Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(20)
E-booki
(1)
Status
only on-site
(19)
available
(5)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(20)
Author
Naumowicz Krystyna
(6)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Batorski Jarema
(1)
Cie┼Ťlicki Maciej
(1)
Doliwa-Klepacki Zbigniew M. (1938- )
(1)
Fabiszak Jacek
(1)
Garczarczyk J├│zef
(1)
Gruz Maria
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Hanisz Romuald Norbert
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Michalak Adolf
(1)
Pabian Angelika
(1)
Perenc J├│zef (1945- )
(1)
Ratajczak Sabina
(1)
Ruszkowski Janusz
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Walancik Marek
(1)
Wiszniewski Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Subject
TURYSTYKA
(4)
MARKETING
(3)
POLSKA
(2)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
CZAS WOLNY od PRACY UCZNIA
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ORGANIZACJA UCZ─äCA SI─ś
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(1)
SHAKESPEARE, WILLIAM (1564-1616)
(1)
Szkolnictwo wy┼╝sze
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
UCZNIOWIE
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE RYZYKIEM
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
21 results Filter
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszar├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej uczelni wy┼╝szej - komunikacja szko┼éy wy┼╝szej z otoczeniem. Praca sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia zwi─ůzane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwesti─Ö znaczenia marki, jej to┼╝samo┼Ťci i wizerunku, omawia rol─Ö serwisu www uczelni wy┼╝szej oraz spos├│b wykorzystywania ranking├│w i program├│w akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga cz─Ö┼Ť─ç publikacji zawiera prezentacj─Ö wynik├│w bada┼ä przeprowadzonych przez Uczelni─Ö w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynik┼ée z nich wnioski pozwoli┼éy okresli─ç specyfik─Ö komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szko┼éy wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13065 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej.)
Bibliogr. przy rozdz.
Przedmiotem monografii jest zarz─ůdzanie ryzykiem w przedsi─Öbiorstwach sektora niefinansowego, produkcyjnych, handlowych i us┼éugowych. Publikacja przedstawia wybrane problemy zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem ryzykiem i ma na celu dostarczenie fundamentalnej wiedzy niezb─Ödnej do rozwi─ůzywania problem├│w w tym zakresie. Monografia ma charakter implementacyjny, wzbogacono j─ů licznymi przykladami, wykresami, i tabelami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12522 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej.)
Bibliogr. s. 222-232.
W sektorze szkolnictwa wy┼╝szego pytanie ÔÇ×jak kszta┼éci─ç?ÔÇŁ jest wci─ů┼╝ aktualne. Czy polskie uczelnie wy┼╝sze pozwalaj─ů zdoby─ç studentom wiedz─Ö, umiej─Ötno┼Ťci i kompetencje spo┼éeczne przydatne na rynku pracy? Po czym pozna─ç, ┼╝e dana uczelnia kszta┼éci na wysokim poziomie? Jakie dzia┼éania powinna podejmowa─ç uczelnia wy┼╝sza, by zapewni─ç wysok─ů jako┼Ť─ç kszta┼écenia? W obliczu masowo┼Ťci kszta┼écenia, zmian wynikaj─ůcych z nowelizacji ustawy Prawo o szkolnictwie wy┼╝szym, wdra┼╝ania wytycznych Procesu Bolo┼äskiego, spadku liczby student├│w i rosn─ůcej konkurencji w┼Ťr├│d uczelni wy┼╝szych, pytania te nabieraj─ů szczeg├│lnego znaczenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15240 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Materia┼éy do wyk┼éadu z podstaw marketingu, wykonane na zlecenie Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w Pile. Zawieraj─ů osiem rodzia┼é├│w, dotycz─ůcych: gospodarki rynkowej, marketingu i jego strategii. Ka┼╝dy z nich ko┼äczy si─Ö pytaniami sprawdzaj─ůcymi stan wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5287 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materia┼éy do wyk┼éadu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w Pile. Publikacja sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w zawieraj─ůcych wyja┼Ťnienie istoty marketingu, jego us┼éug i zada┼ä w administracji lokalnej. Ka┼╝dy z nich ko┼äczy si─Ö pytaniami sprawdzaj─ůcymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5049 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4054 XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5048 XXI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Turystyka / Krystyna Naumowicz. - Piła : Wyższa Szkoła Biznesu w Pile, 1998. - 112 s. : rys., tab. ; 24 cm.
W opracowaniu podj─Öto pr├│b─Ö spojrzenia na turystyk─Ö jako na sfer─Ö zaspokajania potrzeb. Punktami wyj┼Ťcia takiej koncepcji s─ů nast─Öpuj─ůce tematy: potrzeby turystyczne, turystyka jako sfera zaspokajania potrzeb osobistych, ruch turystyczny i przedmioty zaspokajania potrzeb jego uczestnik├│w, dobra turystyczne, us┼éugi turystyczne, konsumpcja turystyczna, przestrzenny kompleks turystyczny, gospodarka turystyczna, popyt i poda┼╝ rynku turystycznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5262 XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Bibliogr., wykaz akt├│w prawnych s. 169-178.
Prezentowana monografia jest udan─ů pr├│b─ů usystematyzowania i uzupe┼énienia wiedzy na temat przemian zachodz─ůcych w polskim szkolnictwie wy┼╝szym, a tak┼╝e pr├│b─ů oceny przystosowania polskich uczelni do funkcjonowania w warunkach gospodarki rynkowej. W pracy zidentyfikowane zosta┼éy wyznaczniki rynkowego zorientowania uczelni oraz czynniki r├│┼╝nicuj─ůce poziom orientacji rynkowej uczelni wy┼╝szych. W monografii opisano stan ┼Ťwiadomo┼Ťci i nastawienia pracownik├│w naukowo-dydaktycznych oraz student├│w w kwestii rozumienia przes┼éanek i konsekwencji rynkowej orientacji szko┼éy wy┼╝szej i urynkowienia szkolnictwa wy┼╝szego, przedstawiono r├│wnie┼╝ zale┼╝no┼Ťci pomi─Ödzy osi─ůgni─Ötym poziomem zorientowania rynkowego a pozycj─ů rankingow─ů uczelni. Przedstawiony w pracy materia┼é teoretyczny i empiryczny uzna─ç nale┼╝y za warto┼Ťciowy tak z punktu widzenia badaczy zajmuj─ůcych si─Ö problemami rozwoju polskiego szkolnictwa wy┼╝szego, decydent├│w odpowiadaj─ůcych za prawno-ekonomiczne kreowanie warunk├│w funkcjonowania uczelni publicznych i niepublicznych w Polsce, jak i z punktu widzenia samych w┼éadz i pracownik├│w uczelni wy┼╝szych, odpowiedzialnych za kszta┼étowanie wizerunku oraz pozycji rynkowej swoich uczelni [recenzja Grzegorz Maciejewski].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.14 V.3
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr.
G┼é├│wnym celem pracy jest uporz─ůdkowanie perspektyw, definicji i atrybut├│w przypisywanych ucz─ůcej si─Ö organizacji i organizacyjnemu uczeniu si─Ö. Praktycznym celem pracy jest wypracowanie metodyki umo┼╝liwiaj─ůcej podwy┼╝szanie zdolno┼Ťci polskich przedsi─Öbiorstw do uczenia si─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10148 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest z┼éo┼╝onej oraz wielow─ůtkowej problematyce organizacji i zarz─ůdzania instytucj─ů, oraz szczeg├│lnym jej przyk┼éadzie jaki stanowi przedsi─Öbiorstwo. Generalnie traktuje ona o funkcjach zarz─ůdzania oraz wybranych, uznanych przez Autora, problemach wa┼╝nych, o kt├│rych student powinien wiedzie─ç i mie─ç do nich okre┼Ťlony stosunek, jako swoiste minimum wiedzy w wyk┼éadanym toku studi├│w przedmiocie podstawy zarz─ůdzania. Ksi─ů┼╝ka stanowi opracowanie dojrza┼ée, kompleksowe, pod wieloma wzgl─Ödami nowatorskie o istotnych walorach poznawczych i dydaktycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1373 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W pierwszej cz─Ö┼Ťci autorzy stawiaj─ů dwa istotne pytania: Jaki b─Ödzie wp┼éyw nowoczesnych technologii na rzeczywisto┼Ť─ç realn─ů? Jak b─Ödzie si─Ö zmienia┼éa rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna pod wp┼éywem nowoczesnych technologii? Granica rozwoju nie jest znana, a zmiany, kt├│re zasz┼éy w ostatnim trzydziestoleciu w dziedzinie technologii informacyjnych, przybra┼éy niespotykan─ů dot─ůd skal─Ö. Jeste┼Ťmy w okresie przej┼Ťciowym, a mo┼╝e pocz─ůtkowym, niewykrystalizowanej rzeczywisto┼Ťci. Internet zmieni┼é i ciagle zmienia nasz─ů rzeczywisto┼Ť─ç. Mo┼╝na odnie┼Ť─ç wra┼╝enie, ┼╝e wi─Öcej uwagi po┼Ťwi─Öcamy znaczeniu Internetu dla jednostki, tymczasem jego udzia┼é i wp┼éyw na spos├│b funkcjonowaia r├│┼╝nego rodzaju instytucji pa┼ästwowych, spo┼éecznych, korporacji czy organizacji jest r├│wnie znacz─ůcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15836 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
The book discusses Shakespeare's attribution of social roles to individual characters from his numerous plays. Valuable to those interested in social aspects of Shakespearean and Elizebethan theatre.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4607 XXIV.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczn─ů dziedzin─ů ludzkiej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Zmianom w ┼╝yciu gospodarczym towarzyszy rozw├│j metod i technik dzia┼éa┼ä marketingowych, kt├│ry przebiega w spos├│b naturalny zgodnie z przes┼éankami rozwoju my┼Ťli marketingowej. Autorzy poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w ksi─ů┼╝ki pragn─ů przybli┼╝y─ç istot─Ö wsp├│┼éczesnego marketingu, jego dzia┼éanie i problemy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1372 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wiedza potrzebna do opanowania zagadnie┼ä zwi─ůzanych z rozwojem rynku kapita┼éowego w Polsce jest nies┼éychanie obszerna. Jednym z symptom├│w rozwoju rynku jest nie tylko powstanie zorganizowanego obrotu papierami warto┼Ťciowymi, ale pojawienie si─Ö nowego zjawiska, jakimi s─ů inwestycje finansowe. Zachodzi wobec tego konieczno┼Ť─ç oceny stanu rozwoju rynku finansowego, poprzez analiz─Ö segmentacji tego rynku, podmiot├│w uczestnicz─ůcych w transakcjach kupna i sprzeda┼╝y instrument├│w finansowych. [...] Zamierzeniem autorki jest pr├│ba przedstawienia pewnej systematyzacji problem├│w charakteryzuj─ůcych rozw├│j rynku kapita┼éowego w Polsce.[...]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2728 VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Streszcz. ang.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja dotyczy pozalekcyjnych i pozaszkolnych zaj─Ö─ç rekreacyjnych, form turystyki i wypoczynku b─Öd─ůcych synonimem integracji wychowania. Publikacja sk┼éada sie z pi─Öciu tematycznie zr├│┼╝nicowanych rozdzia┼é├│w, w kt├│rych kompetentni i nowatorscy autorzy zaprezentowali swoje przemy┼Ťlenia, do┼Ťwiadczenia i spostrze┼╝enia naukowe dotycz─ůce pedagogicznych aspekt├│w rekreacji, turystyki i wypoczynku dzieci i m┼éodzie┼╝y.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11518 XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy wiedzy o Unii Europejskiej / Janusz Ruszkowski. - Gorzów Wielkopolski : Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim, cop. 2001. - 99 s. ; rys., tab. ; 21 cm.
Zamiarem autora jest usystematyzowanie elementarnej wiedzy o Unii Europejskiej oraz nakre┼Ťlenie w spos├│b zwi─Öz┼éy przebiegu proces├│w integracyjnych zachodz─ůcych w Europie Zachodniej, w wyniku kt├│rych dosz┼éo do powstania Unii. Ponadto celem opracowania maj─ůcego charakter podstawowego kompendium wiedzy jest przedstawienie obecnego (uwzgl─Ödniaj─ůcego modyfikacje dokonae w grudniu 2000 r. przez Traktat Nicejski) kszta┼étu Unii, jej wewn─Ötrznej struktury i filar├│w, na kt├│rych ona si─Ö opiera a tak┼╝e jej funduszy strukturalnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1371 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Streszcz. ang. przy pracach. Spis tre┼Ťci tak┼╝e ang.
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest opracowaniem wieloo┼Ťrodkowym. R├│┼╝norodno┼Ť─ç czynnik├│w charakteryzuj─ůcych zagadnienia oraz z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i specyfika zachodz─ůcych zjawisk sprawia, ┼╝e niemal ka┼╝da szczeg├│┼éowa kwestia ma sw├│j odpowiedni kontekst interpretacyjny, wpisany w omawiane tematyki np.: marketing us┼éug medycznych, zarz─ůdzanie finansami w ochronie zdrowia, farmakoekonomika, zarz─ůdzanie komunikacj─ů. Autorzy przybli┼╝aja wiele rozwi─ůza┼ä systemowych, poddaj─ů analizie trendy w ochronie zdrowia, prezentuj─ů niekt├│re rozwi─ůzania skutecznego kontrolowania koszt├│w oraz jako┼Ť─ç leczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11519 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie gospodarki rynkowej w naszym kraju wymaga rozszerzenia wiedzy i ┼Ťwiadomo┼Ťci ekonomicznej spo┼éecze┼ästwa. Podstaw─ů tej wiedzy jest mikroekonomia, czyli dzia┼é ekonomii badaj─ůcy podejmowanie decyzji przez indywidualne podmioty gospodarcze - przedsi─Öbiorstwa, gospodarstwa domowe. Nowoczesne spojrzenie na problematyk─Ö mikroekonomiczn─ů reprezentuje w┼éa┼Ťnie "Mikroekonomia wsp├│┼éczesna. Syntetyczne uj─Öcie".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 85 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1054 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again