Form of Work
E-booki
(487)
IBUK Libra
(486)
Ksi─ů┼╝ki
(124)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(120)
available
(98)
unavailable
(4)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(23)
Wypo┼╝yczalnie
(79)
Czytelnie
(122)
Author
zbiorowa Praca
(338)
Nowak Edward
(11)
Sokołowski Jerzy
(10)
Bełz Grzegorz
(9)
Drelich-Skulska Bogusława
(7)
Jajuga Krzysztof
(7)
Kowalewski Marcin
(6)
Domiter Małgorzata
(5)
Kowalak Robert
(5)
Michalczyk Wawrzyniec
(5)
Rapacz Andrzej (1951- )
(5)
Bednarek Piotr
(4)
Gołembski Grzegorz
(4)
Głuszczuk Dariusz
(4)
Jankowiak Anna H
(4)
Luty Zbigniew
(4)
Nieplowicz Maria
(4)
Raszkowski Andrzej
(4)
Ronka-Chmielowiec Wanda
(4)
Sobczak El┼╝bieta
(4)
Sztando Andrzej
(4)
Walesiak Marek
(4)
Bal-Domańska Beata
(3)
Borkowska Bo┼╝ena
(3)
Borys Tadeusz
(3)
Dziechciarz J├│zef
(3)
Fiedor Bogusław
(3)
Graczyk Andrzej
(3)
Głuszek Ewa
(3)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(3)
Kaleta Andrzej
(3)
Korenik Stanisław
(3)
Markowska Małgorzata
(3)
Mazur Alicja
(3)
Mazurek Szymon
(3)
Mruk Henryk
(3)
Olszańska Anna
(3)
Pancer-Cybulska Ewa
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Reformat Beata
(3)
Rymarczyk Jan
(3)
Sosnowski Michał
(3)
Zakrzewska-Półtorak Alicja
(3)
Żabiński Arkadiusz
(3)
Adamek Jacek
(2)
Barabasz Adela
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Borys Gra┼╝yna
(2)
Brycz Bogumiła
(2)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(2)
Chomiak-Orsa Iwona
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Dyczkowska Joanna
(2)
Idczak Piotr
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Klimczak Bo┼╝ena (1942- )
(2)
Kociszewski Karol
(2)
Kocowski Tadeusz
(2)
Kos Barbara
(2)
Kub├│w Adam
(2)
Marak Katarzyna
(2)
Mazur Grzegorz (ekonomia)
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Małuszyńska Ewa
(2)
Mendel Tadeusz (1933- )
(2)
Moszkowicz Krystyna
(2)
Motoryn Ruslan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Nita Bartłomiej
(2)
Nowak Marta
(2)
Olszewska Barbara
(2)
Orzeszko Teresa
(2)
Osbert-Pociecha Gra┼╝yna
(2)
Potocki Jacek
(2)
Prymon Marek (1949- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Raftowicz-Filipkiewicz Magdalena
(2)
Rapacz Andrzej
(2)
Rogala Piotr
(2)
Romanowski Robert
(2)
R─Ökas Magdalena
(2)
Skalik Jan
(2)
Skowrońska Agnieszka
(2)
Skulska Bogusława
(2)
Sroka Henryk
(2)
Szczepaniak-Sienniak Joanna
(2)
Szostak Ewa
(2)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(2)
Wierzbiński Marcin
(2)
Witkowski Jarosław
(2)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(2)
W─Ögrzyn Gra┼╝yna
(2)
Zaremba-Warnke Sabina
(2)
Zbiorowa Praca
(2)
─ćwiklicki Marek
(2)
Ładysz Jerzy
(2)
Łakomiak Aleksandra
(2)
Abtowa Jadwiga
(1)
Year
2020 - 2021
(6)
2010 - 2019
(584)
2000 - 2009
(21)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(611)
Language
Polish
(577)
English
(34)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
TURYSTYKA
(13)
ZARZ─äDZANIE
(13)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(10)
MARKETING
(8)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
ROZWÓJ REGIONALNY
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
UNIA EUROPEJSKA
(4)
EKOROZWÓJ
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
INNOWACJE
(3)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(3)
MIKROEKONOMIA
(3)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
RACHUNKOWO┼Ü─ć
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
USŁUGI
(3)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(3)
AGROBIZNES
(2)
BUD┼╗ETY RODZINNE
(2)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(2)
GOSPODARKA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
KONKURENCJA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MIASTA
(2)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
NAUKI EKONOMICZNE
(2)
NEGOCJACJE
(2)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
BANKI
(1)
BANKOWO┼Ü─ć PRYWATNA
(1)
BUD┼╗ETY TERENOWE
(1)
Bran┼╝a TSL
(1)
CENY
(1)
CONTROLLING
(1)
CZAS
(1)
DEKLARACJA BOLOŃSKA (1999)
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EFEKTYWNO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
EKONOMETRIA
(1)
Efektywno┼Ť─ç ekonomiczna
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekoturystyka
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FUNDRAISING
(1)
GATT
(1)
GEOPOLITYKA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMATYKA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
INTERWENCJONIZM
(1)
INWESTYCJE ALTERNATYWNE
(1)
Innowacje
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KRYZYS FINANSOWY
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MATEMATYKA
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MERCHANDISING
(1)
NAUCZANIE
(1)
ORGANIZACJE GOSPODARCZE MI─śDZYNARODOWE
(1)
OŚWIATA
(1)
PAWŁOWSKI, ZBIGNIEW (1930-1981)
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PRACA
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO
(1)
PRAWO WSPÓLNOTOWE EUROPEJSKIE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
REKLAMA
(1)
Subject: time
2001-0
(10)
1989-
(4)
2001-
(4)
1901-
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(2)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
POLSKA
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(34)
PODR─śCZNIKI
(5)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Transport i logistyka
(1)
611 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla student├│w kierunku zarz─ůdzania. W spos├│b mo┼╝liwie kompleksowy pozwala zapozna─ç si─Ö z formalnym aparatem matematycznym przydatnym w trakcie nauki przedmiotu. Przytaczane przyk┼éady pokazuj─ů szerok─ů palet─Ö r├│┼╝norodnych mo┼╝liwo┼Ťci zastosowa┼ä matematyki w zarz─ůdzaniu i ekonomii. Przyk┼éady te zawieraj─ů tre┼Ťci ekonomiczne na tyle proste, ┼╝e ich lektura nie przysporzy k┼éopot├│w pocz─ůtkuj─ůcym adeptom wiedzy ekonomicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11684 XIV.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12835 XIV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podr─Öcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotno┼Ť─ç, aktualno┼Ť─ç, nowatorstwo i wyj─ůtkowo┼Ť─ç [...] Wyj─ůtkowo┼Ť─ç pracy legitymuje luka tematyczna zagadnie┼ä public relations w polskiej literaturze, kt├│ra dotychczas nie przedstawi┼éa zbiorczo tych zagadnie┼ä zar├│wno w uj─Öciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywa┼éa na powi─ůzanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 172-233.
Celem rozwa┼╝a┼ä zawartych w pracy by┼éo zdiagnozowanie ewolucji rozumienia kapita┼é├│w intelektualnego i ludzkiego w badawczym uj─Öciu knowledge management. W dociekaniach diagnoza zosta┼éa potraktowana instrumentalnie i zaw─Ö┼╝aj─ůco, jako narz─Ödzie s┼éu┼╝─ůce przede wszystkim identyfikacji element├│w potrzebnych do skonstruowania nowego ich modelu. Cz─Ö┼Ť─ç monografii po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa badaniu zakres├│w znaczeniowych podstawowych poj─Ö─ç, ich r├│┼╝norodnej systematyzacji, a w ramach zg┼é─Öbiania struktury rzeczywisto┼Ťci - propozycjom modelowego uj─Öcia problematyki. Zwie┼äczeniem rozwa┼╝a┼ä, po ukazaniu kontekstu w postaci spo┼éecze┼ästwa wiedzy i dokonaniu przegl─ůdu i identyfikacji r├│┼╝norodnych zakres├│w znaczeniowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z kapita┼éem intelektualnym i kapita┼éem ludzkim, jest wygenerowanie ich autorskiego modelu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13558 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14582 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─Öga pami─ůtkowa dedykowana Janowi Skalikowi.
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ůzka prezentuje to, co aktualnie ciekawe i istotne w naukach o zarz─ůdzaniu w zakresie podej┼Ťcia systemowego, system├│w zarz─ůdzania oraz transformacji i zmian. Podzielona jest na trzy g┼é├│wne cz─Ö┼Ťci. Pierwsza z nich po┼Ťwi─Öcona jest uwarunkowaniom i procesom zmian, jakie zachodz─ů wsp├│┼écze┼Ťnie w organizacjach. Druga cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öcona jest wybranym aspektom doskonalenia system├│w i proces├│w zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Zagadnienia podej┼Ťcia systemowego i zmian w przedsi─Öbiorstwach poruszono w trzeciej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki, kt├│ra po┼Ťwi─Öcona jest strategicznemu i systemowemu wymiarowi adaptacyjno┼Ťci organizacji. Te trzy cz─Ö┼Ťci stanowi─ů niezmiernie warto┼Ťciow─ů inspiracj─Ö do dalszych bada┼ä nad nieko┼äcz─ůc─ů si─Ö drog─ů zmian b─Öd─ůcych warunkiem sukcesu ka┼╝dej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13972 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Materiały konferencyjne [XLVI Konferencja Naukowa Statystyków, Ekonometryków i Matematyków Polski Południowej "SEMPP" 2010 oraz Seminarium im. Profesora Zbigniewa Pawłowskiego, Podlesice k/Kroczyc].
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka ujmuje najwa┼╝niejsze problemy z zakresu ekonometrii klasycznej i wsp├│┼éczesnej. Pozycja przeznaczona jest dla kadry akademickiej i student├│w uczelni ekonomicznych, uniwersytet├│w, politechnik i akademii rolniczych do studiowania ekonometrii i przedmiot├│w pokrewnych. Atutami ksi─ů┼╝ki s─ů niezaprzeczalnie szeroki zakres tematyczny dostosowany do programu nauczania, wi─Ökszy nacisk na zastosowania ni┼╝ na teori─Ö, jasny, zrozumia┼éy j─Özyk, przyst─Öpny tak┼╝e dla czytelnik├│w niespecjalizuj─ůcych si─Ö w metodach ilo┼Ťciowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11189 VIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12241 VIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 225)
Bibliogr. przy pracach.
Autorzy opracowania stawiaj─ů wiele pyta┼ä odnosz─ůcych si─Ö do istoty wsp├│┼éczesnych warunk├│w funkcjonowania podmiot├│w gospodarki turystycznej. W szczeg├│lno┼Ťci przedmiotem ich zainteresowa┼ä s─ů determinanty dzia┼éalno┼Ťci odzwierciedlaj─ůce wyzwania, jakie stoj─ů przed przedsi─Öbiorstwami i regionami turystycznymi, orazmetody i narz─Ödzia zarz─ůdzania stosowane na rynku turystycznym, stanowi─ůce odpowied┼║ na te wyzwania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13980 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, ISSN 1689-6556 ; 197)
ISSN i numeracja serii gł.: 1899-3192 ; nr 153.
Bibliogr. s. 212-220.
Kluczowym wk┼éadem Autora jest opracowanie metodyki identyfikacji struktury i nat─Ö┼╝enia wyst─Öpowania mechanizm├│w dostosowawczych system├│w zarz─ůdzania reguluj─ůcych sprawn─ů adaptacj─Ö i rozw├│j przedsi─Öbiorstw. Rozwa┼╝ania Autora na temat roli przedsi─Öbiorcy, przyw├│dcy i mened┼╝era/administratora nale┼╝y uzna─ç za inspiruj─ůce i g┼é─Öbokie. Zaprezentowana macierz potencja┼éu dostosowawczego systemu zarz─ůdzania stanowi bardzo warto┼Ťciowy, innowacyjny wk┼éad do nauk o zarz─ůdzaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11102 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12081 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podr─Öcznik jest skierowany do student├│w uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studi├│w licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporz─ůdkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wy┼╝szym) z zakresu zarz─ůdzania, marketingu, element├│w ekonomiki i finans├│w przedsi─Öbiorstw turystycznych. Podmioty te, b─Öd─ůc wyodr─Öbnion─ů klas─ů (typem) przedsi─Öbiorstw us┼éugowych, zaspakajaj─ů potrzeby, w tym oczekiwania, r├│┼╝nych grup turyst├│w (ÔÇ×wypoczynkowychÔÇŁ, biznesowych itp.). Staraj─ů si─Ö czyni─ç to lepiej ni┼╝ ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a wi─Öc i z satysfakcj─ů dla klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 18832 XX.4
Book
In basket
Mikroekonomia : ćwiczenia / Bożena Borkowska, Bożena Klimczak. - Wyd. 9. rozsz. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 215, [1] s. : il. ; 24 cm.
Podr─Öcznik do ─çwicze┼ä z mikroekonomii opr├│cz definicji podstawowych poj─Ö─ç z omawianego zakresu zawiera r├│wnie┼╝ zadania do rozwi─ůzania. Samodzielne ich rozwi─ůzanie ┼Ťwiadczy o zrozumieniu danej problematyki i umiej─Ötno┼Ťci my┼Ťlenia ekonomicznego. W tre┼Ťci trudniejszych zada┼ä znajduj─ů si─Ö informacje u┼éatwiaj─ůce znalezienie rozwi─ůzania. W drugiej cz─Ö┼Ťci podr─Öcznika znajduj─ů si─Ö natomiast odpowiedzi do wszystkich zada┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12520 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13645 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 544-551. Indeks.
Najwi─Ökszym walorem podr─Öcznika jest ca┼éo┼Ťciowe przedstawienie wszystkiego, co wi─ů┼╝e si─Ö z Uni─ů Europejsk─ů ÔÇô na tle najwa┼╝niejszych element├│w dorobku ┼Ťwiatowej my┼Ťli ekonomicznej w kwestii mi─Ödzynarodowej integracji gospodarczej. Podr─Öcznik syntetyzuje wiedz─Ö o integracji europejskiej, jej ewolucji, uwarunkowaniach, przejawach, instrumentalizacji, a tak┼╝e o jej sukcesach i pora┼╝kach, osadzaj─ůc rozwa┼╝ania na szerszym tle zjawisk zachodz─ůcych w gospodarce ┼Ťwiatowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12180 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowi─ů obecnie jedno z kluczowych zagadnie┼ä ekonomii i nauk o zarz─ůdzaniu. Z jednej strony dostrzega si─Ö stymuluj─ůcy charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najwa┼╝niejsze ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw i sektor├│w. Innowacje wyst─Öpuj─ů we wszystkich sferach ┼╝ycia gospodarczego, a tak┼╝e we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsi─Öbiorstwa. Fakt ten sta┼é si─Ö inspiracj─ů dla autor├│w artyku┼é├│w, poszukuj─ůcych przejaw├│w innowacyjno┼Ťci w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej r├│┼╝norodnych podmiot├│w oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy sk┼éada si─Ö z trzynastu artyku┼é├│w, kt├│re w wieloaspektowy spos├│b przedstawiaj─ů problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Merchandising / Barbara Borusiak. - Wyd. 3 rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 121 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 119-121.
G┼é├│wnym celem pracy jest zdefiniowanie poj─Öcia "merchandising", przy za┼éo┼╝eniu, ┼╝e zasadne jest rozr├│┼╝nienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent po┼éo┼╝ono na merchandisingu handlowym, wychodz─ůc z za┼éo┼╝enia, ┼╝e jest to zagadnienie bogatsze tre┼Ťciowo, st─ůd szczeg├│lnie zosta┼é rozwini─Öty fragment dotycz─ůcy technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zosta┼éo rozszerzone o rozdzia┼é sz├│sty zawieraj─ůcy praktyczne wskaz├│wki dotycz─ůce ekspozycji wybranych grup produkt├│w zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych g┼é├│wnie na sprzeda┼╝ towar├│w tej kategorii. Praca zosta┼éa przygotowana jako podr─Öcznik dla student├│w, ale mo┼╝e by─ç przydatna dla wszystkich, kt├│rzy profesjonalnie zajmuj─ů si─Ö handlem, poniewa┼╝ w du┼╝ym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego dzia┼éania".
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9789 [Magazyn 1], P.9788 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9790 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9787 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11302 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 234-239 i przy rozdz.
Niniejszy podr─Öcznik stanowi pr├│b─Ö przedstawienia i uporz─ůdkowania stanu wiedzy zwi─ůzanej z funkcjonowaniem sektora publicznego. Podj─Öto w nim te┼╝ kwestie teorii d├│br publicznych i zakresu przedmiotowego sektora publicznego. Ka┼╝dy z siedmiu rozdzia┼é├│w zosta┼é uzupe┼éniony o wykaz problem├│w do dyskusji i spis przydatnej studentom literatury
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10283 VIII.4.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11814 VIII.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik zawiera zestawienie podstawowych metod zarz─ůdzania, czyli pewnych usystematyzowanych sposob├│w post─Öpowania w obliczu konkretnych problem├│w kierowniczych, kt├│re to sposoby mog─ů charakteryzowa─ç si─Ö r├│┼╝nym stopniem szczeg├│┼éowo┼Ťci. Celem opracowania jest ukazanie mo┼╝liwie pe┼énego obrazu wykorzystywanych wsp├│┼écze┼Ťnie metod zarz─ůdzania. Zaproponowany wyb├│r obejmuje zar├│wno rozwi─ůzania tradycyjne, ugruntowane w teorii i praktyce, jak i najnowsze propozycje. Wyra┼║ny akcent po┼éo┼╝ono na metody odnosz─ůce si─Ö do tzw. mi─Ökkich czynnik├│w zarz─ůdzania, m.in. kreatywno┼Ťci, komunikacji i stosunk├│w mi─Ödzyludzkich w przedsi─Öbiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12800 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 261-[268].
Niniejsza ksi─ů┼╝ka zawiera przegl─ůd wsp├│┼éczesnych zjawisk i proces├│w b─Öd─ůcych przedmiotem geografii ekonomicznej. Prezentowana wiedza jest wyk┼éadem podstawowych poj─Ö─ç, fakt├│w i koncepcji teoretycznych geografii ekonomicznej - ilustrowanych przyk┼éadami, przedstawionych w do┼Ť─ç zwi─Öz┼éej postaci - swoistym kompendium wiedzy geograficznej. Ksi─ů┼╝ka spe┼énia kryterium podr─Öcznika akademickiego adresowanego przede wszystkim do student├│w kierunk├│w ekonomicznych. Podr─Öcznik b─Ödzie te┼╝ przydatny dla studiuj─ůcych problematyk─Ö pokrewn─ů zwi─ůzan─ů z gospodark─ů przestrzenn─ů, ekonomik─ů miast i region├│w, ekonomik─ů ┼Ťrodowiska czy globalistyk─ů. Praca powinna r├│wnie┼╝ zainteresowa─ç nauczycieli akademickich i praktyk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12846 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12845 XI.7 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11018 XI.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11995 XI.7 [Czytelnia C], 11994 XI.7 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki warto┼Ťci dla klienta w sektorze us┼éugowym na przyk┼éadzie us┼éug turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystyk─Ö poj─Ö─ç i sk┼éadnik├│w koncepcji warto┼Ťci dla klienta, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem rynku us┼éug turystycznych, przedstawienie metodyki bada┼ä warto┼Ťci dla klienta oraz przeprowadzenie analizy warto┼Ťci dla klienta w ┼Ťwietle wynik├│w bada┼ä empirycznych. Praca sk┼éada sie z trzech rozdzia┼é├│w i jest przeznaczona dla student├│w kierunku turystyka i rekreacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11872 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13052 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii zosta┼éa podj─Öta tematyka dotycz─ůca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapita┼éu intelektualnego na poziomie przedsi─Öbiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů nauki o zarz─ůdzaniu, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsi─Öbiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podj─Öta zosta┼éa tematyka dotycz─ůca poj─Öcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, kt├│ry zak┼éada aktywne dzia┼éania jednostek samorz─ůdu terytorialnego i innych podmiot├│w w procesie tworzenia innowacji w przedsi─Öbiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů zar├│wno nauki o zarz─ůdzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14334 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15243 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 330-346.
Ksi─ů┼╝ka jest pierwsz─ů w Polsce monografi─ů po┼Ťwi─Öcon─ů rozwini─Ötej analizie roli czasu w ekonomii i praktyce gospodarowania. Pokazano w niej r├│wnie┼╝, jak du┼╝e jest zainteresowanie kategori─ů czasu w filozofii i w innych dyscyplinach nauki. Czas jest w ekonomii jednym z podstawowych poj─Ö─ç, zw┼éaszcza je┼╝eli b─Ödziemy rozwa┼╝a─ç zagadnienia statyki oraz dynamiki w duchu P. Samuelsona czy J. Hicksa. Przedstawione opracowanie jest dobrym punktem wyj┼Ťcia do takich studi├│w. (┼║r├│d┼éo: http://ksiegarnia.ue.wroc.pl/)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12980 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie zr├│┼╝nicowanego krajobrazu problem├│w badawczych oraz interdyscyplinarno┼Ťci w najnowszych badanich nauk o zarz─ůdzaniu. Opracowanie z powodu r├│┼╝norodno┼Ťci tematycznej podzielono na trzy cz─Ö┼Ťci. Pierwsza z nich zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce centralnej w zarz─ůdzaniu strategicznym, tj. budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Druga cz─Ö┼Ť─ç skupia si─Ö na wybranych aspektach zarz─ůdzania w jednostkach sfery bud┼╝etowej. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç podnosi wyzwania wsp├│┼éczesnego mened┼╝era. Praca wyznacza pewnien punkt rozwojowego poznania w naukach o zarz─ůdzaniu, wskazuj─ůc na dalsze, po┼╝─ůdane tendencje rozwojowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11707 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11706 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12896 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again