Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Tauber Roman Dawid (1945- )
(5)
Siwiński Wiesław (1934- )
(3)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Wojtasik Lesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
ODPOCZYNEK
(3)
TURYSTYKA
(3)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
GLOBALIZACJA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
MARKETING
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
rekreacja
(3)
turystyka
(3)
marketing
(2)
sport
(2)
survival
(2)
aerobik
(1)
agroturystyka
(1)
aktywność fizyczna
(1)
animacja czasu wolnego
(1)
autostopowicz
(1)
baza noclegowa
(1)
celiakia
(1)
czas wolny
(1)
gastronomia
(1)
golf
(1)
gry zespołowe
(1)
hokej
(1)
hokej na trawie
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
instruktor rekreacji
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing-mix
(1)
napój funkcjonalny
(1)
odżywianie
(1)
piłka nożna
(1)
piłka ręczna
(1)
podróżowanie
(1)
produkt
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
reklama
(1)
rynek turystyczny
(1)
siatkówka
(1)
strategia marketingowa
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka ekologiczna
(1)
turystyka kosmiczna
(1)
turystyka kwalifikowana
(1)
turystyka militarna
(1)
turystyka piwna
(1)
turystyka przyjazdowa
(1)
turystyka religijna
(1)
turystyka seksualna
(1)
turystyka zdrowotna
(1)
wegetarianizm
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
zdrowie
(1)
żeglarstwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 10)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja przybliża aktualną problematykę nowych wartości tkwiących w szeroko pojętej kulturze fizycznej, turystyce i zdrowym żywieniu. Problematyka prac obejmuje najnowsze wyniki badań, refleksje, przemyślenie i doświadczenia autorów w tym temacie. Adresatami książki są pracownicy biur podróży, ośrodków sportowo-rekreacyjnych, hoteli, zakładów gastronomicznych oraz studenci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14176.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Monografie)
Książka przeznaczona jest dla studentów studiów dziennych i zaocznych, wszystkich uczestników seminariów licencjackich i magisterskich turystyki i rekreacji, a zwłaszcza zainteresowanych osób, które uczestniczą w zajęciach z rekreacji ruchowej. Ukazana w książce wielość zagadnień z rekreacji ruchowej, zachęca nie tylko do korzystania z wybranych wzorów i przykładów, ale także do szukania własnych rozwiązań w tej dziedzinie. Książka omawia: podstawowe zagadnienia rekreacji ruchowej, instruktorów rekreacji ruchowej – ich pożądane cechy zawodowe, metody i techniki badań stosowane w dziedzinie rekreacji ruchowej, przykłady badań empirycznych w rekreacji ruchowej, środki dydaktyczne w rekreacji ruchowej. Książka zawiera słownik terminologiczny związany z rekreacją ruchową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2764 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2763.XIX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3936.XIX.2 [Czytelnia B], 3935.XIX.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na przybliżeniu podstawowych zagadnień, które wiążą się z pojęciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdziałach autor omawia: istotę i genezę marketingu, etapy jego rozwoju, powiązania przedsiębiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecję marketingu operacyjnego w ujęciu klasycznym, jako kombinację czterech komponentów - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazują różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie przydatnym studentom kierunków turystycznych o profilu zarządzanie i marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12753.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 209-212.
Turystyka i rekreacja to dziedziny życia społecznego i gospodarki, które nieustannie rozwijają się i unowocześniają. Pojawiają się nowe formy i sposoby wypoczynku i spędzania wolnego czasu. Specyfika nowych trendów w turystyce i rekreacji polega na tym, że często nie rodzą się one w sposób naturalny, lecz są sztucznie wywoływane i przyspieszane. W publikacji przedstawiono m.in. nowe trendy w turystyce oraz próby pełnej klasyfikacji i opisu różnych form turystyki i wypoczynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11431.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12651.XX.1 [Czytelnia B], 12652.XX.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej