Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Gordon Andrzej
(2)
Cope Beulah
(1)
Davidson Rob
(1)
Milencki Jan K
(1)
Richards Bill
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
TURYSTYKA
(7)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
KRAJOWY REJESTR SĄDOWY
(1)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(1)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
REGIONALIZM
(1)
USŁUGI
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(4)
marketing
(1)
marketing turystyczny
(1)
organizacja turystyczna
(1)
podróże
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka lokalna
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Tyt. oryg.: Business travel : conferences, incentive travel, exhibitions, corporate hospitality and corporate travel, 2003.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Turystyka biznesowa to uaktualniona wersja książki z roku 1994 pod tym samym tytułem. Jednak podczas gdy pierwsze wydanie skierowane było do tych, którzy zdobywali taką wiedzę w ramach szkolenia zawodowego, nowa edycja została napisana specjalnie dla studentów szkół wyższych. Ta zmiana odbiorcy widoczna jest w całej książce, nie tylko w zaproponowanym poziomie analizy, lecz także w szerszym zakresie i w sposobie podejścia do tematu oraz w przedstawieniu tych złożonych kwestii, które muszą być znane studentom zajmującym się podróżami służbowymi. Książka podzielona jest na części, każdy rozdział poświęcony jest jednemu z głównych segmentów przemysłu podróży służbowych: podróżom indywidualnym, spotkaniom, wyjazdom motywacyjnym, wystawom i turystyce korporacyjni. Książkę przygotowano z założeniem opisania przede wszystkim rynku brytyjskiego, umieszczono go jednak w kontekście europejskim. Podawane przykłady pochodzą także spoza kontynentu, a ten rynek jest często porównywany z rynkiem amerykańskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4494 [Magazyn 2], P.4036 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7220.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2589.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przesłania, informacje i opisy zrealizowanych inicjatyw, które mogą okazać się potrzebne w szerszym podejmowaniu spraw turystyki. Prezentuje owoce doświadczeń wielu gmin, miast i powiatów. Zawiera treści które mogą być potrzebne czytelnikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1405 [Magazyn 1], P.1406 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2395.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podręcznik zarówno dla menedżerów, jak i ludzi stawiających pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczyć się profesjonalnego zarządzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansować je na rynku oraz udziela rad odnośnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podręcznik podpowiada, jak to robić i jak przeliczać frekwencję na dochody. Wydane przez Polską Organizację Turystyczną książki okazać się mogą niezwykle pomocne wykładowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a także pracownikom instytucji i biur podróży zajmującymi się marketingiem turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4037 [Magazyn 1], P.5774 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7212.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4495.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest ważną częścią polityki społeczno-gospodarczej państwa. Od skuteczności dziłań w tej dziedzinie zależy dochód narodowy, bilans płatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja poświęcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana poglądów i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, która znajduje się w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Regionalne Organizacje Turystyczne stanowią forum współpracy samorządów terytorialnych, zawodowych organizacji branżowych i podmiotów gospodarczych działających w turystyce. Szczególne znaczenie dla rozwoju turystyki w regionie mają Lokalne Organizacje Turystyczne, organizacje mniejsze w systemie współpracy jednostek samorządu terytorialnego. Publikacja koncentruje się wokół podstaw organizacyjno-prawnych regionalnych oraz lokalnych organizacji turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.943.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.410 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.409.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Czytelnia Główna"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Temat
Celem przewodnika jest zaprezentowanie unikalnej oferty turystycznej Polski oraz jej promocja wśród turystów krajowych i zagranicznych, którzy preferują wypoczynek aktywny, poszukują nowych wrażeń i niezapomnianych przeżyć. Przewodnik przedstawia propozycje wypoczynku aktywnego o charakterze kompleksowych produktów turystycznych ujęte w kategoriach: woda, powietrze, sport i rajdy ekstremalne, konie, wyprawy tematyczne, polowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1108.XXI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej