Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(11)
Autor
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Boudreau John W
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Cwynar Wiktor
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Marek A. (1973- )
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Mesjasz Lidia
(1)
Montiel Peter J
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Patena Wiktor
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Stanek Piotr (1978- )
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Wajda-Lichy Marta
(1)
Winiarska Kazimiera
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
BANKI
(1)
INNOWACJE
(1)
KADRY
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
MEDIACJA (prawo)
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
przywództwo
(2)
Bank Centralny
(1)
Facebook
(1)
MySpace
(1)
audyt marketingowy
(1)
banki
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
biznes
(1)
dobór pracowników
(1)
efektywność pracowników
(1)
faktoring
(1)
firma
(1)
gospodarka otwarta
(1)
innowacyjność
(1)
inwestycje
(1)
kariera zawodowa
(1)
kobiety
(1)
koszty pracy
(1)
kreatywność
(1)
kredyt
(1)
kultura organizacji
(1)
kurs walutowy
(1)
leasing
(1)
marketing mix
(1)
marketing szeptany
(1)
media społecznościowe
(1)
menedżer
(1)
międzynarodowa współpraca
(1)
nadzór bankowy
(1)
otoczenie organizacji
(1)
pieniądz
(1)
plan marketingowy
(1)
rachunek kosztów
(1)
rachunek makroekonomiczny
(1)
rachunek zysków i strat
(1)
rachunkowość
(1)
rozrachunki
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek walutowy
(1)
selekcja
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
stopa procentowa
(1)
sukces
(1)
system bankowy
(1)
szkolenie pracowników
(1)
współpraca walutowa
(1)
wyniki pracy
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
DVD
W koszyku
Mediacja - jestem za / Maciej Bobrowicz. - Warszawa : Oficyna Wolters Kluwer Business, cop. 2008. - 196, [1] s. : il. ; 21 cm + DVD.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka nie tylko promuje mediację, ale jest praktycznym poradnikiem dla radców prawnych i adwokatów pokazującym jak przygotować klienta do mediacji, jak poprowadzić mediację, aby uzyskać rozwiązanie problemu akceptowane przez strony. Pokazuje nie tylko techniczną stronę postępowania mediacyjnego, ale również jego aspekty moralne. Rozwiewa również, w oparciu o doświadczenia krajów, w których mediacja "zagościła na dobre", obawy radców prawnych i adwokatów, iż ugodowe rozstrzygnięcie konfliktu w drodze mediacji uszczuplili dochody pełnomocników. Autor wykazuje, że wieloletnia praktyka krajów, w których mediacja stanowi podstawę rozwiązywania sporów potwierdza, iż nie uszczupla ona dochodów pełnomocników i daje pełną satysfakcję z zawartej ugody zarówno stronom, jak i ich pełnomocnikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7381.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8352.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podstawowe zasady kalkulacji dotyczących wartości pieniądza w czasie - kwestie związane z rynkami finansowymi - historia i obecny stan sektora bankowego w Polsce - zagadnienia bankowości centralnej - regulacje oparte na standardach bazylejskich - działalność kredytowa banków - leasing i faktoring - rozwój bankowości elektronicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5164 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6363.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Niniejsza publikacja powstała z myślą o studentach, którzy stają przed ważnym i trudnym zadaniem napisania pracy dyplomowej (licencjackiej, magisterskiej czy podyplomowej). Zamiarem autora było przygotowanie odpowiedniego narzędzia wraz z instrukcją obsługi, które umożliwiałoby napisanie pracy w sposób zorganizowany, nowoczesny i profesjonalny. Książka zawiera przede wszystkim opis formy pracy dyplomowej oraz najważniejsze zasady jej pisania (wraz z przykładami). Dołączony do niej na płycie CD program Wzorzec to prosty w obsłudze rodzaj interaktywnego szablonu, który ułatwia organizację treści pracy dyplomowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7384 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7382.V.9 [Wypożyczalnia B], P.7383.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8353.V.9 [Czytelnia B], 8354.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy rachunkowości / red. Kazimiera Winiarska. - Wyd. 5 zm. i uzup. - Warszawa : Oficyna Wolters Kluwer Business, 2009. - 274 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 263. Indeks
Rachunkowość jest uważana za trudną i skomplikowaną dyscyplinę naukową. Doskonalą pomocą w jej opanowaniu jest ten przystępny i przejrzyście skonstruowany podręcznik, przygotowany przez zespól pracowników naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego pod kierownictwem prof. dr hab. Kazimiery Winiarskiej. Omówiono w nim szczegółowo następujące zagadnienia: - pojęcie i zasady rachunkowości, - cechy i rodzaje dowodów księgowych, - układ bilansu oraz rachunku zysków i strat, - zasady funkcjonowania kont bilansowych i wynikowych, - podstawy organizacji rachunkowości (m.in. zakładowy plan kont oraz ewidencja syntetyczna i analityczna], - sposoby ewidencji wybranych zdarzeń gospodarczych, - zasady sporządzania, badania i zatwierdzania sprawozdań finansowych. Praca ma charakter uniwersalny, odpowiadający wszystkim formom organizacyjno prawnym jednostek gospodarczych oraz wszystkim rodzajom wykonywanej działalności. Jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, a także dla początkujących księgowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7385.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8355.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 443-450. Indeks.
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na czele. Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna - każdy rozdział zbudowany jest według tej samej konwencji, która ułatwia nie tylko swobodne przyswojenie formułowanych treści merytorycznych, ale także ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podręcznik odbiega więc od typowego wzorca takich opracowań spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicją autorów jest nie tylko zapoznanie czytelników ze sposobem myślenia leżącym u podstaw zarządzania, z siatką najważniejszych pojęć i z zestawem kluczowych koncepcji, reguł i teorii, którymi posługują się menedżerowie, ale przede wszystkim umożliwienie im zrozumienia, na czym polega zarządzanie, i rozbudzenie "apetytu" na głębsze poznanie bardziej szczegółowych zagadnień i subdyscyplin nauki zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15469.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwiska tłumaczy na str. red.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Makroekonomia międzynarodowa zawiera odpowiedzi na wiele nurtujących nas obecnie pytań: - Dlaczego niektóre kraje odczuwają skutki światowej recesji bardziej dotkliwie niż inne? - Jak obronić się przed kolejną falą kryzysu związaną z zadłużeniem państw europejskich? - Jakie korzyści, koszty oraz zagrożenia niosłoby ze sobą wprowadzenie euro w naszym kraju? Celem podręcznika jest przedstawienie zestawu narzędzi analitycznych, które umożliwią zrozumienie, jaki wpływ na gospodarkę i wyniki makroekonomiczne kraju mają takie czynniki, jak: wielkość gospodarki, stopień integracji poszczególnych rynków z gospodarką światową, przyjęty rodzaj kursu walutowego, polityka pieniężna i fiskalna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15153 [Magazyn 1], P.15154 [Magazyn 1], P.15152 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14296.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15213.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14664.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej