Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
O'Regan Fintan J. (1960- )
(1)
Spohrer Kate E
(1)
Waliś Robert
(1)
Ściepko-Cram Dorota
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
ZESPÓŁ ADHD
(2)
MARKETING
(1)
Słowo kluczowe
ADHD
(1)
autyzm
(1)
marketing
(1)
reklama
(1)
sprzedaż
(1)
zespół Aspergera
(1)
zespół nadpobudliwości psychoruchowej
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Poradnik dla wszystkich rodziców i nauczycieli mających do czynienia z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) i pokrewnymi zaburzeniami. Głównym zadaniem niniejszej książki jest przekazanie najnowszej wiedzy oraz pokazanie różnych sposobów na aktywną pomoc dzieciom i młodym osobom dorosłym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4800.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5168.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka to zbiór praktycznych porad i materiałów do wykorzystania podczas pracy z dziećmi cierpiącymi na zespół nadpobudliwości psychoruchowej, bądź przejawiającymi objawy podobnego zachowania. Dostarcza ona wielu pomysłów, dzięki którym pomagamy dziecku poznawać swoją własną osobowość i sposób myślenia, poprzez którą to świadomość będzie ono łatwiej kontrolować swoje uczucia, myśli i działania. Materiały zawarte w tej książce są proste do wykorzystania, bezpośrednie i z łatwością można je dostosować do potrzeb poszczególnych uczniów. Zamierzeniem tego poradnika jest demistyfikacja ADHD i pozwolenie czytelnikom dogłębnie poznać ten skomplikowany rodzaj osobowości. Podkreślany jest tutaj również fakt, że nadpobudliwość to nie choroba, a swego rodzaju dar. Ludzie z ADHD, jeśli tylko zapewni im się optymalne warunki do rozwoju i nauki, częstokroć wyrastają na produktywnych i nowatorskich członków naszego społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4799 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5007.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Słowo kluczowe: marketing reklama sprzedaż
Książka zawiera ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (koło Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Połączenie odmiennych podejść - amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1051.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej