Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Status
only on-site
(6)
available
(2)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(6)
Author
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Boudreau John W
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
D─ůbrowski Marek A. (1973- )
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Ko┼║mi┼äski Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Mesjasz Lidia
(1)
Montiel Peter J
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Stanek Piotr (1978- )
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Wajda-Lichy Marta
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
INNOWACJE
(1)
KADRY
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu si─Ö zmieni┼éy. Do┼Ťwiadczeni specjali┼Ťci od promocji wiedz─ů, ┼╝e bezpo┼Ťredni kontakt z klientami w sieci to dzi┼Ť obowi─ůzek. Ka┼╝da taka relacja mo┼╝e - z po┼╝ytkiem dla firmy - przerodzi─ç si─Ö w przyja┼║┼ä. Znajomi na wag─Ö z┼éota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. To przewodnik pe┼éen podpowiedzi, trick├│w oraz inspiruj─ůcych studi├│w przypadku. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö, jak: o nawi─ůza─ç kontakt z potencjalnymi klientami i w┼é─ůczy─ç si─Ö do ich rozm├│w, o zmieni─ç stron─Ö internetow─ů firmy w mocn─ů podstaw─Ö kampanii w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, o promowa─ç mark─Ö i/lub produkty oraz radzi─ç sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o ┼Ťledzi─ç rozw├│j kampanii w sieci, monitorowa─ç rozmowy na temat firmy i mierzy─ç jej sukces. Dzi┼Ť, gdy wirusowe klipy przyci─ůgaj─ů miliony widz├│w, a wpisy gwiazd Twittera ┼Ťledz─ů tysi─ůce znajomych, marketing w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych powinien sta─ç si─Ö jednym z podstawowych narz─Ödzi wykorzystywanych przez specjalist├│w od promocji. Autorzy ksi─ů┼╝ki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadz─ů ci─Ö przez ┼Ťwiat Web 2.0, gdzie autentyczno┼Ť─ç i relacje licz─ů si─Ö bardziej ni┼╝ bud┼╝et na dzia┼éania promocyjne. Sukces jest kilka klikni─Ö─ç st─ůd.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14425 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15341 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjali┼Ťci HR cz─Östo musz─ů udowadnia─ç, ┼╝e ich dzia┼éania maj─ů wp┼éyw na efektywno┼Ť─ç firmy. Autorzy ksi─ů┼╝ki, opieraj─ůc si─Ö na w┼éasnej metodologii, proponuj─ů skuteczne techniki pozwalaj─ůce precyzyjnie okre┼Ťli─ç, jakie rezultaty finansowe maj─ů decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracownik├│w. Lektura ksi─ů┼╝ki pozwala: wykorzystywa─ç teori─Ö decyzji tak, aby inwestowa─ç we w┼éa┼Ťciwe obszary ZZL; przedstawia─ç w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; oblicza─ç efektywno┼Ť─ç metod selekcji oraz warto┼Ť─ç wydajno┼Ťci pracy; sprawdza─ç, czy i w jaki spos├│b zaanga┼╝owanie i postawy pracownik├│w maj─ů wp┼éyw na wyniki biznesowe; mierzy─ç wp┼éyw program├│w szkoleniowych na zysk przedsi─Öbiorstwa; oblicza─ç efektywno┼Ť─ç zarz─ůdzania talentami. Dzi─Öki wykorzystaniu miar i metod om├│wionych przez autor├│w specjali┼Ťci HR b─Öd─ů mogli zaproponowa─ç zmiany, przekonuj─ůco uzasadni─ç je osobom decyzyjnym, a dzi─Öki temu realnie poprawi─ç jako┼Ť─ç pracy i wyniki finansowe firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14661 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Autor ksi─ů┼╝ki si─Öga zar├│wno do zasobu autentycznych do┼Ťwiadcze┼ä biznesowych, jak i do wynik├│w bada┼ä empirycznych. Opisuje specyfik─Ö r├│┼╝nych form przyw├│dztwa, kt├│re sprzyjaj─ů rozwojowi innowacyjno┼Ťci i pomagaj─ů utrzyma─ç j─ů na wysokim poziomie. Ta ksi─ů┼╝ka pomo┼╝e zwi─Ökszy─ç innowacyjno┼Ť─ç Twojej firmy. Dowiesz si─Ö, jak: rozpoznawa─ç w pracownikach lider├│w innowacyjno┼Ťci, stworzy─ç odpowiednie warunki umo┼╝liwiaj─ůce powstawanie oddolnych inicjatyw, rozr├│┼╝nia─ç cztery rodzaje strategii dzia┼éa┼ä proinnowacyjnych i zrozumie─ç odmienne wymogi, jakie ka┼╝da z nich niesie dla przyw├│dztwa, oceni─ç zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzy─ç ┼Ťrodowisko odpowiednie do rozwoju lider├│w innowacyjno┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15375 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 443-450. Indeks.
Podr─Öcznik Zasady zarz─ůdzania przygotowany zosta┼é przez grono naukowc├│w i Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych wsp├│┼éczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarz─ůdzaniu, profesorem Andrzejem K. Ko┼║mi┼äskim na czele. Podejmowane w ksi─ů┼╝ce zagadnienia s─ů r├│wnie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyj─Öta w niej koncepcja metodyczna - ka┼╝dy rozdzia┼é zbudowany jest wed┼éug tej samej konwencji, kt├│ra u┼éatwia nie tylko swobodne przyswojenie formu┼éowanych tre┼Ťci merytorycznych, ale tak┼╝e ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podr─Öcznik odbiega wi─Öc od typowego wzorca takich opracowa┼ä spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicj─ů autor├│w jest nie tylko zapoznanie czytelnik├│w ze sposobem my┼Ťlenia le┼╝─ůcym u podstaw zarz─ůdzania, z siatk─ů najwa┼╝niejszych poj─Ö─ç i z zestawem kluczowych koncepcji, regu┼é i teorii, kt├│rymi pos┼éuguj─ů si─Ö mened┼╝erowie, ale przede wszystkim umo┼╝liwienie im zrozumienia, na czym polega zarz─ůdzanie, i rozbudzenie "apetytu" na g┼é─Öbsze poznanie bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä i subdyscyplin nauki zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14529 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15469 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwiska tłumaczy na str. red.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Makroekonomia mi─Ödzynarodowa zawiera odpowiedzi na wiele nurtuj─ůcych nas obecnie pyta┼ä: - Dlaczego niekt├│re kraje odczuwaj─ů skutki ┼Ťwiatowej recesji bardziej dotkliwie ni┼╝ inne? - Jak obroni─ç si─Ö przed kolejn─ů fal─ů kryzysu zwi─ůzan─ů z zad┼éu┼╝eniem pa┼ästw europejskich? - Jakie korzy┼Ťci, koszty oraz zagro┼╝enia nios┼éoby ze sob─ů wprowadzenie euro w naszym kraju? Celem podr─Öcznika jest przedstawienie zestawu narz─Ödzi analitycznych, kt├│re umo┼╝liwi─ů zrozumienie, jaki wp┼éyw na gospodark─Ö i wyniki makroekonomiczne kraju maj─ů takie czynniki, jak: wielko┼Ť─ç gospodarki, stopie┼ä integracji poszczeg├│lnych rynk├│w z gospodark─ů ┼Ťwiatow─ů, przyj─Öty rodzaj kursu walutowego, polityka pieni─Ö┼╝na i fiskalna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.15154, P.15153, P.15152
Book
In basket
Spraw, aby ludzie chcieli poleca─ç innym twoje produkty! Dowiedz si─Ö, dlaczego niekt├│re produkty maj─ů fan├│w na ca┼éym ┼Ťwiecie. Odkryj, dlaczego ka┼╝dy m├│wi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niekt├│re produkty odnosz─ů olbrzymi sukces bez wydatk├│w na promocj─Ö, a kosztowne kampanie reklamowe przechodz─ů niezauwa┼╝one. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce b─Ödziesz wiedzia┼é, jak wypromowa─ç swoje produkty bez nadwyr─Ö┼╝ania bud┼╝etu firmy! Poznaj nowy spos├│b prowadzenia interes├│w. Zdob─ůd┼║ zaufanie klient├│w. Dowiedz si─Ö, jak spowodowa─ç, aby Twoja firma si─Ö wyr├│┼╝nia┼éa, a ludzie chcieli poleca─ç j─ů swoim znajomym. Autorem ksi─ů┼╝ki jest Andy Sernovitz, kt├│ry przekaza┼é zasady marketingu szeptanego przedstawicielom najwi─Ökszych marek ┼Ťwiata, a tak┼╝e tysi─ůcom drobnych przedsi─Öbiorc├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14296 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15213 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest g┼éosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w ┼╝yciu gospodarczym oraz wszechstronn─ů analiz─ů spo┼éeczno-kulturow─ů to┼╝samo┼Ťci p┼éci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdz─ů, ┼╝e w ┼Ťwietle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu wsp├│┼éczesnego przedsi─Öbiorstwa jest wykorzystanie potencja┼éu kobiet jako konsumentek i zarz─ůdzaj─ůcych oraz zainwestowanie ┼Ťrodk├│w w rozw├│j ich talentu. Przedstawiaj─ů argumenty za dokonaniem zmiany w ┼Ťwiecie korporacyjnym i proponuj─ů rozwi─ůzania dla przedsi─Öbiorstw rozumiej─ůcych czynniki motywuj─ůce kobiety na ┼Ťwiatowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem ksi─ů┼╝ki s─ů przytoczone przez autorki przyk┼éady i prezentacja ciekawych wynik├│w bada┼ä, kt├│re mog─ů zach─Öci─ç lider├│w korporacyjnych, aby odwa┼╝nie inwestowali w potencja┼é kobiet i dzi─Öki temu odnosili sukcesy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14664 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again