
available
(35)
only on-site
(31)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(19)
Wypożyczalnie
(17)
Czytelnie
(31)
Author
Benedikt Antoni
(3)
Lemmermann Heinz
(3)
Henger Kamila Anna
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Barański Jarosław
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Biernat Jadwiga (1944- )
(1)
Bishop George D
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Fiske John
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Hall Judith A
(1)
Hartley John
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Herriger Catherine
(1)
Kierepko Monika
(1)
Knapp Mark L. (1938- )
(1)
McCorman David
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Moniak Wiesława
(1)
Montgomery Martin
(1)
O'Sullivan Tim (1952- )
(1)
Rückle Horst
(1)
Saunders Danny
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Skolimowski Henryk (1930- )
(1)
Smektała Tymon
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Soróbka Tomasz
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Szarypo Aldona
(1)
Thiel Erhard (1940- )
(1)
Thompson John B
(1)
Warner Tony
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Waszyński Edmund
(1)
Wilk Jadwiga
(1)
Ściślak Jarosław
(1)
Śliwa Anna (1963- )
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Year
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(7)
Country
Poland
(31)
Language
Polish
(31)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(8)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(7)
NEGOCJACJE
(3)
RETORYKA
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
DYSKUSJA
(2)
KONFERENCJE
(2)
PORADNIKI
(2)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(2)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
FILOZOFIA
(1)
HIGIENA
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KADRY
(1)
KULTURA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OBYCZAJE TOWARZYSKIE
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PSYCHOFIZJOLOGIA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SUKCES
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Subject: time
1901-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
31 results Filter
Book
In basket
(Kreatywność)
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętność nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz odnajdzie w nim wiele cennych zasad i technik komunikowania się z pacjentem, umożliwiających podniesienie efektywności diagnostycznej, skuteczności terapeutycznej oraz warunkujących satysfakcję pacjenta z kontaktu z lekarzem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4659 [Magazyn 1], P.4658 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3127 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5027 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 162-163. Indeks.
Czym zachęcić pracowników do wydajniejszej pracy? Jakich argumentów użyć, aby uspokoić w firmie nerwową atmosferę spowodowaną ogólną recesją? Dlaczego warto pracownikom mówić prawdę? Motywowanie pracowników w sytuacjach kryzysowych to próba znalezienia odpowiedzi, miedzy innymi, na powyższe pytania. Prezentowana Państwu publikacja to doskonały podręcznik dla właścicieli niewielkich firm, studentów kierunków ekonomicznych i humanistycznych, a także dla menadżerów oraz tych pracowników, którzy chcą mieć lepszą świadomość swojej funkcji w organizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4663 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 5034 IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5033 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Mowa ciała / Antoni Benedikt. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", cop. 2002. - 208 s. : fot., rys., tab. ; 21 cm.
(Edukacja)
Antoni Benedikt podjął próbę przybliżenia znaczeń gestów młodym ludziom. Jego "Mowa ciała" to świetny poradnik dla osób dopiero wkraczających w dorosłe życie - zdających maturę, studiujących, szukających pracy, przeżywających pierwsze zauroczenie, pragnących zmienić stan cywilny. Autor w sposób bardzo bezpośredni, szczery, "ludzkim językiem" omawia w tej książce wszelkie gesty mające znaczenie w codziennych zmaganiach się z rzeczywistością. Udziela mnóstwa niezwykle pożytecznych rad ułatwiających obcowanie z rozmaitymi osobami na różnych płaszczyznach - czy to towarzyskiej, czy zawodowej. Przedstawia podstawowe zasady savoir-vivre`u. Ta książka to wręcz doskonały przewodnik. Można się z niej dowiedzieć, jak zachować się podczas rozmowy o pracę, jakich gestów unikać na randce i po czym poznać, że osoba, z którą rozmawiasz, jest Tobą zainteresowana. Bez wątpienia "Mowa ciała" powinna znaleźć się w biblioteczkach wszystkich młodych ludzi (także tych młodych duchem!).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4665 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4664 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5035 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Mowa ciała / Antoni Benedikt. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 208 s. : fot. ; 21 cm.
(Edukacja)
Autor podjął próbę przybliżenia znaczeń gestów młodym ludziom. Jego książka to świetny poradnik dla osób dopiero wkraczających w dorosłe życie - zdających maturę, studiujących, szukających pracy, przeżywających pierwsze zauroczenie, pragnących zmienić stan cywilny. Autor w sposób bardzo bezpośredni, szczery, "ludzkim językiem" omawia w tej książce wszelkie gesty mające znaczenie w codziennych zmaganiach się z rzeczywistością. Udziela mnóstwa niezwykle pożytecznych rad ułatwiających obcowanie z rozmaitymi osobami na różnych płaszczyznach - czy to towarzyskiej, czy zawodowej. Przedstawia podstawowe zasady savoir-vivre`u. Ta książka to wręcz doskonały przewodnik. Można się z niej dowiedzieć, jak zachować się podczas rozmowy o pracę, jakich gestów unikać na randce i po czym poznać, że osoba, z którą rozmawiasz, jest Tobą zainteresowana. Bez wątpienia "Mowa ciała" powinna znaleźć się w biblioteczkach wszystkich młodych ludzi (także tych młodych duchem!).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2863 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3998 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Mowa ciała kluczem do sukcesu / Alfred J. Bierach ; tł. Jadwiga Wilk. - [Wyd. 3]. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 255 s. : il. ; 21 cm.
(Psychologia Społeczna / "Astrum")
Tyt. oryg.: "Körpersprache : erfolgreich anwenden und verstehen" 1996.
Bibliogr.
Spojrzenie, chód, sylwetka, gesty czy gra palców mówią o nas więcej, aniżeli możemy wyrazić lub ukryć za pomocą słów. Mowa ciała kluczem do sukcesu pozwala szybko nauczyć się skutecznie rozpoznawać i oceniać sygnały wysyłane w rozmaitych okolicznościach przez ciało. Książka ta zawiera opis przykładowych sytuacji, w których mowę ciała można wykorzystać w sposób efektywny, oraz zestaw ćwiczeń ułatwiający osiągnięcie tego celu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2835 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Żywienie, żywność a zdrowie / Jadwiga Biernat. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 443 s. : tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr.
Prawidłowe odżywianie się jest warunkiem zdrowia i przeżycia, ale dla wielu ludzi jedzenie jest także jedną z głównych przyjemności życia. Książka ta przedstawia od podstaw zagadnienia dotyczące żywienia i żywności. Opisuje co tak naprawdę ludzie jedzą (omówienie poszczególnych grup produktów spożywczych), jakie składniki odżywcze są niezbędne do życia, w jaki sposób pożywienie może wpływać na zdrowie i urodę, jakie zanieczyszczenia i dodatki do żywności mogą być niebezpieczne dla zdrowia. Zapoznaje z przykładami diet zalecanymi w terapii różnych schorzeń. Omawia również dobre i złe aspekty odmiennych sposobów odżywiania - wegetarianizmu, makrobiotyki. Wiadomości o żywieniu i żywności zawarte w tej książce są niezbędne dla dietetyków i żywieniowców, ale mogą być przydatne także dla pielęgniarek, lekarzy i farmaceutów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4674 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5046 XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia zdrowia / George D. Bishop. - Wrocław : "Astrum", 2000. - 598 s. : rys. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza książka to dostępnie napisany podręcznik dla studentów kierunków psychologicznych, medycznych, rehabilitacji lub osób, które interesują się psychologią zdrowia - nauką zajmującą się badaniem wpływów naszej sfery psychicznej na sferę fizyczną oraz znajdowaniem psychologicznych metod stymulacji człowieka. Książka ta jako przewodnik po badaniach, teorii i praktyce psychologii zdrowia umożliwia głębsze zrozumienie wybranych jej działów. Podsumowuje wyniki badań, uzmysławia wielkość postępu w dziedzinie psychologii zdrowia uczynionego w ostatnich latach i wskazuje kierunki dalszych poszukiwań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2833 III.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę, o szeroko pojętym komunikowaniu, czyli etymologie pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5040 III.10 [Czytelnia B], 5039 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak naprawdę myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka. Jej autor nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4656 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5026 III.10 [Czytelnia B], 5025 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10143 I.3 [Czytelnia A], 10142 I.3 [Czytelnia A] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
U dołu okł. podtyt.: ludzie, dom, jedzenie i gotowanie, nauka
Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7902 I.3 [Czytelnia A], 7901 I.3 [Czytelnia A] (2 egz.)
Book
In basket
Nie każdy w swej karierze zawodowej musi wygłaszać "wielkie" przemówienia. Pewne jest, że każdy musi umieć dyskutować, pertraktować, prowadzić rozmowy służbowe. Na cóż zda się wiedza i dobre pomysły, jeśli nie potrafimy przekonać do nich naszymi wypowiedziami i argumentami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4655 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4654 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5024 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Nie każdy w swej karierze zawodowej musi wygłaszać „wielkie" przemówienia. Pewne jest, że każdy musi umieć dyskutować, pertraktować, prowadzić rozmowy służbowe. Na cóż zda się wiedza i dobre pomysły, jeśli nie potrafimy przekonać do nich naszymi wypowiedziami i argumentami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1410 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja werbalna : szkoła retoryki / Heinz Lemmermann. - Wyd. 2 dodr. - Wrocław : "Astrum", 1999. - 239 s. ; 21 cm.
Niniejszy podręcznik przeznaczony jest dla uczniów, studentów i wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem podstawowej wiedzy z zakresu retoryki. Dostarcza wskazówek i rad, które warto wykorzystać podczas przygotowywania mów i dyskusji. Pomyślany jest przede wszystkim jako poradnik, pomocny w różnych sytuacjach dnia codziennego. Chcesz być wybitnym mówcą? - możesz to osiągnąć, korzystając z informacji w nim zawartych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4653 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1411 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5023 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka sprzedaży / David McCorman. - Wrocław : "Astrum", 2007. - 122 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Na pewno każdy wie, że nie jest sztuką coś wyprodukować, ale sztuką jest to sprzedać. Czy emocje mają największy wpływ na decyzję zakupu? O czym musisz wiedzieć, przeprowadzając prezentację? Jak należy postępować, by klient z pełną odpowiedzialnością nabył produkt? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poradniku Davida Mc Cormana, który pragnie unaocznić konstrukcję sukcesu sprzedaży przez pokaz tego, co masz do zaproponowania interesantowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6048 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: „propaganda”, „globalizacja”, „cybernetyka”, a nawet „styl”, „pogłoska” czy „zdrowy rozsądek”. Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. Wszystko, abyś mógł, Czytelniku, lepiej orientować się w dziedzinie komunikacji. "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki – chcących pogłębić swoją wiedzę – ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4652 III.10 [Wypożyczalnia B], 5022 III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5021 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Mowa ciała dla menedżerów / Horst Rückle ; tł. Tomasz Soróbka. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 454, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Psychologia Społeczna / "Astrum")
Tyt. oryg.: "Körpersprache für Manager".
Bibliogr.
W niniejszej książce zawarto wszystkie ważne informacje na temat mowy ciała, takie jak: zależności między osobowością a komunikowaniem, znaczenie poszczególnych środków wyrazu (głowa, twarz, ramiona, ręce i dłonie, nogi), przyjmowanie ról i tworzenie dystansu, związki międzyludzkie, stres, bodźce i konflikty, analiza samego siebie i ćwiczenia. Wszystkie sytuacje, w których sygnały wysyłane przez ciało mają istotne znaczenie, zostały wyczerpująco przeanalizowane oraz objaśnione za pomocą ilustracji i przykładów: rozmowy handlowe i pertraktacje, przemówienia i odczyty, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, stosunki ze współpracownikami, zachowanie na targach i wystawach. Mowę ciała dla menedżerów polecamy kierownikom przedsiębiorstw, politykom, pracownikom mass mediów, artystom oraz wszystkim zainteresowanym wykorzystaniem mowy ciała w wielu dziedzinach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4669 [Magazyn 1], P.4668 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2836 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5037 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Medytacje o prawdziwych wartościach człowieka, który poszukuje sensu życia / Henryk Skolimowski. - [Wyd. 1 krajowe]. - Wrocław : "Astrum", 1991 (Katow. : UŚ). - 106, [2] s. ; 21 cm.
(Tajemnice Natury Człowieka)
Tyt. okł.: Medytacje o nędzach cywilizacji technicznej i o blaskach życia ludzkiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12422 II.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak repoutacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy juz raz sie je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4673 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5042 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5041 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Mass Media / Pierre Sorlin. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 248 s. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4661 [Magazyn 1], P.3433 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3434 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5030 VI.11 [Czytelnia B], 4230 VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again