Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(16)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(17)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Luecke Richard
(3)
Witkowska Magda
(3)
Doroba Anita
(2)
Kozyra Beata
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brown Brené
(1)
Caslione John A
(1)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Connors Roger
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kübler-Ross Elisabeth (1926-2004)
(1)
Lombard Didier
(1)
Lyons Carl
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
McGregor Renee
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piskorska Agata
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Ritchie Chris (1962- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Setiawn Iwan
(1)
Smith Tom
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
NEGOCJACJE
(4)
MARKETING
(3)
GLOBALIZACJA
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Cierpienie
(1)
Dietetyka
(1)
Ekonomia
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Marketing
(1)
Odwaga
(1)
Ortoreksja
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Postawa wobec śmierci
(1)
Postawy
(1)
Przywództwo
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Śmierć
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
PORADNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja
(5)
marketing
(4)
negocjacje
(3)
bariery komunikacyjne
(2)
komunikacja niewerbalna
(2)
analiza SWOT
(1)
asertywność
(1)
audyt marketingowy
(1)
biznes
(1)
dieta
(1)
emocje
(1)
era cyfrowa
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
kariera zawodowa
(1)
kobiety
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konkurencja
(1)
konsument
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
menedżer
(1)
mężczyzni
(1)
odżywianie się
(1)
ortoreksja
(1)
planowanie strategiczne
(1)
porozumiewanie się
(1)
przywództwo
(1)
psychologia
(1)
rynek
(1)
socjologia
(1)
społeczeństwo
(1)
strategia
(1)
struktura organizacyjna
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zmiana kulturowa
(1)
śmierć
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Brené Brown dostarcza czytelnikom odpowiedzi na szereg pytań związanych z tym, jak powinien zachowywać się odważny lider tak, by skutecznie prowadzić swoją organizację lub firmę do zamierzonego celu. Książka oparta jest na wieloletnich badaniach autorki w zakresie emocji, kluczowych życiowych doświadczeń oraz relacji między wpływowymi liderami a zespołami, którymi zarządzają. Konkretnym treściom towarzyszą liczne przykłady i anegdoty, które składają się na charakterystyczny styl autorki, doceniony już przez jej stałych czytelników. W książce szczególną rolę odgrywają cztery tytułowe kompetencje odważnego lidera. Łączy je ich praktyczne zastosowanie, mierzalność oraz możliwość nauczenia się ich, jeśli tylko włoży się w to pewien wysiłek i zacznie się przekładać odwagę nad wygodę, a nie odwrotnie. Odważny lider to ktoś, kto wciąż szuka odpowiedzi, zadając właściwe pytania, lecz nie udaje, że wie wszystko. Osoba taka nie unika trudnych rozmów, umie dzielić się władzą, a także zwraca uwagę na potencjał kryjący się za innymi ludźmi i ich pomysłami. Książka "Odwaga w przywództwie. Cztery kompetencje autentycznego lidera" uczy, jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji oraz jak kształtować twórcze środowisko pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21663.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Change the culture, change the game : the breakthrough strategy for energizing your organization and creating accountability for results, 2011.
Książka przedstawia strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. W tym znakomitym przewodniku po transformacji kulturowej autorzy proponują model "piramidy rezultatów", prostą i łatwą do zapamiętania metodologię wpływania na sposób myślenia i działania ludzi tak, by osiągnięte zostały pożądane rezultaty. Doskonalenie umiejętności przyspieszania zmiany kulturowej jest kompetencją niezbędną każdemu liderowi, który chce, by jego organizacja była coraz bardziej konkurencyjna. W książce Czytelnik znajdzie dokładną metodologię rozwoju tej umiejętności - metodologię, która jest wykorzystywana przez najbardziej poważane firmy na świecie. W każdym rozdziale znajdują się ciekawe przykłady na to, jak organizacje, które osiągnęły olbrzymi sukces, wykorzystują przedstawione najlepsze praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12607.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8954.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10521.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11499.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : "Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital" 2017.
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17440.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier / Beata Kozyra ; rys. Kate Bauer. - Warszawa : MT Biznes, 2008. - 312 s. : il. ; 22 cm.
Bibliogr. s. 309-312.
Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9817.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11344.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozwój Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie, jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20423.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Le village numérique mondial : la deuxieme vie des réseaux" 2008.
Bibliogr. s. 261-263.
Cywilizacja krok po kroku staje się siecią. Sieci coraz mocniej wdzierają się w nasze życie. Determinują nasz sposób pracy, styl życia i to, jak korzystamy z produktów i usług. Jak jeszcze sieci zmienią nasze życie w najbliższej przyszłości? W tej książce Didier Lombard po raz pierwszy ujawnia swoją wizję konsekwencji cywilizacyjnych rozwoju sieci. Odkrywa kulisy współczesnych technologii telekomunikacyjnych. Wyjaśnia: jak myśli społeczeństwo Internetu i pokolenie „Y”, jak sieci kreują nowe modele biznesowe, jak telegraf ewoluował w Internet i telefonię komórkową, jak telefony komórkowe stały się poręczne i tanie, jak zmieniła nas rewolucja Google, model darmowości usług online.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8337.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9703.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Chris Ritchie ; [przekł. Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 286 s. : il. ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Na okł.: Wszystko, czego potrzebujesz, by przyspieszyć swoją karierę.
Indeks.
Z książki dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągnąć znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje: marketing w pigułce - zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem, dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służacych rozwijaniu własnego stylu w marketingu, porady dotyczące kierowania zespołem, proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu, wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12238.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13363.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje / Richard Luecke ; tł. Anita Doroba. - Konstancin-Jeziorna : "MT Biznes", cop. 2003. - 229, [3] s. : tab. ; 24 cm.
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [232].
Bibliogr. s. 217-224.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4930 [Magazyn 1], 5511 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Richard Luecke ; tł. Anita Doroba. - Warszawa : "MT Biznes", cop. 2008. - 229, [3] s. : il. ; 23 cm.
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [232].
Bibliogr. s. 217-224.
Negocjacje - prowadzone wtedy, gdy ubiegamy się o atrakcyjną posadę, gdy staramy się załagodzić spór z klientem, gdy przygotowujemy kontrakt lub też gdy czynimy ustępstwa na rzecz innych działów w naszej firmie - to niezbędny aspekt życia w świecie biznesu, to nieodłączne jego wyzwanie. W świecie biznesu dobrzy negocjatorzy są zawsze osobami bardzo pożądanymi. Doprowadzenie trudnych negocjacji do oczekiwanego wyniku jest chyba jednym z najbardziej satysfakcjonujących - i najwartościowszych - aspektów współczesnego biznesu. Książka "Negocjacje", pełna praktycznych rad i wygodnych narzędzi pomoże każdemu menedżerowi doskonalić swoje umiejętności i osiągać istotne korzyści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7883.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8978.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18697.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Bibliografia strony 254-264.
Nasze społeczeństwo wypiera istnienie śmierci. Jednak śmierć jest nieunikniona i musimy zmierzyć się z pytaniem, jak sobie z nią radzić. Akceptacja własnej skończoności pomaga odkryć prawdziwy sens życia. Dlaczego śmierć jest dla nas tematem tabu? Gdzie leżą źródła naszych obaw? W jaki sposób wyrażamy naszą żałobę? Jak możemy zaakceptować śmierć bliskiej osoby, a jak przygotować się na własną śmierć? Czerpiąc z wiedzy o postawach wobec śmierci i umierania zarówno w naszej, jak i w innych kulturach, Elizabeth Kübler-Ross dostarcza nam wielu pouczających odpowiedzi na te i inne pytania. Przedstawia szerokie spektrum punktów widzenia, włączając poglądy duchownych, lekarzy, pielęgniarek, socjologów oraz osobiste rozliczenia z doświadczeniami osób zbliżających się do śmierci i pogrążonych w żałobie. Autorka przekonuje, że akceptacja śmierci jako części ludzkiego rozwoju dostarcza klucza do sensu ludzkiej egzystencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17789 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19128.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19127.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie - na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi - od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11095.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12064.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes bez Granic)
Tyt. oryg.: "I win you win : the essential guide to principled negotiation" 2007.
Umiejętność negocjowania jest niezbędna w każdej niemal sytuacji - w życiu i w działalności zawodowej. Negocjacje to seria manewrów, które wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji. Negocjacje powinny prowadzić do rozwiązania satysfakcjonującego obie strony, uwzględniającego ich uzasadnione interesy - do rozwiązania typu win-win. "Ja wygrywam, ty wygrywasz" to książka pobudzająca do myślenia, inspirujący przewodnik po negocjowaniu opartym na ustalonych zasadach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9040.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10615.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dietetyk, specjalistka w dziedzinie zdrowego żywienia i zaburzeń odżywiania, Renee McGregor, po raz pierwszy ujawnia prawdę, która kryje się za maską niebezpiecznych diet. Powołując się na doświadczenia z pierwszej ręki i liczne analizy, autorka przedstawia narzędzia, dzięki którym osoby dotknięte tym problemem mogą powrócić do zrównoważonego i naprawdę zdrowego modelu odżywiania się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22816.XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22815.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Autor sprawnie i z gracją wprowadzi Cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed Tobą potężne narzędzia negocjatora posługując się historią spraw klientów, których reprezentował.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7258.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5125 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6235.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6234.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej