Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(21)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Krupski Rafał
(2)
Obrębalski Marek
(2)
Brola Ryszard
(1)
Fiedor Bogusław
(1)
Heffner Krystian (1951- )
(1)
Hoekman Bernard (1959- )
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kostecki Michał Maciej (1946- )
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Patrzałek Leszek (1955- )
(1)
Podgórski Waldemar
(1)
Polko Adam
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Strahl Danuta
(1)
Towarnicka Halina
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Świerczek Artur
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MIASTA
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDŻETY TERENOWE
(1)
DATA MINING
(1)
EKOLOGIA
(1)
EKONOMIA
(1)
GATT
(1)
GOSPODARKA KOMUNALNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
POLSKA
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
STATYSTYKA
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
TURYSTYKA
(1)
URBANISTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
ŚWIATOWA ORGANIZACJA HANDLU
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(3)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(6)
marketing
(4)
analiza SWOT
(2)
analiza ekonomiczna
(2)
miasto
(2)
planowanie strategiczne
(2)
przedsiębiorczość
(2)
rozwój regionalny
(2)
strategia marketingowa
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
ISO 9000
(1)
Lean Management
(1)
TQM
(1)
agrobiznes
(1)
analiza korespondencji
(1)
audyt
(1)
audyt informacyjny
(1)
badania marketingowe
(1)
biocenoza
(1)
budżet
(1)
cykl życia produktu
(1)
ekologia
(1)
ekonomia
(1)
ekosystem
(1)
etyka negocjacji
(1)
finanse
(1)
funkcja
(1)
gospodarka
(1)
inwestycje
(1)
klient
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
konflikt
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
logistyka miejska
(1)
macierz
(1)
metody oceny
(1)
metody pomiaru
(1)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
motywowanie
(1)
negocjacje
(1)
negocjacje międzynarodowe
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
populacja
(1)
produkt
(1)
przedsiębiorca
(1)
przestrzeń miejska
(1)
reengineering
(1)
rewitalizacja
(1)
rozwój lokalny
(1)
rynek
(1)
samorząd terytorialny
(1)
spółdzielnia
(1)
spółka cywilna
(1)
spółka handlowa
(1)
spółka komandytowa
(1)
spółka komandytowo-akcyjna
(1)
spółka partnerska
(1)
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
(1)
statystyka
(1)
strategia
(1)
strategia informacyjna
(1)
turystyka
(1)
zanieczyszczenie powietrza
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie miastem
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
łańcuch dostaw
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka omawia problematykę oceny rozwoju regionalnego, uwzględniając klasyczne podejścia związane z teorią rozwoju regionalnego oraz wspomagające i wykorzystujące aparat formalny współczesnych metod ekonometrycznych. Rozdział pierwszy stanowi wprowadzenie do problematyki badań, wskazując teoretyczne aspekty rozwoju regionalnego, jego czynniki i możliwości pomiaru. Rozdział drugi pokazuje bazę informacyjną do badań regionalnych w ich europejskim wymiarze. Rozdział trzeci to prezentacja klasycznych metod oceny rozwoju regionalnego, natomiast czwarty zawiera procedury regionalnego planowania strategicznego. Kolejne rozdziały prezentują możliwości kwantyfikacji rozwoju regionalnego za pomocą miar agregatowych, wykorzystanie metod klasyfikacji do pogłębiania wiedzy o rozwoju regionów oraz nowoczesne i zaawansowane narzędzia modelowania i możliwości ich zastosowania do oceny rozwoju regionalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11750.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12942.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Bibliogr. s. 173-[177].
Głównym zamysłem autora było przedstawienie czytelnikowi nieczęsto spotykanego w literaturze spojrzenia na zarządzanie informacją, w którym tak niewiele się pisze na temat technologii, a także napisanie o zarządzaniu informacją takim językiem, który czytelnikowi nieobeznanemu z terminologią informatyczną pozwoli bez problemów zapoznać się z pracą. Autor ma nadzieję, że zaprezentowany w publikacji materiał wzbudzi zainteresowanie czytelnika i wzbogaci jego wiedzę o mało znane w krajowej literaturze ujęcia omawianej tematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12637 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12636.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13705.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Przedstawione ujęcie definicji "ekonomiki miasta" zadecydowało o zawartości merytorycznej oraz o układzie treści książki, która jako podręcznik akademicki została adresowana nie tylko do studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych, głównie specjalności: zarządzanie miastem, gospodarka samorządu terytorialnego oraz gospodarka przestrzenna, ale także do praktyków szeroko rozumianej gospodarki miejskiej. Prezentowane, drugie wydanie podręcznika Ekonomika i zarządzanie miastem zostało wzbogacone o dodatkowy rozdział, opisujący wybrane problemy logistyki miejskiej. Treść pozostałych rozdziałów została uzupełniona i uaktualniona.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2474 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3687.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ISSN 0324-8445 ; nr 1164)
Tematyka przedstawionych artykułów obejmuje m.in. problemy z zakresu makroekonomii, międzynarodowych stosunków gospodarczych (problemy bezpośrednich inwestycji zagranicznych oraz współpracy regionalnej), ekonomicznych aspektów ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8643.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Jednym z istotnych problemów rozwoju struktur miejskich są uwarunkowania i skutki transformacji funkcjonalnych, szczególnie, gdy dotyczy to bardzo licznych, małych ośrodków lokalnych. W prezentowanej monografii podjęto próbę jak najpełniejszego przedstawienia zmian zachodzących w zakresie poszczególnych funkcji miejskich. Opracowanie ma charakter interdyscyplinarny, stanowi rezultat najnowszych prac badawczych realizowanych przez ekonomistów, geografów, socjologów oraz architektów i urbanistów reprezentujących polskie ośrodki naukowe prowadzące badania lokalne i regionalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11535.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Political economy of the world trading system : the WTO and beyond, 2001.
Bibliogr. s. 463-487 i przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1775 [Magazyn 2], 1776 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-201.
Autorka koncentrując się na problemach dotyczących negocjacji w biznesie, przedstawiła sylwetkę negocjatora, scharakteryzowała konflikty i sposoby ich rozwiązywania, przebieg procesu negocjacji, problemy etyczne i rolę psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych. Na uwagę zasługują wyniki badań własnych z zakresu identyfikacji i zmian procesów negocjacyjnych w polskich przedsiębiorstwach oraz kwestie specyfiki negocjacji w komunikowaniu się z partnerami zagranicznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7919 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9212.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria agrobiznesu / Franciszek Kapusta. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2003. - 363, [1] s. : tab. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Jest to trzecie wydanie pracy Teoria agrobiznesu, zawierające omówienie zagadnień będących tematami wykładów w ramach przedmiotu agrobiznes. Jej treść jest uwarunkowana potrzebami programowymi oraz treścią dostępnej literatury z tej dziedziny. Równolegle jest wydawane opracowanie Teoria agrobiznesu - ćwiczenia, które zawiera zbiór zadań ćwiczeniowych stanowiących integralną część programu przedmiotu agrobiznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4885 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5303.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wielu zadań stawianych przez otoczenie międzynarodowe i jednolity rynek Unii Europejskiej za najistotniejsze uznaje się podnoszenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jak wykazuje bogate doświadczenie przedsiębiorstw japońskich, amerykańskich i zachodnioeuropejskich, jest to możliwe przez wprowadzenie strategii kompleksowego zarządzania przez jakość (total quality management). Na treść książki składają się dwa zasadnicze tematy: 1. Koncepcja i zasady zarządzania przez jakość (quality management). 2. Narzędzia i metody TQM (quality science). Swego rodzaju podsumowaniem rozważań zawartych w książce jest prezentacja trzech studiów przypadku wdrażania TQM oraz wyników badań przekrojowych przeprowadzonych w grupie polskich przedsiębiorstw. Jest intencją autorów, aby poza odbiorcą akademickim książka zainteresowała kadrę menedżerską i przez swą wieloaspektowość oraz interdyscyplinarność wspomagała rzeczywiste procesy tworzenia i wdrażania systemów TQM w polskich firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4412.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwszy podrozdział, autorstwa Rafała Krupskiego, poświęcono najnowszym koncepcjom współczesnych ujęć strategii organizacji. Autor przedstawia dziesięć różnych koncepcji, prezentowanych na łamach "Przeglądu Organizacji", których bronił w dyskusjach na konferencjach naukowych. Drugi podrozdział dotyczy współczesnych koncepcji organizacji i zarządzania w ogóle, w tym m.in. organizacji procesowej, organizacji wirtualnej, sieciowej, uczącej się oraz zarządzania na krawędzi chaosu. Każda z tych koncepcji jest przedstawiona przez innego autora, wszystko to jednak spaja w pewną całość wizja redaktora naukowego pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5493 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6896.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6895.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1780 [Magazyn 2], 1779 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
"Zakres tematyczny rozpatrywanych w podręczniku zagadnień obejmuje wszystkie ważniejsze problemy dotyczące metod gospodarowania oraz mechanizmów funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw rynkowych z uwzględnieniem aktualnej wiedzy i szeregu rozwiązań normatywnych, które zostały wprowadzone do przedsiębiorstw po 1990 roku. Dzięki temu podręcznik stanowi syntezę wiedzy specjalistycznej; w pewnej mierze jest ona też podsumowaniem wyników badań własnych autorów [...]. Przedmiot, treść i zakres [...] opracowania powodują, że podręcznik może stanowić odpowiednią pomoc w opanowaniu wiedzy o przedsiębiorstwie dla studentów nie tylko studiów ekonomicznych, ale także uniwersyteckich i politechnicznych. Dodać jednocześnie należy, że może on również być przydatny i wykorzystany przez kadrę kierowniczą przedsiębiorstw".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2550 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jet określenie etapów postępowania badawczego oraz narzędzi badań w podstawowych obszarach decyzji i działań marketingowych. Zasadniczą strukturę pracy wyznaczają trzy części, z których pierwsza jest poświęcona formułowaniu celów i organizacji badań, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowań badań marketingowych. Każda z wymienionych części składa się z kilku rozdziałów. Książka jest przeznaczona dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych a także dla pracowników przedsiębiorstw i kadry zarządzającej, która w swych działaniach powinna się kierować zasadami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie systemu gospodarki rynkowej zmienia istotnie zasady prowadzenia gospodarki przestrzennej. Podręcznik ten wskazuje zakres i kierunki zmian we współczesnym podejściu do spraw zagospodarowania przestrzennego. Jego podstawowym zadaniem jest przekazanie nie tylko ogólnych informacji teoretycznych, lecz przede wszystkim ukazanie przykładów praktycznych implementacji działań i instrumentów marketingowych w strategiach rozwoju różnych jednostek terytorialnych. Prezentowane przykłady dotyczą wprawdzie głównie regionu jeleniogórskiego, lecz większość ukazanych rozwiązań może mieć wymiar uniwersalny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3567.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka publikacji dotyczy zwłaszcza problemów zarządzania i marketingu w skali lokalnej i regionalnej. Omawiane zagadnienia obejmują społeczne funkcje zarządzania stratregicznego, oddziaływania czynników strukturotwórczych na przeobrażenia systemowe oraz zarządzanie długiem publicznym. Wiele miejsca poświęcono takze analizie znaczenia informacji we współczesnym zarządzaniu w skali lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3690 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2479.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 300-307. Indeks.
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie w sposób usystematyzowany podstawowej problematyki finansów samorządu terytorialnego. Zamiarem autora było również wskazanie ograniczeń występujących w gospodarce finansowej podmiotów sektora samorządowego w Polsce, wykazanie potrzeby poszerzenia roli i znaczenia finansów sektora samorządowego w systemie finansów publicznych. W założeniu niniejsza praca ma inspirować studentów i czytelników do samodzielnego poszukiwania materiałów szczegółowych z zakresu gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2476.VIII.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3689.VIII.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Bibliogr. Indeks.
Treść książki stanowi zestawienie niezbędnego dla studenta minimum wiedzy dotyczącej podstawowych określeń, definicji oraz zagadnień z zakresu ekologii (m.in. takich jak: populacje, biocenoza, ekosystemy i zakłócenia ich równowagi). Na końcu zamieszczono słownik oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2477.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie przygotowane zostało jako podręcznik akademicki dla studentów szkół wyższych. Podejmuje ono takie zagadnienia jak - przedsiębiorstwo turystyczne jako uczestnik rynku - typologia podmiotów gospodarki turystycznej - otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego - zasoby przedsiębiorstwa turystycznego i ich wykorzystanie - instrumenty i działania marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym - strategia działąnia przedsiębiorstwa turystycznego - skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym - sposoby oceny efektywności działania przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie jest zmienioną wersją skryptu pt. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, pracy zbiorowej pod red. A. Rapacza wydanej przez Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu w 1998 r. Autorzy mają nadzieję, że prezentowane w nim zagadnienia przyczynią się do pełniejszego wyjaśnienia i zrozumienia problematyki funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych na rynku. Zawarte w nim treści powinny być przydatne także dla osób profesjonalnie zajmujących się działalnością gospodarczą w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3854 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2699.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ISSN 0324-8445 ; nr 1000)
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej dotyczącej turystyki i gospodarki turystycznej w Polsce na tle procesów integracji europejskiej. Wiodące obszary badawcze dotyczyły popytu i konsumpcji w turystyce oraz stosowania instrumentów marketingowych w działalnosci podmiotów gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2473 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.2472.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej