Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(34)
Status
only on-site
(31)
available
(30)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(19)
Wypo┼╝yczalnie
(13)
Czytelnie
(32)
Author
Gołembski Grzegorz
(6)
Mruk Henryk
(4)
Jarmo┼éowicz Wac┼éaw (1944- )
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Piszcza┼éa Janusz (1943- )
(2)
Schroeder Jerzy
(2)
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(2)
Zmy┼Ťlony Piotr
(2)
Czternasty Waldemar
(1)
Czy┼╝ewski Andrzej
(1)
Czy┼╝ewski Bazyli
(1)
Go┼éembska El┼╝bieta (1946- )
(1)
Guzik Bogus┼éaw (1946- )
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kliber Paweł
(1)
Knapińska Magdalena
(1)
Kędelski Mieczysław (1946-1998)
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Malaga Krzysztof
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Orczyk J├│zef (1940- )
(1)
Panek Emil (1948- )
(1)
Roeska-Słomka Iwona
(1)
Romanow Zbigniew B
(1)
Sikora Jan
(1)
Szuster Mariusz
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
┼╗yminkowski Tomasz
(1)
Year
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(7)
Country
Poland
(33)
unknown (a)
(1)
Language
Polish
(34)
Subject
TURYSTYKA
(6)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(4)
ZARZ─äDZANIE
(3)
EKONOMETRIA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
MARKETING
(2)
MATEMATYKA
(2)
PILOCI WYCIECZEK
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ROLNICTWO
(2)
SYMULACJA
(2)
BANKI
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARSTWO ROLNE
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POPYT
(1)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK PRACY
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
STATYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
WZROST GOSPODARCZY
(1)
WZROST GOSPODARCZY- Polska
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
34 results Filter
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 253-267.
Do┼Ťwiadczenia kraj├│w wysokorozwini─Ötych wskazuj─ů, ┼╝e procesy integracji struktur wytw├│rczych w rolnictwie s─ů nieodzownym elementem jego rozwoju i z pewno┼Ťci─ů odegraj─ů niebagateln─ů rol─Ö w Polsce. Przeprowadzona w ksi─ů┼╝ce analiza ma na celu potwierdzenie tezy, ┼╝e wy┼╝szy stopie┼ä integracji struktur kierowania w agrobiznesie w Polsce wp┼éywa na wzrost warto┼Ťci dodanej realizowanej w gospodarstwach indywidualnych i uruchamia procesy kapita┼éoch┼éonnej intensyfikacji produkcji. Procesy te s─ů stymulowane przep┼éywami kapita┼éu z otoczenia rolnictwa do gospodarstw rolnych, mo┼╝liwymi dzi─Öki oszcz─Ödno┼Ťciom koszt├│w transakcyjnych w sferze przetw├│rstwa. Jest to mechanizm komplementarny wzgl─Ödem interwencji pa┼ästwowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7884 XVII.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8980 XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 279-297.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje kilka uniwersalnych przes┼éanek polityki rolnej w gospodarce rynkowej. Rozwa┼╝ania zaprezentowane w trzech cz─Ö┼Ťciach ksi─ů┼╝ki pozwalaj─ů spojrze─ç na polityk─Ö roln─ů przez pryzmat uwarunkowa┼ä makroekonomicznych, mi─Ödzynarodowych i mikroekonomicznych. Celem g┼é├│wnym by┼éo pokazanie tych przes┼éanek polityki rolnej, kt├│re ze wzgl─Ödu na sw─ů rang─Ö sprawcz─ů, powszechno┼Ť─ç a przede wszystkim potrzeb─Ö uwzgl─Ödnienia w projektowanych rozwi─ůzaniach: prawnych, instytucjonalnych oraz gospodarczych zas┼éuguj─ů na miano uniwersali├│w zar├│wno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8981 XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
Fenomen gwa┼étownego rozwoju logistyki mi─Ödzynarodowej w gospodarce ┼Ťwiatowej jest wynikiem nie tylko rewolucji informatycznej, ale tak┼╝e internacjonalizacji i globalizacji firm i tworzenia korporacji transnarodowych. Zakres funkcjonowania logistyki mi─Ödzynarodowej od ┼║r├│de┼é pozyskania surowca do klienta jest tak szeroki, jak pojemna jest lista zada┼ä gospodarczych w zarz─ůdzaniu strategicznym firm, partner├│w w logistycznym mi─Ödzynarodowym ┼éa┼äcuchu dostaw. St─ůd celem niniejszej monografii jest przedstawienie czterech nowych paradygmat├│w rozwoju logistyki mi─Ödzynarodowej w szerokim kontek┼Ťcie makro-, mezo-, i mikroekonomicznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.7219 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8140 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Publikacja jest pr├│b─ů okre┼Ťlenia metod umo┼╝liwiaj─ůcych odpowied┼╝ na kluczowe pytania dotycz─ůce rozwoju turystyki w uj─Öciu przestrzennym: gdzie inwestowa─ç? kto i jak ma zarz─ůdza─ç procesami w fazie budowy i realizacji projekt├│w inwestycyjnych? Zadaniem ksi─ů┼╝ki jest aplikacja dotychczasowej wiedzy do praktyki. Pisana jest z my┼Ťl─ů nie tylko o studentach, lecz tak┼╝e inwestorach, a przede wszystkim w┼éadzach samorz─ůdowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1481 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2915 XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka Przedsi─Öbiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej zosta┼éa napisana z my┼Ťl─ů zar├│wno o tych, kt├│rzy stoj─ů na czele firm turystycznych b─ůd┼║ s─ů te┼╝ wsp├│┼éodpowiedzialni za zarz─ůdzanie tymi firmami, jak i o tych, kt├│rzy posiadaj─ů ju┼╝ podstawy wiedzy ekonomicznej a zamierzaj─ů w przysz┼éo┼Ťci zaj─ů─ç si─Ö profesjonalnie obs┼éug─ů turystyki. Turystyka jest najbardziej dochodowym biznesem na swiecie. Jej dynamika rozwoju jest wy┼╝sza ni┼╝ w przemy┼Ťle elektronicznym, telekomunikacji czy transporcie. Dzieki efektom mno┼╝nikowym z turystyki ┼╝yj─ů nie tylko ci, kt├│rzy pracuj─ů w tym sektorze, jest ona ko┼éem nap─Ödowym ca┼éej gospodarki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.373 [Magazyn 1], P.372 [Magazyn 1], P.371 [Magazyn 1], P.370 [Magazyn 1], P.369 [Magazyn 1], P.368 [Magazyn 1], P.367 [Magazyn 1], P.364 [Magazyn 1], 543 [Magazyn 2] (9 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.366 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.365 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 98)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç i jako┼Ť─ç w turystyce zar├│wno w skali przedsi─Öbiorstw, jak i region├│w oraz jednostek ludzkich jest fascynuj─ůcym tematem do bada┼ä naukowych. Cech─ů wszystkich zamieszczonych artyku┼é├│w jest to, ┼╝e zaprezentowano w nich zar├│wno bogat─ů wiedz─Ö teoretyczn─ů, jak te┼╝ bardzo ciekawe - od strony metodologicznej i poznawczej - wyniki bada┼ä. S─ů one z pewno┼Ťci─ů wa┼╝nym, ale wst─Öpnym krokiem na drodze pe┼éniejszego zrozumienia proces├│w przedsi─Öbiorczo┼Ťci i jako┼Ťci w turystyce i tym samym lepszego dostosowania si─Ö us┼éugodawc├│w do szybko zmieniaj─ůcego si─Ö i coraz bardziej wymagaj─ůcego popytu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7048 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W strukturze ruchu turystycznego dominuj─ůc─ů rol─Ö odgrywaj─ů wyjazdy zorganizowane, kreowane przez touroperator├│w i agent├│w turystycznych. Zorganizowane grupy turystyczne kierowane s─ů przez pilot├│w. Osobowo┼Ť─ç pilota i jako┼Ť─ç jego pracy nale┼╝─ů do najistotniejszych sk┼éadnik├│w oferowanego produktu, kt├│re w ogromnym stopniu decyduj─ů o powodzeniu imprezy. Dlatego pilot musi by─ç osob─ů o najwy┼╝szych kwalifikacjach, czego wyrazem jest konieczno┼Ť─ç posiadania przez niego licencji na wykonywanie zawodu. Wiedza kwalifikowanego pilota musi by─ç szeroka i wielostronna, dotycz─ůca psychologii, ekonomii, geografii, historii sztuki, prawa, ubezpiecze┼ä, j─Özyk├│w obcych, a nade wszystko umiej─Ötno┼Ťci radzenia sobie w trudnych i nieprzewidzianych sytuacjach. W ksi─ů┼╝ce, b─Öd─ůcej ju┼╝ trzecim wydaniem Vademecum, zawarto kompleksow─ů wiedz─Ö niezb─Ödn─ů w pracy pilota prowadz─ůcego najrozmaitsze rodzaje grup turystycznych. Jest ona adresowana do licencjonowanych pilot├│w, szef├│w i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, pracownik├│w hoteli, przedsi─Öbiorstw transportu turystycznego i przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych zajmuj─ůcych si─Ö turystyk─ů, a tak┼╝e do student├│w specjalno┼Ťci turystyka i rekreacja, jako ┼║r├│d┼éo istotnego uzupe┼énienia wiedzy obj─Ötej obowi─ůzuj─ůcymi programami nauczania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3463 [Magazyn 1], P.3461 [Magazyn 1], P.1482 [Magazyn 1] (3 egz.)
Stare oznaczenie "Wypo┼╝yczalnia"
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Praca pilota ma kluczowe znaczenie dla oceny jako┼Ťci us┼éug oferowanych przez biuro podr├│┼╝y. Pilot jest przedstawicielem biura, z kt├│rym klienci przebywaj─ů przez ca┼éy czas trwania imprezy turystycznej, Od jego wiedzy z geografii, historii, socjologii i spo┼éeczno┼Ťci lokalnych, a przede wszystkim od osobowo┼Ťci pilota, umiej─Ötno┼Ťci nawi─ůzywania kontakt├│w interpersonalnych i profesjonalizmu w pracy, zale┼╝y zadowolenie klienta i pe┼éna satysfakcja z konsumpcji us┼éug, Dlatego pilot musi ustawicznie doskonali─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci. Najlepszym sposobem realizacji tego celu s─ů sta┼ée ─çwiczenia. Pomagaj─ů one wykorzysta─ç nabyt─ů* wiedz─Ö w praktyce, co w tym zawodzie jest czynnikiem decyduj─ůcym o sukcesie, ─ćwiczenia u┼éatwiaj─ů te┼╝ opanowanie wiedzy teoretycznej i zwi─Ökszaj─ů szans─Ö zdania trudnego egzaminu umo┼╝liwiaj─ůcego uzyskanie licencji pilota.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3466 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3465 XX.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.3464 XX.7
Book
In basket
Bibliogr. s. 205-[206].
Ksi─ů┼╝ka ma charakter monograficzny i nawi─ůzuje do kursu teorii prognozowania na kierunku informatyka i ekonometria oraz na innych kierunkach ekonomicznych. Zawiera szkice podstawowych zagadnie┼ä metodologicznych prognozowania gospodarczego, dotycz─ůce np.: standard├│w prognozowania, regu┼é prognozy, ustalania postaci analitycznej modelu prognostycznego i jego dziedziny, szacowania przypuszczalnego b┼é─Ödu prognozy oraz ustalania dotychczasowej skuteczno┼Ťci procedury prognozowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8620 VIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy socjologii / Henryk Januszek, Jan Sikora. - Wyd. 3 zm. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2000. - 139 s. : rys. ; 24 cm.
Zadaniem podr─Öcznika jest og├│lne zorientowanie student├│w w problematyce socjologii oraz przygotowanie ich do samodzielnej lektury prac socjologicznych i my┼Ťlenia kategoriami socjologicznymi. Do refleksji i namys┼éu powinny te┼╝ sk┼éoni─ç czytelnika zamieszczone na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu pytania i problemy do dyskusji. W przekonaniu autor├│w, wiedza socjologiczna wchodzi bowiem w sk┼éad niezb─Ödnego zasobu wiedzy ka┼╝dego cz┼éowieka. Zasobu, kt├│ry decyduje cz─Östo o spo┼éecznej skuteczno┼Ťci, sprawno┼Ťci i efektywno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä. Je┼╝eli niniejszy podr─Öcznik spe┼éni w tej dziedzinie po┼╝yteczn─ů rol─Ö, to znaczy, ┼╝e trud autor├│w nie by┼é daremny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1752 [Magazyn 1], P.1751 [Magazyn 1], P.838 [Magazyn 1], P.837 [Magazyn 1], P.836 [Magazyn 1], 539 [Magazyn 2], 538 [Magazyn 2], 97 [Magazyn 2] (8 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 537 VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 258-260.
Prezentowane opracowanie jest istotnym i fundamentalnym wprowadzeniem w niezwykle wa┼╝n─ů i z┼éo┼╝on─ů problematyk─Ö przynale┼╝n─ů do teorii ekonomii i dotycz─ůc─ů obja┼Ťniania zjawisk oraz proces├│w zachodz─ůcych w skali makroekonomicznej. G┼é├│wnym przes┼éaniem Autor├│w jest pr├│ba dokonania obja┼Ťnienia i oceny r├│┼╝nych kategorii ekonomicznych oraz roli i sposobu dzia┼éania identyfikowanych podmiot├│w i mechanizm├│w ekonomicznych, jak r├│wnie┼╝ instytucji uczestnicz─ůcych w spo┼éecznym procesie gospodarowania wraz z jednoczesnym wskazaniem na wzajemne wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci oraz skutki dla funkcjonowania gospodarki rynkowej jako ca┼éo┼Ťci systemowej i przy uwzgl─Ödnieniu element├│w gospodarki globalnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7037 [Magazyn 1], P.7036 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7035 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7854 VIII.2 [Czytelnia C], 7853 VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7847 VII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Om├│wione w ksi─ů┼╝ce narz─Ödzia oraz podane przyk┼éady b─Öd─ů przydatne w sferze funkcjonowania przedsi─Öbiorstw. Opisane techniki mog─ů by─ç wykorzystywane zar├│wno w trakcie poszukiwania nowych pomys┼é├│w biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy te┼╝ tworzenia nowych rozwi─ůza┼ä w sferze marketingu. Warto tak┼╝e zaznaczy─ç, ┼╝e prezentowane techniki mo┼╝na wykorzysta─ç w rozwi─ůzywaniu problem├│w osobistych, rodzinnych czy domowych. Uk┼éad ksi─ů┼╝ki zosta┼é podporz─ůdkowany programowi, kt├│ry jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywno┼Ť─ç w biznesie". Ca┼éo┼Ť─ç rozwa┼╝a┼ä jest podzielona na trzy cz─Ö┼Ťci, w ramach kt├│rych prezentowane s─ů poszczeg├│lne zagadnienia. Na ko┼äcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4431 III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik przeznaczony jest dla s┼éuchaczy wszystkich kierunk├│w studi├│w ekonomicznych, poza kierunkiem: ekonometria i informatyka ekonomiczna. Stanowi g┼é├│wn─ů pomoc dydaktyczn─ů do przedmiotu "Statystyka", wyk┼éadanego w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydzia┼éach Ekonomii i Zarz─ůdzania. Zaj─Öcia dydaktyczne z tego przedmiotu s─ů prowadzone na uczelni macierzystej autor├│w w bardzo niewielkim rozmiarze, do tego skoncentrowano je w jednym tylko semestrze. St─ůd szczeg├│lne ograniczenia co do tre┼Ťci wyk┼éadu a zw┼éaszcza konieczna selekcja materia┼éu - w por├│wnaniu z innymi podr─Öcznikami, dost─Öpnymi gdzieniegdzie jeszcze w ksi─Ögarniach, zw┼éaszcza w antykwariatach czy zdobywanymi w bibliotekach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 544 XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 112.
Ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů kontynuacji prac i zarazem wst─Öpem do bada┼ä nad konwergencj─ů i nier├│wno┼Ťciami regionalnymi w Polsce przy wykorzystaniu matematycznych modeli wzrostu gospodarczego. Narz─Ödziem metodologicznym stosowanym do analizy konwergencji i nier├│wno┼Ťci regionalnych w Polsce w ksi─ů┼╝ce s─ů neoklasyczne modele wzrostu gospodarczego typu Solowa-Swana i Mankiwa-Romera-Weila.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9501 XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Monografia skupia si─Ö na zagadnieniach zwi─ůzanych z szeroko poj─Öt─ů partycypacj─ů jako oddzia┼éywaniem r├│┼╝nych grup interes├│w (stakeholders): pracownik├│w, udzia┼éowc├│w i innych. Problematyka zarz─ůdzania uj─Öta jest zar├│wno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Celem pracy jest u┼Ťwiadomienie obecnym i przysz┼éym mened┼╝erom zakresu, roli i znaczenia zarz─ůdzania partycypacyjnego wsp├│┼éczesnymi organizacjami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7881 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8976 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 219-221.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje u┼╝yteczn─ů wsp├│┼écze┼Ťnie wiedz─Ö na temat sposob├│w i technik porozumiewania si─Ö. Przedstawia metody wyrabiania umiej─Ötno┼Ťci skutecznego komunikowania si─Ö z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera om├│wienia zasad wystapie┼ä publicznych, sztuki m├│wienia i s┼éuchania, a tak┼╝e przybli┼╝a znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach mi─Ödzy lud┼║mi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2308 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wyd. 2 zm. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
Podr─Öcznik omawia podstawowe regu┼éy marketingowe, kt├│re charakteryzuj─ů si─Ö wysok─ů u┼╝yteczno┼Ťci─ů praktyczn─ů. Niezale┼╝nie od omawianych klasyfikacji, obja┼Ťnianych poj─Ö─ç czy przedstawianych metod oraz instrument├│w marketingowych, prezentowane s─ů przyk┼éady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podr─Öczniku rozwa┼╝ania bazuj─ů na do┼Ťwiadczeniach praktycznych zespo┼éu autorskiego, literaturze przedmiotu, a tak┼╝e bezpo┼Ťrednich kontaktach z r├│┼╝nymi o┼Ťrodkami naukowymi na ┼Ťwiecie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1750 [Magazyn 1], P.1749 [Magazyn 1], P.1747 [Magazyn 1], P.833 [Magazyn 1], P.832 [Magazyn 1], P.831 [Magazyn 1], 541 [Magazyn 2] (7 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1748 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 540 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia instrumenty oraz procedury zwi─ůzane z koncentrowaniem si─Ö na d┼éugofalowych celach przedsi─Öbiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przyk┼éady mog─ů s┼éu┼╝y─ç budowaniu w┼éasnej, unikatowej strategii marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Prezentowana w ksi─ů┼╝ce wiedza u┼éatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przek┼éadaj─ůcych si─Ö na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozwa┼╝ana i odwo┼éuj─ů si─Ö do najnowszych trend├│w w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarz─ůdzanie kategoriami produkt├│w, Internet, marketing globalny, marketing bezpo┼Ťredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podej┼Ťcie do tworzenia i wdra┼╝ania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9327 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 11012 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 24)
Bibliogr. s. 286-296, akty prawne s. 297
Zaprezentowano przegl─ůd koncepcji i skutk├│w rozwoju turystyki na tle ewolucji koncepcji rozwoju zr├│wnowa┼╝onego. Om├│wiono przestrzenne, funkcjonalne i rynkowe uwarunkowania wyodr─Öbnienia obszaru recepcji turystycznej. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na uwarunkowania wynikaj─ůce z proces├│w konkurencji w skali regionalnej. Dokonano adaptacji podej┼Ťcia systemowego do analizowania ca┼éo┼Ťci proces├│w zachodz─ůcych na obszarze recepcji turystycznej. Przedstawiono cele turystyki zr├│wnowa┼╝onej w opisywanym systemie i ich wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci. Zaprezentowano empiryczn─ů ilustracj─Ö barier i problem├│w w osi─ůganiu cel├│w turystyki zr├│wnowa┼╝onej oraz wzorcowe rozwi─ůzania uwzgl─Ödniaj─ůce konieczno┼Ť─ç perspektywy d┼éugookresowej i dynamiki zjawisk rynkowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6715 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6714 XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7554 XX.1.4 [Czytelnia B], 7553 XX.1.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again