Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Status
only on-site
(6)
available
(5)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(6)
Author
Zelek Aneta
(3)
Dudzi┼äski Jerzy (1947- )
(1)
Gołdyka Leszek
(1)
Kania Jan (1945- )
(1)
Kozłowa Oksana N
(1)
Narękiewicz Jarosław
(1)
Osiński Krzysztof
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
FINANSE MI─śDZYNARODOWE
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL MI─śDZYNARODOWY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
ORGANIZACJE GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
TRANSFORMACJA SYSTEMU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 134-136.
W podr─Öczniku, opr├│cz najwa┼╝niejszych poj─Ö─ç, klasyfikacji i og├│lnej charakterystyki sposob├│w organizacji dzia┼éalno┼Ťci handlowej przedsi─Öbiorstw produkcyjnych na rynkach zagranicznych, starano si─Ö zamie┼Ťci─ç mo┼╝liwie najnowsze informacje na temat rozwi─ůza┼ä, sk┼éadaj─ůcych si─Ö na system funkcjonowania wymiany gospodarczej naszego kraju z zagranic─ů. Opracowanie zawiera r├│wnie┼╝ do┼Ť─ç szczeg├│┼éowe dane statystyczne, dotycz─ůce obrot├│w polskiego handlu zagranicznego w latach 1990-2001, wraz z odpowiednim komentarzem i wskazaniem g┼é├│wnych tendencji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3798 XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Prezentowana ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö ze zbioru artyku┼é├│w stanowi─ůcych aktualny obraz Polski po dw├│ch dekadach transformacji, stanowi─ůc w zamy┼Ťle autor├│w i redaktor├│w relatywnie kompleksowy obraz. Opracowanie to mo┼╝e pe┼éni─ç rol─Ö wieloaspektowego opisu i interpretacji kluczowych zmian, jakie zasz┼éy w ostatnim dwudziestoleciu w polskiej gospodarce, w polskim spo┼éecze┼ästwie i w polskiej polityce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11455 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 97-98.
Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji spo┼éecznej w r├│┼╝nego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzaj├│w. Szczeg├│lnym celem opracowania jest wskazanie strategicznego znaczenia komunikacji spo┼éecznej w nowoczesnych firmach oraz wykazanie, ┼╝e komunikacja staje si─Ö wsp├│┼écze┼Ťnie strategicznym zasobem organizacji i jego kluczow─ů kompetencj─ů. W innym uj─Öciu, system komunikacji stanowi komponent tzw. architektury strategicznej organizacji. St─ůd te┼╝ wiod─ůca teza opracowania eksponuje rol─Ö strategii komunikacyjnej jako krytycznego czynnika decyduj─ůcego o sprawno┼Ťci i doskona┼éo┼Ťci strategicznej, taktycznej i operacyjnej przedsi─Öbiorstwa. W intencjach autor├│w, ksi─ů┼╝ka wype┼éni─ç mo┼╝e specyficzn─ů luk─Ö na rynku wydawniczym. Istniej─ůce podr─Öczniki i poradniki ograniczaj─ů si─Ö bowiem do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazuj─ů wymiaru strategicznego komunikacji spo┼éecznej w firmie. Ksi─ů┼╝k─Ö kierujemy tak do ┼Ťrodowiska akademickiego (studenci, s┼éuchacze studi├│w podyplomowych, doktoranci, o┼Ťrodki badawcze, biblioteki uczelniane), jak i do szerokiego grona praktyk├│w gospodarczych (kadr mened┼╝erskich, konsultant├│w, administracji rz─ůdowej i terytorialnej, stowarzysze┼ä i organizacji gospodarczych, firm szkoleniowych, itp.).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9872 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11458 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest prezentacja socjologii jako nauki o spo┼éecze┼ästwie. Wsp├│┼éczesny stan spo┼éecze┼ästwa charakteryzuje zmiana uniwersali├│w - dawne warto┼Ťci trac─ů znaczenie na rzecz nowych pogl─ůd├│w na istot─Ö i tre┼Ť─ç rzeczy. Reorganizacja spo┼éecze┼ästwa prowadzi do analizy za┼éo┼╝e┼ä i logiki post─Öpowania jednostki. Ksi─ů┼╝ka prof. Koz┼éowej rozpatruje socjologi─Ö jako nauk─Ö, kt├│rej zadaniem jest niesienie pomocy jednostce - nie w odnoszeniu indywidualnych sukces├│w, a raczej jako cz─ůstce, istotnemu podsystemowi wiekszej spo┼éeczno┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka adresowana do student├│w uczelni humanistycznych, oraz do czytelnik├│w pragn─ůcych zrozumie─ç problemy wsp├│┼éczesnego zycia spo┼éecznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7848 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7847 VI.2 [Wypo┼╝yczalnia B], P.7846 VI.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8870 VI.2 [Czytelnia B], 8869 VI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-220. Indeks.
Wyja┼Ťnienie mechanizm├│w zwi─ůzanych z prowadzeniem dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w skali mi─Ödzynarodowej to g┼é├│wny cel, jaki przy┼Ťwieca┼é powstaniu tej ksi─ů┼╝ki. Zw┼éaszcza dzisiaj w dobie globalizacji, wzrastaj─ůcych powi─ůza┼ä finansowych i ekonomicznych pomi─Ödzy podmiotami na rynku mi─Ödzynarodowym oraz rosn─ůcej roli korporacji ponadnarodowych. Dynamika zmian dokonuj─ůcych si─Ö w sferze mi─Ödzynarodowych stosunk├│w ekonomicznych cz─Östo powoduje, i┼╝ nie nad─ů┼╝amy za zmieniaj─ůcymi si─Ö warunkami funkcjonowania w globalnym ┼Ťrodowisku gospodarczym. Tym bardziej potrzebna jest odpowiednia wiedza wyja┼Ťniaj─ůca aspekty internacjonalizacji i gospodarowania w skali mi─Ödzynarodowej. Podstawow─ů intencj─ů autora by┼éo zaprezentowanie kompleksowego spojrzenia na r├│┼╝ne aspekty funkcjonowania firmy na rynkach zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9871 XI.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11457 XI.4 [Czytelnia C], 11456 XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Master of Business Administration)
Bibliogr. s. 429-435.
Budowa strategii biznesu, a nastepnie jej realizacja to podstawowe i najwa┼╝niejsze wyzwanie z jakim spotykaj─ů si─Ö mened┼╝erowie w zarz─ůdzaniu wsp├│┼éczesn firma. Jest to proces, w kt├│rym trzeba nieustannie obserwowa─ç otoczenie by reagowa─ç, wyprzedza─ç b─ůd┼║ dostosowywa─ç si─Ö do jego zmiennych warunk├│w w realizacaji za┼éo┼╝onych cel├│w. Ksi─ů┼╝ka stanowi udan─ů pr├│b─Ö kompleksowego spojrzenia na bogactwo problem├│w mieszcz─ůcych si─Ö w prezentowanym obszarze dzia┼éa┼ä gospodarczych, z kt├│rych ka┼╝dy, nawet te najaktualniejsze jak niepewno┼Ť─ç i ryzyko w zarz─ůdzaniu strategicznym maj─ů ju┼╝ swoj─ů bogat─ů literatur─Ö. Systematyzacja tych problem├│w, a tak┼╝e przedstawienie jej w uj─Öciu hybrydowym jest niew─ůtpliw─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki. Szczeg├│lnym (bo smutnym) fina┼éem ksi─ů┼╝ki jest rozdzia┼é o realiach i pu┼éapkach zarz─ůdzania strategicznego w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9870 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11454 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again