Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Piasta Jacek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
HOTELARSTWO
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 383-384.
Książka to kompendium wiedzy o marketingu w hotelarstwie. Wielkim atutem tej książki jest jej walor praktyczny. Autor jest bowiem praktykiem, aktywnym zawodowo hotelarzem z bogatym doświadczeniem. To dlatego wiele treści teoretycznych jest wspartych przykładami z życia krajowych i zagranicznych hoteli, moteli i pensjonatów. Przykłady te pomagają zrozumieć prezentowane treści i czynią naukę łatwiejszą. Książka jest adresowana do osób, które chcą praktycznie poznać szeroko rozumiane zagadnienia związane ze skutecznym, współczesnym marketingiem usług hotelarskich. Zadaniem podręcznika jest wprowadzić czytelnika w podstawy i specyfikę marketingu obiektów hotelarskich oraz pokazać i przybliżyć zagadnienia ważne marketingowo takie jak: jakość, gościnność czy komunikacja. Co ważne, podręcznik uwzględnia minimum programowe dla nauczania zawodu technik hotelarstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6754.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6753.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej