Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(16)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(15)
available
(12)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(12)
Czytelnie
(15)
Author
Kotler Philip (1931- )
(3)
Luecke Richard
(3)
Doroba Anita
(2)
Kozyra Beata
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Caslione John A
(1)
Connors Roger
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gasper Dorota
(1)
Go┼é─Öbiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
K├╝bler-Ross Elisabeth (1926-2004)
(1)
Lombard Didier
(1)
Lyons Carl
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piskorska Agata
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Ritchie Chris (1962- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Setiawn Iwan
(1)
Smith Tom
(1)
Sobiepanek-Szcz─Ösna Katarzyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Subject
NEGOCJACJE
(4)
MARKETING
(3)
GLOBALIZACJA
(2)
Bariery komunikacyjne
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Cierpienie
(1)
Ekonomia
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Marketing
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
POST─śP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Postawa wobec ┼Ťmierci
(1)
Postawy
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Śmierć
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
Podr─Öczniki
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Rozw├│j osobisty
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
16 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Change the culture, change the game : the breakthrough strategy for energizing your organization and creating accountability for results, 2011.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia strategi─Ö, kt├│rej celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. W tym znakomitym przewodniku po transformacji kulturowej autorzy proponuj─ů model "piramidy rezultat├│w", prost─ů i ┼éatw─ů do zapami─Ötania metodologi─Ö wp┼éywania na spos├│b my┼Ťlenia i dzia┼éania ludzi tak, by osi─ůgni─Öte zosta┼éy po┼╝─ůdane rezultaty. Doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci przyspieszania zmiany kulturowej jest kompetencj─ů niezb─Ödn─ů ka┼╝demu liderowi, kt├│ry chce, by jego organizacja by┼éa coraz bardziej konkurencyjna. W ksi─ů┼╝ce Czytelnik znajdzie dok┼éadn─ů metodologi─Ö rozwoju tej umiej─Ötno┼Ťci - metodologi─Ö, kt├│ra jest wykorzystywana przez najbardziej powa┼╝ane firmy na ┼Ťwiecie. W ka┼╝dym rozdziale znajduj─ů si─Ö ciekawe przyk┼éady na to, jak organizacje, kt├│re osi─ůgn─Ö┼éy olbrzymi sukces, wykorzystuj─ů przedstawione najlepsze praktyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12607.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Konsekwencje zapa┼Ťci finansowej z 2008 roku coraz bardziej daj─ů si─Ö we znaki, afirmy, bran┼╝e i ca┼ée rynki albo jeszcze z trudem walcz─ů o przetrwanie, albo ju┼╝ poleg┼éy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbli┼╝szym czasie mia┼é nast─ůpi─ç koniec tych turbulencji. W ksi─ů┼╝ce Chaos. Zarz─ůdzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiaj─ů intryguj─ůc─ů cho─ç niepokoj─ůc─ů tez─Ö, ┼╝e burzliwe czasy nie s─ů ┼╝adn─ů aberracj─ů, lecz stanowi─ů nowe oblicze normalno┼Ťci. Obecna zapa┼Ť─ç gospodarcza nale┼╝y do element├│w niestabilnej epoki turbulencji, w kt├│rej globalizacja i technologia ca┼éemu ┼Ťwiatu daj─ů ogromne szanse, ale tak┼╝e stwarzaj─ů gigantyczne ryzyko. Ten ┼Ťwiat rozciera na miazg─Ö nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, kt├│re potrafi┼éy przewidzie─ç potencjalne zagro┼╝enia i szybko na nie zareagowa─ç. Praktyczna, interesuj─ůca i aktualna ksi─ů┼╝ka Chaos. Zarz─ůdzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich lider├│w, kt├│rzy teraz chc─ů przetrwa─ç burze gospodarcze, a w przysz┼éo┼Ťci prosperowa─ç pomimo nieuniknionych zawirowa┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8954.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10521.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Czo┼éowe firmy zrozumia┼éy, ┼╝e aby dotrze─ç do wysoko ┼Ťwiadomych, wykorzystuj─ůcych zdobycze technologiczne klient├│w, musz─ů stworzy─ç produkty, us┼éugi i kultur─Ö korporacyjn─ů, kt├│re b─Öd─ů inspirowa─ç i odzwierciedla─ç warto┼Ťci konsument├│w. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajay─ů i Iwanem Setiawanem okre┼Ťlili ostateczne zerwanie z wcze┼Ťniejszymi modelami biznesowymi przej┼Ťciem do Marketingu 3.0. Wyj┼Ťcie poza obszar, w kt├│rym skupiamy si─Ö na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w kt├│rym koncentrujemy si─Ö na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podej┼Ťcie do klienta jako wielowymiarowego, wyznaj─ůcego warto┼Ťci cz┼éowieka, kt├│ry mo┼╝e sta─ç si─Ö wsp├│┼épracuj─ůcym z nami partnerem. To jest w┼éa┼Ťnie Marketing 3.0.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11499.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału : "Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital" 2017.
W Marketingu 4.0 pokazuj─ů nam, jak ┼Ťwiadomych konsument├│w przekszta┼éci─ç w naszych or─Ödownik├│w. Tradycyjna ┼Ťcie┼╝ka prowadz─ůca do zakupu (rozbudzenie ┼Ťwiadomo┼Ťci, przykucie uwagi, zadawanie pyta┼ä i dzia┼éanie) zosta┼éa poszerzona o etap or─Ödownictwa, gdy┼╝ opinie naszych krewnych i znajomych maj─ů ogromny wp┼éyw na nasze decyzje zakupowe. W pe┼éni uaktualniony opis owej ┼Ťcie┼╝ki t┼éumaczy mechanizm dzia┼éania or─Ödownictwa, wyja┼Ťnia, jak do niego zach─Öca─ç, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego do┼Ťwiadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiar├│w i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przej┼Ťcie od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, je┼Ťli mamy do dyspozycji oferowane w ksi─ů┼╝ce praktyczne porady i intuicyjne wyja┼Ťnienia, kt├│re mo┼╝na natychmiast zastosowa─ç. Podsumowanie na koniec ka┼╝dego rozdzia┼éu zawiera skr├│t najwa┼╝niejszych temat├│w, by ksi─ů┼╝ka jeszcze lepiej sprawdzi┼éa si─Ö w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania sk┼éaniaj─ůce do refleksji maj─ů na celu sprowokowanie czytelnika do wej┼Ťcia na drog─Ö w┼éasnych odkry─ç, a tak┼╝e w┼éa┼Ťciwe pokierowanie dyskusj─ů, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podej┼Ťciem ca┼éej organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17440.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez barier / Beata Kozyra ; rys. Kate Bauer. - Warszawa : MT Biznes, 2008. - 312 s. : il. ; 22 cm.
Bibliogr. s. 309-312.
Nieumiej─Ötne komunikowanie si─Ö spowalnia, a czasami wr─Öcz hamuje swobodny rozw├│j. Utrudnia nawi─ůzywanie kontakt├│w i przeszkadza w osi─ůganiu porozumienia. I co najbole┼Ťniejsze, nie sprzyja nawi─ůzywaniu bliskich, g┼é─Öbokich wi─Özi. Jednak osoby, kt├│re potrafi─ů efektywnie si─Ö porozumiewa─ç, zazwyczaj du┼╝o ┼éatwiej znajduj─ů prac─Ö, pozyskuj─ů klient├│w, s─ů doceniane w pracy, maj─ů udane zwi─ůzki oraz relacje z przyjaci├│┼émi. Mo┼╝emy zatem stwierdzi─ç, ┼╝e komunikowanie si─Ö jest podstaw─ů w uk┼éadach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9817.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11344.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez barier : jak rozumie─ç i by─ç rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozw├│j Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z ksi─ů┼╝ki Komunikacja bez barier. Jak rozumie─ç i by─ç rozumianym dowiesz si─Ö, mi─Ödzy innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest wa┼╝na w ┼╝yciu ka┼╝dego z nas, jak wygl─ůda proces komunikacji, podstawowych b┼é─Ödach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzi─ç, podstawowych narz─Ödziach utrzymywania rozmowy na w┼éa┼Ťciwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzi─ç z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawia─ç szanuj─ůc innych i zachowuj─ůc szacunek do siebie, jak, dzi─Öki komunikacji bez przemocy ┼╝y─ç w harmonii z innymi i budowa─ç pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20423.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Le village num├ęrique mondial : la deuxieme vie des r├ęseaux" 2008.
Bibliogr. s. 261-263.
Cywilizacja krok po kroku staje si─Ö sieci─ů. Sieci coraz mocniej wdzieraj─ů si─Ö w nasze ┼╝ycie. Determinuj─ů nasz spos├│b pracy, styl ┼╝ycia i to, jak korzystamy z produkt├│w i us┼éug. Jak jeszcze sieci zmieni─ů nasze ┼╝ycie w najbli┼╝szej przysz┼éo┼Ťci? W tej ksi─ů┼╝ce Didier Lombard po raz pierwszy ujawnia swoj─ů wizj─Ö konsekwencji cywilizacyjnych rozwoju sieci. Odkrywa kulisy wsp├│┼éczesnych technologii telekomunikacyjnych. Wyja┼Ťnia: jak my┼Ťli spo┼éecze┼ästwo Internetu i pokolenie ÔÇ×YÔÇŁ, jak sieci kreuj─ů nowe modele biznesowe, jak telegraf ewoluowa┼é w Internet i telefoni─Ö kom├│rkow─ů, jak telefony kom├│rkowe sta┼éy si─Ö por─Öczne i tanie, jak zmieni┼éa nas rewolucja Google, model darmowo┼Ťci us┼éug online.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8337.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9703.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Negocjacje / Richard Luecke ; tł. Anita Doroba. - Konstancin-Jeziorna : "MT Biznes", cop. 2003. - 229, [3] s. : tab. ; 24 cm.
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [232].
Bibliogr. s. 217-224.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4930 [Magazyn 1], 5511 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Negocjacje / Richard Luecke ; tł. Anita Doroba. - Warszawa : "MT Biznes", cop. 2008. - 229, [3] s. : il. ; 23 cm.
(Harvard Business Essentials)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Nazwa aut. na s. [232].
Bibliogr. s. 217-224.
Negocjacje - prowadzone wtedy, gdy ubiegamy si─Ö o atrakcyjn─ů posad─Ö, gdy staramy si─Ö za┼éagodzi─ç sp├│r z klientem, gdy przygotowujemy kontrakt lub te┼╝ gdy czynimy ust─Öpstwa na rzecz innych dzia┼é├│w w naszej firmie - to niezb─Ödny aspekt ┼╝ycia w ┼Ťwiecie biznesu, to nieod┼é─ůczne jego wyzwanie. W ┼Ťwiecie biznesu dobrzy negocjatorzy s─ů zawsze osobami bardzo po┼╝─ůdanymi. Doprowadzenie trudnych negocjacji do oczekiwanego wyniku jest chyba jednym z najbardziej satysfakcjonuj─ůcych - i najwarto┼Ťciowszych - aspekt├│w wsp├│┼éczesnego biznesu. Ksi─ů┼╝ka "Negocjacje", pe┼éna praktycznych rad i wygodnych narz─Ödzi pomo┼╝e ka┼╝demu mened┼╝erowi doskonali─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci i osi─ůga─ç istotne korzy┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7883.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8978.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Chris Ritchie ; [przekł. Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 286 s. : il. ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Na ok┼é.: Wszystko, czego potrzebujesz, by przyspieszy─ç swoj─ů karier─Ö.
Indeks.
Z ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö, jakie umiej─Ötno┼Ťci powiniene┼Ť doskonali─ç, aby osi─ůgn─ů─ç znakomite wyniki marketingowe i przyspieszy─ç rozw├│j w┼éasnej kariery. Ksi─ů┼╝ka obejmuje: marketing w pigu┼éce - zbi├│r odpowiedzi na najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania, umo┼╝liwiaj─ůcy szybkie zapoznanie si─Ö z tematem, dziesi─Ö─ç najwa┼╝niejszych narz─Ödzi i technik s┼éu┼╝acych rozwijaniu w┼éasnego stylu w marketingu, porady dotycz─ůce kierowania zespo┼éem, proste listy kontrolne u┼éatwiaj─ůce wskazanie mocnych i s┼éabych stron oraz mo┼╝liwo┼Ťci twoich i twojego zespo┼éu, wskaz├│wki dotycz─ůce przyspieszenia rozwoju twojej kariery.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12238.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13363.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Praktyka zarz─ůdzania / Peter F. Drucker. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, 2017. - 590 stron ; 24 cm.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka Praktyka zarz─ůdzania to pierwsze spojrzenie na sztuk─Ö zarz─ůdzania oraz przedsi─Öbiorstwo jako na ca┼éo┼Ť─ç. To pierwszy opis zarz─ůdzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli mened┼╝era jako przedmiotu odr─Öbnej od innych odpowiedzialno┼Ťci. Pokazuje przedsi─Öbiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako ÔÇ×biznesÔÇŁ, czyli instytucj─Ö, kt├│ra istnieje po to, by produkowa─ç wyniki ekonomiczne poza sob─ů sam─ů, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako ÔÇ×organizacj─ÖÔÇŁ, opart─ů na sk┼éadniku ludzkim i maj─ůc─ů charakter spo┼éeczny, tak─ů, kt├│ra zatrudnia pracownik├│w, musi ich rozwija─ç, p┼éaci─ç im, tudzie┼╝ organizowa─ç ich dla produktywno┼Ťci, a z tego tytu┼éu wymaga rz─ůdzenia, uciele┼Ťniaj─ůc okre┼Ťlone warto┼Ťci i formuj─ůc konieczne relacje mi─Ödzy w┼éadz─ů a odpowiedzialno┼Ťci─ů; po trzecie jako ÔÇ×instytucj─Ö spo┼éeczn─ůÔÇŁ, osadzon─ů w spo┼éecze┼ästwie i w spo┼éeczno┼Ťci lokalnej, a wi─Öc znajduj─ůc─ů si─Ö pod wp┼éywem interesu publicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18697.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Laurum)
Bibliografia strony 254-264.
Nasze spo┼éecze┼ästwo wypiera istnienie ┼Ťmierci. Jednak ┼Ťmier─ç jest nieunikniona i musimy zmierzy─ç si─Ö z pytaniem, jak sobie z ni─ů radzi─ç. Akceptacja w┼éasnej sko┼äczono┼Ťci pomaga odkry─ç prawdziwy sens ┼╝ycia. Dlaczego ┼Ťmier─ç jest dla nas tematem tabu? Gdzie le┼╝─ů ┼║r├│d┼éa naszych obaw? W jaki spos├│b wyra┼╝amy nasz─ů ┼╝a┼éob─Ö? Jak mo┼╝emy zaakceptowa─ç ┼Ťmier─ç bliskiej osoby, a jak przygotowa─ç si─Ö na w┼éasn─ů ┼Ťmier─ç? Czerpi─ůc z wiedzy o postawach wobec ┼Ťmierci i umierania zar├│wno w naszej, jak i w innych kulturach, Elizabeth K├╝bler-Ross dostarcza nam wielu pouczaj─ůcych odpowiedzi na te i inne pytania. Przedstawia szerokie spektrum punkt├│w widzenia, w┼é─ůczaj─ůc pogl─ůdy duchownych, lekarzy, piel─Ögniarek, socjolog├│w oraz osobiste rozliczenia z do┼Ťwiadczeniami os├│b zbli┼╝aj─ůcych si─Ö do ┼Ťmierci i pogr─ů┼╝onych w ┼╝a┼éobie. Autorka przekonuje, ┼╝e akceptacja ┼Ťmierci jako cz─Ö┼Ťci ludzkiego rozwoju dostarcza klucza do sensu ludzkiej egzystencji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17789 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 19128.II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19127.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu w┼éa┼Ťciwych rzeczy, a jej wdro┼╝enie - na w┼éa┼Ťciwym robieniu rzeczy. Aby firma mog┼éa odnie┼Ť─ç sukces, oba te etapy strategii musz─ů by─ç do siebie dopasowane i dobrze zarz─ůdzane. Niniejsza ksi─ů┼╝ka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i do┼Ťwiadczenia wielu ludzi - od wiod─ůcych my┼Ťlicieli po strateg├│w wojskowych dysponuj─ůcych wiedz─ů i przydatnymi narz─Ödziami, kt├│re s─ů im niezb─Ödne, aby mogli aktywnie i z odpowiedni─ů pewno┼Ťci─ů siebie uczestniczy─ç w przygotowywaniu i realizacji w┼éasnej strategii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11095.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12064.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes bez Granic)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Tyt. oryg.: "I win you win : the essential guide to principled negotiation" 2007.
Umiej─Ötno┼Ť─ç negocjowania jest niezb─Ödna w ka┼╝dej niemal sytuacji - w ┼╝yciu i w dzia┼éalno┼Ťci zawodowej. Negocjacje to seria manewr├│w, kt├│re wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji. Negocjacje powinny prowadzi─ç do rozwi─ůzania satysfakcjonuj─ůcego obie strony, uwzgl─Ödniaj─ůcego ich uzasadnione interesy - do rozwi─ůzania typu win-win. "Ja wygrywam, ty wygrywasz" to ksi─ů┼╝ka pobudzaj─ůca do my┼Ťlenia, inspiruj─ůcy przewodnik po negocjowaniu opartym na ustalonych zasadach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9040.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10615.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006
Dobry negocjator to kto┼Ť, kto potrafi rozwi─ůzywa─ç z┼éo┼╝one problemy i osi─ůga─ç twarde rezultaty, nie wytaczaj─ůc ci─Ö┼╝kiej artylerii. Autor sprawnie i z gracj─ů wprowadzi Ci─Ö na drog─Ö dobrych negocjacji. Odkryje przed Tob─ů pot─Ö┼╝ne narz─Ödzia negocjatora pos┼éuguj─ůc si─Ö histori─ů spraw klient├│w, kt├│rych reprezentowa┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7258.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Temat: KONKURENCJA
Oto klasyczne dzie┼éo Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiar├│w konkurencyjno┼Ťci tak, ┼╝e wyra┼║niej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy staj─ů si─Ö wschodz─ůcymi gwiazdami swoich sektor├│w, a inne spadaj─ů z rynkowego firmamentu. Tworz─ůc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, u┼╝ywamy narz─Ödzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet je┼Ťli o tym nie wiemy. Pi─Ö─ç si┼é Portera, konkurencyjno┼Ť─ç i ┼éa┼äcuch warto┼Ťci to tylko niekt├│re z poj─Ö─ç, kt├│re Porter zaproponowa┼é, a ┼Ťwiat - zaakceptowa┼é i zastosowa┼é. Czas usystematyzowa─ç t─Ö wiedz─Ö i u┼╝ywa─ç jej bardziej ┼Ťwiadomie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5125 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6235.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6234.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again