Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(60)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(59)
Autor
Rejman Krzysztof
(10)
Błażejewski Wojciech
(9)
Barłóg Krystyna
(6)
Lewicki Czesław
(6)
Noworól Jarosław
(6)
Stawarz Barbara (nauki o zdrowiu)
(6)
Rudzki Sławomir
(5)
Cebulak Marta
(4)
Brukwicka Irena
(3)
Kłos Alicja
(3)
Tłuczek-Tadla Ewa
(3)
Żak Maria
(3)
Cichowska Malwina
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Dziechciaż Małgorzata
(2)
Fedan Roman
(2)
Kocór Maria
(2)
Kolasa-Skiba Agata
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Makieła Zbigniew
(2)
Petrecka Beata
(2)
Pukała Ryszard
(2)
Ruszaj Zbigniew
(2)
Setkowicz Malwina
(2)
Szal Eugeniusz
(2)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(2)
Wolicki Marian (1941-2017)
(2)
Barnaś-Baran Ewa
(1)
Bąk Tadeusz Władysław (1960- )
(1)
Cynarski Wojciech Jan (1965- )
(1)
Czuba Barbara Agnieszka
(1)
Czubocha Krzysztof
(1)
Dudzik Iwona (filozofia)
(1)
Dyndał Stanisław
(1)
Dyrda Grażyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Grzesik-Kulesza Małgorzata
(1)
Inglot-Kulas Joanna
(1)
Jagieła Beata
(1)
Kominarecová Edita
(1)
Kotliński Tomasz J
(1)
Kożak-Siara Tatiana
(1)
Kucab-Bąk Katarzyna
(1)
Kuck Jerzy
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Les'kiv Alina Zenoviivna
(1)
Lewandowska Anna (nauki medyczne)
(1)
Leśko Małgorzata
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Muzyczka Anna
(1)
Ochojska Danuta
(1)
Oleński Józef (1941- )
(1)
Ostafiński Witold
(1)
Pobuta Krzysztof
(1)
Rejman Beata
(1)
Rogalski Andrzej Krzysztof (1961- )
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Stawarz Barbara (nauki medyczne)
(1)
Swoboda Ewa (matematyk)
(1)
Szczypta-Kłak Barbara
(1)
Szot Leon (1963- )
(1)
Tomaszewska Katarzyna (nauki o zdrowiu)
(1)
Trembicka Krystyna
(1)
Weryńska-Bieniasz Róża
(1)
Wierzbieniec Wacław
(1)
Wiśniewski Marek (nauki ekonomiczne)
(1)
Wychruszcz Anatol
(1)
Łukawska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(55)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(55)
angielski
(5)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
EDUKACJA ZDROWOTNA
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
MEDYCYNA
(3)
PEDAGOGIKA
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
Choroby ludzi
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Jakość życia
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZEMOC
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
TURYSTYKA
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Adwokaci
(1)
Atopowe zapalenie skóry
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(1)
BEZROBOCIE
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Cele kształcenia
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Choroby wieku starczego
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Ciąża
(1)
Cyberterroryzm
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
Dziecko chore na atopowe zapalenie skóry
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
EKONOMIA
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Gospodarka
(1)
GÓRSKIE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
(1)
Hospicja
(1)
Informacje niejawne
(1)
Integracja społeczna
(1)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KORCZAK, JANUSZ (1878?-1942)
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Logistyka
(1)
MARKETING
(1)
MNIEJSZOŚCI NARODOWE
(1)
Magazynowanie
(1)
Medycyna
(1)
Medycyna paliatywna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Myślenie twórcze
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NAUKA SPOŁECZNA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
(1)
NOWOTWORY
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Otyłość
(1)
PIELĘGNIARKI I PIELĘGNIARZE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pielęgnacja chorych
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Podstawa programowa
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Postawa wobec zdrowia
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(6)
2001-0
(6)
1801-1900
(3)
1989-2000
(2)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
POLSKA WSCHODNIA
(2)
EUROPA
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa
(1)
GALICJA
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(17)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Poradnik
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
LITERATURA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(15)
Medycyna i zdrowie
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Psychologia
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
dzieci
(6)
wychowanie
(6)
niepełnosprawni
(5)
pedagogika
(5)
praca socjalna
(5)
stres
(5)
kapitał ludzki
(4)
młodzież
(4)
nauczyciel
(4)
rynek pracy
(4)
wielokulturowość
(4)
bezrobocie
(3)
ciąża
(3)
edukacja zdrowotna
(3)
historia
(3)
nauczanie
(3)
otyłość
(3)
pielęgniarki
(3)
rodzina
(3)
szkoła
(3)
turystyka
(3)
zarządzanie
(3)
Polska Wschodnia
(2)
TQM
(2)
agresja
(2)
autyzm
(2)
bezpieczeństwo
(2)
bezpieczeństwo narodowe
(2)
cyberprzestępczość
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
gospodarka
(2)
jakość życia
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
konsument
(2)
kultura
(2)
ludzie starzy
(2)
medycyna
(2)
nadwaga
(2)
ochrona konsumenta
(2)
opieka długoterminowa
(2)
opieka paliatywna
(2)
pielęgniarka
(2)
polityka
(2)
poronienie
(2)
praca dyplomowa
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przemoc
(2)
przemoc w rodzinie
(2)
przemoc w szkole
(2)
rozwój regionalny
(2)
rynek
(2)
społeczeństwo
(2)
starzenie się skóry
(2)
terroryzm
(2)
ubezpieczenie
(2)
wspomaganie rozwoju
(2)
współpraca transgraniczna
(2)
wychowanie przedszkolne
(2)
wychowanie wielokulturowe
(2)
zaburzenia odżywiania
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Galicja
(1)
Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
(1)
HIV
(1)
Jan Paweł II
(1)
Janusz Korczak
(1)
Krajowa Strategia Rozwoju Regionalnego
(1)
Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy
(1)
Maria Montessori
(1)
Organizacja Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie
(1)
Piotr Skarga
(1)
Polska
(1)
Słowacja
(1)
Trybunał Konstytucyjny
(1)
adwokaci
(1)
adwokatura
(1)
agresja elektroniczna
(1)
aktywność
(1)
aktywność fizyczna
(1)
akulturacja
(1)
alkoholizm
(1)
analiza ilościowa
(1)
analiza jakościowa
(1)
analysis
(1)
anoreksja
(1)
atapowe zapalenie skóry
(1)
atopowe zapalenie skóry
(1)
badania naukowe
(1)
badania pedagogiczne
(1)
bankowość
(1)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(1)
bezpieczeństwo energetyczne
(1)
bezpieczeństwo lokalne
(1)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
bezpieczeństwo regionalne
(1)
bezpieczeństwo socjalne
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 8, R. 2013)
Bibliogr. przy pracach.
Książka na nowo, w kontekście aktualnych uwarunkowań, odkrywa pedagogikę Janusza Korczaka i dorobek ks. Piotra Skargi. Została podzielona na dwie części. Część pierwsza zawiera rozważania dotyczące dorobku Janusza Korczaka na różnych płaszczyznach życia społecznego oraz znaczenia pedagogiki Korczaka dla współczesnych przemian dokonujących się w Polsce. Część druga prezentuje teksty dotyczące wielu aspektów działalności ks. Piotra Skargi, ze szczególnym uwzględnieniem jego twórczości, zwłaszcza "Kazań sejmowych".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15113.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny = Pedagogical Discourse, ISSN 2083-5434 ; t. 17, r. 2017)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka zawiera 15 artykułów dotyczących poznania i refleksji nad wieloma aspektami działalności inkluzyjnej, nad potrzebami, problemami oraz wyzwaniami jakie stoją nadal przed edukacją inkluzyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18919.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny = Pedagogical Discourse, ISSN 2083-5434 ; t. 16, r. 2017)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Publikacja jest próbą ukazania różnych uwarunkowań i kontekstów edukacji oraz rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz możliwości zabezpieczania dla nich pomocy i wsparcia. Praca zawiera teksty o zróżnicowanym charakterze oraz zakresie podejmowanej problematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18918.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 6, R. 2013)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka prezentuje nowe, rozszerzające się obszary zjawiska agresji i przemocy. Została podzielona na pięć części. Pierwsza część zawiera wspólczesne i historyczne rozważania dotyczące brutalizacji działań przestępczych w Polsce, mozliwości oddziaływań prewencyjnych, agresji i przemocy wśród dzieci i młodzieży w róznych środowiskach. Część druga prezentuje teksty dotyczące interdyscyplinarnych aspektów zjawiska agresji i przemocy z uwzględnieniem nowych obszarów problemów doby współczesnej. Zagadnienia dotyczące przemocy i agresji wśród młodzieży stanowią tematykę trzeciej części. Czwarta i ostatnia część dotyczy obecności zjawiska przemocy i agresji w środkach masowego przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15111.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 2)
Nazwy aut. na s. [305].
Bibliogr. przy rozdz.
Zaprezentowane w niniejszej monografii teoretyczne uzasadnienia i doniesienia z badań i analiz ujmują różnorodne aspekty oddziaływań wobec osób wymagajacych opieki i wsparcia. Podejmują zagadnienia edukacji, rehabilitacji i wsparcia, zmierzające do poszerzenia wiedzy społecznej na temat zdrowia fizycznego i psychicznego na różnych etapach życia jednostki, także w okresie starzenia się i starości. Uwzględnia się tu również problemy mniejszosci, w tym osób niepełnosprawnych fizycznie i intelektualnie, osób o innej orientacji seksualnej. Autorzy poszukują dróg do integracji z tymi osobami, normalizacji warunków ich życia i edukacji, jak i sposobów eliminowania stereotypów, marginalizacji czy społecznego wykluczenia osób z niepełnosprawnoscią. Podejmuje się również problematykę różnego rodzaju oddziaływań wspierających, terapeutycznych, rehabilitacyjnych oraz uwzględnia wagę indywidualnych predyspozycji do udzielania pomocy i wsparcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13843.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 7, R. 2013)
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest próbą diagnozy problemów agresji i przemocy oraz mozliwości oddziaływań w zakresie profilaktyki, opieki, pomocy, wsparcia. została podzielona na cztery części. W pierwszej części zamieszczono rozważania teoretyczne oraz aktualne wyniki badań dotyczące przemocy i agresji wśród dzieci i młodzieży. Część druga omawia aspekty pracy nauczyciela w sytuacjach stosowania przemocy i agresji wśród uczniów oraz z młodzieżą z problemami w zachowaniu. Część trzecia zawiera kwestie teoretyczne dotyczące przyczyn, rozpoznawania, specyfiki agresji i przemocy, zapobiegania ich powstawaniu oraz wyniku badań ukazujące zjawisko przemocy wobec dziecka. Ostatnia część poświęcona jest analizie uwarunkowań sprzyjających przejawianiu przez dzieci agresji i przemocy w ich róznych środowiskach życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15110.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"W pracy zaprezentowano systemy pedagogiczne, propozycje programu wychowawczego, z uwzględnieniem współczesnej rzeczywistości społecznej, oraz wychowawczo-opiekuńczych potrzeb osoby wychowanka. Zamierzeniem konstrukcyjnym jest tu poszukiwanie odpowiedzi dotyczących wskazania optymalnych, oczekiwanych warunków, determinant, stymulatorów oddziaływań wychowawczych z przyjęciem tezy, że współcześnie wychowanek, jako osoba, często oczekuje profesjonalnej pomocy, wsparcia, facylitacji w realizacji własnych celów rozwojowych. Zawarto również podstawowe założenia programu wychowania osoby wychowanka, z uwzględnieniem oczekiwanej facylitującej postawy wychowawcy oraz warunków wychowania, wspomagania rozwoju." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13529.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia porusza problemy, z jakimi człowiek spotyka się w życiu codziennym i z którymi musi się codziennie zmierzać. Opracowanie powstao w środowisku akademcikim z udziałem praktyków z kraju i zagranicy i jest formą dyskusji nad współczesnymi aspektami bezpieczeństwa i jego towarzyszącym róznym zjawiskom. Publikacja została podzielona na trzy części: uwarunkowania bezpieczeństwa państwa, zagrożenia bezpieczeństwa człowieka oraz człowiek wobec dylematów bezpieczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15117.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 11, r. 2014.)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16331.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 13, r. 2014)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18915.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 12, r. 2014.)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16332.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 4)
Nazwy aut. na s. [277-278].
Bibliogr. przy rozdz.
"Szeroko pojmowane wychowanie jest procesem przekazywania wartosci róż- nej natury - moralnych, kulturowych, cywilizacyjnych, estetycznych, narodowych. Wyzwaniem współczesnej szkoły jest również przeciwstawianie się rozprzestrzenia-niu wśród młodzieży i dzieci tzw. antywartosci, prowadzącemu do demoralizacji, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Skuteczna realizacja trudnych celów wychowawczych wymaga zacieśnienia wzajemnej współpracy w gronie pedagogicznym, między wychowawcami i rodzicami uczniów. Na jej jakośś składają się przede wszystkim warunki wzajemnej komunikacji, zaufanie, partnerstwo w podejmowaniu różnorodnych rozwiązań dydaktyczno-wycho-wawczych." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13844.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny ; t. 1, r. 2011)
Książka stanowi zbiór poglądów zarówno teoretyków, jak i praktyków kształtowania i rozwijania zdolności oraz pracy z uczniem zdolnym. Składa się z czterech części. Pierwsza zawiera systemowe ujęcie problematyki wsparcia ucznia zdolnego w aspekcie teorii i praktyki edukacyjnej. W części drugiej zgrupowano prace ukazujące problemy ucznia zdolnego we współczesnym społeczeństwie. Uczeń zdolny w szkole i przedszkolu to tematyka trzeciej części, natomiast ostatnia zawiera problematykę funkcjonowania ucznia zdolnego w rodzinie i szkole. Wszystkie prace mają ujednoliconą formę, tzn. każdy tekst poprzedzony jest słowami kluczowymi oraz streszczeniami w języku polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13527.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-209.
Od wielu lat akcentuje się potrzebę doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, a popularne koncepcje dotyczą kompetencji pracowników, kapitału ludzkiego, potencjału społecznego i zmuszają organizacje do ulepszania i monitorowania rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości zarządzania zasobami ludzkimi. Współczesny trend ZZL w organizacjach rozwija się w kierunku przekształcania zasobów ludzkich w kapitał, od którego zależy wartość organizacji. Kapitałem tym są ludzie trwale związani z organizacją i jej misją, posiadający umiejętność wspólpracy oraz kreatywne postawy i odpowiednie kwalifikacje. Właśnie te zagadnienia porusza niniejsza publikacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15109.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18913.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
"Monografia ma na celu ukazanie drogi Jana Pawła II do świętości w codziennym, zwykłym życiu, w posługiwaniu kapłańskim, biskupim i wreszcie na stolicy piotrowej. Zapezentowane ujęcie jest jedynie fragmentarycznie ukazaną refleksją nad wyjątkową postacią polskiego papieża." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13845.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Na niniejszą publikację składają się indywidualne opracowania Autorów, wywodzących się z różnych ośrodków akademickich z Polski i Ukrainy. Monografia została podzielona na trzy części: gospodarkę, społeczeństwo oraz politykę. W opracowaniu tym uwzględniono między innymi problematykę z zakresu: gospodarowania środkami UE i ich wpływu na podnoszenie konkurencyjności regionów, specyfiki relacji gospodarczych i politycznych Polski z Sąsiadami, budowania europejskiego społeczeństwa obywatelskiego, europejskiej polityki gospodarczej, polityki zagranicznej Unii Europejskiej oraz zagadnień związanych z europejską polityką bezpieczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15415.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 159-167.
Problematyka badawcza niniejszej monografii dotyczy analizy porównawczej efektywności działaności organizacji, posiadających wdrożony i funkcjonujący, sformalizowany system zarządzania jakością według normy ISO 9001 i organizacji, w których funkcjonuje niesformalizowany system zarządzania jakością. Za główny cel pracy przyjęto zbadanie wpływu sformalizowanego systemu zarządzania jakością, zgodnego ze standardami ISO 9000 na efektywność przedsiębiorstw zarówno w wymiarze ekonomicznym jak i organizacyjnym. Niniejsza monografia posiada charakter teoretyczny i metodyczno - empiryczny. Część teoretyczna pracy oparto na wnikliwych studiach krajowej i zagranicznej literatury przedmiotu (desk research). Wykorzystano również publikacje zawarte w czasopismach branżowych i specjalistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16968.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej