Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Status
only on-site
(6)
available
(4)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(6)
Author
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(3)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(4)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
ZARZ─äDZANIE
(3)
MAKROEKONOMIA
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FINANSE
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
MARKETING
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
7 results Filter
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝era)
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona zagadnieniu alians├│w strategicznych powstaj─ůcych jako forma zdobycia przewagi konkurencyjnej. Pozycja ta obszernie omawia tematyk─Ö alians├│w strategicznych w r├│┼╝norodnych aspektach. Przedstawiono w niej koncepcj─Ö alians├│w, ich topologi─Ö, tworzenie oraz zarz─ůdzanie nimi; zosta┼éy te┼╝ przedstawione nowe trendy dotycz─ůce alians├│w strategicznych. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest zar├│wno do student├│w uczelni ekonomicznych i szk├│┼é zarz─ůdzania, jak i do praktyk├│w, kadry ierowniczej polskich przedsi─Öbiorstw oraz konsultant├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2639 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: GLOBALIZACJA
Globalizacja jest zar├│wno poj─Öciem teoretycznym stosowanym w wielu dyscyplinach nauki jak i has┼éem ideologicznym wykorzystywanym do uruchomiania zachowa┼ä politycznych. Dynamiczny rozw├│j techniki i sposob├│w komunikowania sprawia, ┼╝e coraz wi─Öksza liczba ludzi uczestniczy w wymianie informacji i towar├│w i w┼é─ůczana jest do globalnej gospodarki. Globalizacja nie tylko kszta┼étuje charakter i rozmiary produkcji i wymiany, ale odciska swoje pi─Ötno na wi─Öziach spo┼éecznych i stylu ┼╝ycia. Niniejsza ksi─ů┼╝ka wpisuje si─Ö w nurt refleksji nad natur─ů i skutkami globalizacji oraz zach─Öca do refleksji na temat zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy globalizacj─ů i regionalizacj─ů w kontek┼Ťcie stara┼ä Polski o cz┼éonkostwo w UE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1651 XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
S┼éownik obejmuje wiele s┼é├│w u┼╝ywanych w praktyce menad┼╝erskiej, a nie odnotowanych w konwencjonalnych s┼éownikach. Obraz zarz─ůdzania jest w nim uj─Öty szeroko: ksi─ů┼╝ka obejmuje zagadnienia finans├│w, kultury, technologii i psychologii, wskazuje skutki jakie dla zarz─ůdzania ma polityka, zw┼éaszcza polityka przemys┼éowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1666 I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝era)
Indeks.
Druga cz─Ö┼Ť─ç monumentalnego opracowania ca┼éo┼Ťci zagadnie┼ä ekonomii, dokonanego przez jednego z najwybitniejszych ekonomist├│w doby wsp├│┼éczesnej. Znajduje si─Ö tu wyczerpuj─ůce om├│wienie wszystkich aspekt├│w makroekonomii, kt├│rej przedmiot stanowi funkcjonowanie gospodarki jako ca┼éo┼Ťci, a wi─Öc wielko┼Ťci globalne, takie jak: produkt krajowy, doch├│d narodowy, inwestycje, oszcz─Ödno┼Ťci, poziom cen, bezrobocie, handel zagraniczny itp. Podr─Öcznik adresowany jest do student├│w oraz ┼Ťwiat┼éych przedsi─Öbiorc├│w, kt├│rzy chc─ů zrozumie─ç mechanizmy rz─ůdz─ůce gospodark─ů kraju. Autor zadedykowa┼é go politykom, pos┼éom, senatorom, przedstawicielom w┼éadz krajowych i lokalnych, w┼Ťr├│d kt├│rych znajomo┼Ť─ç zasad makroekonomii jest niewielka, pomimo i┼╝ w du┼╝ej mierze od nich w┼éa┼Ťnie zale┼╝─ů losy polskiej gospodarki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1065 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1066 VIII.2 [Czytelnia C], 1064 VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Makroekonomia / Bronisław Oyrzanowski. - Wyd. 2 popr. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1998. - 323 s. : rys. ; 23 cm.
(Biblioteka Mened┼╝era)
Indeks.
Druga cz─Ö┼Ť─ç monumentalnego opracowania ca┼éo┼Ťci zagadnie┼ä ekonomii, dokonanego przez jednego z najwybitniejszych ekonomist├│w doby wsp├│┼éczesnej. Znajduje si─Ö tu wyczerpuj─ůce om├│wienie wszystkich aspekt├│w makroekonomii, kt├│rej przedmiot stanowi funkcjonowanie gospodarki jako ca┼éo┼Ťci, a wi─Öc wielko┼Ťci globalne, takie jak: produkt krajowy, doch├│d narodowy, inwestycje, oszcz─Ödno┼Ťci, poziom cen, bezrobocie, handel zagraniczny itp. Podr─Öcznik adresowany jest do student├│w oraz ┼Ťwiat┼éych przedsi─Öbiorc├│w, kt├│rzy chc─ů zrozumie─ç mechanizmy rz─ůdz─ůce gospodark─ů kraju. Autor zadedykowa┼é go politykom, pos┼éom, senatorom, przedstawicielom w┼éadz krajowych i lokalnych, w┼Ťr├│d kt├│rych znajomo┼Ť─ç zasad makroekonomii jest niewielka, pomimo i┼╝ w du┼╝ej mierze od nich w┼éa┼Ťnie zale┼╝─ů losy polskiej gospodarki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 86 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Mikroekonomia / Bronisław Oyrzanowski. - Wyd. 4. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1996. - 241 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Jasny i przejrzysty podr─Öcznik dla przedsi─Öbiorc├│w oraz student├│w i s┼éuchaczy wszelkiego typu szk├│┼é ekonomicznych. Jego celem jest zapoznanie z najwa┼╝niejszymi prawami rz─ůdz─ůcymi rynkiem oraz udzielenie odpowiedzi na dr─Öcz─ůce ka┼╝dego przedsi─Öbiorc─Ö pytania dotycz─ůce ustalania cen, wielko┼Ťci produkcji, wysoko┼Ťci mo┼╝liwej sprzeda┼╝y, rentowno┼Ťci inwestycji, koszt├│w popytu i poda┼╝y oraz op┼éacalno┼Ťci podejmowanych przedsi─Öwzi─Ö─ç. Ksi─ů┼╝ka niezb─Ödna dla ka┼╝dego przedsi─Öbiorcy, albowiem zapoznaje z prawami rz─ůdz─ůcymi rynkiem, kt├│rych znajomo┼Ť─ç we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie ma decyduj─ůce znaczenie dla ka┼╝dego przedsi─Öwzi─Öcia gospodarczego, gdy┼╝ umo┼╝liwia przewidywanie i wykorzystywanie wszelkich po┼╝ytecznych zjawisk oraz przeciwdzia┼éanie zjawiskom niekorzystnym, a wi─Öc podejmowanie racjonalnych decyzji s┼éu┼╝─ůcych rozwojowi firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1170 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1169 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.309 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wyd. 3. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, [2000]. - 317 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Mened┼╝era)
Jest to przyst─Öpny podr─Öcznik, kt├│rego celem jest u┼Ťwiadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsi─Öbiorstwa strategii zarz─ůdzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsi─Öbiorcach ┼Ťwiadomo┼Ťci strategicznej, b─Öd─ůcej koniecznym warunkiem w┼éa┼Ťciwego funkcjonowania ka┼╝dej firmy. W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione m.in. takie zagadnienia, jak: zarz─ůdzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsi─Öbiorstwa, budowa strategii przedsi─Öbiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarz─ůdzanie marketingiem, najwa┼╝niejsze strategie marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2669 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again