Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Kowalczewski Wiesław
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING
(2)
WOJCIECHOWSKI, TADEUSZ (1925- )
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Gatunek
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Słowo kluczowe
logistyka
(2)
marketing
(2)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono analizę ważniejszych problemów związanych z marketingiem i logistyką oraz wskazano na celowość integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu organizacją. Pokazanie kierunków i tendencji zmian oraz instrumentów wspomagających zarządzanie marketingiem i logistyką może być przydatne w przygotowaniu kadry kierowniczej do współczesnych standartów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12799.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia poświęcona jest jubileuszowi 45-lecia pracy naukowej i 65-lecia pracy zawodowej wybitnego specjalisty w zakresie marketingu, logistyki i gospodarki materiałowej, prof. dr hab. Tadeusza Wojciechowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12798.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej