Form of Work
E-booki
(486)
IBUK Libra
(486)
Książki
(123)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(120)
available
(94)
unavailable
(8)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(23)
Wypożyczalnie
(79)
Czytelnie
(121)
Author
zbiorowa Praca
(159)
Nowak Edward
(11)
Sokołowski Jerzy
(10)
Bełz Grzegorz
(9)
Drelich-Skulska Bogusława
(7)
Jajuga Krzysztof
(7)
Kowalewski Marcin
(6)
Domiter Małgorzata
(5)
Kowalak Robert
(5)
Michalczyk Wawrzyniec
(5)
Rapacz Andrzej (1951- )
(5)
Bednarek Piotr
(4)
Gołembski Grzegorz
(4)
Głuszczuk Dariusz
(4)
Luty Zbigniew
(4)
Nieplowicz Maria
(4)
Raszkowski Andrzej
(4)
Ronka-Chmielowiec Wanda
(4)
Sobczak Elżbieta
(4)
Sztando Andrzej
(4)
Walesiak Marek
(4)
Bal-Domańska Beata
(3)
Borkowska Bożena
(3)
Borys Tadeusz
(3)
Dziechciarz Józef
(3)
Fiedor Bogusław
(3)
Graczyk Andrzej
(3)
Głuszek Ewa
(3)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(3)
Kaleta Andrzej
(3)
Korenik Stanisław
(3)
Markowska Małgorzata
(3)
Mazur Alicja
(3)
Mazurek Szymon
(3)
Mruk Henryk
(3)
Olszańska Anna
(3)
Pancer-Cybulska Ewa
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Reformat Beata
(3)
Rymarczyk Jan
(3)
Sosnowski Michał
(3)
Zakrzewska-Półtorak Alicja
(3)
Żabiński Arkadiusz
(3)
Adamek Jacek
(2)
Anna H. Jankowiak
(2)
Barabasz Adela
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Borys Grażyna
(2)
Brycz Bogumiła
(2)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(2)
Chomiak-Orsa Iwona
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Dyczkowska Joanna
(2)
Idczak Piotr
(2)
Jankowiak Anna H
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Klimczak Bożena (1942- )
(2)
Kociszewski Karol
(2)
Kocowski Tadeusz
(2)
Kubów Adam
(2)
Marak Katarzyna
(2)
Mazur Grzegorz (ekonomia)
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Małuszyńska Ewa
(2)
Mendel Tadeusz (1933- )
(2)
Moszkowicz Krystyna
(2)
Motoryn Ruslan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Nita Bartłomiej
(2)
Nowak Marta
(2)
Olszewska Barbara
(2)
Orzeszko Teresa
(2)
Osbert-Pociecha Grażyna
(2)
Potocki Jacek
(2)
Prymon Marek (1949- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Raftowicz-Filipkiewicz Magdalena
(2)
Rapacz Andrzej
(2)
Rogala Piotr
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rękas Magdalena
(2)
Skalik Jan
(2)
Skowrońska Agnieszka
(2)
Skulska Bogusława
(2)
Sroka Henryk
(2)
Szczepaniak-Sienniak Joanna
(2)
Szostak Ewa
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Wierzbiński Marcin
(2)
Witkowski Jarosław
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Węgrzyn Grażyna
(2)
Zaremba-Warnke Sabina
(2)
Zbiorowa Praca
(2)
Ćwiklicki Marek
(2)
Ładysz Jerzy
(2)
Łakomiak Aleksandra
(2)
Abtowa Jadwiga
(1)
Year
2020 - 2021
(5)
2010 - 2019
(583)
2000 - 2009
(21)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(609)
Language
Polish
(575)
English
(34)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
TURYSTYKA
(13)
ZARZĄDZANIE
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(10)
MARKETING
(8)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
ROZWÓJ REGIONALNY
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
UNIA EUROPEJSKA
(4)
EKOROZWÓJ
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
INNOWACJE
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
MIKROEKONOMIA
(3)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
RACHUNKOWOŚĆ
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
USŁUGI
(3)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(3)
AGROBIZNES
(2)
BUDŻETY RODZINNE
(2)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(2)
GOSPODARKA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
KONKURENCJA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MIASTA
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
NAUKI EKONOMICZNE
(2)
NEGOCJACJE
(2)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
BANKI
(1)
BANKOWOŚĆ PRYWATNA
(1)
BUDŻETY TERENOWE
(1)
CENY
(1)
CONTROLLING
(1)
CZAS
(1)
DEKLARACJA BOLOŃSKA (1999)
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMETRIA
(1)
Ekoturystyka
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FUNDRAISING
(1)
GATT
(1)
GEOPOLITYKA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMATYKA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
INTERWENCJONIZM
(1)
INWESTYCJE ALTERNATYWNE
(1)
Innowacje
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KRYZYS FINANSOWY
(1)
Konkurencyjność
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MATEMATYKA
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MERCHANDISING
(1)
NAUCZANIE
(1)
ORGANIZACJE GOSPODARCZE MIĘDZYNARODOWE
(1)
OŚWIATA
(1)
PAWŁOWSKI, ZBIGNIEW (1930-1981)
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PRACA
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO
(1)
PRAWO WSPÓLNOTOWE EUROPEJSKIE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
REKLAMA
(1)
ROLNICTWO
(1)
ROLNICTWO EKOLOGICZNE
(1)
RYMARCZYK, JAN
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
Subject: time
2001-0
(10)
1989-
(4)
2001-
(3)
1901-
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(2)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
POLSKA
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(34)
PODRĘCZNIKI
(5)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
609 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów kierunku zarządzania. W sposób możliwie kompleksowy pozwala zapoznać się z formalnym aparatem matematycznym przydatnym w trakcie nauki przedmiotu. Przytaczane przykłady pokazują szeroką paletę różnorodnych możliwości zastosowań matematyki w zarządzaniu i ekonomii. Przykłady te zawierają treści ekonomiczne na tyle proste, że ich lektura nie przysporzy kłopotów początkującym adeptom wiedzy ekonomicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11684 XIV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12835 XIV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 172-233.
Celem rozważań zawartych w pracy było zdiagnozowanie ewolucji rozumienia kapitałów intelektualnego i ludzkiego w badawczym ujęciu knowledge management. W dociekaniach diagnoza została potraktowana instrumentalnie i zawężająco, jako narzędzie służące przede wszystkim identyfikacji elementów potrzebnych do skonstruowania nowego ich modelu. Część monografii poświęcona została badaniu zakresów znaczeniowych podstawowych pojęć, ich różnorodnej systematyzacji, a w ramach zgłębiania struktury rzeczywistości - propozycjom modelowego ujęcia problematyki. Zwieńczeniem rozważań, po ukazaniu kontekstu w postaci społeczeństwa wiedzy i dokonaniu przeglądu i identyfikacji różnorodnych zakresów znaczeniowych pojęć związanych z kapitałem intelektualnym i kapitałem ludzkim, jest wygenerowanie ich autorskiego modelu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13558 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14582 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Księga pamiątkowa dedykowana Janowi Skalikowi.
Bibliogr. przy pracach.
Ksiązka prezentuje to, co aktualnie ciekawe i istotne w naukach o zarządzaniu w zakresie podejścia systemowego, systemów zarządzania oraz transformacji i zmian. Podzielona jest na trzy główne części. Pierwsza z nich poświęcona jest uwarunkowaniom i procesom zmian, jakie zachodzą współcześnie w organizacjach. Druga część książki poświęcona jest wybranym aspektom doskonalenia systemów i procesów zarządzania przedsiębiorstwem. Zagadnienia podejścia systemowego i zmian w przedsiębiorstwach poruszono w trzeciej części książki, która poświęcona jest strategicznemu i systemowemu wymiarowi adaptacyjności organizacji. Te trzy części stanowią niezmiernie wartościową inspirację do dalszych badań nad niekończącą się drogą zmian będących warunkiem sukcesu każdej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13972 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Materiały konferencyjne [XLVI Konferencja Naukowa Statystyków, Ekonometryków i Matematyków Polski Południowej "SEMPP" 2010 oraz Seminarium im. Profesora Zbigniewa Pawłowskiego, Podlesice k/Kroczyc].
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ujmuje najważniejsze problemy z zakresu ekonometrii klasycznej i współczesnej. Pozycja przeznaczona jest dla kadry akademickiej i studentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów, politechnik i akademii rolniczych do studiowania ekonometrii i przedmiotów pokrewnych. Atutami książki są niezaprzeczalnie szeroki zakres tematyczny dostosowany do programu nauczania, większy nacisk na zastosowania niż na teorię, jasny, zrozumiały język, przystępny także dla czytelników niespecjalizujących się w metodach ilościowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11189 VIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12241 VIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 225)
Bibliogr. przy pracach.
Autorzy opracowania stawiają wiele pytań odnoszących się do istoty współczesnych warunków funkcjonowania podmiotów gospodarki turystycznej. W szczególności przedmiotem ich zainteresowań są determinanty działalności odzwierciedlające wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami i regionami turystycznymi, orazmetody i narzędzia zarządzania stosowane na rynku turystycznym, stanowiące odpowiedź na te wyzwania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13980 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, ISSN 1689-6556 ; 197)
ISSN i numeracja serii gł.: 1899-3192 ; nr 153.
Bibliogr. s. 212-220.
Kluczowym wkładem Autora jest opracowanie metodyki identyfikacji struktury i natężenia występowania mechanizmów dostosowawczych systemów zarządzania regulujących sprawną adaptację i rozwój przedsiębiorstw. Rozważania Autora na temat roli przedsiębiorcy, przywódcy i menedżera/administratora należy uznać za inspirujące i głębokie. Zaprezentowana macierz potencjału dostosowawczego systemu zarządzania stanowi bardzo wartościowy, innowacyjny wkład do nauk o zarządzaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11102 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12081 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832 XX.4
Book
In basket
Mikroekonomia : ćwiczenia / Bożena Borkowska, Bożena Klimczak. - Wyd. 9. rozsz. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 215, [1] s. : il. ; 24 cm.
Podręcznik do ćwiczeń z mikroekonomii oprócz definicji podstawowych pojęć z omawianego zakresu zawiera również zadania do rozwiązania. Samodzielne ich rozwiązanie świadczy o zrozumieniu danej problematyki i umiejętności myślenia ekonomicznego. W treści trudniejszych zadań znajdują się informacje ułatwiające znalezienie rozwiązania. W drugiej części podręcznika znajdują się natomiast odpowiedzi do wszystkich zadań.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12520 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13645 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 544-551. Indeks.
Największym walorem podręcznika jest całościowe przedstawienie wszystkiego, co wiąże się z Unią Europejską – na tle najważniejszych elementów dorobku światowej myśli ekonomicznej w kwestii międzynarodowej integracji gospodarczej. Podręcznik syntetyzuje wiedzę o integracji europejskiej, jej ewolucji, uwarunkowaniach, przejawach, instrumentalizacji, a także o jej sukcesach i porażkach, osadzając rozważania na szerszym tle zjawisk zachodzących w gospodarce światowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12180 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Merchandising / Barbara Borusiak. - Wyd. 3 rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 121 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 119-121.
Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia "merchandising", przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia, że jest to zagadnienie bogatsze treściowo, stąd szczególnie został rozwinięty fragment dotyczący technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zostało rozszerzone o rozdział szósty zawierający praktyczne wskazówki dotyczące ekspozycji wybranych grup produktów zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych głównie na sprzedaż towarów tej kategorii. Praca została przygotowana jako podręcznik dla studentów, ale może być przydatna dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się handlem, ponieważ w dużym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego działania".
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9789 [Magazyn 1], P.9788 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9790 IX.16.2 [Wypożyczalnia C], P.9787 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11302 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 234-239 i przy rozdz.
Niniejszy podręcznik stanowi próbę przedstawienia i uporządkowania stanu wiedzy związanej z funkcjonowaniem sektora publicznego. Podjęto w nim też kwestie teorii dóbr publicznych i zakresu przedmiotowego sektora publicznego. Każdy z siedmiu rozdziałów został uzupełniony o wykaz problemów do dyskusji i spis przydatnej studentom literatury
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10283 VIII.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11814 VIII.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik zawiera zestawienie podstawowych metod zarządzania, czyli pewnych usystematyzowanych sposobów postępowania w obliczu konkretnych problemów kierowniczych, które to sposoby mogą charakteryzować się różnym stopniem szczegółowości. Celem opracowania jest ukazanie możliwie pełnego obrazu wykorzystywanych współcześnie metod zarządzania. Zaproponowany wybór obejmuje zarówno rozwiązania tradycyjne, ugruntowane w teorii i praktyce, jak i najnowsze propozycje. Wyraźny akcent położono na metody odnoszące się do tzw. miękkich czynników zarządzania, m.in. kreatywności, komunikacji i stosunków międzyludzkich w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12800 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 261-[268].
Niniejsza książka zawiera przegląd współczesnych zjawisk i procesów będących przedmiotem geografii ekonomicznej. Prezentowana wiedza jest wykładem podstawowych pojęć, faktów i koncepcji teoretycznych geografii ekonomicznej - ilustrowanych przykładami, przedstawionych w dość zwięzłej postaci - swoistym kompendium wiedzy geograficznej. Książka spełnia kryterium podręcznika akademickiego adresowanego przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych. Podręcznik będzie też przydatny dla studiujących problematykę pokrewną związaną z gospodarką przestrzenną, ekonomiką miast i regionów, ekonomiką środowiska czy globalistyką. Praca powinna również zainteresować nauczycieli akademickich i praktyków.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12846 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12845 XI.7 [Wypożyczalnia C], P.11018 XI.7 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11995 XI.7 [Czytelnia C], 11994 XI.7 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki wartości dla klienta w sektorze usługowym na przykładzie usług turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystykę pojęć i składników koncepcji wartości dla klienta, ze szczególnym uwzględnieniem rynku usług turystycznych, przedstawienie metodyki badań wartości dla klienta oraz przeprowadzenie analizy wartości dla klienta w świetle wyników badań empirycznych. Praca składa sie z trzech rozdziałów i jest przeznaczona dla studentów kierunku turystyka i rekreacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11872 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13052 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podjęta została tematyka dotycząca pojęcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, który zakłada aktywne działania jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów w procesie tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą zarówno nauki o zarządzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14334 XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15243 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 330-346.
Książka jest pierwszą w Polsce monografią poświęconą rozwiniętej analizie roli czasu w ekonomii i praktyce gospodarowania. Pokazano w niej również, jak duże jest zainteresowanie kategorią czasu w filozofii i w innych dyscyplinach nauki. Czas jest w ekonomii jednym z podstawowych pojęć, zwłaszcza jeżeli będziemy rozważać zagadnienia statyki oraz dynamiki w duchu P. Samuelsona czy J. Hicksa. Przedstawione opracowanie jest dobrym punktem wyjścia do takich studiów. (źródło: http://ksiegarnia.ue.wroc.pl/)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12980 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie zróżnicowanego krajobrazu problemów badawczych oraz interdyscyplinarności w najnowszych badanich nauk o zarządzaniu. Opracowanie z powodu różnorodności tematycznej podzielono na trzy części. Pierwsza z nich została poświęcona problematyce centralnej w zarządzaniu strategicznym, tj. budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Druga część skupia się na wybranych aspektach zarządzania w jednostkach sfery budżetowej. Trzecia część podnosi wyzwania współczesnego menedżera. Praca wyznacza pewnien punkt rozwojowego poznania w naukach o zarządzaniu, wskazując na dalsze, pożądane tendencje rozwojowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11707 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11706 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12896 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again