Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Białoń Lidia
(1)
Datko Marek
(1)
Durlik Marek
(1)
Filipek Agnieszka
(1)
Filipek Agnieszka (fundusze strukturalne)
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kolman Romuald (1922- )
(1)
Sobczyk Mieczysław
(1)
Sobczyk Mieczysław (1945- )
(1)
Szymańska Anna
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
MARKETING
(4)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(3)
EKONOMETRIA
(1)
FUNDUSZ SPÓJNOŚCI UE
(1)
FUNDUSZE INWESTYCYJNE
(1)
GOSPODARKA
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKOŚĆ
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
Marketing
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWO WSPÓLNOTOWE EUROPEJSKIE
(1)
PROGNOZY
(1)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SPONSORING
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAWÓD
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(6)
cena
(3)
dystrybucja
(3)
produkt
(3)
public relations
(3)
reklama
(3)
Internet
(2)
fundusze strukturalne
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
towar
(2)
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Fundusz Spójności
(1)
Parlament Europejski
(1)
TQM
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
działalność innowacyjna
(1)
e-logistyka
(1)
e-zarządzanie
(1)
etyka
(1)
finansowanie
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
fundusze inwestycyjne
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inżynieria jakości
(1)
jakość
(1)
jakość życia
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
komunikacja
(1)
konkurencja
(1)
kredyt
(1)
kultura
(1)
leasing
(1)
logistyka
(1)
marketing sponsorski
(1)
matematyka finansowa
(1)
model ekonometryczny
(1)
networking
(1)
papiery wartościowe
(1)
pieniądz
(1)
podaż
(1)
polityka spójności
(1)
popyt
(1)
prawo europejskie
(1)
prognozowanie
(1)
projekt inwestycyjny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rozwój zawodowy
(1)
rynek
(1)
sponsoring
(1)
sport
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategia
(1)
strategia marketingowa
(1)
system informacyjny zarządzania
(1)
system okresowej oceny pracowniczej
(1)
systemy innowacji
(1)
technologia informacyjna
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie projektami
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza praca prezentuje przede wszystkim ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania. Najszerzej potraktowana jest działalność innowacyjna w organizacjach, bowiem tu powstają nowe wartości pod postacią nowych produktów, procesów technologicznych, organizacyjnych, marketingowych czy nowych systemów zarządzania. Prezentowane jest podejście i istota firmy innowacyjnej, sposoby jej identyfikacji i elementy zarządzania nią. Są akcentowane psychologiczne aspekty działalności innowacyjnej oraz związek między działalnością innowacyjną a wizerunkiem firmy. Zarządzanie działalnością innowacyjną jest rozpatrywane na różnych poziomach, tj. globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym i poszczególnych organizacji. Tłem wszystkich rozważań jest gospodarka oparta na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11594 [Magazyn 1], P.11593 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11592.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12815.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mają w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono uwagę na: strategię sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12268.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13392.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce tej autor przedstawia swoje przemyślenia na temat sposobu zarządzania, finansowania jak również restrukturyzacji placówek ochrony zdrowia w naszym kraju. Niektóre pionierskie rozwiązania zarządzania procesami leczenia zostały praktycznie wdrożone i sprawdzone w CSK MSWiA. Opracowanie przybliży więc Czytelnikowi problematykę podejścia procesowego w zarządzaniu strategicznym w służbie zdrowia. Omówiono też problematykę zarządzania wiedzą w szpitalu oraz kulturę zarządzania. Sformułowano pojęcie systemu usługowego szpitala i jego otoczenia. Scharakteryzowano możliwe do aplikacji w szpitalu klinicznym strategiczne koncepcje zarządzania, słabe i silne strony struktur funkcjonalnych i procesowych. Całość zakończono wnioskami, gdzie wskazano na strukturę macierzową jako przejściową do struktury procesowej dla polskich szpitali.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7767.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8773.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Publikacja została przygotowana w formie komentarza do Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083 zdnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. Odnosi się do okresu programowania 2007-2013. Opisano w niej: źródła finansowania polityki spójności, przesłanki i cele polityki spójności, proces projektowania wydatkowanych środków w wymiarze strategicznym, zasady przygotowywania i zatwierdzania programów operacyjnych, aspekty finansowe procesu wdrażania funduszy strukturalnych w państwach członkowskich, ogólne zasady zarządzania, monitorowania, kontroli i ewalucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13555 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12538.XII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13658.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 510-511.
Publikacja dotyczy okresu programowania 2014-2020 i opisano w niej: źródła finansowania polityki spójności przesłanki i cele polityki spójności proces projektowania wydatkowanych środków w wymiarze strategicznym zasady przygotowywania i zatwierdzania programów operacyjnych aspekty finansowe procesu wdrażania funduszy strukturalnych w państwach członkowskich ogólne zasady zarządzania, monitorowania, kontroli i ewaluacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15196 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16380.XII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16379.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że niniejsza pozycja stanowi oryginalne i bardzo potrzebne opracowanie. Aczkolwiek rynek wydawniczy obfituje w książki opublikowane w ostatnich latach na temat rozwoju pracowników oraz liczne publikacje, poświęcone ogólnie zarządzaniu zasobem ludzkim, to jednak żadna z nich nie ma charakteru tak konkretnego, praktycznego poradnika. Każdy rozdział, obejmujący: teoretyczne wprowadzenie, opis konkretnego projektu wdrożeniowego oraz propozycje narzędzi do wykorzystania w danym obszarze tematycznym, czyni z książki bardzo cenny materiał szkoleniowy dla praktyków. Szczegółowość prezentowanych narzędzi, powoduje, że mogą one zostać bezpośrednio zastosowane, ewentualnie stanowić cenną inspirację do innych projektów wdrożeniowych. Aspekt praktyczności został słusznie podkreślony w tytule opracowania. Niezwykle przejrzysta struktura treści książki oraz wprowadzenie do każdego rozdziału zagadnień do dyskusji oraz zadań do rozwiązania, decyduje o wybitnych walorach dydaktycznych. Można przypuszczać, że książka stanie się niezbędnym materiałem dydaktycznym na zajęciach specjalizacyjnych, studiach podyplomowych, czy warsztatach z dziedziny rozwoju zawodowego. (dr hab. Marta Juchnowicz)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7766.IX.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8772.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 485-492. Indeks.
Książka jest poświęcona złożonym problemom zarządzania wspomaganego systemami informatycznymi. Autor pokazuje, jak za pomocą TI można uzyskać nową wartość organizacji, wykorzystując jej zasoby informacji i wiedzy, a w konsekwencji budując jej kapitał intelektualny i zwiększając jej business value. Całość materiału została podzielona na pięć części. W każdej z nich są aspekty metodologiczne oraz prezentacja wybranych rozwiązań, będących ilustracją dla przedstawionych problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12634.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12635.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13704.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ to stopień stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. jakość życia, produktu, usługi musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc zdążyć do tej poprawy. W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7771.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8775.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Finansami)
Bibliogr. s. 207-208.
Dynamika zmian bliższego i dalszego otoczenia powoduje, że w procesie decydowania najważniejsze są informacje zorientowane na przyszłość. Stąd też jedną z kluczowych umiejętności współczesnych menedżerów jest budowanie prognoz. Prognozowanie jest bowiem integralną częścią procesu zarządzania, a wiedza prognostyczna jest coraz bardziej doceniana na rynku pracy. Prognozowanie zmniejsza niepewność i przyczynia się do wzrostu trafności podejmowanych decyzji, a tym samym do eliminacji strat w działalności podmiotów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7765 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7764.VIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8771.VIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: wartość pieniądza w czasie, kredyty, odsetki, projekty inwestycyjne, papiery wartościowe, 155 rozwiązanych przykładów, 240 zadań do rozwiązania.
Bibliogr. s. 355-358.
Ta książka pozwoli wszystkim bez stresów poznać metody liczenia podstawowych wielkości jakimi operuje świat kapitału. Autor bardzo przystępnie, na podstawie konkretnych przykładów, prowadzi nas przez skomplikowany świat finansów. Aby zrozumieć ten świat wystarczy znajomość matematyki elementarnej - resztę uczyni ta książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17071.XIV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17070.XIV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.75.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Płyta CD ROM zawiera przykładowe wnioski.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Zawartość poświęcona została uniwersalnym procedurom sporządzania wniosków. Każdy z wniosków należy dostosować do specyfiki własnego projektu i wytycznych instytucji zarządzającej. Ta książka to w zasadzie "streszczenie w języku nietechnicznym" wiedzy ogólnej o przygotowaniu projektu i napisaniu skutecznego wniosku. Poradnik nie jest gotowym wzorem, w którym wystarczy zmienić nazwę firmy i otrzyma się gotowy wniosek. Ta książka ma dać nieco wiedzy o tym, co trzeba umieć, by skutecznie pozyskiwać środki pomocowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8770.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8904 [Magazyn 1], 10456.IX.16 [Magazyn 1], P.8903.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8905.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10455.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Słowo kluczowe: reklama towar marketing
W książce omówione zostały tematy, stanowiące zasadniczą kanwę wykładów z "podstaw marketingu". Mają na celu pomóc studentom odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przez Autora "bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i ułatwiają znalezienie i zrozumienie konkretnego tekstu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7686 [Magazyn 1], P.7701 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8690.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8689.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15201 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16453.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16452.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem / Marcin Żemigała. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2009. - 252, [1] s. : il. ; 24 cm.
Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7571.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8570.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej