Form of Work
Książki
(95)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Status
available
(86)
only on-site
(84)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(40)
Wypożyczalnie
(49)
Czytelnie
(84)
Author
Fast Larysa
(10)
Zwolińska Magdalena
(10)
Jaworski Władysław Leopold (1929- )
(8)
Pawlak Zbigniew
(7)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(4)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Eaton David
(2)
Füchsel Halina
(2)
Golinowska Stanisława
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(2)
Otto Barbara
(2)
Otto Marcin (filolog)
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Adamczyk Artur
(1)
Akram Saleem
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Bogusławska Joanna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Buhlmann Rosemarie
(1)
Chmielewski Piotr (1945- )
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Czarniawska Barbara (1948- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domański Maciej (filolog)
(1)
Domański Piotr (pedagog)
(1)
Drummer Agnieszka
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Fearns Anneliese
(1)
Filar Ewa
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gaspardo Nello
(1)
Gołębiewski Dariusz
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Hadyniak Bogusław (1944- )
(1)
Handschke Jerzy (1948- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kotapski Roman
(1)
Kubiński Piotr (prawo)
(1)
Lipka Anna
(1)
Ludwichowska Katarzyna
(1)
Luto-Lach Krystyna
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małek Aleksandra
(1)
Mietlińska Anna
(1)
Minasowicz Andrzej
(1)
Mioduszewska Agata
(1)
Niedzicki Wiktor
(1)
Obodyński Daniel
(1)
Olszański Leszek
(1)
Panfil Marek
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Peace Sarah
(1)
Przychodzeń Wojciech Kamil
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Sajkiewicz Łukasz
(1)
Sancewicz-Kliś Anna
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sitek Bronisław
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Smoleń Andrzej
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Srokowski Łukasz
(1)
Stefańska Elwira
(1)
Stockes Eric
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szadyko Stanisław
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Tabor Joanna Antonina
(1)
Tkaczuk Maria
(1)
Williamson Beata
(1)
Wojtaszczyk Konstanty Adam (1952- )
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Zawojksi Piotr (1963- )
(1)
Zięba Ryszard (1950- )
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Dagmara
(1)
Świda Dagmara ( -2001)
(1)
Year
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(97)
Language
Polish
(90)
English
(5)
Russian
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Bankierzy
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom średnio zaawansowany
(1)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(17)
KADRY
(13)
JĘZYK ROSYJSKI
(9)
BANKI
(8)
NAUKI EKONOMICZNE
(8)
ZARZĄDZANIE
(6)
BUDOWNICTWO
(5)
RYZYKO UBEZPIECZENIOWE
(4)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
Język angielski
(3)
MARKETING
(3)
NEGOCJACJE
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
BIUROWOŚĆ
(2)
INTERNET
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język rosyjski
(2)
Język środowiskowy
(2)
POLITYKA SPOŁECZNA
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(2)
TURYSTYKA
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Business English
(1)
CYBERKULTURA
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
DZIENNIKARSTWO INTERNETOWE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
FINANSE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJONALIZM
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
Język specjalistyczny
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONWERGENCJA MEDIÓW
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODSZKODOWANIE
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OUTSOURCING
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PAŃSTWO
(1)
PRAWO
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Politycy
(1)
Polityka
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Praca
(1)
Publicystyka
(1)
REASEKURACJA
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Słownictwo
(1)
TRANSFORMACJA SYSTEMU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO
(1)
Terminologia
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE
(1)
USŁUGI
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1989-
(1)
Subject: place
POLSKA
(3)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(16)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
Podręcznik
(8)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(5)
PORADNIKI
(5)
Korespondencja handlowa
(2)
Poradniki
(2)
Tablice i wzory
(2)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Listy angielskie
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Językoznawstwo
(6)
Edukacja i pedagogika
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
97 results Filter
Book
In basket
Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy / Halina Füchsel. - Wyd. 2, zaktual i rozszerz. - Warszawa : Poltext, 2011. - 323 s. : il. ; 24 cm.
Na s. 4. okł.: Zarządzanie biurem.
Bibliogr. s. 323.
Podręcznik stanowi aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku. Wydanie uwzględnia aspekty technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u ważne w pracy biurowej. Autorka omawia następujące zagadnienia: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie, sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy, nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze, korespondencję handlową, organizację zebrań, konferencji i spotkań, specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13190 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość : podręcznik akademicki / praca pod red. Władysława L. Jaworskiego i Zofii Zawadzkiej. - Wyd. 2 zaktual. i rozszerz. - Warszawa : "Poltext", 2001. - 908 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 879-883. Indeks.
Podręcznik przedstawia całokształt problemów związanych z funkcjonowaniem współczesnych banków. W części 1 omówiono system bankowy i jego relacje z otoczeniem - pojęcie systemu bankowego, politykę pieniężną banku centralnego, nadzór bankowy i system gwarantowania depozytów oraz funkcjonowanie rynków finansowych. W części 2 omówiono operacje bankowe - tradycyjne oraz charakterystyczne dla banków inwestycyjnych i hipotecznych. Część 3 obejmuje zagadnienia organizacji i zarządzania bankiem komercyjnym (strategia i planowanie działalności, znaczenie funduszy własnych, controlling, marketing, kontrola wewnętrzna oraz analiza i ocena funkcjonowania banku). Część 4 prezentuje tematykę zarządzania ryzykiem, w tym indywidualne ryzyko kredytowe, ryzyko portfela kredytowego, ryzyko płynności, ryzyko stopy procentowej i ryzyko walutowe oraz modelowanie portfela papierów wartościowych i instrumenty pochodne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12687 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13733 VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(English for Special Purposes)
Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń i zadań leksykalnych dla początkujących i średnio zaawansowanych. Przeznaczony jest dla tych, którzy pragną usystematyzować, utrwalić i powtórzyć słownictwo angielskie z zakresu języka mediów. Repetytorium powstało z myślą o studentach dziennikarstwa, nauk politycznych, stosunków międzynarodowych czy europeistyki. Lexical Compendium składa się z 12 rozdziałów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18067 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19805 XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19804 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19529 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19528 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", [dr. 2011], cop. 2001. - 284 s. : il. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Data dr. ustalona na podstwie rozmowy z wydawcą.
Na s. red. cop. 2001.
Bibliogr.
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14592 [Magazyn 1], P.13412 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. P.14604, P.14603, P.14602, P.14601, P.14600, P.14599, P.14598, P.14597, P.14596, P.14595, P.14594, P.14593, P.14591, P.14590, P.14589, P.14588, P.14587, P.14586, P.14585, P.14584, P.14583, P.14582, P.14581, P.14580, P.14579, P.14578, P.14577, P.14576, P.14575, P.14574, P.14573, P.14572, P.14571, P.14570, P.14569, P.14568, P.14567, P.14566, P.14565, P.14564, P.14563, P.14562, P.14561, P.14560, P.14559, P.14558, P.14557, P.14556, P.14555, P.14554, P.14553, P.14552, P.14551, P.14550, P.14549, P.14548, P.14547, P.14546, P.14545, P.14544, P.14543, P.14542, P.14541, P.14540, P.14539, P.14538, P.14537, P.14536, P.14535, P.14534, P.14533, P.14532, P.14531
Book
In basket
Bibliogr. s. 223-247.
Książka prezentuje metody efektywnego wbudowywania koncepcji trwałego rozwoju w strategię przedsiębiorstwa prowadzące do kreacji dodatkowej wartości dla akcjonariuszy. Autor wskazuje również na wieloaspektowość i złozoność wzajemnych relacji między wdrożeniem koncepcji zrównoważonego przedsiębiorstwa a możliwymi do osiągnięcia przewagami konkurencyjnymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14180 VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik gramatyczny współczesnego języka rosyjskiego / Stanisław Szadyko. - Wyd. 2 (w nowej szacie graf.). - Warszawa : "Poltext", 2011. - 244 s. ; 24 cm.
Bibliogr.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11085 XXII.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12049 XXII.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Problematyka opracowań determinuje układ książki, która została podzielona na cztery obszary. Są to: zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomia i finanse, nowe nurty w zarządzaniu. Wszystkie teksty łączy nowatorstwo ujęć, oryginalność i pasja badawcza.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14761 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii warsztaty menedżerskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadają: jak zorganizować te pracę jak odróżnić, co wśród wydarzeń medialnych zasługuje na uwagę jak przygotować konferencję prasową na co zwracać uwagę przy redagowaniu tekstu promocyjnego co trzeba wiedzieć, by wygrać batalię o sprostowanie, a kiedy jej zaniechać jak posługiwać się językiem ciała a nawet - czym pachnieć, w co się ubrać i jakim żarcikiem w towarzystwie zabłysnąć
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4432 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Temat: ZARZĄDZANIE
Książka zawiera opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2777 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
The purpose of the book is to present culture of the English speaking countries by means of original, stimulating and diversified exercises. For teachers the book provides numerous activities suitable for students of different levels, i.e. from pre-intermediate to upper-intermediate. Among the tasks there are, for instance, role-play, quizzes, board games, crosswords, puns and discussion panels, reading and listening comprehension, writing and speaking tasks. For students the book constitutes an affluent source of cultural knowledge concerning the English speaking countries allowing them to explore and enrich the language in entirely new aspects.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14995 XXIV.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15830 XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 4126 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 451-489.
Ninniejsza praca odwołuje się do różnych instytucjonalnych trendów w naukach społecznych. Autor rozpoczyna ją od instytucjonalizmu ekonomii politycznej początków XX wieku i wskazuje na późniejsze zainteresowanie różnych dyscyplin nauk społecznych swoisymi dla nich instytucjami. Po krytycznym wstępie autor skupia uwagę na odmianach nowego instytucjonalizmu, zróżnicowanyjm świecie instytucji i ich relacjach tworzących fundament porządku społecznego. Proponuje interdyscyplinarny model człowieka jako działającego podmiotu - homo agens institutionalist. Pomocniczymi elementami konstrukcji pracy są przypisy oraz aneks, w którym Czytelnik znajdzie załączniki przedstawiające w skrótowej i wyrazistej formie istotne problemy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12408 VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-195.
Redaktorzy publikacji postawili sobie za cel zwrócenie uwagi Czytelników na różnorodność szans i wyzwań związanych z wdrożeniem outsourcingu w organizacji. Przedstawiona tematyka dotyczy wielu różnych kwestii związanych z zarządzaniem outsourcingiem, począwszy od zarządzania strategicznego, finansów, aspektów prawnych, a skończywszy na zagadnieniach psychologicznych. Każdy rozdział jest uzupełniony opisem praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień w konkretnych przedsiębiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12295 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-212.
Książka prezentuje alternatywne ujęcia tradycyjnych tematów teorii organizacji: władza i racjonalność, przywództwo i zmiana, technika i porozumiewanie się. Uzupełnione są one nowszymi zagadnieniami, takimi jak globalizacja i wiedza narracyjna. Dominująca perspektywa to połączenie teorii neoinstytucjonalnej, konstruktywizmu i teorii aktora-sieci. Przedstawione w książce teorie ilustrowane są licznymi studiami przypadku. Uznanie roli aktorów społecznych jako wyzwalaczy lub hamulcowych aktualizacji złożonych procesów organizowania, ludzkie interakcje z władzą w tle, niezdeterminowane drogi porządkowania organizacji, wyjście poza racjonalność zakorzenioną w klasycznej myśli ekonomicznej – wszystko to powoduje, że fascynująca i oryginalna książka prof. B. Czarniawskiej jest ważnym źródłem mądrości dla poszukujących czegoś więcej niż powierzchowne odpowiedzi na pytania dotyczące współczesnego zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9936 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11573 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Agroturystyka rozumiana jako zorganizowana i powszechna forma turystyki w gospodarstwach rolnych jest w Polsce zjawiskiem stosunkowo nowym. Jej rozwój i znaczenie są już jednak na tyle ważne, że konieczne jest bliższe rozpoznanie tej dziedziny, a także udzielenie pomocy osobom prowadzącym gospodarstwa agroturystyczne. Książka wychodzi na przeciw tym potrzebom. jest to pierwsze na rynku księgarskim opracowanie na ten temat zawierające zarówno aspekty teoretyczne, jak i praktyczne. Autorki przedstawiają przesłanki rozwoju agroturystyki, rodzaje i poziom związanych z nią kosztów, możliwości oraz źródła zdobycia środków na ten cel, zasady kalkulowania cen i korzyści oczekiwane z jednej strony przez środowisko wiejskie, z drugiej przez turystów. Podstawowe kategorie ekonomiczne zostały omówione w sposób bardzo jasny i przystępny, trudniejsze terminy wyjaśniono w słowniczku, poszczególne zagadnienia poparte są przykładami z województw olsztyńskiego i suwalskiego, które mają już bogatą ofertę usług agroturystycznych i duże doświadczenie w tej dziedzinie. Książka adresowana jest do wykładowców, uczniów i studentów kształcących się w zakresie turystyki, pracowników Ośrodków Doradztwa Rolniczego oraz osób podejmujących tę działalność, którym pomoże w przekształcaniu gospodarstwa rolnego w agroturystyczne, podwyższeniu standardu i kategorii obiektu, uatrakcyjnieniu oferty oraz usprawnieniu obsługi gości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.771 XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.770 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wydanie w nowej szacie graficznej z mp3.
Na okładce: Plik mp3 do pobrania gratis.
Posługujesz się fachowym słownictwem w pracy lub na studiach? Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Książka zawiera pojęcia, zwroty, wyrażenia i idiomy przydatne w wielu sytuacjach, które spotkasz w życiu zawodowym. Dzięki tej książce opanujesz język angielski przydatny podczas prezentacji, negocjacji, konferencji oraz negocjowania i podpisywania umów i kontraktów. Tematycznie książka obejmuje m.in. marketing i reklamę, finanse i bankowość, naukę i technikę. Książka stanowi znakomite i całościowe kompendium fachowego języka angielskiego, którego znajomość pomoże w karierze zawodowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18652 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem książki jest biznesowa korespondencja elektroniczna w języku angielskim – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp. Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile. Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji lub firmie, która ma międzynarodowe kontakty – trzeba umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w języku angielskim. Właśnie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Znajdziesz spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18693 XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18692 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again