Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Autor
Wojciechowska Maja
(3)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INTERNET
(1)
STRONY WWW
(1)
ZBIORY BIBLIOTECZNE
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Niniejsza książka stanowi zbiór rozważań na temat wykorzystania Internetu i mediów elektronicznych w pracy różnego typu bibliotek. Autorzy rozdziałów, zarówno praktycy bibliotekarze, jak i pracownicy naukowi kierunków bibliotekoznawczych oraz informatycy współpracujący z bibliotekami, przedstawili w niej teksty dotyczące możliwości kształtowania wizerunku biblioteki poprzez media elektroniczne, wprowadzania do bibliotek nowych nośników informacji, tworzenia i zarządzania bibliotekami cyfrowymi, stosowania komputerowych programów bibliotecznych, elektronicznych baz danych, oprogramowania i sprzętu komputerowego w bibliotekach, tworzenia i zarządzania stronami www bibliotek, zmiany organizacji pracy bibliotek, spowodowanej rozwojem nowych technologii, roli biblioteki w nauczaniu na odległość oraz przyszłości bibliotek w społeczeństwie informacyjnym. Prezentowane teksty przedstawiają zarówno zrealizowane już dokonania instytucji bibliotecznych w zakresie wprowadzania mediów elektronicznych, jak i plany przyszłych działań w tym kierunku, a także rozwiązania modelowe. Mam nadzieję, że niniejsza publikacja przybliży wspomnianą tematykę oraz stanie się źródłem nowych pomysłów w zakresie wykorzystywania technologii informacyjnej i informatyki w instytucjach biblioteczno-informacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8173.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest pokłosiem dyskusji środowiska bibliotekarskiego nad możliwościami i metodami stosowania marketingu w bibliotekach. Zawarte w tomie teksty przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty marketingu, jak i doświadczenia praktyczne wybranych bibliotek. Omówiono w nim: zasady i cele stosowania marketingu usług, zagadnienia kreowania wizerunku biblioteki, reklamę biblioteki, promocję, publik relations oraz rolę rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7698.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ilustruje zarówno historię powstawania standardów bibliotecznych w Polsce oraz za granicą, jak i prace standaryzacyjne bibliotek w ostatnich latach, a także najnowsze propozycje w tym zakresie. Główny zrąb książki został podzielony na osiem podstawowych bloków tematycznych takich jak: geneza standaryzacji, standardy w zarządzaniu i organizacji bibliotek, standardy w zakresie kierowania personelem, standardy w zakresie obsługi użytkownika, gromadzenia i opracowywania zbiorów, komputeryzacji i elektronicznych usług bibliotek, standardy architektoniczne oraz praktyczne przykłady wdrożeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10621.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej