Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Willis Judy
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
CZYTANIE
(1)
MÓZG
(1)
Słowo kluczowe
brain
(1)
physiology
(1)
reading
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Słowo kluczowe: reading brain physiology
Bibliogr., index.
Reading comes easily to some students, but many struggle with some part of this complex process that requires many areas of the brain to operate together through an intricate network of neurons. As a classroom teacher who has also worked as a neurologist, Judy Willis offers a unique perspective on how to help students not only learn the mechanics of reading and comprehension, but also develop a love of reading. She shows the importance of establishing a nonthreatening environment and provides teaching strategies that truly engage students and help them build phonemic awareness; manipulate patterns to improve reading skills; improve reading fluency; combat the stress and anxiety that can inhibit reading fluency; increase vocabulary; overcome reading difficulties that can interfere with comprehension. By enriching your understanding of how the brain processes language, emotion, and other stimuli, this book will change the way you understand and teach reading skills and help all your students become successful readers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13923.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej