Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Kiewra Kenneth A
(1)
Peltz William H
(1)
Ruckdeschel Susan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Kalifornia (USA)
(2)
Kiribati
(1)
Język
angielski
(2)
polski
(1)
Temat
Strategie uczenia się
(2)
JĘZYKI
(1)
Metody nauczania
(1)
NAUCZANIE
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Style poznawcze
(1)
Tutoring
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
English language
(1)
academic achievement
(1)
adolescent writers
(1)
children
(1)
cognitive style
(1)
effective teaching
(1)
individual difference
(1)
learning strategy
(1)
peer coaching
(1)
teaching
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Mindful learning : 101 proven strategies for student and teacher success / Linda Campbell, Bruce Campbell. - Second edition - Thousand Oaks, CA : Corwin Press, copyright 2009. - XI, 201 pages : illustrations ; 28 cm.
Includes bibliographical references (p. 180-195) and index.
Mindful Learning, Second Edition is an ideal resource for any classroom teacher who wants an answer to the question, 'How can I make my teaching more effective?' With a focus on activating students' prior knowledge and facilitating active learning through varied instructional methods, Linda Campbell and new coauthor, Bruce Campbell, offer 101 teaching strategies that are grounded in best classroom practices and research from the cognitive sciences. Every technique has a proven track record with students of diverse ages, languages, abilities, and socioeconomic status and teachers of every grade level will find strategies for any content area to apply or adapt to individual classroom needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer coaching for adolescent writers / Susan Ruckdeschel ; foreword by Diane E. DeFord. - Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press, c2010. - XVIII, 169 pages : illustations ; 28 cm.
Includes bibliographical references and index.
Susan Ruckdeschel provides a clear rationale for having student writers coach each other as they revise their work. Her explanations, examples, practical tips, and reproducibles enable teachers to use the process successfully in their own classrooms. This peer review process is straightforward, engaging, and flexible, and aims to develop students’ independence as writers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18648.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
We need to teach students how to learn, not just what to learn. This book is full of valuable information on how to accomplish this, including practical lesson ideas, examples, and vignettes. Any educator will benefit from reading this book and thinking about teaching in a new way.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9112.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10632.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej